Hoi hoi.. Weer even lastig om bij te lezen.. @ Mobius: ik heb morgen mijn tweede echo, maar dus pas 1e fm.. vind het best spannend en zal ook wel meteen laten weten wta de uitslag is! xxx
Caruli, hoe is het gegaan? Liselotje, fantastisch 2 Geniet ervan maar dat hoef ik niet te zeggen natuurlijk Ga vandaag eerst alle topics van iedereen af en kom dan morgen weer terug om hier op de rest te reageren. Groetjes Scat
Hallo Dames nou het duimen heeft geholpen maar nog eventjes doorgaan hoor, want woensdag moet ik terugkomen maar rechts zaten nou 7 eitjes van ongeveer allemaal 14 mm en rechts ook nog een stuk of 4 a 5 van ongeveer 12 mm, ze waren heel erg blij en ik ook hahaha, me slijm was 8.7 mm dus gaat heel erg goed zei ze. NOg even doorspuiten tot woensdag. Dus nog eventjes duimen dat wij waarschijnlijk donderdag of vrijdag de punctie hebben! Lisa bij mij zeiden ze dat het ze het tonnetje van de Lucrin zo handig vonden, kon je ook goed meenemen omdat alles in een zit. maar ja dat is bij ons in het ziekenhuis WIj vandaag vragen of we eigenlijk wel gewoon mochten vrijen, ze vond het volgens mij een beetje gekke vraag, want tuurlijk mag dat, ik zo moeten we geen condom's of zo gebruiken? (wij hadden al een paar keer gevreeen zonder condooms hahaha) nee hoor want er kan toch niets springen door de lucrin dus gewoon doen waar je zin in hebt, dus feesten haahahah Ik heb trouwens een nieuwe puregonpen gehad, was heel gek dat die stuk was gegaan gebeurt eigenlijk nooit, tja ben ook beetje gek hahaha Liefs debje
hoi meiden ben gisteren naar het zh geweest en uiteindelijk 2 emmy's terug gekregen matige kwaliteit maar ik weet dat dat niks zegt heb ook een nieuw eigen topic en daar ga ik ook alles bijhouden en hier ook af en toe een update en kijken hoe het met jullie is
Succes komende weken Caruli. Ik duim, duim en duim...... Debje, spannend hoor...ook voor jou duim ik heel hard! Liefs Daffie
Hallo meiden, Ik kom met jullie meekletsen als dat mag... Ik ben inmiddels aan de pil en start de 27ste met spuiten voor onze 1e ICSI poging! Spannend dus! Morgen hebben we nog een gesprek met de verpleegkundige en dan krijg ik een schema. Ben erg benieuwd! Hoe lang duurt zo'n cyclus ongeveer? Of is daar geen peil op te trekken? Xx
Jootje, heel erg veel succes met de fm vandaag Scat...ikke nog steeds tikkie jaloers op jou Debje, dat gaat goed zo...deze week nog de punctie! Caruli, net zoals ik je al op je eigen topic gezegd heb...heeel veel rusten nu he...laat die 2 pracht emmy's nu maar lekker groeien Annelies, welkom hier. Klets gezellig mee (kan nog net volgen hier ) Heel erg veel succes met jullie 1e icsi poging! Heb je eerder nog andere pogingen gehad? (ivf, iui) of is dit echt je allereerste keer spuiten? Spannend he O ja...zo'n cyclus kan echt wel varieren van ziekenhuis tot ziekenhuis en van vrouw tot vrouw...dus vrees idd dat er niet echt een pijl aan op te trekken valt. Bij mij duurde de 1e icsi zo'n kleine maand
Hoi, Heb gisteren de punctie gehad. Alles was goed gegaan. Ze hebben er 9 eitjes uit kunnen halen. Ben vandaag ook nog lekker thuis, dus kan nog rustig aan doen. Donderdag mag ik bellen om te horen of er terugplaatsing is. Wij hopen het zo....we gaan vet duimen draaien! @ Caroli: Spannend 2 teruggeplaatst. Wij duimen ook voor jou, sterkte met het wachten! Groetjes, Freddie
He Freddie, 9 eitjes is toch een mooi score hoor. Ik duim met jullie mee dat er mooie bevruchtingen plaatsvinden! Liefs Daffie
Caruli, op het wachtbankje en weer een eigen topic! Ik hard voor je en kan je nu weer steunen in je eigen topic SandraB, ik lees dat je langzaam weer opkrabbelt en halve dagen werkt. Sterk van je hoor! en goed aan jezelf blijven denken hoor! Daffie, alweer aan het spuiten! Voel je rare bijverschijnselen van de medicijnen : of ga je er fluitend doorheen ? Jootje, ik duim dat je een mooie echo hebt Ginny, het gaat erom waar jij je goed bij voelt. Het is tenslotte jullie poging waar het om draait Freddy, jij hebt de punctie alweer achter de rug en 9 eitjes Heel mooi Ik duim heel hard voor een bevruchting Lisa, ik hoop dat de MMM ook jou dat speciale geluk gaat brengen! Charlie, bedankt voor de link Debje, het gaat voorspoedig met jou als ik het zo lees En waarschijnlijk Dond. of Vrijdag al de punctie Ik duim Annelies661, welkom! Pekske, ik duim ook voor jou op het wachtbankje , dat het maar een hele geslaagde poging mag worden Tja, en nou zullen er altijd namen niet genoemd zijn maar die komen de volgende keer voorbij of ik reageer weer in hun eigen topic Groetjes Scat Bij mij gaat alles prima en ik begin nu wel een beetje nieuwsgierig te worden naar mijn echo Vrijdag. Het zal wel niet zo'n explosieve groei zijn als de vorige keer want ik zit nu op 125 eenheden Puregon i.p.v. 150
Freddie, toch mooie score hoor Nu maar hopen op een goede tp Idd, pekske, hoe gaat het nu met je? (please niet wegblijven he ) En zo komt er stilaan volk op dat wachtbankje \/
Ik dacht laat ik me ook hier even weer melden, ik ben jullie niet vergeten en wil jullie bedanken voor alle lieve reacties en steun! Scat, ik ben heel blij voor je dat jullie er uit zijn gekomen, hopelijk voor eens en altijd, je verdient een mooie zwangerschap hoor! Net als iedereen die hier verdient! Ik zelf zit nog midden in de crisis en heb ook twijfels of ik deze poging moet doorzetten, ik wil er hier niet te ver op ingaan, maar emotioneel voel ik me erg zwak op het moment. Hopelijk verbetert de situatie VOOR dat ik met spuiten moet beginnen, en anders sla ik de poging misschien wel over... Ik heb nog niet alles van iedereen weer kunnen lezen, maar dat ga ik nog doen hoor, en ik duim voor jullie allemaal!
Ester, ik had al even op je topic gereageerd en ge-PB't. Ik vind het zo naar voor je en hoop dat ik je een beetje kan steunen! Ik wil zo graag mijn duimen blauw draaien als jij aan je poging begint. Hoop echt van ganser harte dat jullie eruit komen Je weet het he, je kunt altijd steun zoeken bij mij Groetjes Scat
Stienke dikke knuffel meid Freddie super meid 9 eitjes, duim voor een mega mooi TP Carulli ik duimen voor je twee hummetjes Scat 125 eenheden hihi ik zit al op 2 * 150 per dag (300 in totaal) mijn eierstokken moesten een schop hebben zoals ze in het ziekenhuis zeiden haahahah Ik hoop donderdag of vrijdag de punctie maar ja kan ook nog wel maandag worden he je weet het nooit met mij hahahaha Liefs debje
Zo hé Debje, 300 Bij mij is het ook wel een beetje raar, in het ziekenhuis vielen ze ook van hun stoel dat bij een 41-jarige 150 eenheden Puregon konden zorgen voor 32 follikels. Ze schrokken zich een bult toen! Ik ben wel erg benieuwd hoe 125 eenheden uitpakt. Hoop dat jouw follikels nu een flinke schop gehad hebben Groetjes Scat
Goed nieuws van deze zijde. Vanmiddag de 1e fm gehad en ze waren heel enthousiast in het zkh. Mijn eitjes groeien harder dan verwacht. Ik zit nu op 17 eitjes en de kleinste is 13 mm, grootste is 18 mm. Heel goed. Morgen weer echo en als het zo doorgaat krijg ik vrijdag al de punctie! En ik zit pas op 7 spuiten gonal.. goed he? Oh en mijn slijmvlies ook al 10... Ik ben xxx
Dankjewel..! En jouw kleintjes moeten gewoon blijven zitten.. Nog een weekje en ik kom naast je op de bank zitten! xxx