Oh nee Daffie, wat een vreselijk nieuws Kan me voorstellen dat je kapot bent nu... Heel veel sterkte.. En misschien heb je er nu nog niks aan maar er zijn hier meerdere meiden die bij IVF geen bevruchting hadden en via ICSI wel en ook zwanger werden...Kijk naar Jippie en Funnyme... Hopelijk helpt dit je een beetje meid... Laat de moed niet zakken. Liefs Hannah
Oh Daffie, dit kan toch niet waar zijn. Gek genoeg had ik zo gedacht dat het goed zou gaan dat ik met dit bericht helemaal geen rekening had gehouden. Wat kortzichtig van mij. Ik vind het zo erg voor je. Je hebt er zoveel voor moeten doen en dan deze teleurstelling. Wat is de wereld toch oneerlijk af en toe. Wou dat ik je kon troosten Hier heb je mijn schouder! Is je vriend er om je te troosten, of een goede vriendin of familie? Ik weet niet goed wat ik zeggen moet alleen dat ik je heel veel sterkte wens de komende tijd! Groetjes Scat
Debje, wat fantastisch voor je een paar minuten geleden de terugplaatsing gehad. Ik duim heel hard voor een hele geslaagde poging Groetjes Scat
Daffie, wat ontzettend k*t nieuws zeg. En het rare is, ik had hetzelfde gevoel over jou als Scat. Dat kan geen toeval zijn. Ik dacht bij jou op de 1 of andere manier dat je de 1e ivf gelijk zwanger zou zijn. Lieve Daffie, ondanks dat je wereld nu even op instorten staat, houd moed! Huil eerst even lekker uit en probeer het een beetje te verwerken. Ik leef met je mee. Sterkte! x
Meiden, bedankt voor al jullie lieve reacties. Dit doet me erg goed, ook al krijg ik steeds weer tranen in mijn ogen! Heb net heerlijk een poosje zitten huilen met manlief en we hebben al een afspraak gemaakt voor de evaluatie bij de gynaecoloog. We hebben al gezegd dat we alleen accoord gaan met ICSI volgende keer en geen IVF meer gaan proberen..., want we voelen dit echt als een verloren kans. Niet eens een TP is erg moeilijk te verwerken en nu zitten we nog steeds in onzekerheid of er ooit bevruchting kan plaatsvinden.... Het voelt echt kl*te en ik hoop dat ik dit gevoel niet al te lang hou. Het is nu uithuilen en dan hopelijk onszelf kunnen opladen voor een nieuwe poging! xxx Daffie
Daffie, heel veel sterkte! Maar er is hoop...ook bij ons was er de eerste x geen bevruchting en dus geen tp....ik weet precies hoe je je voelt. Maar zie nu hier, de 2e IVF hadden we helaas ook maar een magere oogst, er was maar 1 emmie bevrucht, maar dat is wel een toppertje gebleken! Heel veel kracht toegewenst meis! Dikke knuffel
Patricia, dat geeft hoop Weten ze waarom het bij jullie niet tot een bevruchting kwam de eerste keer, want bij ons gaan ze zeer wrs geen normale IVF meer doen, maar ICSI. Dit omdat de zaadjes zich niet aan de eicellen wilden hechten..
hallo allemaal, Hier een (theoretisch dan) zwanger vrouwtje, het was een viercellige (ik weet niet of dat veel of weinig is) hij was gelijkmatig gedeel en er zat nou nog delig in, in totaal zijn er 14 bevrucht en die gaan ze nog even de tijd geven en dan krijgen we een brief thuis om te horen hoeveel ze eventueel gaan invriezen. Liefs debje
Wat goed debje, gefeliciteerd met je emmy. Ik hoop dat je nog wat cryo`s krijgt, maar dat je ze uiteindelijk niet nodig hebt. Liefs Hope
Debje: Welkom op de bank! Vandaag staat er kroepoek met ranja op het programma (althans dat heb ik gekozen..) Wij hebben ook 1 emmy gekregen, was wel 8-cellig, maar ik weet verder ook niet precies wat het beste is. Ze plaatsen niet terug als het geen kans heeft, dus zal het gewoon jullie beebje gaan worden En nog 14 die verder mogen delen! Wauw hoor.. lekker veel invriezen dan hoef je de volgende zwangerschap (als je nog een tweede wil natuurlijk) niet meteen weer helemaal opnieuw beginnen.. Dikke kus en succes! xxx
Pfff... Mixed emotions bij het lezen van jullie berichtjes. Goed nieuws en slecht nieuws wisselen elkaar af. debje1976 Een late reaktie. Wat fijn dat jullie een TP hebben. Wie weet mag je je onderschriftje 'Mag het ooit zo zijn????' binnenkort aanpassen. Mark is ontstaan uit een 6 cellig embryo. Ik dacht dat de TP niks zou worden, omdat ik 6-cellig niet veel vond. Ik weet dus eigenlijk ook niet wat veel of weinig is. Scat Wat een mooi aantal, 17. Voor jou ook een goed vooruitzicht de komende dagen (TP as zaterdag). Een fijn gevoel is dat he? dagmar1974 Doodeng of spannend? Zie je ergens tegenop? Ik vind het spannend, en krijg er de kriebels van in mijn buik als ik eraan denk. daffie76 Bah, wat een vreselijk nieuws. Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte. ICSI lijkt me ook waard te vermelden bij de fertiliteitsarts.
Hey meiden, even kort: Scat veel succes met het telefoontje vandaag. dat er maar veel mooie emmy`s zijn. Caruli, extra veel geluk blaas ik jou kant op, want je hoeft nog maar een paar dagen, dacht ik? Daffie, nogmaals een dikke knuffel, hoe is het vandaag met je? En de rest, op de wachtbank, voor jullie draaien mijn duimen ook Ik heb vandaag mijn gesprek, het is "de dag" dat ik krijg te horen wanneer we deze maand starten. We starten de 25e met stimulatie, maar waarschrijnlijk al eerder met de deca. Maar dat hoor ik straks dus, en ik krijg de prikinstructies. Ik kom pas maandag of zondag avond verslag doen van het gesprek, want we gaan namelijk na ons ZH bezoek, meteen richting scheveningen voor ons weekendje weg. Iedereen een heel fijn weekend. Liefs Hope
hallo allemaal, ik schrijf hier niet echt meer mee dat weten jullie. maar ik wilde iedereen toch even succes wensen en mijn succes doorgeven... ik heb net een positief telefoontje gehad en onze 2de ivf pogingis dan ook gelukt...... dit was ook niet zo heel veel cellig de embryo, mar je ziet het, dat wil niks zeggen.... heel veel geluk allemaal!
Hey Pekske, Ik moet zeggen dat ik toch steeds voor je ben blijven duimen hoor, ook jij zat gewoon gezellig met ons op de bank! En wat een goed nieuws! Je bent de eerste van de bank met dit goede nieuws. GEFELICITEERD en geniet er maar lekker van! Dikke kus
He meiden, Wilde even laten weten hoe ik me vandaag voel, want jullie hebben zo ongelooflijk met me meegeleeft gisteren...dat heeft me echt geweldig goed gedaan... Gisteren nog veel gehuild en me druk gemaakt om het onrecht en de onmacht die je op zo'n moment voelt. De wereld wordt echt onder je voeten weggeveegd. Vandaag echter al een ietsiepietsie positiever gesteld, ook mede door lieve berichtjes van mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en toch zwanger zijn geraakt...hoop doet toch altijd leven he! Ik ben nog steeds heel erg verdrietig dat we vandaag geen terugplaatsing krijgen en zal het vast nog moeilijk hebben komende dagen... Wel gaan we ons weer proberen te concentreren op allereerst het evaluatiegesprek en daarna op hopelijk een nieuwe poging...meet meer succes. Voordeel nu is dat ik vanaf nu niet 18 dagen in de stress hoef te zitten of ik zwanger ben Je moet overal het positieve uit proberen te halen he (zeg ik heel stoer hoor, maar zo voelt het niet). Ik duim voor jullie allemaal, vandaag vooral voor Scat die straks te horen krijgt hoeveel emmy's er zijn, voor Hope die te horen krijgt wanneer ze mag starten en voor alle meiden op de wachtbank....voor zover ik weet Caruli, Jootje, Freddie, Debje Natuurlijk ook alle anderen succes met wachten tot je mag beginnen aan een poging Nogmaals bedankt voor al jullie lieve berichtjes... xxx Daffie
Daffie jeetje meid alle lof voor jou, wat sterk en knap van je en zo mooi gezegd, je mag altijd je gevoelens eruit gooien hoor meid, daar zijn we voor. Wij blijven voor je duimen en aan je denken net zolang tot iedereen hier op het treintje zit, gezellig met zijn allen. Liefs debje
Pekske: gefeliciteerd! Daffie: meid heb respect voor je hoe je er nu al weer over kunt praten. Petje af! Die positiviteit wordt vas beloond straks! Scat: al telefoon gehad?