bedankt meiden, jullie zijn echt super! Ja heel veel spanning gehad, ohhh wat duurt het dan lang zeg pffffff maar het wachtne waard,. Mijn ventje maakt zich al zorgen voor maandag of ik niet teveel pijn ga hebben, wat een lieverd he hihih Liefs debje
Oh meiden, ik voel de spanning van dit topic gewoon vanachter mijn PC. Er gebeurt echt megaveel op het moment en het is allemaal zo spannend. Ik hou het even heel algemeen....maar aan iedereen heel veel succes gewenst met datgene waar ze mee bezig is op dit moment... Ik duim voor jullie allemaal en de kaarsjes laten we gewoon aan Ik heb vanmorgen de 2e echo gehad en ik moet morgen weer terugkomen voor nog een echo. Ze groeien goed, maar rechts nog iets te klein voor punctie...Hopelijk maandag de punctie! Heb de hele dag zitten/liggen zweten in de sauna, turks stoombad, bubbelbad, kruidenbad etc... Was echt zooooooooo lekker...... Zit nog na te genieten nu! Liefs Daffie
Ow lieve meiden, wat zijn jullie met veel! Wat een hoop nieuwe namen. Ik kan het echt niet meer bijhouden hier....en misschien is dat maar beter ook. Afstand nemen gaat steeds beter en dat lijkt mee een goed teken. Heel veel succes met jullie behandelingen! Ik hoop dat jullie allemaal net zo'n mooi kindje zullen krijgen als wij! Bloed, zweet en tranen....maar geef de moed niet op! Liefs Elmo
Bij het IUI topic hebben wij een lijst gemaakt. die kan je steeds quoten om weer nieuwe info toe te voegen. zo is het voor mij misschien ook makkelijker om jullie een beetje uit elkaar te houden. ik zal een begin maken van de lijst. misschien vinden jullie het ook wel een goed idee? IVF/ICSI dames Rach84: start in maart met 1e icsi behandeling. de lijst quoten en [/quote] haakjes weghalen.
IVF/ICSI dames Rach84: start in maart met 1e icsi behandeling. Lisa: start eerste ivf in maart. de lijst quoten en [/quote] haakjes weghalen.
IVF/ICSI dames Rach84: start in maart met 1e icsi behandeling. Lisa: start eerste ivf in maart. Ester:start 2 februari met decapeptyl voor 2e icsi
Even een vraagje, ik merk dat ik aan het begin van de MMM mij veel beter en optimistischer en vrolijker kon voelen dan nu. Gevoelsmatig drukt deze onzekerheid of ik nu wel of geen moeder mag worden zo zwaar dat ik veel sneller boos, verdrietig, gefrustreerd of kattig doe dan in mijn gewone doen. Ik kan lang niet zo veel hebben, niet dat ik depressief ben maar ik voel me wel vaak wat neerslachtig. Hebben jullie dit ook, of heb ik hier nu de spreekwoordelijke schop onder de kont nodig om door te gaan?
Hey meiden, Heb de 3e FM achter de rug. Vanmiddag tussen 13:00-15:00 uur wordt ik gebeld hoe laat de punctie is maandag en hoe laat ik de pregnyl moet prikken vanavond. Er zitte niet echt veel eitjes, maar links zitten er 4 van gemiddeld 20 MM (dus prachtige follikels volgens de gynaecoloog) en rechts lopen ze nog steeds achter zo rond de 14/15 mm. Heb nog even gevraagd of het er niet wat weinig waren, maar ze vertelde dat er in die grote zeker eicellen zouden zitten en dat het niet gaat om heel veel, maar om de kwaliteit van de follikels. Dit moet ik dan maar geloven toch? Als ik lees hoeveel follikels iedereen hier heeft, wordt ik wel een beetje onzeker hoor, weet dat er links prachtige grote zitten, maar hoop dat het genoeg is. Aan de andere kant heeft mijn hubbie natuurlijk ook niet zo gigantisch goed zaad, dus nu kunnen ze hun aandacht maandag gaan verdelen over een paar eitjes en hoeven ze niet gigantisch opgesplitst te worden.... De gynaecoloog was vanmorgen echt heel aardig en heeft nog het een en ander uitgelegd. Doordat ik niet zo heel veel eitjes heb, zal de punctie ook niet lang duren...heerlijk om dat te horen Ik vindt het ook wel grappig om te zien dat we nu al de hele week dezelfde mensen tegenkomen in de wachtkamer. We lachen elkaar nu zelfs al toe @ Stienke, wij zitten nu ook een jaar in de MMM en ondanks dat dit onze 1ste IVF-poging pas is, heb ik die periode die jij omschrijft ook al door mogen maken. Ik heb toen een aantal dagen flink zitten janken en daarna tegen mezelf gezegd dat ik me niet klein moet laten krijgen. Ik hou mezelf verder ook altijd maar voor dat ik gezond ben en de mensen om me heen ook, dat ik een dak boven mijn hoofd heb, veel leuke dingen kan doen en dat er nog veel ergere dingen zijn als dit. Alhoewel dit niet wegneemt dat het een hele zware weg is en dat iedereen dit anders ervaart. Soms moet je je verdriet gewoon even lekker uiten om er daarna weer flink tegenaan te kunnen. Zoek anders eens hulp in de vorm van maatsch. werk ofzo? Een hele dikke knuffel van Daffie
IVF/ICSI dames Rach84: start in maart met 1e icsi behandeling. Lisa: start eerste ivf in maart. Ester:start 2 februari met decapeptyl voor 2e icsi Schaapie: Maart / april start 3de icsi poging
He Stienke, Een deel herkenning voor mij! Aan het begin van de MMM keek ik echt uit naar de behandelingen, eindelijk daadwerkelijk iets doen. Toen kwam de behandeling, maar ook direct het besef oke dit is behandeling 1 en later dit is behandeling 2, hiermee ook het besef ik heb nog maar ... zoveel pogingen. Maakte mij ook verdrietig en onzeker! Hoe jij het omschrijft, neerslachtig, sneller boos etc. kan natuurlijk te maken hebben met de hormonen. zelf heb ik dit niet gehad maar ieder mens is anders! Probeer positief te blijven, maar een schop onder je kont is misschien teveel van het goede! Dikke knuffel, Schaapje
IVF/ICSI dames Rach84: start in maart met 1e icsi behandeling. Lisa: start eerste ivf in maart. Ester:start 2 februari met decapeptyl voor 2e icsi Schaapie: Maart / april start 3de icsi poging Daffie76: 22 Januari gestart met 1ste IVF
IVF/ICSI dames Rach84: start in maart met 1e icsi behandeling. Lisa: start eerste ivf in maart. Ester:start 2 februari met decapeptyl voor 2e icsi Schaapie: Maart / april start 3de icsi poging Daffie76: 22 Januari gestart met 1ste IVF Scat: 1 Januari gestart met 2e icsi poging
Daffie, ik duim voor je Maandag Meiden die al op de wachtbank zitten! Ik hard Jootje ik brand een kaarsje voor een mooie bevruchting en terugplaatsing Ester ik merk aan mezelf dat ik bij de FM zelf pas wat meer betrokken raak bij deze poging. Het spuiten is al zo normaal dat ik het al bijna normaal vind! Wel maak ik me meer zorgenover de afloop. Je wilt gewoon niet dat het weer mislukt en hebt al een poging minder. Ik wordt daar af en toe boser en verdrietiger van. Dat gevoel herken ik wel. Af en toe overvalt het mij en af en toe ben ik weer gewoon optimstisch. Bergen en dalen We slaan ons er doorheen Ester en ik heb er nog steeds vertrouwen in dat we zwanger worden Groetjes Scat
IVF/ICSI dames Rach84: start in maart met 1e icsi behandeling. Lisa: start eerste ivf in maart. Ester:start 2 februari met decapeptyl voor 2e icsi Schaapie: Maart / april start 3de icsi poging Daffie76: 22 Januari gestart met 1ste IVF Scat: 1 Januari gestart met 2e icsi poging Freddie: 10 januari gestart met 4e icsi poging
Hey, Ik heb net een telefoontje gehad van het UMC en we zijn maandagmorgen de eersten Mijn mannetje moet om 8:00 zijn zaadjes al inleveren en dan is de punctie om 8:30. Ik zeg....lekker vroeg, maar dan heb ik ook geen tijd om erover na te denken ! Vanavond de pregnyl en nog 1 x de orgulatran en dan morgen hoef ik niets te spuiten....het spuiten is me in ieder geval heel erg meegevallen, was echt geen probleem... Nu gaat het echt gebeuren en kunnen we gaan afwachten of er in ieder geval bevruchting optreedt...dat is toch wel een heel spannend gedeelte voor ons hoor! Jootje, ben benieuwd naar je terugplaatsing, hou je het plekje op de bank alvast warm? Ik kom eraan hihi Liefs Daffie
IVF/ICSI dames Rach84: start in maart met 1e icsi behandeling. Lisa: start eerste ivf in maart. Ester:start 2 februari met decapeptyl voor 2e icsi Schaapie: Maart / april start 3de icsi poging Daffie76: 22 Januari gestart met 1ste IVF Scat: 1 Januari gestart met 2e icsi poging Freddie: 10 januari gestart met 4e icsi poging Diana26ngeveer maart 1e ivf poging
IVF/ICSI dames Rach84: start in maart met 1e icsi behandeling. Lisa: start eerste ivf in maart. Ester:start 2 februari met decapeptyl voor 2e icsi Schaapie: Maart / april start 3de icsi poging Daffie76: 22 Januari gestart met 1ste IVF Scat: 1 Januari gestart met 2e icsi poging Freddie: 10 januari gestart met 4e icsi poging Diana26ngeveer maart 1e ivf poging Essie: 5 maart 1e spuit voor 3e ICSI poging
Stienke: Wat jij omschrijft, daar herken ik mezelf helemaal in. Ik geef de schuld altijd aan de hormonen, maar ik denk dat jij momenteel niet onder de hormonen zit? Dan blijken deze gevoelens er dus bij te horen. Ik kan mezelf soms ook zo neerslachtig voelen en dat vind ik zo'n verschrikkelijk rot gevoel. Ik moet mezelf net als Daffie ook regelmatig toespreken en dat doe ik ook op dezelfde manier als Daffie en ik moet zeggen: het werkt wel af en toe. @Dafie: lekker hoor die sana! En laat je niet gek maken wat de hoeveelheid eitjes betreft. Wat je zelf al aangaf: het gaat om de kwaliteit. niet om de kwantiteit. @Schappie, welkom terug. Ik heb je gemist! @Jootje, wat goed zeg. Nu duimen voor een paar prachtige emmy's!
IVF/ICSI dames Rach84: start in maart met 1e icsi behandeling. Lisa: start eerste ivf in maart. Ester:start 2 februari met decapeptyl voor 2e icsi Schaapie: Maart / april start 3de icsi poging Daffie76: 22 Januari gestart met 1ste IVF Scat: 1 Januari gestart met 2e icsi poging Freddie: 10 januari gestart met 4e icsi poging Diana26ngeveer maart 1e ivf poging Essie: 5 maart 1e spuit voor 3e ICSI poging Jootje: 20 dec 1e spuit voor 1e ICSI, 25 januari punctie