leuk meid ik hoop dat ik er dan nog wel zit maar is dat zo dan gaan we samen zitten op naar een positieve test met heel veel andere hier
Sow heej Jootje wat een goed nieuws! Super joh! Voor de rest blijf ik ook gewoon doorduimen hoor! Ik ben vanmorgen terug naar het zkh geweest omdat ik heviger begon te vloeien dan de afgelopen week. Ze hadden gezegd dat ik dan moest bellen dus dat deed ik en dus zat ik vanmorgen om 7.45 uur al op het ziekenhuis, om 9.15 uur kwam er pas iemand naar me toe pfffffffff dat duurde lang! Ik was maar alleen dus heb me heel erg verveeld... Maar goed, ze ging kijken en er was idd wat weefsel achtergebleven. Het was qua grootte (13 mm) net op het randje van nog een x curetteren of toch afwachten, ik mocht zelf kiezen. Heb gekozen voor afwachten en nu moet ik volgende week dinsdag terugkomen en dan gaan ze nog een x kijken, als het er dan nog zit gaan ze alsnog nog een x curetteren, zit het er dan niet meer dan is het goed... Pfffff zo kun je natuurlijk nooit verder met je leven he.... Maar goed, ik ben daarna gewoon gaan werken en dat deed me goed, heb tot 15 uur gewerkt en vanaf donderdag (woensdags ben ik altijd vrij) ga ik weer hele dagen werken, word echt gek thuis.... Groetjes, Sandra
Hoi Sandra, Balen hoor. Jij hebt echt wel pech de afgelopen tijd. Ik zal duimen voor je dat niet voor de tweede x naar t zh hoeft. Fijn dat je afleiding vindt in je werk, maar vergeet jezelf niet. 'T is niet niks! Groetjes, Freddie
Hoi Sandra, Jeetje wat een pech heb jij zeg. Hoe kan dat dat er nog wat achter gebleven is dan? Ik hoop niet dat je nog een x gecureteerd moet worden. Van thuis zitten word ik ook nooit vrolijk. Ik blijf dan maar malen. Maar wel rustig aan doen op je werk he. Veel sterkte en een dikke knuffel.
He Sandra, wat een ellende meis. Ik hoop voor je dat het van de week helemaal schoon is vanbinnen, zodat je inderdaad doorkunt! Liefs Daffie
Hey Sandra, Wat vervelend zeg.. Ik hoop dat je lichaam het kleine stukje nog zelf af gaat stoten, anders moet je dadelijk nog een keer... Zo kom je ook niet echt aan verwerken toe he? Sterkte xxx
Lieve dames, ik ga de komende 4-5 weken proberen hier niet meer te komen. Heb er nl op t moment veel moeite mee om al jullie verhalen te lezen, terwijl mijn poging ff stop gezet is. Iedere x dat ik achter de computer vandaan kom ben ik down, beetje verdrietig. Ik had nu ook met de poging mee 'moeten' doen. Maar moet nu verplicht wachten tot begin/half maart. Tot alle testen gedaan zijn en de uitslag er is, en dan wachten op de menstruatie... Ik wil jullie allemaal heel veel suc-6 en sterkte wensen, en ik hoop dat over een maand, anderhalf, ik heel watt positieve berichten te 'horen' krijg! Liefs, Vietje
Jakkie Sandra, Denk je alles gehad te hebben. Ik hoop dat het achtergebleven weefsel alsnog loskomt, zonder nog een x gecurreteerd te hoeven worden. Vietje, We zien je wel weer verschijnen. Doe maar rustig aan. Groetjes, Elvira
Jootje, wat een goed nieuws zeg! Proficiat! Dat gaat wel erg snel vooruit Caruli, ik blijf ook nog duimen voor jou. Zou zo graag willen dat het nou eens helemaal lukt voor jou [-o< Sandra, wat vervelend zeg. Nou, vervelend is zelfs het juiste woord niet. Echt K*T he Hoop zo dat je niet nog eens die curretage moet ondergaan. Lijkt me vreselijk zwaar en moeilijk om dan idd verder te gaan met je leven Ik duim voor je dat je lichaam dat stukje zelf nog zal afstoten zodat je tenminste die curretage niet meer hoeft Vietje, we verwelkomen je gewoon weer als je er klaar voor bent hoor Ik heb hetzelfde gevoel gehad toen mijn 1e poging mislukt was. Toen had ik het ook erg moeilijk om hier nog te lezen. Ben toen ook een tijdje wat minder op het forum gekomen. Gewoon weer terug komen als je er weer behoefte aan hebt Daffie...jij momenteel je eerste fm... ONWIJS veel succes!! Ik ga straks om 15u eindelijk weten wanneer mijn 2e icsi poging van start kan gaan Kunnen jullie geloven dat ik best wel zenuwachtig ben? 8-[
Jootje, ik had al even gereageerd op je topic maar hiier ook nog even. Klinkt goed Nu op naar de punctie en ik duim alvast voor een hele mooie terugplaatsing Caruli, ik spreek even tot de embryoos; ..jullie zitten lekker he?Ik zou maar gewoon 9 maanden blijven zitten in dit mooie huisje he Sandra..wil je gewoon verder en dan dit weer! Hopelijk gaat het vanzelf weg en kun jij weer door. Sterkte hoor Daffie, ik ben erg benieuwd naar je follikelmeting vandaag en duim voor een mooie telling Vietje, ik snap het heel goed hoor. Het kan af en toe ook heel confronterend worden. Soms helpt het om even afstand te nemen en dan weer terugkomen als je het zelf allemaal wat beter aankan. Sterkte hoor ! Mobius, ik denk ook aan jou vandaag. Dat die 2e ICSI- poging er maar snel aan mag komen [-o< Groetjes Scat Ik wordt zelf heel nieuwsgierig naar mijn eigen follikelmeting. Nog 2 daagjes en dan weet ik het. Ik moet er Vrijdag gelukkig om 10.00 zijn dus niet een halve dag te wachten..!
He meiden, Ben weer terug van mijn eerste officiele FM (tijdens de IUI natuurlijk ook wel gehad, maar dat was altijd maar een ei! ) Links zitten 5 Follikels van 12-17 mm en rechts zitten er ook ongeveer 5, maar die zijn nog wat kleiner 6-10 mm. Best een redelijke score toch.... Baarmoederslijmvlies was 6 mm en dat was prima volgens de gynaecoloog. Nu moet ik vrijdag weer terugkomen voor een echo en dan wrs zondag of maandag de punctie! Krijg ik nu al de zenuwen voor. Het was echt druk in de wachtkamer, dan zie je toch maar weer dat er velen met ons zijn die in hetzelfde schuitje zitten he! Het wordt nu wel heel echt hoor, dat spuiten is geen probleem, maar nu die ounctie dichterbij komt Maar goed, we gaan ervoor Liefs Daffie
Daar ben ik weer, en ja hoor wij hebben weer wat. Ik moest bloedprikken en dan word ik gebeld rond de middag of we door mogen gaan of niet. Of mijn waardes goed zijn. Links waren 5 eitje mooi gegroeid tot en met 14-15 mm, rechts 7 eitjes eentje van 17 en de andere van 15 mm dus ook gegroeid, me slijm was 10.8 mm dus ook mooi. Maar ja toen die domper. deze Opties hebben we: - vrijdag nog een echo - vrijdag de punctie - ivf poging wordt afgebroken wordt weer vervolgt. Sorry heb even niet de puf om te reageren meiden, zou het zo zonde vinden als ik nou een maand bezig ben voor jan met de korte achternaam Liefs debje
Daffie, dat klinkt goed hoor Ik ben blij voor je Spannend wordt het nou he en het gaat ook zo snel nu. Ik weet dat nog precies van mijn eerste ICSI-poging en dan wordt je ook een beetje nerveus over wat komen gaat! Het komt goed meid, je rolt er vanzelf in en het gebeurt je gewoon. Een punctie duurt ook maar kort hoor, eigenlijk heb je het na 10 minuten alweer achter de rug, dat heb ik ook steeds in mijn hoofd gehouden tijdens de punctie en het hielp mij wel Debje, dit heb ik dus precies zo meegemaakt met mijn eerste ICSI-poging en ik ben me ook rot geschrokken Ik zat heel erg tegen overstimulatie aan met 32 follikels en bij de laatste echo schrokken ze en wouden mijn bloedwaardes meten! Waren ze goed dan kon ik door en waren ze niet goed dan moesten ze de poging afbreken. Ik heb me zo ellendig gevoeld die ochtend, of alles voor niets was. Mijn man was er volledig van overtuigd dat het wel doorging en gelukkig was dat toen ook zo. Ik ga vandaag megahard duimen voor je dat het goedkomt! Laat je het zo snel mogelijk weten op het forum? Er wordt aan je gedacht Debje! Jootje, ik duim dat je follikels mooi doorgroeien en dat je Vrijdag de punctie hebt Wolly, ik ook hard voor jouw echo vandaag Groetjes Scat
Whiieeee Daffie, dat gaat echt wel super! Echt wel een hele mooie score voor de 1e fm! Nu dat vooruitzicht naar die punctie...best wel angstaanjagend he Maar die komt helemaal goed hoor! En zoals Scat al zei: dat duurt niet zo heel lang. Maar het is gewoon het idee alleen al he...eindelijk weer een stapje verder te staan... Debje, ik duim voor je dat ze vanmiddag bellen met goed nieuws [-o<
sandra: jeetje zeg.. ik hoop echt dat het volgende week allemaal schoon is van binnen!. sterkte meid! jootje: heel veel succes vietje: snap je gevoelens heel goed meid, dikke knuff voor jou en sterkte! debje: jee das ook wat hopelijk gaat de poging wel door meid. daffie: wow goede score . op naar een goede punctie en tp! scat: nog 2 dagen meid.. hopelijk zijn je fjes goed gegroeid
Gelukkig ben gebeld en we zijn toch nog in de race, vrijdag terugkomen voor een nieuwe echo (nummer 6 al weer) en ook weer bloedprikken! Liefs debje ps bedankt allemaal
Gelukkig Ik had je net een PB-tje gestuurd en nu lees ik dit goede nieuws Op naar de volgend echo dus en ik duim hard dat alles nu goed gaat Groetjes Scat
Debje Wat een gedoe zeg. De eitjes zien er toch goed uit? Waar is dat bloedprikken dan voor eigenlijk? Hebben ze bij mij helemaal niet over gehad. Mobius Bijna middag, dus bijna je gesprek ... oehhhh wij hebben vanochtend weer een fm gehad en ze waren gegroeid, bijna allemaal van 17 tot 20 mm. Ene kant ongeveer 7 andere kant ongeveer 12/13 stuks.. dus in totaal ongeveer 20! Wauw, had ik niet durven hopen. Dus ik heb nu ongeveer 36 cm eiblaas in me zitten..hihi.. klinkt absurd eigenlijk! Nu straks laatste spuiten zetten en dan op naar de bolletjes progestan. Dan vrijdag de punctie.. Ik had echt nooit durven hopen dat het zo snel zou gaan. Nu maar hopen dat dat een goed teken is voor na de terugplaatsing! Dikke kus en ik denk ook zeker aan jullie hoor!