Bah, 2 nare berichten! Udolkaatje: wat ongelooflijk balen zeg! Nu al ongesteld. Heel veel sterkte! Josien: dat hadden ze vooraf dan ook wel mogen vertellen dat het zo lang kon gaan duren, dan had je je daar beter opin kunnen stellen. Waar hebben ze je eigenlijk op getest? (of jullie?)
Ukoldaatje, wat ongeloofelijk k*t. Ik wil van alles zeggen, maar ik weet niet hoe ik het moet zeggen. Ik weet iig precies hoe je je voelt. Heel veel sterkte meid, huil lekker uit. Ik denk aan je. Josien, sterkte met wachten. Weer een maand waarin niks gebeurd, terwijl je zo graag verder wilt. Dikke knuffel voor jullie beide!
@Josien Wat vervelend meis. Tuurlijk mag je hiervan balen. Maar inderdaad gewoon blijven bellen hoor met zh. Wellicht hebben ze de uitslag toch eerder. @Ukoldaatje Jemig meis, wat een teleurstelling. Ik denk aan jullie. Veel sterkte met de verwerking van deze tegenslag. Liefs, Elvira
Hey Ukoldaatje, wat ontzettend kl*te, woorden schieten weer eens tekort. Kruip tegen elkaar aan! Dikke knuffel Daffie
ooh wat een rot berichten weer deze ochtend. urkoldaatje weet niet wat ik moet zeggen maar vind het het kl*te voor je. huil flink uit, sterkte meid! josien ook balen voor jou zeg, ik dacht dat ze hadden gezecht dat je in mrt kon beginnen met icsi. maar zoals de rest al zegt blijf bellen, jij hebt er meer haast mee dan hun. caruli hoe is het met jou meis vandaag? ik zal je zo nog eventjes pb. lisa.
ukoldaatje: jee meisss wat kl*te had het ook zo gehoopt voor jullie dikke knuffel en sterkte! josien: balen meid dat je moet wachten op de uitslag voordat jullie mogen beginnen hopelijk hebben jullie snel de uitslag. dikke knuffel voor jou
@ukoldaatje: wat ontzettend K*T meid, dikke knuffel voor jou! @josien: balen dat je nog een maand langer moet wachten, dat wachten ook altijd, gadverdarrie! Ik ben hier al ff niet meer geweest, sorry had ff rust nodig... Volgende week moet ik weer ongesteld worden en dan gaat onze 2e ICSI starten! Eerst 14 dagen de pil slikken en dan weer spuiten, punctie, terguplaatsing, test, het bekende verhaaltje... Heb er eigenlijk best zin in, eindelijk weer een echte kans! Zit gewoon nu al te wachten op de duiveltjes, dat ze maar snel mogen komen Voor jullie allemaal een dikke pakkerd! Sandra
Ik had net met naar de wc gaan wat bruin bloed in mijn ondergoed! Het voelt even allemaal niet meer zo goed. Ben er echt misselijk van! (van het zien, heb geen buikpijn) Met de IUI's werd ik ook weleens ongesteld na 12 dagen. Morgen is het 12 dagen na de punctie...
@ Sandra Mooi dat je er nu weer helemaal voor gaat! Ik hoop dat je duiveltjes snel komen en je dan weer voor mooie eitjes/emmy's kan gaan die uitgroeien tot fantastisch mooie beebjes! @ angelbaby Ik hoop zo dat het niets te betekenen heeft.. het komt bij zwangeren ook wel eens voor he? Ik blijf gewoon heeel hard duimen en hopen! Ik heb ook weer iets vreemds. 2 weken geleden ben ik ongesteld geworden na een icsi. Nu heb ik vandaag ineens weer wat vaag bloed en slijm...hmmm Kan ik alweer ongesteld worden? heeft iemand hier ervaring mee? xxx
Jeetje meiden, het zit hier niet echt mee zeg! Ukoldaatje, Wat een ontzettend verdietig nieuws meid! Heel veel sterkte! Josien, Voor jou ook mega balen zeg! Angelbaby, Bruin hoeft niks te zeggen he! Maar kan me voorstellen dat je er benauwd van wordt hoor! Ik duim nog voor je meid! Wij mochten volgens mij altijd 14 dgn na tp testen, jij ook? Of 14 dgn na punctie? Heel veel succes met deze spanning! Elmo
Jootje, Na een IVF/ICSI behandeling kan je eigen cyclus behoorlijk van zijn padje zijn hoor! Er is echt van alles mogelijk.... Je kan altijd de afdeling even bellen als je het maar niks vindt. Succes meid! Elmo
angelbaby: ik hoop dat het niks te betekenen heeft meid, ik duim voor je! Jootje: idd na een IVF/ICSI is je cyclus ff anders dan anders... Als je het niet vertrouwt: bellen!
Pfff... De wachtweken zijn slopend als ik jullie berichtjes zo allemaal lees. Eigenlijk zou je tijdens de wachtweken op vakantie moeten gaan naar een lekker warm land, 2 weken lang! Dat geeft tenminste wat afleiding. Aan deze kant nog geen nieuws hoor.
Ukoldaatje, meid... ik vind het zo erg voor jullie! Zo'n verdrietig nieuws dat ik me al een zeur vindt omdat ik alleen maar baal omdat ik nog niet eens mag beginnen... Meiden, bedankt voor jullie lieve reacties. Helaas zijn we sowieso een maand verder voordat we mogen beginnen. Vandaag wel een afspraak gemaakt voor de spuitinstructie en we mogen morgen al komen. Nu alleen die uitslag nog en dan kan het hele circus van start. Tja... ze hadden tegen mij ook verteld dat het maar zes weken zou duren voordat die uitslag er zou zijn. Ruim op tijd dus... Maar ja, blijkbaar kan het nu ineens zes tot twaalf weken duren. Ik hoop in ieder geval wel dat de uitslag er is voordat ik de 28e maart weer ongesteld wordt. Duimen draaien daarom... Ik weet wel dat ik goed zou balen als we morgen op die afspraak ineens zouden horen dat de uitslag er nu ineens wel is. Dan zijn we mooi genept... @Jootje78: wij zitten niet in Eindhoven, maar lopen in het Radboud in Nijmegen. Als je in de noordoost-hoek van Brabant woont dan sturen ze je door naar Nijmegen. Als we iets zuidelijker hadden gewoond, waren we ook naar Eindhoven doorgestuurd . Meiden, jullie zijn lief! Liefs, Josien
Eigenlijk ng hetzelfde. Wat bruine afscheiding. Ik weet het ook iet. Ga er toch maar wel vanuit dat het door gaat zetten tot ongesteld worden ben ik bang... Ik hoop en duim nog steeds dat het een goed teken is, maar echt geloven doe ik er eigenlijk al niet meer in... Als er iets verandert laat ik het jullie natuurlijk weten. Doorduimen is nog zeer gewenst!
Hallo dames, Hoe gaat het? @Angelbaby, ik zou van het ergste uit gaan zodat de teleurstelling (hopen van niet) minder hard zal zijn. Maar duim nog steeds voor je (knuf) @All, denk en duim nog steeds voor jullie. Mijn update, zoals jullie op mijn banner zien, drukke dagen. Ik hoop zo dat het raak is, maar ervan uit gaan doe ik niet. Het wachten tot de zomer (alhoewel het dichtbij is) komt me de neus uit, kon ik maar meteen beginnen maar ja een relatie gaat voor de kinderwens.
nou ik ben net terug uit het ziekenhuis, heb het net ook al even in m'n eigen topic geschreven, maar zal het hier ook eventjes doen. vanmorgen dus prikinstructie gehad, en het viel me nog wel mee. ik heb een heel handig apparaatje daar doe ik de spuit in, zet hem op m'n buik, duw erop en spuit zit in m'n lichaam, en dan erop duwen om de vloeistof in m'n lichaam te krijgen. das dus best handig. tot volgende week donderdag de pil slikken zondag beginnen met lucrin en dan maandag de gonal erbij, en ook een pil voor infectie te voorkomen bij de punctie. 20 mrt eertse echo en 2e prik instructie. josien jij had vandaag toch ook prikinstructie, hoe ging het bij jou? urkoldaatje hoe is het vandaag met jou? en angelbaby voor jou nog steeds spannend ik hoop dat het bruinverlies niet doorzet. ik duim door voor jou. rach hoe is het met jou? heb je vrijdag gesprek over icsi, spannend he' x lisa.
Had ik een mega lang verhaal gemaakt, floept ie weg. Angelbaby: hoe gaat het nu? Ze hebben tegen mij gezegd dat je bloed kan verliezen, maar dat het niet meer dan 24 uur moet duren..Ik duim nog steeds heel hard voor je! Er mag nu wel weer es iemand van het wachtbankje zwanger worden, je verdient het...Dat geeft derest ook moed! Ik kreeg ook op dag 12 bruinverlies, heel weinig, zag het bijna niet aan het papiertje. Ik dacht, joepie, een verlate innestelling..dag later werd ik vreselijk ongesteld, weg droom.. Meiden ik ben moe, beetje gelaten, man is boos op de hele wereld.. Maar we komen er wel he! iedereen heel veel sterkte, ben even niet in staat om alles goed door te spitten