Nee toch Pekske..... Ik ga gewoon door met duimen hoor, je had een positieve test toch? Moed houden hoor! Dikke knuf Daffie
Hoi Pekske, Nee toch.... :x . Misschien stopt het vanzelf. Probeer nog positief te blijven... Vanaf wordt in ieder geval flink geduimd [-o< groetjes, Freddie
IVF/ICSI dames Annelies661: 27 jan start 1e ICSI, 7 febr 1e echo Rach84: start in maart met 1e icsi behandeling. tot die tijd IUI. Lisa: start eerste ivf in maart. Ester:start 2 februari met decapeptyl voor 2e icsi Schaapie: Maart / april start 3de icsi poging Daffie76: Januari 1ste IVF > geen bevruchting Scat: 1 Januari gestart met 2e icsi poging Freddie: 10 januari gestart met 4e icsi poging Diana26ngeveer maart 1e ivf poging Essie: 5 maart 1e spuit voor 3e ICSI poging Jootje: 20 dec 1e spuit voor 1e ICSI, 25 januari punctie Beeb: start in maart 3e ICSI poging Josien: start in maart/april met 1e ICSI poging Hope: februari start 1e IVF met PGD Lina: onzeker of er deze maand wel een tp gaat plaatsvinden door te vroege ongi Elvira: 24 februari spuiten Gonal F, 1 maart 1e FM. 4de IVF behandeling. Debje1976: 21 dec, begonnen met 1e IVF, 28-1 punctie, 31-1 TP SandraB: 6 februari afspraak fert.arts om nieuwe ICSI behandeling in te plannen illuminate: 29/1 (her) intakegesprek, kweekje en bloedafname. 4/2 zaadonderzoek, en +/- 2 wkn later uitslag onderzoeken. Ginny: Februari start 3e ICSI Mobius: Eind maart start 2e ICSI Caruli : 2 januari gestart met 3e cryo behandeling Angelbaby: 18 jan. begonnen met 1e IVF, 9 febr. fm
Hoi dames, wat heb ik hier al lang niet meer geschreven Probeer het nu toch wel weer echt op te pikken om bij te blijven. Het was erg druk en hectisch op school etc. Pekske: nog even doorduimen, het kan nog 2 kanten op bij spotting! Ukoldaatje: heel veel succes bij deze poging. Ik lees dat je echt pech gehad hebt zeg. Dat is niet niks. Scat: succes op het wachtbankje! En uiteindelijk zeg B en C inderdaad niets, als ze maar innestelen, dat is het enige dat telt! Debje: wanneer hoor je iets over eventuele cryo's? Rach: als je eicellen bevrucht zijn geven ze er een kwaliteitscode aan. B is gewoon gemiddeld. Je hebt dan een gemiddelde kans dat de eicel innesteld. A is bovengemiddeld en C iets eronder. Uiteindelijk maakt dat voor de baby die eruit groeit helemaal niets uit. Het gaat echt alleen om je innestelkans. Zelf ben ik op 18 januari begonnen met decapeptyl. Afgelopen donderdag hebben we de uitgangsecho gehad en die zag er goed uit. Ze kon minimaal 12 follikels tellen. Op 1 febr. ben ik dan ook met Puregon begonnen. Zaterdag (9 febr.) hebben we de eerste fm. Ben erg benieuwd hoe ze dan gegroeid zijn en hoeveel het er precies zijn. Voor we begonnen waren ze eigenlijk wat bang dat ik snel overstimulatie kon krijgen, omdat er altijd vrij veel eicellen klaar liggen voor de nieuwe maand, dus ik hoop dat er zich niet teveel verstopt hebben en dat alles mooi door blijft gaan. Gelukkig niet veel last van bijwerkingen, behalve dan dat ik zeer moe ben sinds de deca spuiten. Nu vakantie, dus dat komt goed uit.
IVF/ICSI dames Dagmar1974: 12 maart uitslag of het IVF/ICSI wordt Annelies661: 27 jan start 1e ICSI, 7 febr 1e echo Rach84: start in maart met 1e icsi behandeling. tot die tijd IUI. Lisa: start eerste ivf in maart. Ester:start 2 februari met decapeptyl voor 2e icsi Schaapie: Maart / april start 3de icsi poging Daffie76: Januari 1ste IVF > geen bevruchting Scat: 1 Januari gestart met 2e icsi poging Freddie: 10 januari gestart met 4e icsi poging Diana26ngeveer maart 1e ivf poging Essie: 5 maart 1e spuit voor 3e ICSI poging Jootje: 20 dec 1e spuit voor 1e ICSI, 25 januari punctie Beeb: start in maart 3e ICSI poging Josien: start in maart/april met 1e ICSI poging Hope: februari start 1e IVF met PGD Lina: onzeker of er deze maand wel een tp gaat plaatsvinden door te vroege ongi Elvira: 24 februari spuiten Gonal F, 1 maart 1e FM. 4de IVF behandeling. Debje1976: 21 dec, begonnen met 1e IVF, 28-1 punctie, 31-1 TP SandraB: 6 februari afspraak fert.arts om nieuwe ICSI behandeling in te plannen illuminate: 29/1 (her) intakegesprek, kweekje en bloedafname. 4/2 zaadonderzoek, en +/- 2 wkn later uitslag onderzoeken. Ginny: Februari start 3e ICSI Mobius: Eind maart start 2e ICSI Caruli : 2 januari gestart met 3e cryo behandeling Angelbaby: 18 jan. begonnen met 1e IVF, 9 febr. fm
Oh Jee Pekske, Is het alleen spotting of echt bloed? Spotting hoor je heel veel tijdens de zwangerschap. Ik ga me echt te pletter voor je duimen. Liefs, Elvira
Weet iemand hier hoe het met Stienke is? Ik heb haar hier al even niet gezien en we zouden tegelijk gaan starten met de ICSI. Hoop dat alles goed is!
de spotting is overgegaan in ee gewone ongi... dus helaas........ een vroege miskraam weer. ik had een positieve bloedtest.. morgen weer bloedprikken en dan dinsdag weer uitslag dan weet ik het zeker.. maar ik heb nu ook al geen hoop meer hoor succes iedereen op de wachtbankjes en met spuiten.
ik vind het doodeng.. gewoon of het uberhaupt wel gaat lukken en de pijn die je er van gaat krijgen... als die griezelverhalen over die eendebek etc.. dat lukt de doc mij ook niet toendertijd voor een uitstrijkje... dus daar zie ik vooral erg tegen op...
Hee Scat, Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je aan het duimen hoor! Wij willen de volgende x niet weten wat voor kwaliteit de embryo's zijn. Het beïnvloed mijn gedachten te veel. Mijn man zei dat hij niet eens wilde weten hoeveel emmy's we straks hebben, maar dat wilt hij nu toch gelukkig wel. @Pekske, ondanks dat we wat 'woorden' hebben gehad wil ik zeggen dat ik met je mee leef en het echt kl*te voor je vind. @ukoldaatje, wat een verhaal zeg. 'Gelukkig' dat ik al 2 pogingen heb gehad, want ik zou er bang van worden. Wat een pech. Ik hoop dat deze poging wel goed gaat. @Daffie, hoe is het nu met je? @Elvira, hoe is het met jou? Nog even en je mag ook weer beginnen! @ iedereen op de wachtbank en alle spuiters: SUCCES! Groetjes Ester
Pekske: Oh jeetje zeg, wat een ellende! Hou je taai hoor! Scat: duimen duimen duimen duimen..Wat een spanning zo wachten he? Dagmar1974: Tuurlijk het is niet pijnloos, maar ik zie er niet tegen op. Je moet gewoon aan je einddoel denken, dan vergeet je alle pijn. Ik vind de geestelijke pijn vele malen erger, de boodschap dat het niet gelukt is, man dan stort je wereld in. Tegen lijfelijke pijn neem ik een paracetamolletje, maar tegen de pijn in je ziel is helaas nog geen pijnstiller uitgevonden. Ik heb woensdag mijn 2e echo, die week erop maandag of woensdag de punctie, als alles gaat zo als het hoort.
Pekske: Oh jeetje zeg, wat een ellende! Hou je taai hoor! Scat: duimen duimen duimen duimen..Wat een spanning zo wachten he? Dagmar1974: Tuurlijk het is niet pijnloos, maar ik zie er niet tegen op. Je moet gewoon aan je einddoel denken, dan vergeet je alle pijn. Ik vind de geestelijke pijn vele malen erger, de boodschap dat het niet gelukt is, man dan stort je wereld in. Tegen lijfelijke pijn neem ik een paracetamolletje, maar tegen de pijn in je ziel is helaas nog geen pijnstiller uitgevonden. Ik heb woensdag mijn 2e echo, die week erop maandag of woensdag de punctie, als alles gaat zo als het hoort.
Ik lees even heel snel nu en vanavond heb ik meer tijd. Pekske, ik wil even speciaal iets voor jou neerzetten. Ik vind het zo rot voor je en het leek zo goed! Wat is het af en toe toch oneerlijk allemaal! Heel veel sterkte Groetjes Scat
Lieve Pekske, Ik hoop dat het niets te betekenen heeft... heel veel sterkte en hopenlijk houdt het niet aan en is alles nog goed! knuf
Pekske, dikke knuffel meid Wij krijgen trouwens een brief thuis hoeveel cryo's er zijn, hebben jullie dat ook? Liefs en fijne zondag nog debje
jee pekske wat lees ik nu meid vind het heel erg voor jullie heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou! ps ik heb negatief getest dus denk dat de progestan deze keer wel goed zijn werk doet door de verhoging van de dosis... morgen als ik nog niet ongi ben nog eens testen maar de hoop is weg