IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Succes Pekske! Ik duim voor je!

2. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hoi,

Bij onvz topfit zaten 6 behandelingen dat is nu gewijzigd naar 3 maar boven topfit komt er nog een nieuwe polis en daarin worden nu 6 pogingen vergoedt!

liefs Nina

3. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Nina je hebt helemaal gelijk! Ik had deze helemaal over het hoofd gezien. Topfit is er namelijk al jaren, moet er even aan wennen dat er nu ook een Superfitdekking bestaat!

4. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Dennismartine, wat een fantastisch nieuws :) :D :D
    jullie kleine wondertje is gebeurd :D
    GEFELICITEERD :) :)
    en wat leuk dat je gelijk met je zus opgaat !

Nina, wat leuk om jou even voorbij te zien komen.
    Alweer 12 weken zwanger :) ;)
    Geniet ervan!, maar dat hoef ik je niet te zeggen natuurlijk :D

Pekske
    , het gaat weer beginnen voor jou :)
    Ik hoop op een hele geslaagde poging voor je ;)

Bengel ,welkom :)
    Hopelijk voor jou kun je snel goed nieuws brengen hier ;)

Groetjes Scat ;) ;)

5. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    dennismartine gefeliciteerd met je zwangerschap. wat fijn dat je samen met je zusje zwanger kan zijn.
    je zal nu wel met je hoofd in de wolken zijn; lekker saampies het nieuwe jaar in. geniet ervan!

6. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Scat, februari is toch ook een mooie maand om te starten! Dan blijft het nog steeds een 2008 baby.

Dennismartine, van harte gefeliciteerd!

Zara, wat een botte lui zeg bij dat zh! Heb je daar niets over gezegt, of was je met stomheid geslagen door hun opmerking? (dat zou ik nl zijn: met stomheid geslagen)

Pekske, succes morgen met je eerste spuit!

illuminate, wat snel al zeg! Ik duim voor je hoor!

Sorry, maar ben de rest even kwijt. Ik hoop en duim dat er veel, heeeeel veel meiden aan de goede kant van het bankje af mogen stappen én op die grote mooie roze wolk mogen gaan zitten.

7. liek80

liek80 Lid

20 nov 2007
    18
    0
    0
    zara dat is echt balen zeg!

martine hartstikke gefeliciteerd, gelukkig geen spuiten!

pekske harstikke veel succes

hoe is het met alle meiden op de wachtbank misschien weet ik vrijdag de uitslag en anders volgende week vrijdag..spannend!

8. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Liek, ik zit op het wachtbankje, zit vól met kwaaltjes die 2 kanten op kunnen. Ik ga donderdag testen, dan vrijdag bloedtest in het zh.
    Jij ook een spannende tijd dus. Succes.

9. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    liek80 en lina spannend hoor. wat zijn die kwaaltjes :)

10. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Misselijk, zwaar gevoel in mijn (onder)buik, kort lontje. Volgens manlief had ik dat de vorige keer ook.
    Heb net getest en die is negatief. (jaja, ik weet dat ik te vroeg ben maar wilde gewoon testen)

11. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Lina,
    Tuttebol niet eerder testen! Kan zo vals zijn nog, die uitslag. Ik ga nog even 2 dagen keihard duimen. Gaat verder alles goed?

12. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    het word weer spannend hier voor een paar wachtbank meiden!
    ik duim nog steeds hoor....ik wil een goed voorbeeld voor de komende weken!

succes!

13. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Lina, ik ben hard voor je aan het duimen. :thumup: De kwaaltjes klinken
    hoopgevend :) Ik hoop het zo :)
    Lina, 8 is mijn geluksgetal dus voor heel 2008 mag iedereen elke maand
    wat geluk pakken en gebruiken voor een gelukspoging :D :D :D

en duim ook voor jou Lieke :thumup: Vrijdag de uitslag hopelijk ;) ..uh ..en waarom zit er een week tussen want je schrijft dat je
    anders de uitslag volgende week Vrijdag hebt :(:

Groetjes Scat ;) ;)

14. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    MEIDEN IK BREEK NOG EVEN IN!

IK HEB NET MET ONVZ GESPROKEN EN OOK BIJ DE TOPFIT DEKKING 2008 BLIJVEN POGING 4,5,6 VERGOEDT MITS MEDISCHE VERKLARING VAN DOKTER! DIE VERKLARING HAD JE 2007 OOK NODIG! PFFFF IK BEN WEER GERUSTGESTELD MET DIE VERVELENDE VERZEKERINGEN EN WIJZIGINGEN!

STIENKE HEB JIJ NU OOK TOPFIT DEKKING?

XX NINA

Edit moderator: zou je alsjeblieft je CAPSlock uit willen zetten als je een berichtje typt? Het komt nu een beetje schreeuwerig over ;)

15. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Martine gefeliciteerd, wat ontzettend fijn dat voor jullie de spuiten niet nodig zijn. Genet ervan meis! :D

Lina, is duim voor je! En je moet niet te vroeg testen hoor, ook al ben je nieuwsgierig :) :) Het kan nog steeds 2 kanten op, dus toi toi toi! ;)

Alle andere meiden....ik heb wel een beetje meegelezen, maar had de energie niet om te beantwoorden....

Ik wil wel iedereen een heel erge fijne kerst toewensen en natuurlijk alvast een zeer vruchtbaar 2008!

Mijn hubbie is net voor 5 dagen weggegaan, komt zondagavond pas weer terug :cry: Nee hoor, ben niet verdrietig hahaha. Hij was altijd binnenvaartschipper, maar is nu sinds ruim 1,5 jaar aan de wal. Ik vond het toen verschrikkelijk om steeds afscheid te moeten nemen voor 2 weken, dus vindt het heerlijk dat ie nu thuis is. Maar heel af en toe gaat ie een weekje of een aantal dagen varen omdat ie het zo leuk vindt. Het kwam nu niet zo uit met die krukken van mij, maar hij had er zo'n zin in dat ik gezegd heb dat hij gewoon moest gaan (ik eet wel bij moeders ;) :D )
    Heb nu dus wel weer alle tijd om alles te beantwoorden ;)

Liefs en een knuffel van Daffie

16. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Mijn capslock stond per ongeluk aan hoor! Excuus!

Daarbij is het ook wel zo vriendelijk als je commentaar geeft even je naam erbij te zetten!

groet Nina

17. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Nina, je hebt PB... ;).

@Lina, spannend meid... ben super benieuwd. Maar ja, de andere meiden hebben het ook al gezegd. Nog even geduld met testen ;).

@Daffie76, balen dat je man een aantal dagen weg is. Lijkt me een pittig beroep ja binnenschipper. Nu werkt hij dus weer op de wal? Lijkt me een stuk prettiger! Maar ja... het is een levensstijl. Sommige zweren erbij. Kan me voorstellen dat het bij je man natuurlijk wel blijft kriebelen. Zoiets zal er niet snel uitgaan.

@Scat, wat ben je toch altijd een lieverd. Iedereen maar blijven bemoedigen en lieve woorden. Ik hoop zo voor je dat ook voor jullie snel de zon mag gaan schijnen!

Groetjes,
    Josien

18. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Hihi ik schaam me dood, heb gister ook de ONVZ gebeld (ik werk nota bene in de verzekeringen) en ik had dus dit berichtje ook hier willen plaatsen. Ik was helemaal opgelucht toen ik dit gister hoorde. Dit staat ook niet in hun offerteprogrammatuur!

19. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Inderdaad gaat dat er nooit meer helemaal uit bij hem Josien. Hij vindt het water geweldig en voelt het als een vrijheid! Ik ben in het verleden een aantal keren meegeweest, maar ik voelde me steeds een gevange, opgesloten op zo'n schip. Als vrouw ben je huisvrouw, dus koken, poetsen en voor de kinderen zorgen, dus dat is helemaal niets voor mij ;) Prima hoor als men dat wel wil, maar ik zou gillend gek worden hahaah... :) :)

Dus laat ik hem maar af en toe effies varen :p

Liefs Daffie

20. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Wat betaal je dan bij ONVZ?
    En worden de medicijnen ook vergoed?

Liefs Minou

Deel Deze Pagina