IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Illuminate, op naar de volgende ronde meid en hopelijk zat dat jou laatste zijn!
    Hope, jammer meid. Hopelijk kun je gauw weer verder.
    Elvira, spannend meis. Ik hoop echt zo voor je dat het raak zal zijn. Veel suc6 zaterdag en denk aan dat stressen niet goed is!
    Mounia, jij ook veel suc6 met ICSI. Alhoewel ik hoop dat je het geeneens nodig hebt.
    De rest, ik duim nog steeds voor jullie.

2. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    @illuminate succes meid!

@elvira zo wat spannend!veel succes zaterdag!

@hope wat ontzettend balen zeg!*knuff*

@roosje83 dank je wel!ik hoop het ook voor jou schat

en de rest van de meiden SUCCES!ik duim voor jullie.

ik heb het antwoord al op me vraag gevonden ;)
    het is idd zo'n chromsonenonderzoek en het duurt wel 6 tot 12 weken voor we de uitslag weten.
    dat betekent dat we dus sowieso ook zo lang moeten wachten op behandeling (toch?)

3. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Vier Ik had in je eigen topic ook al gereageerd maar wil je hier ook nog even succes wensen met je punctie zaterdag!

Hope Jeetje meid wat balen joh :cry:
    Sterkte ermee!

Iedereen verder ook veel succes met waar je mee bezig bent.

Ik heb vandaag m'n 1e FM gehad en het zag er allemaal goed uit!
    Links zo'n 6 follie's en rechts 2 grote en een paar kleintjes.
    En....maandag om 8 uur de punctie :p

4. Wow, Elvera wat snel! Succes morgen en je weet het: dit is ons jaar dus het geluk staat zeker nu wel eens aan jou kant. Ik duim voor je, brand geen kaarsje voor je want dat heeft de vorige keren niet geholpen en ik ben nogal bijgelovig, maar denken doe ik zeker wél aan je.

Dikke x Ester

5. ginny veel sterkte maandag! zie je er tegenop?

6. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    @hope...he balen dat hij niet door gaat.denk niet dat er nu een poging weg is hoor, dat is wat ik tenminste begrepen heb van andere verhalen hier.

@elvira morgen dus de punctie , succes

@ginny jij maandag de punctie ook succes

Nou de secretaresse van de gyn belde net, de afspraak maandag gaat niet door, wordt nu woensdag, kan er ook nog wel bij.Ik ben momenteel zo down en huil erg veel.Ik ben nog niet eens echt begonnen met ivf, maar gewoon het gedoe eromheen.Ik voel me totaal controloos over mijn eigen lichaam.Het is MIJN lichaam en ik wil het weten als er wat is, en niet pas wanneer het hun uitkomt.Kan er echt kwaad om worden.

Gister was ik toevallig bij de huisarts en hem ook verteld hij wist van niks,dus het zal niet iets superernstigs zijn, maar toch.
    Is het raar als ik de huisarts nog eens opbel en vraag of hij niet eens kan bellen naar de gyn?Ik heb best een aardige huisarts en hij wil ook veel voor me doen als het nodig is, maar ja weet niet of ik me nou aanstel of dat ik het echt kan vragen.

Nou sorry voor het geklaag

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    elvira: heel veel succes morgen meid met de punctie
    en wat snel al zeg
    op naar een mooie oogst eitjes ;)

ginny: jij ook alvast heel veel succes voor maandag meid!
    ook hoop ik voor jou op een mooie oogst ;)

8. diana ik had ook al in het IUI topic op je gereageerd. ik zou de huisarts wel bellen ja. je bent alleen maar gestresst en ongelukkig nu. misschien kan hij je vandaag nog gerust stellen.

9. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Dank jullie wel meiden.

Zoals Rach zegt Diana, gewoon even bellen. Zo ga je niet lekker het weekend in.

Liefs,
    Elvira

10. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    heb de huisarts inmiddels gebeld en me verhaal gedaan, helaas niet zonder te huilen, maar de ass. was erg aardig en ze kan de huisarts zelf om 16.00 uur weer spreken en dan zal ze het gelijk overleggen en dan beld zei of de huisarts zelf me daarna terug.Zij vond het allemaal ook erg raar gaan zo.Ben blij ff m,n hart te kunnen luchten

11. oh fijn! nou ik hoop dat je vandaag nog wat nieuws te horen krijgt!
    (zijn je ogen ook al zo opgzwollen :cry: :( )

12. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    ja erg he...ik moet nu wel ophouden met janken, want met dikke rode ogen vanavond sporten is ook niet echt fijn haha

jij ook rustig worden weer hoor!

13. ja me mannetje komt zo eerder thuis voor me gelukkig.

wat voor sport doe je?

14. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    bodyattack! lekker heftig gelijk.Doe ik 2 keer in de week.En daarnaast nog 2 keer gewoon fitness, kan namelijk niet goed stil zitten en vind het heerlijk om je zo lekker uit te leven.

15. wow sportief. ik vind huishouden doen wel genoeg sport voor de week :)

16. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Bedankt meiden! :p

@Rach....Nee hoor ik zie er niet echt tegenop.
    Is ondertussen alweer m'n 5e punctie in een jaar tijd...ben er haast al aan gewent haha :p

17. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Wilde het even laten weten...

HEB VAKANTIE!!!

en zondagmorgen vroeg zit ik in het vliegtuig richting Lanzarote...even bijkomen van alle beslommeringen heerlijk! :) :D :D :D

Knuf Daffie

18. Hoi Ginny,

Ik lees dat jij maandag de punctie hebt. Dat gaat ook snel zeg. Succes!

Daffie, fijne vakantie!

19. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik vrees het wel Mounia. Bij ons duurde het ook lang, maar ik kan je wel adviseren om ze daar gewoon helemaal plat te bellen ;). Wij hebben dat ook gedaan en ineens uit het niets was de afspraak daar voor het pré-IVF-spreekuur en konden we meteen beginnen! Dus het loont wel om er zelf een beetje achterheen te blijven zitten.

@Daffie76... Oehhh, ik ben jaloers op je meid. Lanzarote... dat noem ik nog eens bijkomen van beslommeringen. Geniet er lekker van en een hele fijne reis gewenst!

@Ginny: ook al zo spannend dicht in de buurt bij je punctie! Wauw, het gaat druk worden op het wachtbankje. Nu maar hopen dat jij en Viertje snel door mogen zwemmen naar de Walvissenzee! En natuurlijk ook alle andere dames op de wachtbank (pffff.... jullie kletsen wat af... ooit ben ik het overzicht ff helemaal kwijt... sorry, niet verkeerd bedoeld :cry:).

@Diana26: wat verschrikkelijk zeg! Ben je nog gebeld? Ik hoop dat je wat wijzer bent geworden in ieder geval. Kan me voorstellen dat je zo ook met veel stress het weekend in gaat. Heel veel sterkte meid!

@Hope: meid... bij jou ook al zo'n slecht nieuws. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Heb je veel last van je buik?

@allemaal: super veel succes met wachten, prikken en het verwerken van alle emoties.

Hier verder nog niet veel nieuws te melden behalve dan dat ik de apotheek beroofd heb en nu mijn koelkast vol medicijnen ;). Ik heb er zin in! Eindelijk het idee dat er wat gaat gebeuren. Wel raar... heb deze maand 11 dagen lang gevloeid. Dat vond ik wel erg lang :(. Misschien toch zenuwen?

Liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal,
    Josien

20. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    @daffie FIJNE VAKANTIE...geniet er lekker van!het is je gegunt.

@ginny...hoe ging je punctie?

Deel Deze Pagina