IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam1970

mirjam1970 Bekend lid

5 jan 2007
    631
    0
    0
    's Gravenzande
    Iedereen bedankt voor meeleven. Doet me goed. We zijn allebei best emotioneel en merken dat de klap zwaar is. Helaas heeft de ongi door gezet en is deze poging mislukt.
    We kregen deze week wel bericht dat er nog 1 embryo is bewaard dus waarschijnlijk zullen we in mei eerst een cryo-terugplaatsing doen!
    We gaan nu eerst even deze klap verwerken!
    Liefs van mirjam :D

2. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Mirjam en Alice Meiden wat onwijs k*t voor jullie zeg :cry:
    Heel veel sterkte met het verwerken van deze klap!

Rach en Josien Lekker aan 't broeden? Hopelijk groeien er lekker veel eitjes! :p

Diana Zou er idd ook even een testje tegenaan gooien...de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Beeb Voor jou ook spannend zeg!!! Dinsdag bloedtest dus...hoop dat het raak is!

De rest van de meiden Hoe is het met jullie?

Hier begint het eindelijk een beetje door te dringen dat ik zwanger ben....maar het blijft wel vreemd hoor hihi
    Wel al ruim een week last van wat buikkrampen en bloedverlies, maar gelukkig is het over het algemeen bruin...dus oud bloed en zolang het niet op een ongi gaat lijken, moet ik er vanuit gaan dat het goed zit, dus dat doen we dan ook....maar eng is het wel. Gelukkig volgende week maandag de 1e echo....heb zelf gelukkig nog steeds een goed gevoel en ben benieuwd of we 1 of 2 beebjes gaan krijgen :p

3. Onee he Mirjam, bij jou ook al geen goed nieuws. Heel veel sterkte.

x

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey meiden,

Vind het echt zo balen voor Mirjam en Alice. Blijft gewoon rot als een poging mislukt. Blijf positief meiden. Ooit is het onze dag!

Diana,
    Weet je al wat? Vind het helemaal spannend voor jullie.

Ginny en Essie
    Dringt het allemaal al een beetje door? Super hoor. Ben benieuwd over een paar weken naar jullie echo's.

Angelbaby
    Hoe is het nu met jou?

Broedkippies Rach en Josien
    Hoe is het met jullie? Gaat het een beetje voorspoeding. Rach, lekker weekend gehad in Parijs?

Hope
    Hoe is het met jou? Alweer een nieuwe datum gepland?

Hier is alles goed. Ben een beetje brak van het weekendje Disney, maar het was echt superleuk. In een aantal attracties geweest, stuk of 10 denk ik. Het was dus echt megadruk, totdat het om 4 uur ging regenen en toen konden we overal doorlopen. Lekker geshopt nog en toen weer terug naar Nederland. lekker wit bekkie had ik van niet slapen in de bus en ook niet op de terugweg. Nu lekker thuis en vrij en straks naar de kapper.

Fijne dag voor iedereen.

Liefs,
    Vier

5. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Lieve Mirjam,

*ff een break in*

had het zo graag anders voor je gezien/gehoopt...Blijf je steunen hoor én ik heb echt bewondering voor jou/jullie moed!

Liefs Nollie

*Break out*

6. lieve mirjam,
    ik heb aan je gedacht, en gehoopt. ikkon niet eerder online komen, en nu ook via mobieltje. maar ik lees geen goed nieuws. k, vind het heel erg! ik kan niet alle berichten lezen maar dat komt morgen wel. veel liefs, rachel.

7. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Thanks allemaal, maar durf nog niet te testen.Elke houdt me lichaam me weer voor de gek.Dan weet je precies wanneer je eisprong is wordt je elke keer na 2 dagen overtijd toch ongi, ga je er al standaard van 2 extra dagen uit wordt je opeens na 4 dagen overtijd nog ongi, nu ben ik dus van een week overtijd uitgegaan en dat was dus dit weekend, maar me temp was vanmorgen iets gedaald dus denk toch dat ik morgen ongi wordt...en dat is dus weer 2 dagen (in totaal 9) dagen overtijd.pfff wordt zo moe van me lichaam, dik rekbaar slijm betekend blijkbaar bij mij niet dat er een eispong aankomt.Anders weet ik niet waarom ik steeds zoveel overtijd ben.

@elvira hoe was het?

@rach ben je alweer online..pc-probleempjes?, ik had je al gemist.

8. Baby81

Baby81 Actief lid

7 mrt 2008
    249
    0
    0
    Aan de meiden die Gonal-F gaan spuiten.
    Ik kreeg een rooster dat ik dus 225 eenheden moet gaan spuiten, is dat niet heeel erg veel?
    Met IUI spoot ik altijd 75 eenheden.

9. mirjam1970

mirjam1970 Bekend lid

5 jan 2007
    631
    0
    0
    's Gravenzande
    Allereerst iedereen erg bedankt voor de lieve berichtjes die ik mocht krijgen! Doet me goed ! Op zich wel weer aan het werk gegaan maar merk dat ik nog wel emotioneel ben, maar goed alles moet een plekje krijgen. Ook het ziekenhuis gebeld, we hebben nu 1 maand rust en gaan dan cryo-terugplaatsing doen in mei!

Baby, ik heb ook Gonal F 225E gespoten en had daar een mooi resultaat mee! Succes ermee!

Iedereen die verder bezig is heel veel succes! Ik neem even wat afstand maar leef wel met jullie mee!
    Liefs van Mirjam

10. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Baby81,

Ik spoot ook 225 IE en had ook een goed resultaat.

@All
    Hadden jullie al gezien dat Vergo is bevallen van haar 2ling. Ze is met 27.3 weken bevallen van haar zoontjes Dylan en Dinand, beide iets van 700 gram. Kaarsje branden dat het allemaal goed mag gaan.

Groetjes,
    Elvira

11. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Vergo bevallen? :confused:
    Ik ga duimen dat alles goed gaat met de kindjes!

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    wat vergo bevallen? :confused:
    waar staat dat?
    en hoe komt dat zo vroeg?
    jeetje zeg
    hopelijk gaat alles goed met de kleintjes

13. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hoi allemaal,

Mirjam en Alice: wat ontzettend balen zeg...ik hoop dat jullie goed de tijd kunnen nemen om dit te verwerken, het is toch een grote klap he! :(

Elvira: goed dat je het leuk hebt gehad en dat soort weekenden zijn altijd zooo vermoeiend dat je daarna nog een paar dagen bij moet komen :D

Voor degenen die aan het spuiten zijn of in de wachttijd zitten toi toi toi... :D :D :D

Vergo bevallen? Ga heel hard hopen dat het goed gaat, want 27 weken is toch wel erg vroeg! :(

Ikzelf zit nog steeds te wachten tot mijn ongi doorbreekt. Had het zondag al verwacht en het zit eraan te komen, maar zie helaas nog geen rood. Moet wel voor vrijdag gebeuren anders mag ik niet starten :(
    Dus ga vandaag voor mezelf duimen dat de ongi vandaag doorbreekt....dan mag ik tenminste aan de pil beginnen en de 18e gaan spuiten! ;)

Allemaal een hele fijne dag, ik ben lekker vrij. Ga zo douchen en dan maar eens poetsen en soppen...het is hard nodig! :eek:

Liefs Daffie

14. nee ik kwam afgelopen nacht pas thuis. bovenstaand berichtje heb ik voa de mobiel van mijn man getikt. ik wist dat Mirjam zondag zou gaan testen, vandaar! ik had er echt een goed gevoel bij, wat een tegenslag zeg. Mirjam, hoe gaat het vandaag met je?

ik heb het heerlijk gehad in Parijs! er waaide wel een koude wind vond ik brrr.

15. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    oh je bent lekker weggeweest.Parijs nog wel.Leuk zeg!

16. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Hier ook goed nieuws test is vet positief
    IK ben zwanger Yesssssssss.

Greets Beeb

17. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Joehoe, Gefeliciteerd Beeb.
    Op naar de eerste mooie echo!

Liefs,
    Elvira

18. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Beeb, van harte gefeliciteerd! Wat geweldig zeg!

Iedereen, bedankt voor jullie lieve en opbeurende woorden, vind het nog steeds moeilijk om positief te denken, maar gelukkig staat poging nr. 3 weer voor de deur, dan kunnen we ons daar weer op richten...
    3 Maal is scheepsrecht toch? ;)

Liefs Alice

19. beeb gefeliciteerd!

20. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Angelbaby: 1e IVF poging mislukt, op 22 april beginnen met decapeptyl voor 2e poging
    Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen!
    Beeb: 9 maart gestart met 3e ICSI poging
    Caruli: 2 april start 2e IVF
    Dagmar1974: start 1e ICSI, maart begonnen met Microgynon
    Daffie76: april start 2e poging, nu wordt het ICSI
    Debje1976: 1e IVF mislukt
    Diana26: ongeveer mei 1e IVF poging
    Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt :cry:...
    Essie: 5 maart 1e spuit voor 3e ICSI poging
    Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI
    Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging
    Ginny: februari start 3e ICSI
    Hope: In afwachting van de 2e ICSI poging met PGD.
    Jootje: 1e ICSI niet gelukt. Op naar 2e poging.
    Josien: 1ste Decapeptyl op 17 maart; 1ste Puregon op 2 april (1e ICSI-poging)
    Lisa: start eerste IVF in maart.
    Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus
    Mirjam1970: waarschijnlijk half maart start 1e IVF/ICSI
    Mobius: eind maart start 2e ICSI
    Rach84: eind maart start 1e ICSI met Decapeptyl en Gonal F
    SandraB: bezig met spuiten voor 2e ICSI
    Scat: maart / april start 3de ICSI poging
    Schaapie: maart start 3de ICSI poging

Kalender

April
    02: Caruli: start met spuiten (2e IVF-poging)
    02: Josien: uitgangsecho (1e ICSI-poging)
    02: Josien: start Puregon (1e ICSI-poging)
    03: Essie76: testen! (3e ICSI-poging)
    03: Illuminate: bloedtest (1e IVF-poging)
    06: Schaapie: start decapeptyl (3de ICSI-behandeling)
    07: SandraB: tweede fm
    08: Beeb: Bloedtest (zwangerschapstest)
    09 of 10: SandraB: punctie
    10: Josien: eerste FM (1e ICSI-poging)
    11: Dagmar1974: 1e echo
    15: Diana26: uitslag zaadtest IVF of ICSI
    22: Debje1976: planningsafspraak 2e IVF-poging
    22: Angelbaby: start decapeptyl (2e IVF-poging)

mei
    6: Angelbaby: uitgangsecho + start Puregon? (2e IVF-poging)

Zwanger!

Ginny na derde ICSI-poging (uitgeteld op 1 december 2008)
    Essie76 na derde ICSI-poging (25 april eerst echo)
    Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008)

Deel Deze Pagina