IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik had dat net voor de punctie ook , net of dat heel mijn buik opgezet was, en mijn eierstokken op klappen stonden ;)

2. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Illuminate Ja hier ook hoor!
    En nu nog steeds zelfs....hoort er allemaal bij ;)

Hoe is't met iedereen vandaag?

Hier doet m'n buik eindelijk wat minder zeer!
    Ik ga proberen er niet zoveel mee bezig te zijn, en wonder boven wonder
    lukt me dat aardig, dus dat ga ik proberen vol te houden.

Fijn weekend meiden! :p

3. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Ze maakte er ook een potje van op het ziekenhuis, ze dachten dat ik voor een uitgangsecho kwam,
    Terwijl ik voor mijn eerste follikelmeting kwam dus dat liep al niet goed, ik kreeg aan de telefoon te horen dat ik mocht gaan starten? ik ben maandag al gestart met spuiten, dat was de afspraak die ik met de arts had.
    Nu begonnen ze ineens moeilijk te doen ik moet maandag weer voor een echo anders zouden ze de behandeling staken.
    Zij maken de fout en dan zou ik daar de dupe van worden.
    Dus nu net via de telefoon nog een afspraak kunnen maken voor een echo, hier krijg ik nou echt stress van pfffff.
    Hopen dat het nu alsnog goed komt ga ik wel vanuit.

Enne heb ik weer * mijn IVF arts is hoogzwanger * ja diezelfde die vorige tegen me durfde te zeggen ik weet hoe je je voelt, nadat de 2e poging was mislukt.
    Mijn eerste IVF arts was ook al zwanger, ik wil een man ik vind het niet leuk er op deze manier mee geconfronteerd te worden.

Sorry meiden voor mijn gezeur, moest ik ff kwijt.

*Ik spuit 150eh want die paar die er zitten groeien altijd enorm snel

Iedereen dikke knuffel.

Greets Beeb

4. Hee Beeb, wat een verhaal joh. Ik snap dat je daar stress van krijg en dat is niet goed op dit moment. En wat een 'toeval' dat deze arts ook weer zwanger is. Maaaaar je kan ook denken: toeval bestaat niet, dit is een 'teken' haha, ja zo ben ik. Slechte tekens negeer ik en goede tekens zuig ik in me op als het ware. Maar even serieus, kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten tijdens je ivf poging er op deze manier mee geconfronteerd te worden.
    Nou meid, ik hoop dat alles goed komt en dat je niet de dupe wordt van de chaos in het ziekenhuis. Sterkte!

5. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    beeb wat een toestanden! ik zou er ook stress van krijgen. mag je nu gewoon door met de behandeling?

6. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Jee beeb, dat is inderdaad een gedoe ineens! Kan me voorstellen dat je niet blij wordt van een hoogzwangere IVF-arts. Zou me daar ook rot bij voelen.

7. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Uiteraard, ik ben niet zomaar te stoppen,
    ze kunnen me wat hihihi,
    Even slikken en weer doorgaan alsof er niets gebeurt is ,
    Maar onthouden doe ik het wel.

Greets Beeb

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    goedemorgen meiden
    hoe is het hier met iedereen?
    met mij gaat het redelijk
    gisteren ongesteld geworden vandaag met de pil begonnen en over 17 dagen mag ik beginnen met spuiten
    ik krijg er toch al wel weer een beetje zin in....
    van mij mag het al 2 april zijn :)

fijne zondag nog meiden.

9. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Lieve meiden,

Kwam hier weer eens kijken hoe het gaat....Momenteel zijn er zoveel mensen dat ik niet iedereen persoonlijk afga, sommige ken ik geen eens.....
    Maar wil jullie allemaal veel sterkte en succes wensen!
    Hopelijk tot snel aan de andere kant....

Liefs Hannah

10. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    Ik had zaterdagochtend een FM. De eiblaasjes zijn aan de ene kant klein :(, en aan de andere kant groter, maar hebben nog niet de juiste grootte.
    Ik moet morgen terugkomen voor een FM. Ik voelde me vandaag niet lekker (misselijk) :pale: Ik heb het ziekenhuis niet gebeld; morgen maar vragen of dat door de hormonen komt, en of het een slecht teken is [-o<

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    illuminate: jeetje meid
    balen zeg
    hopelijk voel je je snel weer wat beter
    en kan zijn dat het door de hormonen komt
    zou het eens navragen als je je er niet lekker bij voelt hoor

12. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    thanks. ik hoop dat het ook de hormonen zijn.

13. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    Hoi allemaal,

Het is rustig hier op het forum. Net zo rustig als in de wachtkamer voor IVF. Toeval?
    Ik had vanochtend een afspraak voor een FM. Links (geloof ik) 12 follikels en rechts 9 follikels. Ik word straks teruggebeld voor de punctie (brrr) en TP. Ik voel me nog wel een beetje misselijk. Ik had het de arts verteld, en die zei dat het door de hormonen kan komen.

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    spannend meid
    tis idd rustig hier
    voor mij duurd het nog 3 weken voordat ik echt ga beginnen...

heel veel succes meid, hopelijk heb je snel de punctie en valt hij mee ;)

15. Hoi meiden,

Vandaag de laatste fm gehad: rechts 5, links 4. Ik ben super blij! Woensdag de punctie.
    Illuminate: ik ben vandaag ook misselijk, zal idd wel door de hormonen komen.

Ik heb ook niet zo'n goed nieuws. Ik merk dat ik alle verhalen (zowel positief als negatief) erg op mezelf betrek en ik af en toe er flink down van ben. Nooit zo'n last van gehad, maar het zullen wel weer de bekende hormonen zijn. Mijn man vindt dat ik de komende 2,5 week (die natuurlijk nu van groot belang zijn) niet meer op het forum moet komen omdat dit gewon beter voor me is. Ik weet dat hij gelijk heeft, maar dit forum is ook een soort verslaving. Allemaal meiden die in dezelfde situatie zitten als ik en die dus weten hoe je je voelt. Maar ik vind ook dat ik me niet moet laten afleiden door verhalen, symptomen enz en me op mijn eigen poging moet richten. Hoe moeilijk ik het ook vind, ik ga proberen niet meer op het forum te komen. Ik hoop dat jullie het begrijpen.
    Ik wil iedereen die nu met een poging bezig is en uiteraard Elvira en Ginny heel veel sterkte en succes toe wensen en ik hoop uit het diepst van mijn hart dat ik me over 3 weken met heel goed nieuws kan melden.
    Tnx meiden voor alle steun, jullie zijn geweldig!

dikke x Ester

16. Essie, ik wil je dan bij deze enorm veel succes wensen, en dat je je echt op je poging kunt concentreren! heel veel succes!

beeb, jeetje ik zou het ook heel vervelend vinden als mijn ivf arts hoogzwanger zou zijn :cry:

17. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Vandaag 1e Fm en bloed geprikt,
    Het groeit nog niet goed er zaten maar 4 follikels :(
    Woensdag 2e Fm en bloed prikken.

Greets Beeb

18. beeb wat betekent dat? dat je langer door meot spuiten voor er een punctie komt?

19. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Dat denk ik wel, zoiezo tot woensdag dus afwachten,

Greets Beeb

20. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Essie, veel succes meid! Ik kan me voorstellen dat je even afstand neemt. Maar weet dat we er altijd voor je zijn... We denken aan je!

@Beeb, balen zeg... Moet je woensdag terug? Ik hoop dat er snel meer eitjes te zien zijn!

@Illuminate, dat is een mooi aantal, niet? Ik hoop dat de punctie meevalt en dat je snel niet meer zo misselijk bent (of natuurlijk wel, maar dan om een hele andere reden ;))!

@Caruli, nog drie weekjes meid! Heb je er weer zin in? Of zie je er tegenop? Ik wens je super veel succes!

@Hannah, lief dat je even komt kijken hier! Ik hoop dat we je snel mogen volgen met z'n allen!

@alle andere meiden, die ik vooral niet wil vergeten: super veel succes met alles waarmee jullie bezig zijn!

Liefs,
    Josien

Deel Deze Pagina