AH Lina, wat ontzettend jammer meis.....En we hadden zulke goede hoop! Heel veel sterkte meis en kom maar gauw bij de 2008club We helpen elkaar er wel doorheen! Dikke knuffel Daffie
Lieve allemaal, bij deze wens ik jullie hele fijne kerstdagen en een super-mega-geweldig vruchtbaar 2008 toe! Heel veel succes met spuiten, punctie's , terugplaatsingen en de slopende wachtweken! Hier gaat alles voorspoedig!
Lina Wat onwijs balen joh Geniet idd maar lekker van je wijntje en hopelijk volgende ronde meer geluk! Patricia Fijn dat het zo goed met je gaat, heerlijk hoor! Geniet ervan! Angelbaby Welkom hier! Hopelijk komt je ongi snel dan kan je gaan beginnen. Succes met alles! Liselotje Als jij een dag later als ik de TP heb gehad, zou je ook een dag later als ik mogen testen. Ik mag 14 dagen na punctie testen, en jij waarschijnlijk 14 dagen na TP. Doe waar jij je prettig bij voelt, als je met kerst wil testen dan moet je dat doen, en anders idd wachten. Succes meid en ik hoop dat het raak is! Liek80 Hoe is het bij jou? Heb jij al nieuws? Nou hier nog steeds zere borsten, niet meer zo erg als van de week, maar nog zeker wel goed voelbaar. Af en toe ook buikkrampen/steekjes dus ik weet het niet meer hoor! Heb in elk geval nog nooit zó lang zere borsten gehad, dus het geeft me wel hoop. Nog 2 daagjes wachten en dan weet ik het....spannend!
Spannend Ginny! Die krampjes en steekjes...Tja heb het al vaker gezegd, had die ook heel erg!Dus hoeft niks ergs te betekenen! Voor alle meiden op de wachtbank gaan de duimen nog even door [-o< [-o< [-o<
Spannend hoor! Kan het zijn dat er bij jullie verschil zit in Pregnyl of progestan bolletjes na de terugplaatsing? Ik hoorde dat je bij Pregnyl pas later kan testen, omdat dat ook puur zwangerschapshormonen zijn en je dan vals positief zou kunnen testen... of hebben jullie beide hetzelfde gebruikt na de tp?
Ginny, e houdt het wel spannend hoor Succes met de laatste wachtdagen en ik blijf duimen voor een positieve test (wanneer ga je testen?) Liefs Daffie
Angelbaby Pregnyl blijft 10 tot 12 dagen in je lichaam en als je dus te vroeg gaat testen kan die vals-positief aangeven. Maar ik zit nu al op dag 15 na de pregnyl dus bij mij zou het uit m'n lichaam moeten zijn. En de progestan kan je ongi tegenhouden, daar ben ik nu wel weer een klein beetje bang voor. Maar daar probeer ik zo min mogelijk aan te denken Daffie Ik had het in m'n eigen topic gezet....mijn vriend vertrekt vanmiddag voor z'n werk naar Duitsland en komt pas morgenmiddag weer thuis en ikzelf moet vannacht ook werken ivm zieken dus ik moet nog even geduld hebben en maandag ga ik dus pas testen
Dat bedoel ik niet. Er zijn ook ziekenhuizen die je na de tp nog 3x pregnyl laten spuiten. Ik bedoel dus niet de Pregnyl om je eicellen los te maken van de follikelwand. Gelukkig heb je zo te zien afleiding tot maandag. Ik hoop voor je dat je dan een mooie dubbel streep mag hebben (of gewoon "zwanger" in het venstertje)!
Oh sorry dan begreep ik je verkeerd. Maar ik heb maar 1x pregnyl gespoten, 2 dagen voor de punctie. En na de TP alleen maar de progestan gebruikt, vandaag de laatste dag. Thanx meid
Oh nee, Lina, hoe kan dat nou : Het was positief : Wat moet jij je rot voelen nu Ik vind het zo erg voor je en wil je even een knuffel geven Dit had ik ook niet verwacht Heel veel sterkte met de feestdagen want ik kan me voorstellen dat daar je hoofd nu even helemaal niet naar staat. Sterkte Ginny, Liselotje en Liek zitten volgens mij nog op het wachtbankje en dan hoop ik dat ik niemand oversla en anders sorry Ik duim hard voor jullie en hoop op rose nieuws in 2007 nog even En voor alle meiden nog een keer.. Fijne feestdagen Groetjes Scat
3 Meiden op het wachtbankje nog. Ik gun jullie een zachte landing op het roze kussentje dat ik voor jullie heb klaargelegt. Ennuh........niet weghalen ná de landing hoor! De januari-gang wil er ook op landen! (toch meiden?) Alle meiden fijne kerstdagen toegewenst in pies en vree. Eet niet te veel, drink niet te veel, maar heb plezier! Zijn er nog meiden die een speciale 'uitspatting' hebben met de kerst? Vakantie, concert oid.
Hallo dames, Ik heb niet eerder meegeschreven in deze thread dus zal mij even kort voorstellen: Smoeltje, 35 jaar, moeder van een puberzoon, bezig met zwanger worden sinds ong. 2 jaar. In de medische molen sinds april 2006, maar echt concreet sinds begin dit jaar. Heb er al een rits onderzoeken op zitten, alles was verder goed ook bij partner. Alleen blijk ik de gelukkige bezitter van een tubafactor. Dit is aan het licht gekomen tijdens een kijkoperatie en gisteren is dat door middel van een HSG foto bevestigd. Enige optie is dus IVF en dat vind ik wel jammer ( ook al ben ik uiteraard blij dat er een optie is) voornamelijk omdat je maar 3 behandelingen krijgt. Mijn vraag aan de dames hier dan ook is: wat doen jullie als je na 3 behandelingen nog niet zwanger bent geraakt? Ik loop een beetje op de zaken vooruit maar heb tot nu toe gemerkt dat dat me helpt om alvast andere opties te bedenken. Wij denken er nl over na om, als de eerste 3 behandelingen geen zwangerschap opleveren, een aantalz elf te bekostigen. Maar als ik de bedragen zie schrik ik wel enigzins ( ong. 2500 euro) Zijn er ook ander stellen die dit overwegen? En kan dit bij hetzelfde ziekenhuis? Want zag op de site van Freya dat sommige ziekenhuizen een maximaal aantal behandelingen gaven. Hoop vragen, maar misschien heeft iemand hier ervaring mee.
Lina, wat ongelovelijk balen zeg! Ginny, die progestan heeft bij mij geen menstruatie tegen gehhouden hoor.Ik werd zelfs al 1 week na tp ongesteld.Ik had de dag ervoor ook geen gevoelige borsten meer, da's voor mij het teken dat m'n ongi eraan komt... Dus ik duim nog steeds voor je!
Hoi Smoeltje Ik heb gelezen in een voorlichtingsfolder over ivf dat de meeste ziektekostenverzekeraars altijd de meds. vergoeden en dat de behandeling zelf zo'n 1200,- kost.Dus dat scheelt weer. Hier zijn er ook een aantal meiden overgestapt op een andere verzekering.Er zijn er nl 2 die er geloff ik 6 vergoeden, alleen je betaald wel zo'n 200,- per mand.Maar goed, zodra je zwanger zou zijn en het jaar is om switch je weer naar een goedkopere maatschappij...
Hey Zara, dat is inderdaad een optie voor het geval het de eerste drie pogingen niet lukt. We zullen in ieder geval komend jaar extra gaan sparen ( want de verzekering moet je ook maar accepteren) en daar is niemand slechter van geworden. Lullig trouwens dat de 1ste niet goed gegaan is bij jou. Wanneer mag je voor de 2de poging gaan?
Lina balen zeg! Ik moet idd pregnyl spuiten na de tp 3x en ook progestan. Heb gister uitslag van het bloed gehad en de waardes waren gestegen maar het kan nog alle kanten op want kan ook van de pregnyl zijn, dus ik moet nog doorspuiten en volgende week vrijdag weer voor bloed en dan de uitslag! allen meiden prettige kerstdagen en een vruchtbaar uiteinde en nieuwjaar!
Hey meiden, moet ff van me af lullen hoor! Voel me zo kut vandaag....nou ja sinds vannacht eigenlijk....heb nachtdienst gehad en ging er al niet lekker in en dan voel je je ook nog eens kut, onzeker, alleen, emotioneel.....da's niet goed voor je! Mijn vriend is gisterenmiddag vertrokken naar Duitsland en komt eind van de middag weer thuis en ik mis hem echt heel erg. Heb hem vanaf vrijdag in totaal 3 uurtjes gezien! Dan ook nog eens de spanning van de poging....tot gisteren was ik nog positief, maar vandaag echt een dipje....ben nu echt bang dat het weer niet gelukt is Alle hormonen die door m'n lijf gieren.....damn wat een drama zeg Nou hopelijk kunnen jullie me een beetje opvrolijken zodat ik vrolijk ben als m'n vriend straks thuis komt
hoi meiden Ginny sorry meid maar ik kan je helaas niet opvrolijken voel me precies hetzelfde maar als het goed is is je mannetje nu weer lekker bj je dus zal je je vast al beter voelen Liek hoest bij jou? Hier ben ik bang al game over heb licht bruinverlies en zo begint mijn ongie ook altijd dus voel me niet zo geweldig Ben al succesverhalen aan het zoeken op het net maar tis toh afwachten elk mens is anders he... Met de rest van de meiden alles oke? Ik wens jullie alvast hele fijne kerstdagen en een heel vruchtbaar 2008 dat al onze wensjes maar snel uit mogen komen he... liefs liselotje