Hoi meiden, Hoe gaat het met jullie? Ik heb een drukke maar vooral gezellige weekend gehad. Kon eindelijk mijn verstand op 0 zetten. Mijn man en ik hebben besloten om na die intake voor ICSI een time-out te lassen. We gaan er in de zomer (mocht er geen spontane zwangerschap komen) mee verder. Mijn man is er nog niet klaar voor, en aan mij om geen druk op hem te oefenen ondanks dat ik als een stekker baal dat ik gewoon niet meteen aan de slag kan. Maar ja, een kind maak je samen dus we moeten er samen ervoor gaan. Ik zal jullie wel blijven volgen. @Essie, bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je nu met rust wordt gelaten, in de zin van geen kwetsende opmerkingen meer. Wij hebben besloten om het voor ons te houden. @Angelbaby en Uklodaatje, spannend meiden. Duim voor jullie! @Elvira, dat is balen joh. En heb je al wat meer nieuws van de politie? Hopleijk vinden ze je je tas alsnog. Wat kunnen mensen gemeen zijn pfff. Ben je wel over je schrik heen? @Lisa, we begrijpen je volkomen en allen hebben we wel onze ups en downs. Gelukkig is deze forum ervoor om je ei kwijt te raken. En je zeurt absoluut niet. @All, denk aan jullie en vooral duim voor jullie.
Hoi Roosje, Wat heerlijk dat je weekend druk en gezellig is geweest. Qua behandelingen is het inderdaad echt zo dat je samen ervoor moet gaan. Uiteindelijk komt die dag, maar het is natuurlijk wel heel wat om die mmm in te stappen. Het is een aardige knop die omgezet moet worden. Mijn tas is nog niet teruggevonden, helaas. Ben wel over de schrik en boosheid heen. Het is nou eenmaal gebeurd, maar als het ooit nog een keer zou gebeuren, ben ik bang dat ik diegene echt niet meer laat lopen. Liefs, Elvira
Goedemorgen Elvira, Ja het was echt een weekend waar je ff niet aan de mmm hoefde te denken, heerlijk gewoon. En zoals je zegt het is idd een aardige knop die je beiden moet draaien, en ja aangezien hij er nog niet klaar voor is zal ik op hem wachten. En idd die dag komt wel uiteindelijk, alhoewel we toch hopen op een spontane zwangerschap. Echt balen joh van die ta, en helemaal als alles er in zit. Nou meid gelukkig ben je over je schrik en je boosheid heen, en wees alerter dit keer zodat het je geen 2de keer gebeurd. Ik zie dat je al begonnen bent met je 4de IVF, nou meid ik wens uit het diepste van mijn hart dat deze wel raak wordt. Groetjes, Roosje
Hoi hoi We zijn weer terug van ons weekendje weg en ik ben ook alweer aan het werk. We hebben heerlijk geld uitgegeven aan kleding en lekkere dingen.. dat hadden we wel ff nodig.. gewoon ff niet nadenken maar gewoon doen! Ik ben nog niet helemaal bijgelezen maar hoop dat het hier goed gaat met iedereen. Ukoldaatje: wanneer mag je testen? Komt al dichtbij toch? Anderen op bankje: ook heel veel succes Ik duim en denk aan jullie allemaal! xx
Jootje, Welkom terug. Wat fijn dat jullie weekendje weg heerlijk is geweest. Geld uitgeven is altijd leuk he? Groetjes Elvira
Even snel een berichtje van mij: Heb vanmorgen de uitgangsecho gehad en alles ziet er goed uit. Vanaf vanavond mag de Menopur erbij en volgende week donderdag 1e FM. Iedereen veel succes waar je mee bezig bent! Tot laters!
@ Ginny Mooi Ik hoop dat je mooie folli's gaat aanmaken! @ Angelbaby Jij zat ook nog op het wachtbankje.. wanneer mag jij testen? Ik ben hard aan het duimen hoor! xxx
Er zijn er 5 of 6 die bevrucht zijn en goed aan het delen waren. Ik krijg nog een brief thuisgestuurt over hoeveel er nou zondag daadwerkelijk ingevroren zijn. Tussen mijn vriend en mij gaat het met ups en dows. (zoals het al langer gaat eigelijk) Ik ben zo bang dat het de aankomende maanden niet meer doorgaat Waren we er zo dichtbij... Het is niet de makkelijkste periode in mijn leven.... Nouja, we wachten rustig af... xx
@Jootje, welkom terug meid. Fijn om te lezen dat het je goed gedaan heeft, weekendje weg. @Annelies, ik wens je heel veel geduld en sterkte toe meid. Zo iets is ook niet makkelijk. Heb je al een psycholog ingeschakeld, betrouwbare mensen uit jullie kring? Misschien helpt het om ff een tijdje uit elkaar te gaan (niet uitmaken maar ff rust voor beiden). Ik hoop zo dat het weer goed komt en dat je gauw weer mag beginnen. @Ginny, jij ook veel suc6 meid.
@Jootje: Hopelijk heeft je weekendje weg je een beetje goed gedaan, geld uitgeven (en eten ..) is altijd een hele troost in een moeilijke tijd.. @Annelies: Ik schrik er een beetje van meis..Begrijp ik dat jullie voor de MMM al met ups en downs zaten? Jullie wilden toch in relatie therapie, heb je al iemand gevonden hiervoor? Ben je bang dat je vriend geen TP meer wil, of dat er geen emmys ingevroren worden? @Ginny: Das mooi! Heel veel sucses! @Angelbaby: Hoe is het met jou? Hoe voel je je? En wat voel je? Wanneer mag jij gaan testen? @Roosje: Idd die stap om de mmm in te gaan, moet je samen volledig achterstaan. Je gaat namelijk samen een heel zwaar traject in, daar moet je allebei klaar voor zijn.. Ikke: Mag dus as vrijdag testen.. Tot gisteren had ik dus helemaal geen enkel gevoel van zwangerschap oid. Ik heb het alleen vreselijk warm, zweet me wat af, terwijl ik een koukleum ben.. Gisteren kreeg ik last van een licht ongigevoel, lage drukkende lichte rugpijn..vorige keer bij de cryo was dat de voorbode voor de menstruatie.. Vanmorgen had ik een heel drukkend gevoel op mijn onderrug en buik, alsof je een zak zand in je onderlijf meedraagt. Verder had ik vanmorgen lichte steekjes richting linkerlies, maar ook weer die ongi buikpijn.. Ik ben bang dat ik voor vrijdag al ongesteld ga worden..oh ik ben er zo bang voor..
Precies! Spannend meis, hoop voor je op 2 vette strepen! Duim voor je. Het kan ook innestelpijn zijn. Hoop doet leven!
Oh Udolkaatje, ik duim hard dat het stiekum toch positieve tekenen mogen zijn! Hier gaat het wel goed. Rugpijn valt mee (heb ik verteld toch? ziekte van Bechterew?) Het ijzersmaakje is er nog steeds (bloedsmaak) en dat zou eventueel misschien een goed teken kunnen zijn. Verder heb ik vrijdag en zaterdag wel wat steekjes gehad, maar verder eigenlijk niet meer. Mijn (.)(.) zijn wat gevoeli, maar ik weet niet zeker of dat mijn borsten zijn of mijn ribben eronder... Kortom ik weet egenlijk niks... Naar mijn idee voel ik te weinig. Ik mag volgende week woensdag pas testen. 15 dagen na de tp. Weet alleen nog niet of ik dat vol ga houden, dat is echt lang... we zitten nu op 10 dagen na de punctie. Annelies: het zit je ook niet mee hè meid. Misschien geen gek idee om met iemand te gaan praten. Relatietherapie of een maatschappelijk werker. Ik hoop dat jullie er samen wel uit gaan komen!
ukeldaatje: spannend meid hopelijk test je positief! jootje: welkom terug meid ginny: heel veel succes en ga maar lekker broeden hier gaat het even slecht heb niet zo'n goede uitslag gehad van de ha iemand die info wil pb me maar ga het niet hier op het forum zetten. heel veel succes allemaal
@Angelbaby:Ik durf niet meer van te voren te testen, struisvogelpolitiek denk ik..Wij krijgen dus de 14e dag na de TP de test. Een week voor je test, kan je nog niet zo heel veel voelen denk ik? Weet je wat het vervelende is, die kl.tehormonen die kunnen ook zorgen voor alle zwangerschapsklachten. Ik ben bevriend met een huisarts, die zet me telkens weer met 2 benen op de grond..Het kan zo zijn, kan ook door de hormonen komen.. De test zal het uitwijzen.. Die warmte-aanvallen heb ik vandaag weer meerdere malen gehad, ben erg moe, maar volgens die bevriende ha kan dat heel goed van de progestan komen... Ik ben zo bang meiden, ik ben zo bang..als het mislukt hebben we nog maar 1 poging over..het is zo moeilijk.. Had vanmorgen dus van die steekjes in mijn liezen, ongigevoel en lage drukkende rugpijn..ooooohhhh daar komt mijn menstruatie..ik woon op de wc om te kijken of het al zover is.. Ben zo bang. Wisselend heeel positief, dan weer stort ik in, en dat in een razend tempo.. Die hormonen die we moeten gebruiken vergen ook zoveel van je..
Slopend is dat ja. Daarom geef ik alles wat ik voel ook meteen een reden die niets met zwanger zijn te maken heeft. Dat maakt het wat makkelijker om er mee om te gaan.
Hoi meiden, Ik ben erg verdrietig vandaag. Ik ben ongesteld geworden en probeerde vanmorgen te bellen om te kijken of ik toch niet al met ICSI mocht beginnen, maar men was duidelijk: nog geen uitslag van het chromosomenonderzoek, dus ook nog geen start. We zitten minimaal dus nog een maand te wachten... Minimaal zeg ik, want de dame van het secretariaat vertelde dat de wachttijd voor de uitslag van het chromosomenonderzoek tussen de 6 en 12 weken bedraagt. Aangezien het nu 7 weken geleden is, is er dus zelfs nog een kans dat ook de volgende ronde aan onze neus voorbij gaat... Ik vind het doodeng allemaal en dus weer een ronde die voorbij hobbelt zonder dat er iets gebeurd. Meiden, ik lees stiekem af en toe wel met jullie mee, maar probeer mezelf ook nog niet gek te maken. Daarom toch maar even wat rustiger aan.. Succes allemaal! Liefs, Josien
@ Ukoldaatje NEE..... wat ontzettend kl*te voor je! Ik had zo gehoopt dat je vrijdag 2 hele mooie streepjes te zien zou krijgen.. Meis neem de tijd, kruip lekker tegen elkaar aan.. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.. het is gewoon K*T. Heel veel sterkte.. xxx @Josien Ik zie bij jou Noord-Brabant? Toevallig Eindhoven? Bij ons zeiden ze ook dat de uitslag van chromosomen 6 tot 12 weken zou duren, na 6,5 week had ik alle uitslagen binnen.. wel door zelf het ziekenhuis te bellen, want als je op hen moet wachten... Maar je uitslag kan dus ieder moment binnen zijn hoor.. gewoon even wekelijks bellen. @Angelbaby.. nog een week... spannend zeg.. Ik blijf voor je duimen. XXX