Meiden, omdat ik het niet meer helemaal volg wie nou met wat bezig is, voor iedereen hier draaien de duimen van de kikker. Of je nu spuit op de wachtbank zit of nog moet starten, we kunnen allemaal wel een stel extra duimen gebruiken. Is het niet voor nu, maar dan voor de toekomst. Fijne zondag, liefs Hope
Angelbaby, mij viel de punctie mee hoor....ik hoop dat voor jou hetzelfde gaat gelden....in ieder geval heel veel succes alvast! Annelies, succes met spuiten komende week! Ik had ook steekjes in mijn onderbuik hoor! Debje, hoe gaat het met je? Jootje, spannend meis...ik duim voor jullie! Scat, mijn duimen draaien door, nog een weekje wachten! Met mij gaat het stukken beter als vorige week. Ik kijk eigenlijk alweer uit naar de volgende poging en hoop dan ook dat we gelijk in maart mogen beginnen. Ik ben gisterenmorgen ongi geworden en ben blij dat dat meteen op gang komt... Als mijn cyclus doet wat hij altijd heeft gedaan, wordt ik dus gewoon over 28 dagen weer ongi en ik hoop dat we dan meteen mogen beginnen, maar dat horen we de 22ste tijdens de evaluatie wel...Als dit zo zou zijn ben ik helaas wel ongi tijdens mijn vakantie van 9 t/m 16 maart. Ik ga dan heerlijk een weekje naar Lanzarote met een vriendin. We zouden eigenlijk gaan skieen, maar aangezien dat niet kan met mijn voetblessure, gaan we de zon maar opzoeken Aankomende vrijdag ga ik weer naar de sportarts voor mijn voet en hoop ik dat ie de spuit erin gaat zetten met corticosteroiden, zodat ik daar ook nog eens een keer vanaf kom... Verder lekker schaatsen aan het kijken en aan het genieten van het prachtige weer... Dikke knuffel aan allemaal, ik denk iedere dag aan jullie, maar probeer niet iedere dag hier aanwezig te zijn (knap he! ) Liefs Daffie
hallo allemaal, sorry heb even niets van me laten hoor, maar mega druk op het werk, en gisteren ben ik giga door me rug gegaan, ik kan de trap bijna niet op en af komen, gisteravond 10 minuten over een trap gedaan, nog een paar dagen en dan de bloedtest ik ben ergggg benieuwd, mijn duimen draaien voor iedereen hier. liefs debje
oehhh debje wat heb je nou toch gedaan!? Dat is niet prettig zeg.. doe het maar rustig aan. Verder duim ik lekker door dat je woensdag positief nieuws te melden hebt. Ik zelf heb het idee dat ik ongesteld ga worden... hele nacht van wakker gelegen. Ga dus maar even van het ergste uit, misschien valt negatief nieuws dan wel niet zo erg uit... ik weet het gewoon echt niet... aahhhh. @Daffie Fijn dat je je wat beter voelt alweer.. ik ga even naar je eigen topic xxx
Nou ik heb eigen gewoon een papiertje opgeraapt alleen kon ik daarna niet meer overeind komen hahahaha meer niet hahaha Maar goed het gaat iedere dag een beetje beter Jootje wanneer mag je testen of moet je een bloedtest doen? Liefs debje
Hoi Meiden, Alles goed met iedereen. Het wordt hier wel erg druk hoor. Kan het moeilijk bijhouden. Vandaag hou ik het dus algemeen. Voor degene die aan het spuiten zijn. Heel veel succes en doe maar goed broeden. Voor degene die de punctie hebben. Rustig aan een veel succes. Het valt reuze mee. Voor de meiden in de wachtweken. Nog even doorbijten ik duim heel hard voor al die positieve testen. Zelf moet ik nog een paar weekjes wachten. In de tussentijd heb ik toch wel even wat afstand genomen, omdat ik de negatieve verhalen en de teleurstellingen heel erg aantrek. Maar dat neemt niet weg dat ik niet aan iedereen denk. Fijne dag allemaal. Liefs, Elvira
Hoihoi allemaal! Wat een spannende dagen voor een aantal van ons! Ik ga duimen dat er maar veel zwangeren bij komen! Ik ben nog lekker aan het broeden hihi Donderdag de eerste FM. Het spuiten gaat me gelukkig prima af en heb weingig bijwerkingen. Eigelijk helemaal niet zelfs. Jullie wel? Je hoort soms van die enge verhalen..... Nou, ik kom snel weer kijken of er positief nieuws is! Liefs!
Hoi Annelies, Ik heb ook nooit echt bijwerkingen. Maar meestal ben ik een paar dagen voor de punctie en de pregnyl een hormonster, met wat hoofdpijn af en toe. Voor de rest nergens last van. Gelukkig is iedereen anders. Succes met je eerste FM. Groetjes, Elvira
Hoi hoi... Mag ik mij hier ook alvast melden? Ik zat even na afgelopen donderdag in een verdrietige dip... Tijdje geleden heb ik bij mijn fert.arts aangegeven dat ik mij alvast wou opgeven voor IVF omdat er wachtlijsten zijn... Ik kon dan intussen verder met de inseminaties terwijl ik zou wachten op de IVF... Heeeeel erg hopend dat het niet nodig zou zijn want ik zie zooooo op tegen die punctie! Als ik vocht heb achter mijn baarmoeder doet een echo al gigantisch pijn... laat staan dat ze met naalden gaan prikken... Zucht.. Ik had dus nog 5 inseminaties tegoed, maar afgelopen donderdag gaf de fert.arts aan dat we het ene strootje dat ik daar nu nog heb nog gaan gebruiken en daarna niet meer insemineren, maar dat ik dan verder moet voor de IVF. De kans dat ik nog zwanger wordt via de gewone inseminaties wordt steeds kleiner zegt ze en de 2 keren dat ik zwanger geweest ben mag ik niet meetellen, want dat waren een mk en een bbz... A.s. maandag ga ik dan voor een intake naar Groningen voor IVF in eigen cyclus. Ik zie er als een berg tegen op... Weten jullie ook wel ziekenhuis beter is? Groningen of Zwolle?
Heee Elvira! Jij ook hier... Ik zie dat je de 4e IVF bent ingegaan...? Deze moet je dan zelf betalen zeker... Duur of niet?
Ik zit in Zwolle en ben er erg tevreden. Bij de punctie krijg je een infuus met morfine en dat is lang niet in elk zh zo. Ik ben verhuist maar ben bewust in Zwolle onder behandeling gebleven omdat ik het een supergoed zh vind met fijn personeel!
Hee Annelies... Dat is natuurlijk wel fijn om te horen... Weet je ook het slagingspercentage in Zwolle? Ik heb nu in eerste instantie wel gekozen voor Groningen... voor nu dan... omdat ze daar IVF in eigen cyclus doen. Hiervan staan 6 behandelingen gelijk aan 1 gestimuleerde IVF behandeling... Maar ik weet dus niet wat de slagingspercentages zijn... Ook weet ik niet hoe het personeel daar is... Ik weet wel dat je in principe geen verdoving krijgt bij IVF in eigen cyclus omdat de verdovingsprik net zo een pijn doet als de prik van de punctie en bij IVF in eigen cyclus krijg je dus maar 1 prik... Hoe ervaar jij de punctie?
Het voorstadium van de ongi is bij mij alweer begonnen, En ergens rond 17 maart staat onze 3e ICSI gepland Dus dit was waarschijnlijk weer een verloren maand. Ik hoop maar dat het waar is wat ze zeggen, dat drie maal scheeprecht is. Meiden het is hier weer spannend, succes allemaal. Knuffel Beeb
Hallo meiden, Ik breek even in... Ik kan me jullie spanningen helemaal voorstellen... Mijn zusje hoort tussen 12.00 en 14.00 uur of ze zwanger is of niet na de 2e ICSI poging! Ben er helemaal zenuwachtig van! Jullie allemaal heel veel succes en dat er maar vele wondertjes mogen gebeuren!
Hoi Wishgirl, Groningen is een prima zh hoor met hele vriendelijk artsen en verpleegkundigen! Ik ben daar ook net begonnen aan icsi in eigen cyclus en heb vrijdag of zaterdag de punctie... Volgens mijn arts daar is 50% van de stellen na alle behandelingen (6 in eigen cyclus en 2 "gewone"behandelingen) Das toch best veel! Mocht je nog vragen hebben over het UMCG dan vraag je maar raak hoor... Groetjes Alice
YESSSS! Goed nieuws! Mijn zusje is zwanger! Ik hoop dat jullie allemaal snel hetzelfde goede nieuws krijgen! PS: Zij is ook in Groningen behandeld.
Hoi moppies, GEFELICITEERD! Weet je ook of dit in eigen cyclus was of een "gewone" poging? Groetjes Alice
@Lieselot - dat doet me wel goed te horen dat ze daar fijne artsen hebben.. Mag ik vragen welke arts jij hebt? Weet je ook hoe de punctie in zijn werk gaat? En valt de behandeling tot nu toe mee? Hoe lang heb je moeten wachten na het intakegesprek? @Moppies - Gefeliciteerd! Super zeg... Ben ik ook benieuwd naar welke behandeling en de hoeveelste Ik moet het trouwens wel met donorzaad doen... dus dat is wel iets anders
MOPPIES: Super van harte gefeliciteerd! Ik ben vandaag weer voor een FM geweest. Rechts heb ik nu 6 folikels van 28mm, 25mm, 22mm, 19mm, 18,5 mm, 17,5mm. Links heb ik er 3: eentje van 14mm, ene van 15mm en eentje van 11mm. DIe laatst zal niet mee kunnen doen. Totaal dus negen folikels. Woensdag punctiedag.. Meiden op het wachtbankje..hoe gaat het met jullie? Wie gaan er deze week nog voor een punctie?