IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

:D :D haha Mobius, goed he dat ik je er even aan hielp herinneren ;)

Mijn ongi is een soort van aan het komen...hoop dat ie vandaag nog doorbreekt, maar anders zal het zeker morgen zijn. Dus morgen of vrijdag gaat de eerste spuit erin! En dan ca. 12 dagen later wrs de punctie als alles verloopt zoals het zou moeten gaan verlopen!

Ik stond gisteren te dansen in de kamer omdat de voorprut van de ongi eruit kwam :) :) :) :) :) :) Laat maar komen!

Knuf Daffie

2. SandraB

SandraB Actief lid

8 sep 2006
    359
    0
    0
    Fijn daffie en mobius dat jullie bijna kunnen starten, succes!

mounia: je moet idd slapen 's nachts en niet piekeren! ;) Idd wij vrouwen zijn zo sterk he, ben erachter gekomen dat ik ook supersterk ben hoewel ik dat nooit verwacht had van mezelf...

Hope: dat is ingewikkeld allemaal, maar ik snap het nu ook (ben ook niet blond hoor, heb zwart haar hihihihi).

Hier gaat het vandaag ff wat minder :(
    Heb nu toch wel wat buikpijn (maar na de Ibuprofen die ik net heb ingenomen zakt het nu wel een beetje) en het bloedverlies is ook meer dan gisteren... Ik ga morgenvroeg weer werken, maar als ik me dan zo voel als deze ochtend blijf ik toch nog maar thuis denk ik... Hoewel ik de afleiding van 4 uurtjes werken toch eigenlijk wel hard kan gebruiken! Ik doe gewoon rustig aan, ben secretaresse dus kan de hele tijd blijven zitten als ik wil, dat scheelt weer he...
    Er komen nu ook regelmatig tranen naar boven bij het horen van een liedje ofzo, maar ja, laat maar rollen, kan het maar kwijt zijn toch...

Groetjes,
    Sandra

3. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Sandra, ik raadt je aan niet te vroeg te beginnen met werken. Ik heb diverse mensen in mijn omgeving die een miskraam hebben gehad en die zeggen allemaal eigenlijk te vroeg te zijn gaan werken. Ik snap dat je de afleiding nodig hebt, maar als je nog steeds flink wat tranen hebt en buikpijn met bloedverlies moet je echt om jezelf denken hoor!
    ;) ;) ;)
    Dikke knuffel Daffie

4. Niet meer actief

Sandra, ik kan je ook alleen aanraden niet te vroeg te beginnen. Hou het bloedverlies goed in de gaten. Na mijn curretage ben ik ook te vroeg weer gaan werken, ik kreeg hevig bloedverlies. Ik moest te weer een stapje terug doen.

Dikke knuf Naatje

5. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    @ Sandra: Doe lekker rustig aan, neem de tijd, afleiding van werken is op zich wel goed maar jezelf voorbij lopen weer niet... dus luister naar je eigen lichaam... veel sterkte... en laat de traantjes maar lekker rollen hoor!

Knuf

6. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Al dat denken aan mij en
    duimen voor mij heeft geholpen.
    Het gesprek is goed gegaan en ik ben opgelucht!
    Alles ziet er weer veel zonniger uit vandaag :D

Wij willen graag kinderen en gaan door met de ICSI-poging.
    Ik probeer nu weer positief verder te gaan :D

De echo was goed :D
    Alles is schoon van binnen dus
    ik kan het 2e medicijn gaan spuiten en
    25 Jan. heb ik een echo om te kijken hoe
    de follikels groeien.

Bedankt voor de steun toen
    ik het gisteren even helemaal
    Groetjes Scat
    niet meer zag zitten ;) ;) ;)

7. Vietje

Vietje Actief lid

31 dec 2007
    314
    0
    0
    zoek nieuwe leuke baan
    Alkmaar
    Scat wat een goed nieuws!
    Ben echt enorm blij voor je!
    Eigenlijk dubbel goed nieuws!
    T komt nu allemaal steeds dichterbij, punctie e.d., Ben heel blij voor je!

Liefs, Vietje

8. Niet meer actief

scat, fijn te horen dat jullie er samen uit hebben kunnen komen en dat jullie verder kunnen met deze poging..suc6!

Liefs Naatje

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    sandra: neem de tijd meid , zeker als je nog last hebt. niet te vroeg beginnen hoor. je kan een behoorlijke terugslag krijgen ervan.
    ik snap best je dat afleiding kunt gebruiken, maar luister ook goed naar je lichaam.
    heel veel sterkte nog en knuff

scat: meid wat fijn zeg dat jullie eruit gekomen zijn en doorgaan met de poging.
    heel veel kracht. liefde, en succes gewenst meid
    het is jullie gegunt!

10. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Wat goed nieuws scat!! :D :D
    Idd dubbel goed nieuws want nu komt er ook wat schot in de icsi-zaak :thumup:
    SUPER! :thumup:

11. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    @ Caruli:
    Jij hebt toch ook vandaag je 1e echo gehad? Hoe is het gegaan?
    Ik hoop voor je dat het allemaal positief is en dat deze poging raak is en dat je de zwangerschap dan helemaal probleemloos mag doorlopen.

DIkke kus

12. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Oh, Caruli vergeet ik jou nu helemaal :(: :)
    Hoe is het gegaan :(:
    Groetjes Scat ;) ;)

13. Hee Scat, wat goed om te horen! Ik ben super blij voor je.

@Mounia, dat vind ik nou ook. We zijn zo super sterk. En ook ik dacht nooit van mezelf dat ik zo sterk zou zijn. Maar ja, we moeten wel he.

@Sandra, rustig aan doen hoor!

@Daffie, nog nooit zo blij geweest met je ongesteldheid zeker?

@Mobius, wat fijn! Eindelijk het einde van het lange wachten is in zicht.

Ik zit vandaag weer even in een dip. Hebben jullie dat nou ook, een paar goede dagen en dan hoeft er maar iets te gebeuren en je voelt je weer even flink down.

14. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Doordat ik gister een beetje laat slaapies ging doen ben ik nu best wel moe haha,maar ja ik had gewoon even 1 momentje dat ik een beetje emotioneel was.
    ik heb goede moed,en laat die 1ste poging maar komen!

@jootje78 het is zeker spannend,ik hoop dat ik na me inteek snel aan de beurt ben.
    jij ook verder heel veel succes!

@mobius zo volgende week al!dat is snel!heel veel succes!

@sandraB heel veel sterkte!

@scat wat goed nieuws!

@essie79 we hebben allemaal 1 grote wens,en wij vrouwen doen daar alles voor he.
    en die dip kennen we allemaal denk ik wel,dan heb je weer dagen dat je er helemaal tegenaan kan gaan,en dan die dagen dat je zoiets hebt van waarom is het nog niet gelukt ect.
    sterkte en succes essie,op een dag gaat het lukken!

liefs mounia

15. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi,

Ik zou het wel leuk vinden als we eens op een rijtje zetten wie allemaal ongeveer tegelijk op de 'bank' zitten eind januari/begin februari ..

Van wie ik het weet: Ik, Scat, Daffie, Caruli en Pekske.

Wie nog meer?

Knuf

16. freddie

freddie Lid

30 dec 2007
    44
    0
    0
    Brabant
    Hoi,

Ik kan hoogstwaarschijnlijk ook op de bank erbij kruipen. Ben volop bezig met icsi 4. Heb vrijdag echo 2. Als alles goed groeit eind volgende week punctie en dan maar hopen dat tp kan plaatsvinden. Zou wel gezellie zijn zo met z'n allen....... :)

Groetjes,

Freddie

17. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

:D :D :D meiden, ik ben zojuist ongi geworden!
    Kan niet wachten tot ik morgenochtend de planning kan bellen om te zeggen dat we kunnen beginnen...

Als ik het goed heb vrijdag de eerste spuit en dan woensdag of donderdag de 1ste echo......vindt het zoooooo SPANNEND :D :D !

Ga proberen te slapen...

Daffie

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel veel succes daffie.

ik ben gisteren voor een echo geweest en baarmoederslijmvlies was goed al 11mm moet minimaal 7 zijn dus ;)
    zondag morgen worden we gebeld of er een goede uit de ontdooiing is gekomen en dan zoja hoelaat we die dag de tp hebben

ik vind het doodeng..
    veel erger als de keren hiervoor
    nu we weten dat het de laatste cryo is enzo
    maar goed we moeten toch een beetje hoop hebben he ;)

19. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    @ Freddie
    De bank is groot genoeg dus van harte welkom! ;) Gezellig, kunnen we allemaal elkaar vasthouden zodat we niet voortijdig van de bank afvallen!

@ Caruli
    De eerste echo is alvast heel mooi! Psychisch wel zwaar nu het jullie laatste cryo is.. maar je weet wat men zegt: LEST BEST. Dus houd de moed erin, probeer positief te blijven, des te meer reden heeft jullie emmy om te blijven zitten!

Nog maar 5 nachtjes slapen en dan heb ik alweer de 2e echo, meteen ook 1e fm.. ben zo benieuwd. Denk allemaal al wat te voelen ontstaan, maar dat kan vast niet al zo snel..

Dikke kus voor iedereen

20. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ik heb net gebeld en mag morgen starten met de puregon, dan dinsdag de orgulatran erbij en woensdag de eerste echo....

We zijn begonnen! :D :)

Liefs Daffie

Deel Deze Pagina