He Rachel, Heb hetzelfde meegemaakt, ook eerdere IUI behandelingen en ook het slechte nieuws dat we eigenlijk geen kans hadden ivm slechte zaad van mijn man. Ik heb er erg om gehuild, maar we hebben de IVFkans met beide handen aangegrepen. En de arts heeft wel gelijk...je bent nog hartstikke jong en dus nog heel vruchtbaar! Heel veel sterkte komende tijd en lees en schrijf lekker van je af hier....we zijn er voor elkaar Liefs Daffie
hey rach helaas welkom hier meid snap heel goed dat je geschrokken bent zeg... hopelijk gaat het via icsi jullie wel lukken heel veel succes, schrijf hier alles maar van je af
@Freddie: goed nieuws zeg! geweldig! Ik hoop zo voor je dat het nu raak mag zijn. Ik za ookl heel hard voor jou duimen. @Mobius: Peregon spuit je gewoon met een pen, menopur moet je zelf mengen, net zoals de pregnyl. Ik had met menopur een betere emmy, maar ik had maar 3 eitjes. Ik ga nu dus toch maar weer puregon doen omdat ik er daarmee 8 had. @Rachel: welkom hier. Ik hoop voor je dat deze iui raak is en je niet tot icsi over hoef te gaan. @Daffie: kan dat geen kwaad nu naar de sauna? Ik ga nl. ook tegen de tijd dat ik weer met een behandeling bezig ben, maar ik wil eigenlijk voordat ik start met spuiten omdat ik het niet zo goed durf.
Heb daar zelf al even zitten googlen op het net essie Er bestaan verschillende meningen over en dat is als je al zwanger bent. Nu heb ik natuurlijk alleen maar meer hormonen in mijn lijf zitten en kan het als het goed is geen kwaad. Lijkt me juist heerlijk ontspannend zo voor de punctie Als je zwanger bent raden sommigen het wel af en anderen zeggen weer dat het geen kwaad kan, zolang je naar je eigen lichaam luistert en niet te lang in een sauna blijft zitten! Liefs Daffie
Ik houd ook heel erg van de sauna, en zou dus graag met mijn mannetje willen gaan. Maar voor de man is het juist niet goed voor de behandeling, dat vind ik wel jammer. Zeker is het ook fijn om met een vriendin tegaan, maar samen met mijn man vind ik het toch het fijnst. En na de behandeling mag hij weer naar de sauna en ik niet, want.......... dan ben ik zwanger! ! ! ( hoop ik ) pfff dus maar even een jaartje uitstellen. Maar eh, daffie, geniet er maar lekker van, ik ben jaloers op je. Liefs Hope Oja en Rachel, welkom en veel succes met deze poging en anders steunen wij je als de ICSI begint.
Daffie, ik duim ook nog voor jouw volgende echo en geniet van je relaxdagje Rachel, ik heb je in het PB-tje al even proberen gerust te stellen. Ik reageerde namelijk precies net zo voor mijn eerste ICSI. Ik kan zo invoelen hoe jij je nu voelt. Welkom hier en wij zijn er om je te steunen Komt goed hoor Essy, hoe is het met jou : Hope, ik hoop dat je verderop in het jaar weinig meer bij de sauna komt omdat je dan inderdaad gewoon zwanger bent Mobius, ik kan me voorstellen dat dit geen leuk nieuws was want je wilt natuurlijk zo snel mogelijk beginnen. Ik hoop dat de tijd snel gaat voor jou ! Groetjes Scat
Rachel, welkom! Ik ken je nog een beetje van het IUI forum. Ik ben ook nog erg jong (25) en om dezelfde reden als jou op dit prikbord beland. Heel veel succes en ik hoop dat deze IUI nog raak voor jullie mag zijn. Ik krijg morgen alle medicatie binnen om te gaan beginnen. Zondag mag ik de eerste spuit zetten. Ben erg benieuwd hoe het gaat lopen.... Succes iedereen die morgen voor een echo of punctie gaan! Liefs!
nou dames het wordt druk hier!Kom me ook melden. Onze laatste iui poging is helaas mislukt dus we gaan ivf doen! Bij ons in het ziekenhuis doen ze geen ivf, dus moet ik naar Apeldoorn en Nijmegen.Zijn er hier die in 1 van die ziekenhuizen lopen?En hoe zijn de gyns daar? Apeldoorn gaat nog wel, maar nijmegen lijkt me zo groot en onpersoonlijk!Dat ik er best tegenop zie Ik zag al een paar "bekenden" van het iui-topic, gezellie annelies succes zondag met spuiten!
hoi diana26, ik ken je ook nog uit het iui topic. balen voor je dat je nu ook voor ivf moet gaan. ik moet 9 mrt. mijn eerste spuit zetten voor de ivf. ik loop in arnhem, en moet voor de ivf naar utrecht. dus kan je niks over de gynaecologen vertellen, waar jij heen gaat. ik wens je iig heel veel succes, ik vind het wel heel eng allemaal. x lisa.
hoi lisa Ja nog een bekende... Kun je het wel een beetje volhouden tot 9 maart? Ik denk dat ik ook in maart ongeveer zal kunnen beginnen, er was geen wachtlijst dus dat scheelt!
ja ,zo kan ik me er een beetje op voorbereiden, eerst aan de pil over ongeveer 4 weekjes, en dan 27 febr. prikinstructie, dus eigenlijk begint het voor mij al als ik weer aan de pil ga. het is allemaal nieuw voor me met die hormonen, dus ik heb nog effies om me nog zenuwachtiger te gaan maken, hihi.
Welkom allemaal en succes met jullie IVF/ICSI-pogingen. Wij lopen in het UMC voor de IVF, hebben ze wel een wachtlijst! We zijn vorige week vrijdag begonnen met spuiten en ik krijg morgen de 2e echo en dan wrs zondag de punctie. Ik vindt het UMC erg groot en wat onpersoonlijker als ons eigen ziekenhuis, maar we zijn daar met een doel en ze zijn wel vriendelijk allemaal. Het is een goedlopende fabriek zal ik maar zeggen... Groetjes Daffie PS: Even een gekke vraag, maar is het normaal dat je toch van dat hele vruchtbare slijm hebt met al die hormonen? Er komt echt allemaal eiwitachtig spul uit (sorry voor het vieze verhaaltje). Ik had dat altijd wel als mijn eisprong eraan zat te komen, maar dat betekent toch niet dat de eitjes ondanks de hormonen toch springen he?
ja klopt lisa. ik heb wel de fm's geloof ik in mijn eigen ziekenhuis, maar de rest volgens mij daar. het is idd een heel groot ziekenhuis, ik loop nu in het diak in utrecht, en dat is best klein. nouja, ik hoop dat het went. (nee, eigenlijk hooop ik niet dat ik de kans krijg om te wennen...)
Nee hoor Daffie, Dat is echt van de hormonen. Als ze zouden gaan springen hadden de artsen het al gezien. Spannend weer. Vandaag weer fm toch? X Vier
@Daffie wat heb jij een mooie site, heb helaas nog niet alles kunnen lezen,ga nu naar mijn werk, dus lees vanmiddag verder, de tijd ging snel door toen ik naar dat prachtige filmpje keek/luisterde, zo ontroerend heb er lekker bij zitten janken.Ik heb dan gelukkig alwel een dochter van 3 1/2, en misschien mag ik dan niet klagen, maar ook voor mij/ons is het heel erg moeilijk dat het ons na 2 1/2 jaar nog niet gelukt is voor een broertje of zusje.Ik heb het liedje bewaard en ga het zeker vaker bekijken!Bedankt!
Goedemorgen meiden Daffie, heel erg veel succes met de fm...hopelijk kan je nu snel naar de punctie! [-o< En natuurlijk heeeel erg veel plezier in de sauna (jeetje, ben jaloers! ) Freddie, ik ga naar een ziekenhuis in Belgie, in Genk. En jij maar liefst 2 emmy's!?! Fantastisch zeg! Hoop dat ze nog 9 maanden lang lekker bij je mogen blijven Rach, helaas ook welkom hier Snap dat het een zware klap voor je is om zo ineens over te moeten naar icsi. Heb ook vorig jaar dat rotnieuws gekregen. Wij gingen naar het ziekenhuis voor hulp en dachten ook met iui te starten...kregen we meteen te hore dat dat allemaal verloren moeite was...meteen icsi! SLIK Hoop dat het snel raak mag zijn Annelies, jij zondag de 1e spuit...spannend he Diana, jij ook welkom hier en heel erg veel succes met de ivf Verder wens ik vandaag iedereen enorm veel succes met spuiten en echo's!