Goed zo Ginny. Ben blij dat het is meegevallen en wat een mooie score. Ik ga keihard voor je duimen. Dikke knuf, Vier
Hoi meiden, Alles goed met jullie? Hopelijk een leuke weekend achter de rug. heb ff terug gelezen. @Elvira, gelukkig is je panikeaanval goed verlopen. Ik denk ook dat het allemaal een beetje teveel voor je werd. Maar ik hoop echt dat er veel bevrucht zullen worden zodat je snel de tp krijgt. @Ginny, wow meid 16 eitje lekker zeg. En nu maar hopen dat er een aantal bevrucht zijn en dat je gauw verder kan. Duim voor je. @Liselotje, bedankt meid! @Marsan, gefeliciteerd meid! @De rest van de meiden, veel suc6 met het spuiten, punctie en tp. Hopelijk zullen jullie gauw verhuizen naar de topic zwanger zijn. Hier niks nieuws, we wachten op de afspraak van 31 maart voor de intake voor IUI. Als alles goed gaat gaan we er begin mei mee verder.
hoi meiden, gister heb ik de eerste spuit gezet, was ben zenuwachtig, ben s'avonds zelfs nog even naar het tankstation gereden om wat snoepjes te halen voor de zenuwen, het ging wel goed, het ging wel ietsjes bloeden,is dat normaal? ik dacht ooh nee heh! maar vanavond mag de gonalf erbij en moet ik een tablet fluconazol innemen, eigenlijk geen idee waar dat voor is, iemand wel hier. ze hebben me het allemaal wel uitgelegd maar wist gister niet eens meer hoe de spuit los moest en in het prik apparaatjes moest, nu hebben m'n vriend en ik afgesproken dat hij de spuit vult en ik hem er dan inzet, mooi verdeeld dacht ik zo. elvira, spannend morgen, ik ga voor je duimen. ginny, geweldig zeg 16 eitjes, ook voor jou ga ik duimen voor een mooie bevruchting. liefs lisa.
ginny wauw wat geweldig!ik duim voor super bevruchting(en)! lisa wat goed de eerste spuit is gezet!ik heb nog geen ervaring met spuiten,vast genoeg meiden hier die er wel antwoord op kunnen geven succes!
Goeiemorgen meiden, ben wel steeds met jullie meeblijven lezen maar een beetje op de achtergrond gebleven......Ga het weer proberen! Scat, Angelbaby: hoe is ie met jou, wat duurt wachten lang he? Annelies661: Hoe is met jullie? Vind het zo verschrikkelijk knap dat je de juiste keus op dit moment kan maken, en heb ik het nou goed begrepen dat jullie nu wel met iui willen beginnen? SandraB, Beeb: Bent weer net van start, hoe voel je je? Lina, Jootje, Hope, Freddie, Caruli, Debje1976: hoe is met jullie? Daffie76: jullie toch ook binnenkort weer starten? Gaan we misschien wel gelijk op? Rach84, Mobius, Mirjam1970, Lisa, Diana26: gelukkig ook voor jullie is het maart. Elvira: Ben zo verschrikkelijk blij voor jullie bevruchting, op naar de verschrikkelijke ww, maar na 2 weken met 2 vette strepen! Essie: bij jou ook de 1ste spuit er weer in, gaat het goed? Ester: Waar zit jij nu precies, al in de wachtweken? Ginny: Ook voor jou draaiien mijn duimen overuren! illuminate: Gisteren je FM gehad, vertel..... Josien: Nog 6 nachtjes slapen en weer een stapje dichterbij, spannend he allemaal! Lieselot: Je bent al weer even bezig, gaat het ook bij jullie goed? Wij zijn net terug van 10 heerlijke dagen skieen, en nu weer helemaal zin om te starten....denk starten op de 21ste! Vanmiddag me eerste afspraak bij acupentuur, heb ik weer het gevoel echt bezig te zijn, dus ben benieuwd! Dikke knuffel voor iedereen, Schaapje
Hee Schapie, wat leuk dat je er weer bent. En lekker op vakantie geweest lees ik. Heerlijk. Ja, als er weer een poging voor de deur staat heb je het gevoel dat je er eindelijk weer iets aan kan doen. Niet alleen maar afwachten. Met mij is het verder allemaal goed. Vandaag had ik de 1e fm en ik loop mooi op schema vergeleken bij de vorige 2 keren. Vrijdag voor de 2e fm. x Ester
Hoi schaapie, doe je de accapunctuur voor de ICSI? Heb je daar al eerdere ervaringen mee? 1e FM 4 blaasjes links, en 1 blaasje rechts. Ik vind het allemaal wel een beetje eng, omdat ik de angst heb dat ik niet genoeg blaasjes zal hebben. Die spanning zal er wel bijhoren, en we allemaal hebben.
even een kleine break in! Schaapie fijn om te lezen dat het weer een stuk beter met jullie gaat! En supers weer te starten aan een nieuwe ronde! Ik heb nog vaak aan jullie gedacht! Mijn duimen draaien weer volop! Liefs Nina
Wel weer gezellie hoor..... Essie76: goed te horen dat je mooi op schema ligt, wanneer moet je weer voor controle? Illuminate: Klinkt heel cliche maar het gaat niet om de hoeveelheid, maar om de kwaliteit. Ik ben er ook altijd op gefocust wat voor cijfer je krijgt, wat is het gemiddelde en de hoeveelheid. Maar we hebben maar een mooie nodig! Acupentuur is helemaal nieuw voor me, maar ben blij verrast na mijn bezoek van vanmiddag. (PB je even) NinaVI: Lief van je, ik lees ook nog altijd met jou mee....(toch altijd nog nog van stel je voor....dan was ik nu....) Maar maak maar vast wat ruimte voor ons in de walvissenzee want ik neem nog wat vrienden van hier mee! Geniet er lekker van he...voor 2! Hahaha....
@Schaapie: wat fijn dat je er weer bent! We hebben je gemist hoor... Ik hoop dat je de rust hebt kunnen vinden de afgelopen weken en dat jullie een beetje overeind gekrabbeld zijn! In ieder geval super fijn dat je er weer bent! Leuk om te horen dat je met acupunctuur begonnen bent. Ik vond het ook altijd heel prettig, maar mijn acupuncturiste doet het nu expres niet omdat ze maar één behandeling tegelijkertijd wil doen. Als ik ooit nog zwanger blijk te zijn ga ik wel weer terug naar haar (zeker de eerste drie maanden) omdat ze ook zeggen dat dat heel goed blijkt te zijn... @Illuminate, volgens mij zijn die aantallen helemaal niet verkeerd toch? Ik las hier een verhaal van iemand die bij de eerste echo ook 4 eitjes had en uiteindelijk bij de punctie 16 eitjes (was bij Ginny volgens mij). Dus volgens mij is het helemaal niet zo gek hoor! @Essie76, nog even meid! Klinkt goed dat je op schema liep. Hopelijk snel meer duidelijkheid! Ik duim voor je! @Ginny, geweldig zeg! Klinkt mij als muziek in de oren! Super veel succes! Ik duim voor je! @Lisa, goed gedaan... die eerste spuit! Ik kijk ook heel erg uit naar mijn eerste . Ik hoop dat het niet pijnlijk was ofzo?!? Meiden, het is spannend hier lees ik wel... de wachtbank loopt weer wat voller begrijp ik, dus we duimen voor goed nieuws! Hier ben ik wat onzeker. Over een aantal dagen (a.s. maandag) mag ik beginnen met mijn Decapeptyl spuitjes. Zul je zien dat ik vandaag dus ineens bloed verlies ... ik snap er helemaal niets van... op dag 15 van mijn cyclus en dat terwijl mijn ongesteldheid deze maand ook idioot lang heeft geduurd (10-11 dagen). Ik snap er niks meer van. Volgens mij reageert mijn lichaam toch een beetje op de spanning. Maar goed... het maakt me wel weer onzeker en dat is wel vervelend... Liefs, Josien
hoi elvira, alles goed met mij,vanavond 4e keer spuiten, dus best spannend allemaal, ik ben er niet echt ziek van. dus dat is wel fijn, maar dat kan mss nog komen naar hoe meer hormonen ik binnen krijg, dus we wachten rustig nah ja rustig wel best in spanning af. en hoe is het met jou? en met de rest van de meiden, ginny weet je al wat over een tp. josien, spannend heh de eerste spuit, volgens mij kan die bloeding niet erg zijn, mijn verpleegkundige zei dat het normaal was dat je tussen tijds kon gaan bloeden, als je je er onzeker over voelt zal ik het ziekenhuis even bellen, dan kunnen zij je geruststellen. rach hoe is ie met jou meis, al naar de apotheek geweest? ik wacht op de foto, hihihi. schaapie, wat fijn dat het weer beter met je gaat, en dat je weer voor een nieuwe poging gaat, heel veel succes. ik zal er best wat vergeten zijn, maar m'n hoofd is net een vergiet, kan niet zo goed veel dingen tegelijk denken, hahaha, spanningen he' liefs lisa.
Hoi meiden, Met mij alles wel goed hoor, Maar ik ervaar deze poging wel anders dan de andere 2 Tevens merk ik dat ik na 2x spuiten al wel wat last heb van mijn buik, dit had ik de vorige keren niet. Maar vrijdag heb ik al de eerste uitgangsecho, heb ik zelf op aan gestuurt omdat ik anders maandag pas had gekunt en zo lang kan ik niet wachten, ik wil weten of het allemaal wel goed gaat. Iedereen succes met behandelen en op het wachtbankje. Greets Beeb
Hey lieve meiden, Vanmorgen rond 10.30 uur telefoon gehad......vanmiddag om 15.30 uur is de TP Van de 16 eicellen waren er 10 goed genoeg om te injecteren en daaruit zijn 5 embryo's ontstaan en er worden vanmiddag 2 emmy's terug geplaatst! Ben echt zo happy! Klinkt misschien stom, maar in m'n hart voel ik dat het deze keer gaat lukken! Duimen jullie voor me?