Hoi Meiden! Nou, ik ben alweer een uurtje thuis, maar moest even wat mensen bellen natuurlijk Wat een meevaller zeg die punctie.! Ik kreeg eerst nog een zetpil en wat valium, dus voelde me wat aangeschoten.hihi.. best lekker moet ik zeggen. Daarna in de stoel. Eerst schoonpoetsen, aangezien er nog resten van progestan zaten, dat vond ik wel beetje vervelend. Daarna de probe naar binnen met de naald en toen dus concentreren op mijn ademhaling. Eerste prik werd tijdens eerste inademing gezet en toen rustig uitademen. Deed niet echt pijn, fijn is anders, maar over pijn kan ik niet praten hoor. En zo ging het verder. Ze zeiden ook tussendoor dat ik een perfecte ademhaling had en het perfect deed en zo lekker rustig was. Ik kon tussendoor zelfs lachen, maar dat mocht niet want dan sprongen mijn eiblaasjes weg voor de naald. uiteindelijk hebben ze 18 eiblaasjes weggehaald, de overige laten zitten, die waren of te klein of wilden niet. Toen was het wachten geblazen.. Uiteindelijk zijn er 8 eicellen uitgekomen, vond ik wat weinig gezien de hoeveelheid eiblaasjes, maar ze zeiden dat dat een hele mooi score was omdat ik ook veel kleine eiblaasjes had waar meestal geen eicellen inzitten. Mijn mans zaad was ook goedgekeurd, 200.000 terwijl het de vorige keer 100.000 waren dus ook al verdubbeld. Nu gaan we volop duimen dat er mooie emmy's uit ontstaan. Ik mag maandag 9.15 bellen... oehhhh ben benieuwd. Als er echt al eerder bijzonderheden zijn dan bellen ze me zondag al op... Maar goed al met al dus een grote meevaller en zou het zo weer doen en nu lekker op de bank met alles bij de hand, voornamelijk veel water! xxxxxx
@ Jootje....wens je heel veel suc6! Ik blijf duimen! @ Scat....blijf heel hard duimen! Ik gun het je zo! @ Alle meiden....blijf ook voor jullie duimen! Suc6! Liefs Marjo
Jootje, wat spannend allemaal! ik hoop op mooie bevruchte eitjes! super dat je je zo goed hebt kunnen ontspannen en dat de piunctie meevalt. wat een kanjer ben je zeg! genieten dit weekend en maandag afwachten! we duimen, charlie
@jootje fijn dat het is meegevallen.En nu maar hopen dat je maandag mooi nieuws krijgt!Succes alvast met de teurgplaatsing
Nou, dat was een heel mooi resultaat Mijn arts was heel tevereden. Er zitten 8 rechts van ± grootte 14 en nog 5 links die ook groot genoeg zijn. Nu zittten er nog een stuk of 3 kleine die nog wat groter kunnen groeien dus willen ze Maandag nog een 3e echo doen. En dan zal het Woensdag de punctie worden, dat is al bijna zeker Het is een beter aantal als de vorige keer. Bij de 1e ICSI-poging waren het er zoveel dat dat de kwaliteit niet meer ten goede komt en ze zijn nu ook groter bij de 2e echo. Ik ben heel blij en heb er een goed gevoel over. Nu op naar de 3e echo en de punctie.. Spannend Groetjes Scat
jootje: wow mooie score meid en fijn dat het je mee is gevallen op naar een mooie tp ga heel hard voor je duimen! scat: ook een mooie score laat ze nog maar even groeien en op naar de punctie
Vanmorgen eerst de echo, alles was gegroeid, slijm 10.1 (ietsje minder, schijnt normaal te zijn) rechts mooi gegroeid eentje van 19, van 17 een paar en nog van 15/16 en links ook nooit rond de 17 en nog kleiner, ik zag zelf al wel dat er veel kleintjes, rond de 8/9 mm zaten dus dacht al ohhh jee, bloedprikken en we zouden tussen 13.00 en 14.00 uur gebeld worden. En ja hoor rond 13.50 uur kwam het verlossende telefoontje, MAANDAG hebben we de punctie om 9.00 uur, vanavond nog gewoon spuiten, morgen om 21.00 uur pregnyl, 5000 eenheden. (normaal is 10.000 eenheden maar ik had hoge waarden dus zat op het randje). Zondag een prikvrije dag en dan maandag eindelijk de punctie. Ohhh we zijn zo blij, gelukkig niet afgebroken maar gewoon de punctie. Weer een hele stap verder, op naar de volgende. liefs Debje Scat super meid, mooie score, het is een goeie dag vandaag voor iedereen!
Jootje, gelukkig is het zo goed gegaan met de punctie De pijn is ook meegevallen als ik je verhaaltje lees en 8 eicellen, mooie score hoor, ik ben blij voor je Nu ga ik heel hard voor een mooie bevruchting en wacht Maandag vol ongeduld af! Daffie, Zondag waarschijnlijk de punctie en vandaag weer een echo gehad. Ga zo even in je topic lezen! Ik duim ook hard voor jou Dat slijm is trouwens normaal, heb ik ook en de eisprong wordt tegengehouden door de medicijnen. Komt helemaal goed Debje, jij ook een punctie, wauw Gelukkig is alles gewoon doorgegaan en een mooie score, dat komt helemaal goed ! Wat zitten we trouwens allemaal vlak bij elkaar, dat wordt heeeel gezellig op het wachtbankje Freddy, jij hebt vandaag de terugplaatsing gehad en zit dus net op het wachtbankje! Ik duim ook heel hard voor jou Dat de emmy's zich maar lekker gaan nestelen Annelies en Diane ook welkom hier Rachel en Lisa had ik al verwelkomd Ook jullie ga ik allemaal volgen als ik het nog een beetje bij kan benen Groetjes Scat
He meiden, Hier zijn we weer.......(werd zelfs al gemist, lief!) De afgelopen tijd wel wat meegelezen, maar niet gereageerd. Had even wat tijd voor mezelf/onszelf nodig zoals jullie weten. Maar nu, ben weer druk met lezen. Weer een hoop nieuwe meiden (helaas), een aantal meiden van de iui-kant, nieuwe spuiters, pillen slikkers, een aantal kanjers die een punctie hebben ondergaan en zenuwachtige meiden op de wachtbank. Sommige verhalen met herkenning en een aantal verhalen om jaloers op te zijn. Maar oke, ik hoop de aankomende tijd op jullie allemaal te kunnen en mogen reageren. Voor hier, me lichaam heeft even tijd nodig gehad, maar gaat echt stukken beter. De eerste kilo-tjes gaan er nu ook weer langzaam af (ook altijd weer prettig) Voel me ook weer wat lekkerder in me velletje en met me kanjer gaat alles goed! Ben al weer 3x tante (of zoiets) geworden en de aankomende tijd staan er nog een hoop in de planning, had mezelf ook wel weer in de agenda gezet maar helaas werkt het niet zo, maar dat weten jullie! Meiden, I'am back in town! \/ Liefs en een dikke geluks knuffel, Schaapje
Schaapie, wat leuk om iets van je horen En het gaat beter met je als ik het zo lees, daar ben ik blij om Gezellig dat je ook weer mee komt kletsen dan kunnen we jou ook weer een beetje volgen. Leuk! Groetjes Scat
@ Schaapie, WElkom terug.. gelukkig gaat het weer wat beter en ben je er weer aan toe om aan een nieuwe poging te denken.. Ik hoop dat het alleen maar beter met je zal gaan! @ Debje: Wauw wat een goed resultaat, op naar maandag, ik zal voor je duimen! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< @ Freddie, houd ze binnen he? En nu kunnen jij en Caruli elkaar goed vasthouden en dan voeg ik me hoop ik maandag bij jullie... ! xxx
Gaat goed, Schaapie ! Ik heb net de 2e echo achter de rug en dat ging prima dus waarschijnlijk Woensdag de punctie. Het gaat weer snel nu. Volgende week wordt het weer spannend en daarna hopelijk de wachtweken Ben blij dat je er weer bent Groetjes Scat
Ook ik leef nog. Ik heb jullie verwaarloosd. Sorry hiervoor. Wat goed je weer te zien Schaapje! Heb vanaf vandaag geprobeerd de draad weer op te pakken wat betreft het reageren op jullie injullie eigen draadje. Ik voel me af en toe goed, maar meer kl*te. Gelukkig komt Glenn straks thuis, dan kan ik hem knuffelen.......en is mijn bui ook beter dan nu.
jee ik zit net het begin van het topic te bekijken ik zie dat ik ook al op pagina 1 aanwezig was alleen zat ik op mijn oude account die naam heeft nu lovelymother wat gaat de tijd toch snel zeg maar gelukkig zijn de meeste zwanger en bevallen.. nu wij nog meiden hopelijk mogen wij allemaal dit jaar nog dit topic verlaten en op naar de walvisclub
Lieve lieve meiden hier, Wat gebeurt er toch weer een hoop! Schaapje, meid wat fijn dat je back in town bent..Ontzettend veel succes.... Debje: succes met de punctie alvast! Jootje: meid superresultaat, ga duimen voor superemmy's! Scat: wow goede eerste score....Ga zo door! Daffie: hoe was je echo? Caruli: nog stevig op de wachtbank? Lina: kop op lieverd! Freddy: 2 schatkistjes in je buik...Super! Hou ze vast! Viertje: lieffie.......aftellen geblazen voor jou! Het gaat hem worden hoor! Nieuwe meiden welkom hier! Rach84, ik ben 25 en ook hier ICSI...Meid het gaat gewoon goed komen! Voordeel is gewoon dat de kansen hoger zijn als je jonger bent dus beschouw het maar als een voordeel! Ik hoop dat jullie allemaal spoedig naar de walvissenclub mogen komen....Het raakt er onderhand heel erg leeg en we kunnen wel wat versterking gebruiken! Duim voor jullie allemaal!
Hoi allemaal, Wat fijn om te lezen Debje dat deze poging toch doorgaat. Lijkt me helemaal erg als een poging afgebroken zou worden. Ben pas 1 dag op de bank en vind t in mijn achterhoofdje heel erg spannend. Ik vind het wel erg fijn dat we met een paar meiden elkaar vast kunnen houden....kunnen we positieve energie naar elkaar overbrengen en verkeerde gedachten meteen.........afkappen We'll keep in touch...... Groetjes, Freddie
Sjonge, ben ik er een paar uurtjes niet en is er zoveel bijgeschreven. Welkom: Annelies, Diana, en rachel had ik al gehad, toch? veel succes met jullie pogingen. Jootje, helemaal top hoor zo`n punctie, van die verhalen wil ik wel meer horen, dan durf ik het ook aan Scat, jij gaan nu ook heel snel. Volgende week woensdag al de punctie. Laat de eitjes nog maar mooi groeien. Caruli hoe gaat het met jou? Debje, wat zal jij in spanning hebben gezeten tot dat je het telefoontje kreeg. Maar het was het wachten waard, maandag je punctie. Daffie, heb je genoten van je sauna? Schaapje, welkom terug, weer iemand erbij om te steunen en ervaringen mee uit te wisselen, fijn hoor. Freddie hoe was de TP? succes met wachten. De rest van de meiden ook veel suces. Jullie zitten binnenkort echt met velen op het bankje. Wel gezellig, dat er maar niemand vanaf valt, want jullie moeten de plaatsen warm houden voor de volgende lichting die komt Fijn weekend allemaal. Liefs Hope