IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Goed nieuws Ginny.
    Heel veel succes met de TP. Dat je emmy's maar lekker bij je mogen blijven zitten.

Liefs,
    Elvira

2. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Ginny goed nieuws zeg! Fijn ook dat je er een goed gevoel bij hebt! Gaan we allemaal hard hopen en duimen dat je dat gevoel nog heel lang vast mag houden!

Hier gaat het wel weer. Kom vanaf nu dus ook weer vaker een kijkje nemen op het forum. Had er vorige week even wat minder behoefte aan...

Dan kan ik ook weer op iedereen reageren, zijn nu zoveel berichtjes... Ga mijn best doen om alles bij te lezen!

3. Ginny, geweldig nieuws! Hou dat gevoel vast, dan komt het allemaal goed. Is er nog plek voor minstens 3 personen in die walvissen zee?

4. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    goed nieuws ginny, nu duimen maar!

essie hoe gaat het met spuiten, merk je er wat van?

5. Hoi Lisa,

Ik heb je een pb'tje gestuurd.....
    Het enige waar ik last van heb is mijn geheugen, verder niks. Merk jij er wat van?

6. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ja dank je voor je pb.
    ik heb er niet echt last van nee, kan mss nog komen, wel ben ik wat afwezig maar dat komt ook omdat ik met m'n gedachten bij de ivf zit. en als ik me gewoon rustig houd gaat het goed, het moet me niet moeilijk gemaakt worden, want daar kan ik niet zo goed tegen op het moment, en dat zal nog wel erger worden naarmate de behandeling vordert, fm spanningen voor punctie etc. maar dat zal je vast bekend klinken.
    over een uurtje is m'n vriend weer terug uit de sportschool, en dan gaan we weer spuiten, hihi romantisch he' ahum.
    x lisa.

7. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    angelbaby Ik begrijp het dat je hoofd er even niet naar stond om de forum te bezoeken. Ik ben blij dat het iets beter gaat.

Ginny Hoe gaat het?

8. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Hier gaat het prima!
    Wel nog wat napijn van de punctie, maar ook dat gaat weer over ;)
    Gisteren met de TP was het even wrikken met de eendenbek, want er zat
    een "knik" in m'n baarmoeder waardoor het slangetje er niet in kon.
    Dus dat ding flink heen en weer bewogen :( en ja hoor....toen zaten ze snel lekker warm op hun plekkie!

Hoe is't verder met de rest?

Essie Jij komt samen met Vier en mij de zee in he!

Angelbaby Goedzo dat je even de tijd voor jezelf hebt genomen...heel belangrijk!

Viertje Hoe is't met jouw 2 prachtige emmy's?

Beeb Morgen de uitgangsecho....hopelijk kan je gelijk verder!

Schaapie Meid fijn dat je er weer bent!
    Ik duim dat de volgende poging een prachtige baby opleverd :p

De rest natuurlijk ook allemaal veel succes met spuiten, wachten enz.

9. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Ik ben eigelijk al verder,
    Ik moet al sinds dag 2 Gonal spuiten omdat ik een lage opbrengst heb,
    Allebei de keren rond de 7 follikels waar 4 eitjes uit kwamen,
    Nu hopen ze door vroeger te gaan spuiten dat er meer gaat groeien.
    Afwachten dus, maar mijn buik is iets rustiger bleek dat mijn darmen ook wat van slag waren.

Greets Beeb

10. Hoi Lisa,

Haha, idd, lekker romantisch hoe wij een baby 'maken'.

@ Ginny, we waarschuwen ze alvast, want het wordt een dikke vette plons! Hoe komt die knik in je baarmoeder? Kan dat geen kwaad?

11. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Nee zal vast geen kwaad kunnen, anders had ze er wel verder op door
    gegaan lijkt me, dus ik maak me geen zorgen ;)
    Ik hoop eigenlijk dat door die knik de emmy's er niet uitvallen hihi

12. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    Ik had vanochtend een FM. De follikels aan een kant zijn uitgebreid naar 9 (van 4 stuks). De grootste 16 mm en de kleinste 11mm. Aan de andere kant zijn de FM rond de 10 mm. Ik weet niet hoeveel dat er zijn. Over een paar dagen weer een FM.

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    spannend meid
    hopelijk groeien ze lekker door ;)

14. Ginny, goed nieuws! heel veel succes met de tp!

elvira, heb je een voorgevoel? ;)

lisa, ik denk aan je! vanmiddag heeft me man alles ogehaald bij de apotheek. ik zal er vandaag of morgen een foto van in mn album zetten :)

15. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    ze groeien niet snel maar ze groeien, en het zijn er iets meer. ik heb komend weekend weer een fm, en dinsdag of woensdag punctie. brrr...

16. en staat in me album. volgens mij heb jij veel meer. hoe kan dat?

17. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey rach, ik zie het ja, dat valt wel mee.
    ik heb alleen van de gonal-f al 6 dozen met 1050
    IE inhoud. ik moet ook elke dag 50 ml. gonal spuiten en ook nog 10 ml lucrin. en ik had de pil erbij foliumzuur fluzonazol capsule en nog iets, dus dat tikt wel aan he'.
    vanavond weer 5e spuit, vandaag af en toe wel wat wazig in m'n hoofd geweest.
    x lisa.

18. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Meiden,

Heeft iedereen een fijne dag gehad?
    Ik ga zo goed mogelijk het rijtjes proberen af te gaan.

@Illuminate
    Hoe gaat het nu met je? Zag dat je weer een fm hebt gehad en er al wat meer follikels zitten. Hardstikke goed, nog even goed doorgroeien en dan hopelijk snel de punctie.

@Rach
    Jij eindelijk je medicatie opgehaald in je weekendtas met GIRL erop 8) 8) Je hebt hetzelfde zag ik bij de foto's als ik, ook de hoeveelheid. Het gaat bijna beginnen, ben je al enthousiast of vind je het toch nog een beetje eng?

@Essie
    Hoe is het met jou lieverd? Lukt het allemaal een beetje en voel je je goed? Maarre hoe laat was jij nou in het zh, toen je dacht dat je me zag? Ik had je graag nog even gesproken.

@Ginny
    Super meis, je terugplaatsing van ook 2 wondertjes. Laten we hopen dat ze lekker blijven zitten. Ben iniedergeval heel trots op je, dat je het ook weer hebt gedaan. Dat mag ook weleens gezegd worden.

@Lisa
    Hoe is het met jou? Jij bent nu als ik het goed heb 4 dagen aan het spuiten. Voel je je goed?

@Beeb
    Jij dus ook weer begonnen. Wat balen dat je niet zoveel stimuleert. Hoeveel eenheden spuit je eigenlijk? Ik stimuleerde aan het begin ook niet zo veel, maar na mate de tijd, en 225 IE Gonal f ging het beter en had ik steeds aardig wat fliekels.

@Mounia
    Hoe is het nu met jou en de aanloop naar de Icsi. Gezellig dat je er bent.

@Schaapie
    Hoe is het met jou? jullie.

@Angelbaby
    Ook fijn dat jij je snoet weer even laat zien. Het is allemaal niet niks, dus dat je tijd nodig had is begrijpelijk hoor.

@Caruli
    Hoe is het nu met je? Gaat alles een beetje oke?

@SandraB
    Hoe is het nu met jou? Beetje van alles bekomen.

@Roosje
    Volgens mij moet jij nog een paar weken wachten toch? Met jou ook alles goed.

@Josien
    Bij jou ook alle prikspullen thuis. Is het bloeden nu weggebleven?

@Hope
    Hoe is het nu met jullie? Nog gelukt met de verzekering of heb je ook te maken met al die verrekte bureaucratie?

Ik vergeet vast iemand, maar heb het zo goed mogelijk proberen te doen. Sorry als ik je niet heb genoemd.

Hier gaat alles goed sinds vandaag. Geen napijn meer en kon gewoon rustig aan lekker werken. Rach, ik heb geen flauw idee wat het word. In mijn ogen is het ja of nee. De tijd zal het leren. Maar spannend is het wel. Op de een of andere manier heb ik toch wel hoop, en dat is toch belangrijk.

Allemaal een hele fijne avond.

Liefs,
    Elvira

19. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Lief Viertje,

Fijn dat het goed blijft gaan. Hopelijk blijven je hagelslagjes tussen de pindakaas zitten (zoals mijn gyn dat zegt ;))! Mijn duimen draaien volop voor je.

Het bloeden is hier inderdaad weggebleven. Een dagje last van gehad en nu duidelijk vruchtbaar slijm. Zal dus toch wel met mijn eisprong te maken hebben gehad. Maar verder geen zorgen dus meer... nog maar een paar daagjes wachten...!

Liefs,
    Josien

20. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    Ik heb het idee dat mijn broek minder goed past (bovenste knoopje los, en riem op laatste knoopsgat). Ik heb niet idee dat ik meer ben gaan eten. Hebben jullie dat ook, zo aan het einde van de behandeling, en vlak voor de punctie?

Deel Deze Pagina