IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Debje, dat is toch nog heel goed nieuws gelukkig! :D
    Veel succes met die 6e fm :thumup:

Jootje, 36 stuks??!! Jeetje meid, zodadelijk sta je op ontploffen! :D
    Daar moeten toch een heel aantal goede tussen zitten he. Daar duim ik voor! :thumup:

Ja ja, nog een uurtje en ik vertrek richting gesprek. Brrrr...spannend! :)

2. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Jootje, wat een goed nieuws en
    het gaat snel bij jou maar daar is helemaal niks mis mee :D
    gewoon als een speer door naar de punctie en dan
    duim ik wel in versnelling 5 voor een mooie bevruchting
    1:thumup:
    2 :thumup:
    3 :thumup:
    4 :thumup:
    5 :thumup: :)
    Groetjes Scat ;) ;)

3. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    oeps...had verkeerd gelezen zie ik net...geen 36 stuks maar 20. Toch nog behoorlijk veel he ;)

4. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    :D
    Dankjewel..

Jullie zijn lief!

Ik duim ook heel hard voor jullie!
    *duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim*

en Mobius: nee, ongeveer 20 stuks, maar aangezien gemiddeld 18 mm heb genomen dat is dan 36 CM... hahahaha..

xxxxxxx

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    mobius: heel veel succes met het gesprek!

6. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Nja...gesprek...2 min binnen om te horen dat ik nog 2 maanden moet wachten! :cry: :cry:
    IK KAN NIET MEER WACHTEN! :evil:

Zei dus dat ik de 10e maart op vakantie vertrok...zei ie al meteen: nu ja, dat is wel een probleem he :confused:
    Ik proberen te vertellen dat ik had gerekend dat het nog net zou lukken maar die pummel hoort niet wat je zegt he..die raast maar door en dan weet je het! pff :( Hij mompelde iets van: "dat kan je niet uitrekenen!" Pff, de lul.
    Ga hem voor zijne verjaardag een cursus sociale vaardigheden cadeau doen :D
    Is ie nu ook nog net na ik terug ben van vakantie in het buitenland dus kan ik pas terug op 26 maart! :cry:
    Moet wel al met de pil beginnen rond de 3e maart (op dag 2 van mijn ongi) dus verwacht dan wel echt meteen te kunnen beginnen op 26 maart. Anders..... GGRRR :evil:

Hij zei ook nog dat ik nu Menopur moest gaan spuiten ipv die puregon (of was het nu ipv de decapeptyl :-k )
    Ach, dat zien we dan wel weer...

Maar goed dat er zo veel van jullie al bezig zijn zodat ik mijn aandacht volledig op jullie kan vestigen. Zal mijn duimen al maar vast warm draaien voor jullie :D
    :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup:

7. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

He Mobius, al op je eigen topic geschreven, maar das zwaar kl***.

We helpen je die maanden door hoor meis! En kom ons maar verwennen op die wachtbank met lekkere dingen, dan ga ik in april voor jou an de slag ;)

Daffie

8. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    @ Debje, Daffie, Scat en alle anderen die morgen een belangrijke dag hebben:

HEEL VEEL SUCCES!
    Ik zal voor jullie duimen en als ik thuis ben steek ik voor iedereen kaarsjes aan!

[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
    en natuurlijk
    *duim duim duim duim duim duim duim duim duim*

xxx

9. Mobius, dat is even en tegenvaller zeg. Ja, sommige artsen mogen idd wel eens iets aan hun sociale vaardigheden doen. Ik vraag me ook wel eens af of ze dat niet leren tijdens hun opleiding. Ze gaan wel met mensen om en die mensen hebben gevoelens!

Je gaat Menopur spuiten ipv puregon, waarom is dat? Ik heb vorige x ook menopur gespoten en de x daarvaar puregon. Ik heb dat op eigen verzoek gedaan omdat een vriendin van me met menopur zwanger was geworden. De de volgende x ga ik weer puregon spuiten. Menopur is erg bewerkelijk.

Voordeel van zo lang wachten: we kunnen onze duimen blauw draaien voor je en dat MOET dan gewoon hebben geholpen :thumup: .

x Ester

10. Vergeet ik nog in m'n stukje te schrijven:
    Heel veel succes morgen Debje, Daffie en Scat!
    Ik duim, duim, duim, duim ook voor jullie!

11. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    By the way
    Weet iemand misschien hoe het met Schaapie is? Hebben al zo lang niets van haar gehoord...

xxx

12. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Goedemorgen meiden,
    ik ga eerst even lezen en mijn best doen om te reageren.

SandraB, Wat een vervelende toestand. Doordat dat weefsel er nog zit kun je dus helemal niet verder, al zou je willen.
    Ik hoop echt dat het nog vanzelf wordt afgestoten, want weer een curettage is ook niks. Hoe gaat het met werken?

Vietje, ik wens je veel rust toe in de periode dat je hier even niet komt.
    Want al deze stress gaat je niet in de koude kleren zitten.
    En dan hoop ik dat als je weer terug bent dat je voor de volle 100% vooruit kunt. Sterkte.

Daffie, voor jou gaat het nu opeens ook erg snel. Morgen alweer de 2e FM.
    Ik vind het zo spannend voor je, ik krijg zelf al kriebels ervan.
    En wat een mooi aantal eitjes \:D/

Debje, jij hebt ook weer even in spanning gezeten.
    Nu morgen weer de echo en dan? beslissen ze dan wanneer je de punctie hebt? of moeten ze weer bloedprikken?
    Iig heel veel succes morgen.

Jootje, ook al 20 eitjes, wat goed zeg \:D/
    Je begint nu al met de progestan? dat wist ik niet dat dat al voor de punctie moest. Zo heb ik weer wat bijgeleerd ;)
    Hoelaat heb je de punctie morgen? dan zal ik voor je duimen.

Mobius, wat een sh*t situatie. Je was zo positief en dat gesprek geeft weer een domper op alles.
    Maar wat de andere meiden al zeiden, we helpen jou door deze maanden heen en als jij aan de beurt bent, zijn wij er massaal voor jou.
    Waar ga je naar toe op vakantie?

De rest van de meiden, is alles goed met jullie?

Vandaag staat nog 1 week op mijn banner, het gaat echt snel nu.
    Volgende week vrijdag weten we precies wanneer we starten met spuiten.
    En na onze ZH afspraak vertrekken we meteen een weekendje naar scheveningen.
    Heerlijk.

Liefs Hope

13. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Hey Essie, wat bedoel je precies met Menopur is erg bewerkelijk? Ik weet nl helemaal niet wat Menopur is (natuurlijk wel van gehoord hier op het topic)
    Hopen dat het beter werkt als Puregon haha
    Ik weet ook niet waarom die overschakeling. De doc zei het zo rap rap in het naar buiten gaan :( Denk dat ze nu gewoon gekeken hebben wat er vorige x is misgegaan en wat er nu kan verbeteren. in dat opzicht denk ik dat die 1e keer voor iedereen gewoon een 'probeersel' is voor de artsen. (laten we hopen dat ze het nu helemaal kunnen bijwerken zodat het volgende x gewoon hartstikke raak is :D )

Hope, ga naar Antalya (turkije) :D 7 dagen all-in in een 5-sterren hotel. Laat maar komen. Heb mijn agenda voor die reis al helemaal gepland...liggen, rusten, massages, eten, rusten, liggen, massages, verwenkuur, Hammam, rusten, eten,.... \:D/

Daffie, jootje, Scat, Marisha, Debje,...morgen duim ik voor jullie allemaal! :thumup: :thumup:

14. freddie

freddie Lid

30 dec 2007
    44
    0
    0
    Brabant
    Hoi allemaal,

Alle meiden die morgen de punctie hebben..heel heel veel succes!
    Ik zal duimen dat het allemaal goed gaat :thumup:

Mobius..wat een ...verhaal. Alweer wachten...waar ben je eigenlijk onder behandeling?...Ze mogen wel wat meer rekening houden met de emoties die bij dit allemaal komen kijken :x

Ik wil ook even wat kwijt...ik mocht vanochtend bellen of er bevruchting had plaatsgevonden en zoja of er vandaag emmy's teruggeplaatst konden worden. Met zweet in mijn handen en een hartslag van...belde ik op en JAAAAAAA. Er waren er 7 bevrucht waarvan er vandaag 2 teruggeplaatst gaan worden.

Ik mag nu definitief op de bank.........Kunnen we geen valium ofzo regelen dat we die twee weken een beetje relaxed doorkomen...'T wordt steeds moeilijker( 4 e keer nu :p )....maar nu heb ik wel steun van jullie...dat scheelt weer..... :) :) :) :) :)

Groetjes,

Freddie

15. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/
    Wauw freddie, jij bent goed bezig.
    Je krijgt dus vandaag 2emmy`s geplaatst.
    Geweldig.
    Succes met de terugplaatsing en natuurlijk op de wachtbank.
    Houdt je maar stevig vast dan val je er niet vanaf.

Liefs Hope

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    wow freddie wat goed
    op naar de wachtbank
    veel succes met de tp ;)

17. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    @ Freddie,

WAUW! fantastisch toch?
    Ik ga heeeeeel hard voor je duimen!
    [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

xxx

18. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Freddy, fantastisch :D
    Twee emmy's :D :D aan boord.
    Dat ze zich maar fijn mogen innestelen,
    dat [-o< ik voor jou en ik :thumup: er heeel hard voor ;)
    Groetjes Scat en ja, dat wachten ..mijn geduld raakte ook
    bijna op met de eerste poging..maar we blijven je wel bezig houden
    hoor ;)
    Groetjes Scat ;) ;)

Ik duim ook hard door voor de rest want
    er gebeurt veel deze week ! :thumup: :thumup:

19. hallo lieve meiden,
    ik had het echt nooit gedacht dat ik me hier zou aanmelden! ik zit midden in de IUI behandelingen (heb vandaag de 4e inseminatie gehad) maar daarna hadden we een evaluatiegesprek en daar kregen we toch wat minder nieuws. :cry: de zwemmers zijn toch onder de maat. wel beweeglijk, maar weinig. mijn man heeft vanuit een vorige relatie al een kindje door icsi. omdat toen ivf niet heeft geholpen, wil de gyn gelijk voor icsi gaan. we stonden al op de wachtlijst, dus in maart beginnen we al. ik schrok echt van dit nieuws :confused: ! ik ben nog maar 23 en nu al icsi :cry:
    dat is ook een reden waarom ze nu al zei dat er geen 2 bevruchtje eitjes worden teruggeplaatst, omdat ik nu gewoon heel vruchtbaar ben.
    een stille hoop dat ik zwanger word van deze inseminatie vannochtend, maar de gyn was eerlijk: je hebt bijna geen kans.
    pff..
    ik had hier wel eens meegelezen, en jullie zijn allemaal heel lief voor elkaar ;) dus ik verwacht dat ik me hier wel thuis zal voelen. :)
    liefs rachel

20. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Freddie, dat klinkt wel heel erg fantastisch meid! Hou ze lekker warm bij je enne hou de bank maar vast warm want we komen met velen je gezelschap houden komende weken ;) Succes met de terugplaatsing...

Alle meiden die morgen een echo of punctie hebben SUCCES

Morgenochtend eerst de echo en dan heerlijk naar de sauna. Vriendin belde vandaag af, omdat haar mannetje morgen geopereerd gaat worden, dus toen mijn mams maar gevraagd en die vond het geen straf om mee te gaan morgen :D
    Lekkere massage, we gaan kleien (rhassoulbehandeling), zonnebanken en natuurlijk verschillende rondjes sauna....wat zal ik ontspannen, kan ik wel gebruiken met de punctie in aantocht ;)

Liefs Daffie

Deel Deze Pagina