Nou, ik duim ook mee scat! We gaan voor een positieve test! Ik voel me vandaag ellendig... Ik maak van elke mug een olifant en heb het idee dat het komt door de medicijnen... Mijn vriend wordt een beetje erg gek van me en omdat ie me dan niet serieus neemt wordt ik nog kwaaier en heb ik zelfs gezegt dat we maar uit elkaar moeten gaan. Gelukkig weet mijn vriend dat het bijwerkingen kunnen zijn en het is inmiddels weer uitgepraat en rustig maar ik voel me wel een brok emotie vandaag....
Annelies, dat herken ik heel erg! Op een bepaald moment begon hij er, of minder op te reageren of probeerde het een andere wending te geven. Hij heeft ook wel eens gezegd: "Hier spreekt het follikel!" en dan moest ik in een keer lachen omdat ik dan net genoeg tijd had om mezelf terug te horen en wat ik eigenlijk zei. Hormonen kunnen veel met je doen en ook hierin zul ze samen een goeie weg moeten zoeken. Het kan helepen om te zeggen dat je je vandaag al in zo'n bui voelt en dat het handig is om je b.v. een beetje met rust te laten. Komt goed Annelies Groetjes Scat
Annelies: 5 is prima toch. Het gaat juist om die ene, die het wondertje moet brengen. Ze plaatsen er tenslotte toch maar 1 of 2 terug. Die 22 zijn van mij. Mijn buik baalt er inmiddels goed van. Uiteindelijk zijn het er 26 geworden, waarvan ze morgen 20 eicellen verwachten. Ik ben benieuwd... Ze moeten het daarna ook nog maar gaan doen natuurlijk. Misschien had ik het aantal ook niet moeten noemen, maar dat was/is eigenlijk meer wegens de angst van overstimulatie eromheen. Inmiddels ben ik al een paar dagen thuis, om het rustig aan te kunnen doen in verband met een eventuele overstimulatie. Gelukkig gaat alles nog goed en is er nog geen vocht te zien. Morgen om 12 uur hebben we de punctie. Spannend hoor! Heb er steeds best tegenop gezien. Nu heb ik vooral het gevoel van het over me heen laten komen. Straks een tabletje voor het slapen gaan en dan is het zo 12 uur. Ben erg benieuwd. Scat: spannend hoor. Nog maar een paar dagen. Ik hoop voor je dat je dan een positieve test mag hebben.
Hoi allemaal, Scat ik hoop ook op n positieve test voor je. [-o< Wij hebben vandaag een evaluatiegesprek gehad. De dokter heeft ons verteld dat wij gewoon het geluk hebben gehad om elke keer domme pech te hebben :x . De behandelingen en resultaten zijn elke keer ok, alleen het staartje van de behandelingen verloopt negatief. .....Toch geeft het de burger weer moed om te horen dat t niet aan mijn lichaam ligt. We nemen nu gewoon even de tijd om bij te tanken om er straks toch voor de 5e keer (ICSI) nog een keertje voor te gaan. Ik wil gewoon weer ff de tijd om mezelf te zijn ...even geen hormonen...ik weet nog niet hoe lang....t begint over een tijdje denk ik toch weer te kriebelen.... Groetjes, Freddie
Hey, ga je niet schuldig voelen he! Ik gun je het beste hoor meid! Alleen was het voor mij een beetje vergelijkingsmateriaal. Inmiddels weet ik dat ik tevreden mag zijn met 5. En er kunnen er nog meer bijkomen dus het komt vast goed Ik kan me voorstellen dat je er aardig last van hebt! Het is ook zo'n enorm aantal! Ik hoop dat morgen de punctie goed verloopt en dat er een hoop goede eitjes tussen zitten! HEEEEEL veel succes en je houd ons hier op de hoogte he! Xx
Hoi annelies661, Ik had bij de fm úiteindelijk 9 folikels (vorig keer 12 met 14 eitjes, 2 teruggeplaatst), maar er kwamen maar 3 eitjes uit. Van de drie eitjes waren er 2 bevrucht, maar er is er gisteren maar eentje teruggeplaatst. Omdat de andere 3 kernen had..(wat dat ook mag betekenen).. Ik zit dus nu ook op het wachtbankje met 1 emmy in mijn buik.. Scat ik duim voor je!
Angelbaby, ik ga heel hard voor je duimen. Komt goed hoor. Ik heb 1 raad bij de 2e punctie goed opgevolgd, dat was er bij de eerste een beetje bij in geschoten. Let goed op je ademhaling. Door je buik ademhalen! en rustig blijven in en uitademen. Bij pijn rustig blijven uitademen en ook weer rustig een nieuwe hap adem nemen. Echt, als je er goed op let helpt het echt! Ik duim voor je Freddy, ik denk dat je nu genoeg domme pech hebt gehad en dat het maar eens tijd wordt voor geluk. Misschien is het wel een geluksdatum waarop je start. Ik geloof erin en duim heeel hard voor je Ik voel me heel goed en heel optimistisch Blij zelfs Maandag testen, spannend Groetjes Scat
De punctie is heel erg meegevallen! Alleen toen ze aan de volste kant ging draaien met het echoapparaat werd het wat gevoelig. Toen hebben ze eerst de andere kant gedaan. Ze hebben 17 goede eicellen gevonden. Nu afwachten tot maanden en nu naar bed.
Momenteel vrij weinig te melden. Ik probeer jullie topicjes allemaal te volgen maar zelf nog even weinig te melden. Op zich gaat het goed met ons. We proberen ons maar weer te focussen op de nieuwe poging die hopenlijk niet al te lang op zich laat wachten. Soms nog wel wat dipjes dat de tranen bijna over het randje getild worden maar gelukkig hebben mijn mannetje en ik het heel fijn en lijkt het wel of we alleen maar dichter naar elkaar toe groeien. Ik laat het weten als ik weer nieuws heb! xxx
@ Freddie, Neem rustig de tijd om weer te "herstellen". Zodra het voor jou weer goed voelt ga je er weer tegenaan! Ik duim volop dat het uiteindelijk voor jullie gewoon gaat lukken! @ Annelies Morgen 2e fm! Spannend. Ik kan niet zo meepraten over de hormonen, ik heb daar gelukkig heel weinig last van gehad.. mijn mannetje mag in zijn handjes klappen ..hihihi. Neem de rust, probeer te relaxen, alles voelt beter als je jezelf beter voelt! heel veel succes, en die eitjes, dat worden vast toppertjes! @ Ukoldaatje Succes op het wachtbankje! Een prachtemmy aan boord, je voelt je vast megatrots! Zorg goed voor jezelf dan vindt emmy het ook fijn om lekker te blijven zitten.. Ik duim voor je! @ rest Heel veel succes en knuffels voor jullie allemaal!
scat - nog 4 dagen ... angelbaby - mooi aantal. nu duimen dat er supereitjes tussen zitten. zijn er onder jullie ook die geen anticonceptie hoeven te slikken als voorbehandeling?
hoi allemaal, probeer jullie allemaal bij t houden, maar dat valt niet mee. Hier moeten we wachten tot ik ongi wordt, dat is waarschijnlijk volgend weekend.Dan moet ik bellen of we kunnen starten.Dat is natuurlijk even spannend maar ze dacht zelf dat we al wel meteen konden starten.Dus begin maart beginnen we dan waarschijnlijk met decapeptyl. Dus dit keer hoop ik snel ongi te worden hahaha, anders nooit maar nu lekker wel!
Ukoldaatje:Succes met het wachten! Lijkt me echt een top gevoel om zo'n bevrucht eitje te dragen! Angelbaby:WOW 17 eicellen!!! Wat fantastisch! Spannend nu meid Scat: Spannend meid!! Ik zal hier regelmatig even komen spieken! Mijn duimen draaien! illuminate: Ik moest wel aan de pil. Ik weet niet waar dat aan ligt... En ik heb mijn 2e FM gehad..... Woensdagochtend de punctie! Zondag zal dan ws de terugplaatsing zijn! Spannend!
Wij gaan in maart beginnen en ik hoef geen pil te slikken. Wij moesten nu wel deze maand een 3 daagse kuur. Annelies, succes deze week! Mirjam
Scat: ik duim hier mijn duimen blauw! ooooh ik ben zo benieuwd.. Annelies: spannend, bijna de punctie! Zet m op! Jootje: oh ik voel zo met je mee..het is zo oneerlijk he?! maar laten we maar denken..nieuwe ronde nieuwe kansen..hoop doet leven.. Ik ben idd supertrots met onze emmy aan boord. Mijn man voert me allerlei lekkere dingen, hihi, hij doet er alles aan om onze emmy te laten zien hoe fijn het is in mijn buik..en dat hij/zij er de komende negen maanden in mag wonen, en groot en gezond groeien..Nu maar hopen dat de boodschap aankomt.. Iedereen op het wachtbankje (of ben ik dat nu in mijn uppie) heel veel sucses..
wij hoeven ook geen anticonseptie te gebruiken eerst.Maar misschien komt het ook omdat we dat bij de eerste ook niet gedaan hebben(wisten we niet) en toen heb ik een eisprong gehad,zwanger geraakt(wist ik niet) en 3 dagen na eisprong begonnen met decapeptyl, kwamen er na 3 weken spuiten axhter dat ik al zwanger was.De arts hoopt een beetje voor ons dat het weer zo gaat en ik heb al wel eens gehoord dat bij sommige mensen decapeptyl net dat ene extra zetje is dat de innesteling wel goed gaat, dus of het hier mee te maken heeft weet ik niet. Begin maart mogen we beginnen @ scat..en heb je al getest?