nee de zwangerschapstest heb ik nog niet eens in huis hahah als ik vrijdag nog niet ongi ben wil ik er een gaan halen en zaterdag de test doen mocht ik dan nog niet ongi zijn
Bedankt dames, illuminate, ik ging uit van niets en hoopte op ongeveer 8 eicellen, heb ook wel 10 keer gevraagd aan mijn man, klopt het? Heb je het goed gehoord, ja zei die want het is zelf op het koffertje geschreven hahaha Hier gaat het beter, nog wel een beetje beurs gevoel, ben aan het werk nou, maar doe mega rustig aan hoor, voel nou wel dat ik moe begin te worden, maar nog eventjes en dan lekker naar huis, heb mooie bloemen gekregen van me ventje, ohhh hij is zo trots op mij hihihi, vind het zo lief. Liefs debje
Debje: Zo jij bent alweer snel aan het werk zeg... gelukkig gaat het alweer wat beter en je hebt zeker een lief mannetje! Ik heb ook het geluk er zo eentje te hebben..hihi.. xxx
Debje, wat mooi dat je je alweer zo goed voelt en zelfs alweer aan het werk ! petje af hoor Illuminate, ik hoop dat het een hele geslaagde poging gaat worden Jootje, Debje, Caruli, Daffie en .. ik duim me suf voor meiden op de wachtbank, voor bevruchtingen.. en het gaat vanaf nu achter elkaar door aan het lijstje te zien dus het lijkt me niet onverstandig als we bij de groothandel maar weer extra duimen gaan bestellen Groetjes Scat Oh, PS Daffie en Jootje, ik ga morgen heel goed denken aan jullie adviezen. Bedankt voor de ademhalingstips
He meiden, Alles nog goed met iedereen? Debje, was ook gaan werken, maar ben wel eerder naar huis gegaan met inderdaad ook een beurs gevoel in mijn onderbuik. Vooral als ik ga zitten, dan voel ik het goed... Heb ook bloemen gekregen van mijn hubbie omdat ie zo trots was op me. Ze zijn zo slecht nog niet he die mannen van ons Ik zit vandaag alleen maar te denken of eitje en zaadje vriendjes zijn geworden! En donderdagochtend duurt nog zoooooo lang. Gelukkig bellen ze wel 's morgens al, hoef ik niet nog een dag in de stress te zitten. Scat..succes morgen meid, ik hoop dat het meevalt voor je. Ik ga duimen voor je, ben vrij dus heb er alle tijd voor. Je moet vroeg toch? Voor alle bankzitters....kaarsjes branden weer hoor... Liefs Daffie
Hoi meiden, Wat is het hier spannend zeg! Ff zo hoor: allemaal heeeeeeeel veel succes en ik blijf voor iedereen duimen! Wij zijn vandaag terug naar het ziekenhuis geweest en kregen kei goed nieuws! Er zat alweer een eitje klaar om te 'springen' en dus heeft mijn lichaam meteen weer de cyclus opgepakt! Volgende week woensdag hebben we een afspraak bij de fert.arts om de nieuwe ICSI in te plannen Heb er weer zin in! Waarschijnlijk ga ik dus over 2-3 weken menstrueren en dan mogen we weer starten Groetjes, Sandra
He Lisa, Een aantal medicijnen moeten in de koelkast, niet alles. Maar staat er met knaloranje stickers op dus kan echt niet missen! Ik vond het ook prettig hoor, om vast alles in huis te hebben, alles vast bestuderen. En een rustig gevoel dat je je daar niet meer druk over hoeft te maken. En bij ons komen wel andere in de koelkast, maar bedekte het altijd onder een theedoek, en niemand die er naar vroeg en iets gezien zou hebben! Je niet druk maken hoor....
Sandra klussen meid probeer het eitje goed te benutten. scat succes vandaag met je punctie, hopelijk niet zo pijnlijk HIer gaat het iedere dag een beetje beter, gisteravond was ik wel helemaal kapot na een hele dag werken. NOg 2 uurtjes en dan mogen we bellen! Ohhhh heb zenuwen. Liefs debje
scat: heel veel succes met de punctie hopelijk valt het je mee... deb: spannend meid hopelijk krijg je straks goed nieuws
@ debje: Ik ga heel hard duimen, heb extra kaarsje opgestoken en hoop op een fijn telefoontje! @ Sandra: dat is ook mooi nieuws.. en vol goede moed de volgende poging in! duim duim duim @ Daffie en Debje Mannen zijn soms zo slecht nog niet he? Ze kunnen zelf zo weinig doen aangezien wij er doorheen moeten... maar dat voelen ze gelukkig goed aan. De mijne is momenteel zo schattig met alles..hihiih. even van genieten! Ik kreeg trouwens ook een hele grote bos bloemen van mijn beste vriendin.. ook lief... @ Scat DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM @Freddie Hoor maar niets, gaat alles goed? xxxx
dank je schaapie, ik maak me ook druk om de kleinste dingen, terwijl het echte werk nog moet komen. scat veel succes vandaag!
Scat, ik hoop dat je er al weer vanaf bent....Heb heel hard aan je gedacht meis! Doe het rustig aan, knuffel Daffie
Hoi allemaal, Ik heb idd de laatste dagen niet geschreven op t forum, maar wel gelezen hoor Met mij gaat het naar omstandigheden goed...."T is gewoon zo moeilijk, ik heb gelukkig genoeg afleiding in mijn werk,...maar ben ook erg blij dat ik vandaag m'n vrije dagje weer heb. Je voelt alles. Ik heb veel last van mijn buik gehad en heb net als Caruli een ongi gevoel. Ik kan niets met mijn andere pogingen vergelijken, want t voelt weer anders. Bij mijn andere pogingen ging het de 1e week elke keer goed, maar omstreeks de dag van t testen ging het mis. De eerste keer was test zelfs positief, maar heb maar 'n paar dagen blij mogen zijn, het eindigde helaas in n miskraam. Jullie begrijpen dat ik nu dus erg nerveus ben...is waarschijnlijk ook laatste poging..... Maar we geven de moed niet op en gaan er voor...... Veel liefs en al het goede voor degene die met mij op 't bankje zitten, punctie hebben of wachten op goed nieuws over evntuele emmy's. Doei, Doei Freddie
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ohhhhh ik ben zo blij, we hebben morgen om 14.30 uur de terugplaatsing, hoeveel er bevrucht zijn weten we nog niet, dat horen we morgen persoonlijk in de VU, ik moest nou met Almere bellen en dat horen ze daar pas als wij het al weten, omdat het iets persoonlijks is, maar het maakt me niet uit. Wij hebben een TP hoera hoera Liefs debje die heel blij is.
Kei goed meis! Dus morgen is het zover.. dan kom jij ook op het bankje zitten.. en houden we elkaar vast zodat we er allemaal niet vanaf vallen! Alvast heel veel succes morgen en geniet van het moment he? xxxx
IVF/ICSI dames Rach84: start in maart met 1e icsi behandeling. Lisa: start eerste ivf in maart. Ester:start 2 februari met decapeptyl voor 2e icsi Schaapie: Maart / april start 3de icsi poging Daffie76: 22 Januari gestart met 1ste IVF Scat: 1 Januari gestart met 2e icsi poging Freddie: 10 januari gestart met 4e icsi poging Diana26ngeveer maart 1e ivf poging Essie: 5 maart 1e spuit voor 3e ICSI poging Jootje: 20 dec 1e spuit voor 1e ICSI, 25 januari punctie Beeb: start in maart 3e ICSI poging Josien: start in maart/april met 1e ICSI poging Hope: februari start 1e IVF met PGD Lina: onzeker of er deze maand wel een tp gaat plaatsvinden door te vroege ongi Elvira: 24 februari spuiten Gonal F, 1 maart 1e FM. 4de IVF behandeling. Debje1976: 21 dec, begonnen met 1e IVF, 28-1 punctie, 31-1 TP Sandra: aan het afwachten na miskraam, wanneer nieuwe behandeling nog niet bekend[/b] illuminate: 29 januari (her) intakegesprek Ginny: Februari start 3e ICSI Mobius: Eind maart start 2e ICSI Caruli : 2 januari gestart met 3e cryo behandeling
wat een verhalen weer in korte tijd. @freddie, spannend hoor zon laatste poging. @debje1976:succes morgen! @lisa: in een doosje ofzo ja in de koelkast,lekker achteraan de melk ervoor hihi de andere ook succes gewenst! Maandag heb ik bloed moeten laten prikken en urine ingeleverd en gister heeft mannetje bloed laten prikken,dus we hoeven nu alleen nog op de oproep te wachten, dat duurde niet langer als een maand dus eind feb weten we hopelijk meer!
IVF/ICSI dames Rach84: start in maart met 1e icsi behandeling. Lisa: start eerste ivf in maart. Ester:start 2 februari met decapeptyl voor 2e icsi Schaapie: Maart / april start 3de icsi poging Daffie76: 22 Januari gestart met 1ste IVF Scat: 1 Januari gestart met 2e icsi poging Freddie: 10 januari gestart met 4e icsi poging Diana26ngeveer maart 1e ivf poging Essie: 5 maart 1e spuit voor 3e ICSI poging Jootje: 20 dec 1e spuit voor 1e ICSI, 25 januari punctie Beeb: start in maart 3e ICSI poging Josien: start in maart/april met 1e ICSI poging Hope: februari start 1e IVF met PGD Lina: onzeker of er deze maand wel een tp gaat plaatsvinden door te vroege ongi Elvira: 24 februari spuiten Gonal F, 1 maart 1e FM. 4de IVF behandeling. Debje1976: 21 dec, begonnen met 1e IVF, 28-1 punctie, 31-1 TP SandraB: 6 februari afspraak fert.arts om nieuwe ICSI behandeling in te plannen illuminate: 29 januari (her) intakegesprek Ginny: Februari start 3e ICSI Mobius: Eind maart start 2e ICSI Caruli : 2 januari gestart met 3e cryo behandeling
IVF/ICSI dames Rach84: start in maart met 1e icsi behandeling. Lisa: start eerste ivf in maart. Ester:start 2 februari met decapeptyl voor 2e icsi Schaapie: Maart / april start 3de icsi poging Daffie76: 22 Januari gestart met 1ste IVF Scat: 1 Januari gestart met 2e icsi poging Freddie: 10 januari gestart met 4e icsi poging Diana26ngeveer maart 1e ivf poging Essie: 5 maart 1e spuit voor 3e ICSI poging Jootje: 20 dec 1e spuit voor 1e ICSI, 25 januari punctie Beeb: start in maart 3e ICSI poging Josien: start in maart/april met 1e ICSI poging Hope: februari start 1e IVF met PGD Lina: onzeker of er deze maand wel een tp gaat plaatsvinden door te vroege ongi Elvira: 24 februari spuiten Gonal F, 1 maart 1e FM. 4de IVF behandeling. Debje1976: 21 dec, begonnen met 1e IVF, 28-1 punctie, 31-1 TP SandraB: 6 februari afspraak fert.arts om nieuwe ICSI behandeling in te plannen illuminate: 29/1 (her) intakegesprek, kweekje en bloedafname. 4/2 zaadonderzoek, en +/- 2 wkn later uitslag onderzoeken. Ginny: Februari start 3e ICSI Mobius: Eind maart start 2e ICSI Caruli : 2 januari gestart met 3e cryo behandeling