Goedemorgen nou het bloed is ingeleverd en we worden vandaag gebeld. We hebben vanmorgen wel een testje gedaan en die was negatief dus we gaan nergens van uit. Het is vandaag dag 16 na de punctie en dag 13 na de TP. Dus we zijn benieuwd. Liefs debje
We blijven duimen hier.. Misschien voor HCG in urine nog te vroeg maar wel al wat in bloed aan te treffen... DUIM DUIM DUIM xxx
debje spannend hoor kan idd zijn dat je urine nog niet sterk genoeg is in het bloed kunnen ze het beter en eerder zien ik ga heel hard duimen voor je
Ik heb net het ziekenhuis gebeld. Ze ging nog even kijken of ik misschien nu alweer kon starten, maar helaas heb ik daar teveel eiblaasjes voor gehad. Nu moet het eerst een maandje tot rust komen, en dat geeft niet want dan kunnen wij zelf ook even tot rust komen he... ik bedoel is allemaal niet niks, maar dat weten jullie wel. Ik mag nu volgende menstruatie weer beginnen. Ik hoop dus dat de hormonen het niet al te erg ontregeld hebben.. dan zou ik rond 17 maart ofzo weer met de pil kunnen beginnen... xxx
Debje, ik duim nog steeds keihard voor je Jootje, gelukkig heb je goed gehuild en dat zal je nog wel vaker overvallen maar het moet er allemaal uit. Het is wel mooi dat je al precies weet waar je aan toe bent voor je volgende poging. Ik moest ook 1 maand overslaan omdat ik toen zoveel eiblaasjes heb gehad. Nog even weer een dikke knuffel voor je want ik vind het zo sneu voor je. Groetjes Scat PS... Ik zit op het wachbankje en begin' um zo langzamerhand wel te knijpen het gaat gelukkig goed tot nu toe. Ik heb 2 dagen geleden 1 avond een soort menstruatiepijn gehad maar dat was s'ochtends weer weg. Ik hoop [-o< zo dat het goed gaat.
jootje: misschien idd even goed om rust te houden en dan kun je ook weer opladen voor de volgende poging en hopelijk dan wel een geslaagde knuffel voor jou meid! scat: word spannend zeg kan van een evt innesteling zijn ik hoop het zo voor je ik blijf duimen voor je
[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Voor Scat en Debje! (ik hoop niet dat ik nu per ongeluk iemand vergeet die ook op het bankje zit? ) KNUF
Spannend Debje! Ben aan het duimen!En Scat: Heel veel geluk! Ik hoop dat het voor jullie beide raak mag zijn! Ik heb morgen de eerste FM op CD 10. Ben erg benieuwd hoeveel eitjes er huizen! Liefs!
Jootje Potverdorie meid wat k*t joh Neem idd je rust en hopelijk de volgende poging wel raak! Scat en Debje Ik duim ook nog steeds voor jullie! Hier weinig nieuws....ben nu een week decapeptyl aan het spuiten. De 26e heb ik de uitgangsecho pas, dus weinig te melden haha
IVF/ICSI dames Angelbaby: 18 jan. begonnen met 1e IVF, 3e fm do. 14 febr. Punctie za 16 febr. Annelies661: 27 jan start 1e ICSI, 14 febr 1e FM (CD 10) Beeb: start in maart 3e ICSI poging Caruli : 3e cryo mislukt nu in afwachting evaluatiegesprek 28-2 Daffie76: Januari 1ste IVF > geen bevruchting Debje1976: 1e IVF mislukt Diana26ngeveer maart 1e ivf poging Elvira: 24 februari spuiten Gonal F, 1 maart 1e FM. 4de IVF behandeling. Essie: 5 maart 1e spuit voor 3e ICSI poging Ester:start 2 februari met decapeptyl voor 2e icsi Freddie: 10 januari gestart met 4e icsi poging Ginny: Februari start 3e ICSI Hope: februari start 1e IVF met PGD illuminate: 29/1 (her) intakegesprek, kweekje en bloedafname. 4/2 zaadonderzoek, en +/- 2 wkn later uitslag onderzoeken. Jootje: 1e ICSI niet gelukt. Op naar 2e poging Josien: start in maart/april met 1e ICSI poging Lina: onzeker of er deze maand wel een tp gaat plaatsvinden door te vroege ongi Lisa: start eerste ivf in maart. Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Mobius: Eind maart start 2e ICSI Rach84: start in maart met 1e icsi behandeling. tot die tijd IUI. SandraB: 2e ICSI start in maart met eerst 14 dagen pil Scat: 1 Januari gestart met 2e icsi poging Schaapie: Maart / april start 3de icsi poging
Oh nee Debje, wat een slecht nieuws. Wat moet jij je rot voelen Heb je een schouder om op uit te huile nu? Het leek zo goed te gaan bij jou. Ik weet even niet wat moet zeggen tegen je nu want er zijn toch geen woorden om te troosten nu. Ik wil je wel even een knuffel geven en hoop dat je veel steun hebt aan de mensen om je heen. Heel veel sterkte Debje Groetjes Scat
G*dver Debje Wat een rotnieuws. Wat voelt dat ontzettend kl*te he? Ik had ook nog wel zo'n goeie hoop bij jou.... Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen... weet wel hoe je je voelt. Neem de tijd huil lekker uit en kruip tegen je mannetje aan! Heelveel sterkte en een dikke knuffel Jootje
Debje, ik wil je ook heel veel sterkte wensen. Ik weet helaas precies hoe je je voelt. Huil idd maar lekker uit. dikke knuffel, Ester
He Debje, wat ontzettend kl*te....Kruip dicht tegen je mannetje aan... Het heeft tijd nodig, maar uiteindelijk zal het een plekje krijgen en hoop ik dat jullie je kunnen opladen voor de volgende poging. Een hele dikke knuffel van Daffie
Oh nee....Debje wat balen! Veel sterkte om het een plekje te geven! Scat jij moet nu voor een positieve test hoor! Wel wat positief nieuws nu.... Xx P.s. Morgen ochtend eerste FM (CD 10) SPANNEND!