IVF/ICSI dames Angelbaby: 1e IVF poging mislukt, in april start poging 2 Annelies661: 5 bevruchte eitjes liggen te wachten, eerst even tot rust komen! Beeb: 9 maart gestart met 3e ICSI poging Caruli: als de gezondheid het toelaat april start 2e IVF Daffie76: januari 1ste IVF > geen bevruchting Debje1976: 1e IVF mislukt/2e IVF mei/juni Diana26: ongeveer maart 1e IVF poging Elvira: 24 februari spuiten Gonal F, 1 maart 1e FM. 4de IVF behandeling. Essie: 5 maart 1e spuit voor 3e ICSI poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: februari start 3e ICSI Hope: In afwachting van de 2e ICSI poging met PGD. Illuminate: 4 + 1 follikels (slechts) Jootje: 1e ICSI niet gelukt. Op naar 2e poging. Josien: 1ste Decapeptyl gestart op 17 maart; 2 april uitgangsecho (1e ICSI-poging) Lina: onzeker of er deze maand wel een TP gaat plaatsvinden door te vroege ongi Lisa: start eerste IVF in maart. Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Mirjam1970: waarschijnlijk half maart start 1e IVF/ICSI Mobius: eind maart start 2e ICSI Rach84: eind maart start 1e ICSI met Decapeptyl en Gonal F SandraB: 2e ICSI gestart op 7 maart met de pil (14 dagen) Scat: maart / april start 3de ICSI poging Schaapie: maart start 3de ICSI poging Kalender Maart 1: Elvira: eerste FM (4e ICSI-poging) 5: Essie: eerste spuit (3e ICSI-poging) 7: SandraB: start met de pil (2e ICSI-poging) 9: Beeb: start (3e ICSI-poging) 17: Josien: start met Decapeptyl (1e ICSI-poging) 19: Essie: punctie (3e ICSI-poging) 19: Illuminate: punctie 19: Beeb: tweede FM (3e ICSI-poging) 20: Lisa: eerste echo 21: Mirjam1970: punctie (1e ICSI-poging) 21: Beeb derde echo (3e Icsi-poging) 21: Schaapie uitgangsecho (3e icsi-poging) 24: Beeb: Punctie (3e Icsi-poging) 27: Rach84: start met Decapeptyl (1e ICSI poging) April 2: Caruli: start met spuiten (2e ICSI-poging) 2: Josien: uitgangsecho (1e ICSI-poging) 9: Rach84: uitgangsecho 22: Debje1976: planningsafspraak (2e IVF-poging)
schaapie, lief dat je naar me vraagt. ik ben erg verdrietig, en vind het hele paas gedoe daarom ook niks aan. zometeen brunch bij m'n ouders, dus moet ik me weer vrolijk opstellen. en idd donderdag 2e fm, erg spannend natuurlijk, zullen de hormonen nog wat gaan doen, dat is de grote angstige vraag, en zo niet wat dan? ik blijf natuurlijk de hoop houden dat er ook maar iets kleins gaat gebeuren want ook dan krijg ik de punctie alsnog. iemand trouwens ervaring mee is elke cyclus met hormonen hetzelfde of kan je lichaam daar elke keer anders op reageren, ik heb namelijk ook nog helemaal geen vruchtbaar slijm, normaal al wel nu, of blijft dat weg door de hormonen, er spoken ook zoveel vragen door m'n hoofd, en zie dat ik er al weer een heel verhaal neer heb gezet. voor iedereen die er zin in heeft fijne paasdagen. x lisa.
Hahaha, schaapie.... ik voel me een echte junk ja .... Gisteren naar de musical Tarzan geweest en ik moest op de terugweg in de auto spuiten. Ik zei nog tegen mijn mannetje: 'Wat als de politie me zo nu ziet zitten als ze nu langsrijden....' . Ik zag het al helemaal voor me. Mijn man zei al: 'dan zeggen we toch gewoon dat het van levensbelang is... dan wel niet voor ons, maar voor ons kleine wondertje dat in aantocht is'... Het was overigens een schitterende voorstelling! We waren echt ff lekker helemaal uit! @Lisa: meid, ik blijf voor je duimen! Ik hoop zo dat je donderdag beter nieuws krijgt en dat je een beetje gerustgesteld wordt... Ik denk aan je! Liefs en succes allemaal! Josien
Even een berichtje van mij voor Lisa... Meid nog niet wanhopen...Ik heb hetzelfde meegemaakt! Bij de eerste fm waren alleen een paar kleine follikels te zien......Moest toen bloedprikken en de dosis werd opgehoogd van de gonal-f. De fm daarop was er niks veranderd, wederom bloedgeprikt en opnieuw de dosering van de gonal-f verhoogd.... Daarna bij de derde fm was er eindelijk iets van activiteit zichtbaar, maar pas na de 5de fm kon pas een punctie worden afgesproken. Uiteindelijk heb ik bijna 4 weken gonal-f gespoten... Dus kop op meid!
dank je hannah, dat doet me idd goed om te horen, en heb besloten om me niet zomaar af te laten schepen. de arts zei wel dat ik al optimaal gestimuleerd zou worden, maar mss duurdt het dan net zoals bij jou en elvira een paar weken voordat er iets gebeurt door de hormonen. ik voel me al weer iets beter. x lisa.
GEFELICITEEEEEEEEEEEEERD! wat goed nieuws... heerlijk! geniet er lekker van... is er niemand die mij kan helpen? ik zou graag op de lijst willen.. hoe moet dat ook alweer? niet met quote toch
Dagmar, Zet maar neer hier, wat je in de lijst wilt hebben en dan zet ik het er wel voor je in. Groetjes, Elvira
Hai Elvira, dankjewel voor het helpen. Ik zou er graag in hebben: start 1e ICSI, maart begonnen met Microgynon
Angelbaby: 1e IVF poging mislukt, in april start poging 2 Annelies661: 5 bevruchte eitjes liggen te wachten, eerst even tot rust komen! Beeb: 9 maart gestart met 3e ICSI poging Caruli: als de gezondheid het toelaat april start 2e IVF Dagmar1974: start 1e ICSI, maart begonnen met Microgynon Daffie76: januari 1ste IVF > geen bevruchting Debje1976: 1e IVF mislukt Diana26: ongeveer maart 1e IVF poging Elvira: 24 februari spuiten Gonal F, 1 maart 1e FM. 4de IVF behandeling. Essie: 5 maart 1e spuit voor 3e ICSI poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: februari start 3e ICSI Hope: In afwachting van de 2e ICSI poging met PGD. Illuminate: 4 + 1 follikels (slechts) Jootje: 1e ICSI niet gelukt. Op naar 2e poging. Josien: 1ste Decapeptyl gestart op 17 maart; 2 april uitgangsecho (1e ICSI-poging) Lina: onzeker of er deze maand wel een TP gaat plaatsvinden door te vroege ongi Lisa: start eerste IVF in maart. Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Mirjam1970: waarschijnlijk half maart start 1e IVF/ICSI Mobius: eind maart start 2e ICSI Rach84: eind maart start 1e ICSI met Decapeptyl en Gonal F SandraB: 2e ICSI gestart op 7 maart met de pil (14 dagen) Scat: maart / april start 3de ICSI poging Schaapie: maart / april start 3de ICSI poging Kalender Maart 1: Elvira: eerste FM (4e ICSI-poging) 5: Essie: eerste spuit (3e ICSI-poging) 7: SandraB: start met de pil (2e ICSI-poging) 9: Beeb: start (3e ICSI-poging) 17: Josien: start met Decapeptyl (1e ICSI-poging) 19: Essie: punctie (3e ICSI-poging) 19: Illuminate: punctie 20: Lisa: eerste echo 21: Beeb: derde FM (3e ICSI-poging) 21: Mirjam1970: punctie (1e ICSI-poging) 27: Rach84: start met Decapeptyl (1e icsi poging) April 2: Caruli: start met spuiten (2e ICSI-poging) 2: Josien: uitgangsecho (1e ICSI-poging)[/quote]
Sorry meiden, het forum is dus echt een verslaving. Ik kan het niet laten nu ik met een probleem zit het hier neer te leggen, want jullie zijn immers de ervaringsdeskundigen. Ik heb het ook niet kunnen laten om bij Elvira (dikke knuffel meid) en Ginny (gefeliciteerd!) te spieken. Waar ik dus mee zit (het is een vies praatje, wees gewaarschuwd): Ik heb zaterdag een terugplaatsing gehad, maar nu heb ik vanaf zondag last van (ik hou het netjes) obstipatie. Ik ben en paar x naar het toilet geweest, heb er wel een half uur gezeten, maar helaas. Ik heb onwijze krampen, maar het lukt gewoon niet. Nu ben ik bang dat dit kwaad kan voor de emmy's. Ik moest immers wel hard persen. Ook de progestan heb ik er tot 3 x toe uitgeperst (niet gelijk, maar na een paar uur, dus nieuwe nemen durfde ik ook niet. Daarbij komt dat ik daar niet genoeg voor heb). Het ziekenhuis kan ik niet bellen, want die zijn dicht, maar ik ben nu zo onzeker. Weet iemand of dit kwaad kan? Op internet kan ik er niks over vinden. Alvast bedankt voor jullie antwoord. x
Essie, sorry ik heb geen idee, ben nog niet zo ervaren. Ik heb zelf ook even een vraag. Ik wil "graag" weer gaan sporten. ( nou, ja graag, ik moet wel om mijn spieren in conditie te houden) Nou wil ik dus weer gaan fitnessen, puur voor spierversterking en wat lopen op de loopband voor de conditie. Maar mag je sporten als je met een behandeling bezig bent? Nu ben ik nog niet bezig, maar anders wacht ik even met een abbonnement afsluiten. Ik denk niet dat het kwaad kan , alleen bij heel intensief sporten, maar dat was ik toch niet van plan Wat denken jullie? Hope
ginny gefeliciteerd! essie ga es sinaasappesap drinken, daar kan je goed van af. en niet op de wc gaan persen daar krijg je aambeien van... ga anders plat op je rug liggen en ga je darmen maseren door kleine draai bewegingen te maken en dan met de klok mee, bovenaan beginnen dus ongeveer onder je maag.... het helpt echt, je moet alleen wat geduld hebben
Lieve Ginny, Super gefeliciteerd meid! Dat zijn de goede berichten! Geniet er lekker van meid... Liefs, Josien
Goedemorgen meiden, Allemaal een lekker paasontbijt gehad? Weer veel te veel gegeten...... Lisa, natuurlijk vraag ik naar je, wat denk jij nou! Hannah zei het ook al, maar de hoeveelheid kan echt nog sterk veranderen (dus zoals je al zei niet laten af schepen hoor) de vorige behandeling heb ik ook erg lang moeten spuiten. Echt gebruik gemaakt van me verzekering dus....maar kwam wel allemaal goed! Dus kop op he.... Hope, sporten mag wel, maar zoals je al zei niet te fanatiek en ik zou geen buikspieren doen, maar dat is meer gevoel bij mij. Elvira, hoe is bij jullie? Ginny, eindelijk brengen jullie weer is goed nieuws hier......ben echt super blij voor jullie! Nogmaals gefeliciteerd! Essie, ohhhh....ben blij weer wat van je te horen. Bij ons in het ziekenhuis hebben ze aangegeven dat kracht zetten geen kwaad kan. Zelf zou ik eventueel wel een extra mutsenbal erin stoppen..... En wat Pekske zegt zou ik zeker proberen! Succes de aankomende weken/dagen. Dagmar1976, helaas welkom hier. Elvira heeft je al toegevoegd maar kan evengoed via qoute, klopt dus wat je wilde doen. wat een dag weer he....zon, sneeuw, hagel, regen van alles wat! Hier verschrikkelijk lui, en gelukkig vandaag niks op de planning. Liefs Schaapje