Hoi Jootje, Het gaat niet goed met de wachtende op de bank deze maand. Wat ontzettend K**. Ik leef met je mee, ik weet veel te goed hoe je je voelt. Ik vind het knap dat je nu werkt. Denk je wel aan jezelf, jij bent nu nummer 1... Veel sterkte, freddie
Hoi Wishgirl, Ik heb tot nu toe vaak met E de B te maken gehad en de wachttijd in Groningen was eind vorig jaar 3 maanden... Ik weet nog niet hoe een punctie is, want ik heb mijn 1e vrijdag of zaterdag, maar volgens de verpleegkundige valt een punctie in eigen cyclus mee, ze trekken er een half uur voor uit, maar het eigenlijke aanprikken duurde maar 1 minuut volgens haar. En ze zou me er wel doorheen praten zei ze, ze was echt erg lief! Het spuiten gaat ook erg goed, je moet even over een drempel heen, maar ik vind het al geen probleem meer, je voelt het naaltje helemaal niet! Groetjes Alice Edit Moderator Elvira: Naam verwijderd. Namen mogen niet genoemd worden. Kan je wel per PB doorgeven.
Jootje: nee toch! Bah zeg, heel veel sterkte hiermee. Denk je wel aan jezelf? Dus als het niet gaat wel aan de bel trekken op je werk hè! Debje: niet opgeven! Misschien zweef je morgen van het wachtbankje... Hier vanmorgen weer een fm gehad. Inmiddels zijn het 26 follikels. Gelukkig geen vocht te zien, wat zou kunnen wijzen op overstimulatie. Rustig aan doen verder en veel blijven drinken. Donderdag weer terug voor een 3e fm en dan waarschijnlijk zaterdag de punctie. Donderdag vond ze toch te snel. Zou zonde zijn van de follikels die dan nog net te klein zijn.
IVF/ICSI dames Angelbaby: 18 jan. begonnen met 1e IVF, 3e fm do. 14 febr. Punctie za 16 febr. Annelies661: 27 jan start 1e ICSI, 14 febr 1e FM (CD 10) Beeb: start in maart 3e ICSI poging Caruli : 3e cryo mislukt nu in afwachting evaluatiegesprek 28-2 Daffie76: Januari 1ste IVF > geen bevruchting Debje1976: 21 dec, begonnen met 1e IVF, 28-1 punctie, 31-1 TP, 13-2 bloedtest Diana26ngeveer maart 1e ivf poging Elvira: 24 februari spuiten Gonal F, 1 maart 1e FM. 4de IVF behandeling. Essie: 5 maart 1e spuit voor 3e ICSI poging Ester:start 2 februari met decapeptyl voor 2e icsi Freddie: 10 januari gestart met 4e icsi poging Ginny: Februari start 3e ICSI Hope: februari start 1e IVF met PGD illuminate: 29/1 (her) intakegesprek, kweekje en bloedafname. 4/2 zaadonderzoek, en +/- 2 wkn later uitslag onderzoeken. Jootje: 1e ICSI niet gelukt. Op naar 2e poging Josien: start in maart/april met 1e ICSI poging Lina: onzeker of er deze maand wel een tp gaat plaatsvinden door te vroege ongi Lisa: start eerste ivf in maart. Mobius: Eind maart start 2e ICSI Rach84: start in maart met 1e icsi behandeling. tot die tijd IUI. SandraB: 6 februari afspraak fert.arts om nieuwe ICSI behandeling in te plannen Scat: 1 Januari gestart met 2e icsi poging Schaapie: Maart / april start 3de icsi poging
IVF/ICSI dames Angelbaby: 18 jan. begonnen met 1e IVF, 3e fm do. 14 febr. Punctie za 16 febr. Annelies661: 27 jan start 1e ICSI, 14 febr 1e FM (CD 10) Beeb: start in maart 3e ICSI poging Caruli : 3e cryo mislukt nu in afwachting evaluatiegesprek 28-2 Daffie76: Januari 1ste IVF > geen bevruchting Debje1976: 21 dec, begonnen met 1e IVF, 28-1 punctie, 31-1 TP, 13-2 bloedtest Diana26ngeveer maart 1e ivf poging Elvira: 24 februari spuiten Gonal F, 1 maart 1e FM. 4de IVF behandeling. Essie: 5 maart 1e spuit voor 3e ICSI poging Ester:start 2 februari met decapeptyl voor 2e icsi Freddie: 10 januari gestart met 4e icsi poging Ginny: Februari start 3e ICSI Hope: februari start 1e IVF met PGD illuminate: 29/1 (her) intakegesprek, kweekje en bloedafname. 4/2 zaadonderzoek, en +/- 2 wkn later uitslag onderzoeken. Jootje: 1e ICSI niet gelukt. Op naar 2e poging Josien: start in maart/april met 1e ICSI poging Lina: onzeker of er deze maand wel een tp gaat plaatsvinden door te vroege ongi Lisa: start eerste ivf in maart. Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Mobius: Eind maart start 2e ICSI Rach84: start in maart met 1e icsi behandeling. tot die tijd IUI. SandraB: 6 februari afspraak fert.arts om nieuwe ICSI behandeling in te plannen Scat: 1 Januari gestart met 2e icsi poging Schaapie: Maart / april start 3de icsi poging[/quote]
Jootje, ik had al op je topic gereageerd maar wou ook hier nog even zeggen hoe rot ik het voor je vind. Ik had het niet verwacht op een of andere manier. Ik wil je een hele dikke knuffel geven en weet hoe rot je je nu voelt. Hoop dat je veel steun hebt en dat je troost vind bij je man en je lieve hondje. Debje, ik duim nog heel hard voor jou Waarom denk je dat je er ook vanaf gaat vallen : Ik duim dat je met mij op het wachtbankje blijft zitten, ik hou je stevig vast hoor Ik zit nu op dag 11 van de wachtbank en begin nu wel meer de spanning te voelen. Gisteravond had ik buikpijn en pijn in mijn benen en dan wordt ik heel onzeker, vandaag weer pijnloos. Maandag 18 Febr. ga ik testen Ik lees wel maar ik hou het bijna niet bij om op iedereen te reageren. Ik ga nu aan het werk en lees later weer bij. Groetjes Scat
Ik heb vandaag ook even voor informatie naar Zwolle gebeld. Het blijkt dat hier bijna geen wachtlijst is als ik voor donorzaad van hun kies met IVF... In Groningen moet ik dan 3 jaar wachten... Neem ik eigen zaad mee dan moet ik eerst van Emmen naar Arnhem... van Arnhem naar Groningen en van Groningen weer naar Emmen en dat kost me dan 100 euro aan benzine en 600 euro aan zaad... In Zwolle is dat dan een stuk goedkoper... Ik heb een verzoek neergelegd bij de assistente van mijn behandelend arts of zij ook een verwijsbrief wil schrijven voor Zwolle... aangezien ze eerst mijn gegevens willen hebben en dan krijg ik pas een intakegesprek... Ik wil even de intakegesprekken afwachten voordat ik een definitief besluit neem... Voordeel aan Zwolle is dat het minder kost, maar ook maar 3 behandelingen... Voordeel aan Groningen is dat ik eerst 6x IVF in eigen cyclus krijg en daarna nog 2 gewone IVF behandelingen... Moeilijke keus he... Wat zouden jullie doen?
Moeilijk meid! Ik zou de 600 euro neerleggen denk ik of in zwolle gaan. 3 jaar wachten was voor mij geen optie. In zwolle heb je 3 pogingen maar als je meer eitjes hebt worden die ingevroren en krijg je een cryo behandeling. Stel dat je twee cryo's hebt, valt dat nog wel onder die ene IVFpoging. Snap je'm nog? Of de 600 euries betalen. Maar dat is mijn denkwijze... Succes! Xx
Ow nee he Jootje Wat balen meid, dikke knuffel voor jou! Scat en debje, de duimen draaien door voor jullie hoor!
IVF/ICSI dames Angelbaby: 18 jan. begonnen met 1e IVF, 3e fm do. 14 febr. Punctie za 16 febr. Annelies661: 27 jan start 1e ICSI, 14 febr 1e FM (CD 10) Beeb: start in maart 3e ICSI poging Caruli : 3e cryo mislukt nu in afwachting evaluatiegesprek 28-2 Daffie76: Januari 1ste IVF > geen bevruchting Debje1976: 21 dec, begonnen met 1e IVF, 28-1 punctie, 31-1 TP, 13-2 bloedtest Diana26ngeveer maart 1e ivf poging Elvira: 24 februari spuiten Gonal F, 1 maart 1e FM. 4de IVF behandeling. Essie: 5 maart 1e spuit voor 3e ICSI poging Ester:start 2 februari met decapeptyl voor 2e icsi Freddie: 10 januari gestart met 4e icsi poging Ginny: Februari start 3e ICSI Hope: februari start 1e IVF met PGD illuminate: 29/1 (her) intakegesprek, kweekje en bloedafname. 4/2 zaadonderzoek, en +/- 2 wkn later uitslag onderzoeken. Jootje: 1e ICSI niet gelukt. Op naar 2e poging Josien: start in maart/april met 1e ICSI poging Lina: onzeker of er deze maand wel een tp gaat plaatsvinden door te vroege ongi Lisa: start eerste ivf in maart. Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Mobius: Eind maart start 2e ICSI Rach84: start in maart met 1e icsi behandeling. tot die tijd IUI. SandraB: 2e ICSI start in maart met eerst 14 dagen pil Scat: 1 Januari gestart met 2e icsi poging Schaapie: Maart / april start 3de icsi poging
Ladies, Ik wil graag iets met jullie delen. Mijn man heeft dit liedje voor me afgespeeld. Het is heel herkenbaar en confronterend, ik werd er emotioneel van, het is een heel mooi liedje. Het is door een Jamaicaanse zangeres gezongen..Ik hoop dat jullie het kunnen volgen. Ze heeft 3 kinderen geadopteerd voor ze een kinderwens al had. http://www.youtube.com/watch?v=shzJY3msrnA Keep the faith. Babyzz
Vandaag gaat het wel weer wat beter met me. Gisteren heel veel gehuild, thuis, bij mijn beste vriendin, bij mijn ouders.. het hield niet op.. maar nu gaat het dan ook wel weer een stuk beter. We moeten de moed gewoon niet opgeven! Vandaag zijn de doorgezet en dus kan ik straks bellen om opnieuw ingepland te worden. Ik hoop dat ik al met cyclus van maart terecht kan. @ Debje SPANNEND VANDAAG! ik duim duim duim duim me rot voor je! xxx
hoi babyzz, wat een mooi liedje, had je die van je vriend gekregen, toen moest je zeker wel even een traantje laten. dit liedje zegt zoveel, en precies goed. liefs lisa.
@Annelies - Ja dat van die cryoos weet ik... Helaas gebeurt het nog al eens dat ze niet goed ontdooid worden en dus niet meer gebruikt kunnen worden en ze moeten echt van goede kwaliteit zijn willen ze uberhaupt al ingevroren worden... Maar je hebt gelijk... De mogelijkheid is er... Die 600 euro en dat heen en weer gereis vind ik een groot probleem... Ik zal echt een volledige dag in de auto zitten om het zaad daar te krijgen waar het moet zijn... En 600 euro is voor mij gewoon echt teveel... Ik vraag me af in hoeverre de IVF in eigen cyclus goed is.... Of het echt meerwaarde biedt... Want dan zou ik in Groningen 8 kansen hebben en in Zwolle maar 3... Snap jij het nu ook nog?
@Jootje - Gelukkig dat je je weer wat beter voelt... En even de teleurstelling goed eruit laten komen is goed hoor meid! Moet je jezelf ook gewoon even gunnen... Even een uitlaatklep! Maar het is flink balen! Hoeveel behandelingen heb je nu nog?