Hahaha Daffie, Dat zal hij dan ook wel heerlijk vinden om weer even met de haren in de wind aan boord van een schip te staan. Ik geloof ook niet dat ik dat zou kunnen hoor. Ik denk dat ik het water ook niet als vrijheid zou kunnen beschouwen, maar juis als een beperking... Groetjes, Josien
hee lina dat is toch wel erg snel al dat je mag testen? volgens mij had jij de tp later dan mij! scat ik krijg vrijdag een bloedtest en de week erop weer dus vandaar! ze hebben namelijk niet gezegd wanneer ik kan testen
Pekske, ik hoop op een hele geslaagde poging voor jou Ik duim gewoon door in de kerstvakantie hoor Groetjes Scat
Liek, ik ben te vroeg met testen dat weet ik. Maar omdat ik bij Glenn ook 2 dagen eerder al lichtposi testte, dacht ik het nu weer 'ff' te doen. Mijn tp was dinsdag en heb dus ook vrijdag mijn bloedtest. Pekske, succes meid!
Hey Lina, Ik had hier niet eens gelezen dat je al getest had...was dus echt een gokje van mij! Kan je nagaan....
hier nog 1 ik heb 2 icsibehandelingen ondergaan en ben nu 9 weken zwanger. allemaal onwijs veel succes en blijf vooral hoop houden.
dank jullie wel meiden! jullie zijn toppie! ik hoop dan ook op een positief voorbeeld van de wachters he! duim duim duim duim
Lina, of ik heb gedronken (niet dus) of ik zie echt 2 streepjes Wat fantastisch voor je Het is je zo gegund Ik ben helemaal blij voor je GEFELICITEERD Wat moet jij je gelukkig voelen zeg! Dit worden hele speciale kerstdagen voor jou en je gezinnetje. Geniet er maar van! Groetjes Scat
Lina: WAAAHHHH ik zie het ook hoor! Wist het wel.. GEFELICITEERD! Dan toch een tweelingbrusje voor de kleine Glenn en ook nog vlakbij zijn verjaardag uitgeteld... het moest zo zijn! Geniet ervan meid! @ Pekske: Heel veel succes en dat de punctie en tp maar niet al te lang op zich mag laten wachten en dat de kleine emmy dan maar lekker mag blijven zitten! @ Daffie Wat grappig dat jouw man binnenvaartschipper is geweest. Dat was vroeger ook de droom van mijn man! En we hebben ook al dezelfde jurk aangehad..hahaha. Wanneer was je ook alweer getrouwd? Overigens is mijn mans mening al heel snel veranderd toen ie klein was en is ie nu advocaat..hahahaha Ik mag vandaag om 13.10 uur naar het ziekenhuis om de eerste keer te spuiten. Decapeptyl. Nu heb ik vraagje: in het ziekenhuis zeiden ze dat dat alles stillegt en ik dan in soort van overgang kom, maar in de bijsluiter staat dat het juist stimulerend werkt...? of ben ik nu gek... wat doet het nu precies? (zal het anders in het zkh ook nog eens vragen..)
Jootje, ik weet ook niet beter dan dat Decapeptyl de cyclus stillegt. Zo is het mij ook uitgelegd. Je komt in een soort van overgang en kunt b.v. ook opvliegers krijgen. Ik heb zelf bijna nergens last van gehad. Succes met je eerste spuit en ik vond het reuze meevallen! Groetjes Scat