@Beeb, wat een geweldig nieuws zeg! Voelde je het aankomen, of kan je dat niet zeggen? Geniet er lekker van en hopelijk snel een mooie echo! @Lieselot, logisch toch...? Als we je kunnen helpen: graag! We zijn er graag voor je... heerlijk als je zo niet alleen hoeft te voelen met je verdriet. Hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat jullie snel beter nieuws krijgen! Driemaal MOET scheepsrecht zijn ! @Rachel, genoten?!? Dat moet haast wel in zo'n mooie stad! Hopelijk hebben jullie de tijd van je leven gehad! Hoe gaat het met spuiten? Geen last van? @SandraB, is er al meer bekend over wanneer je punctie is? Succes meid! Ik duim voor je! @Daffie76, ik hoop dat je gelijk krijgt (of niet en dat je gewoon dadelijk een mooie test in je handen hebt ) en dat je in ieder geval snel meer duidelijkheid hebt. Het zou vervelend zijn als je nog langer zou moeten wachten! @Elvira, tjee... wat een nieuws zeg: Vergo nu al bevallen. Ik had het ook nog niet gelezen. Ik hoop dat het met de twee kleintjes goed gaat! Ik duim me suf voor de familie! @Diana26, is er al nieuws? Ik ben nieuwsgierig ! @all: super veel succes met alles wat je mee bezig bent! Hier niet veel nieuws. Heb eigenlijk nergens last van... gelukkig maar aan de ene kant. Aan de andere kant vraag je je dan af of alles wel goed groeit daarbinnen! Nog even afwachten en dan hoor ik donderdag meer! Liefs, Josien
Beeb..gefeliciteerd Wat een goed nieuws...het lijkt wel of inderdaad 3 x scheepsrecht is, kijk maar naar alle zwangeren... Ga ervan genieten Ik ben ondertussen ongi geworden, dus vanavond mag ik met de pil beginnen.... Onze ICSI poging is nu echt begonnen! Liefs Daffie
Hoi hoi, Beeb wat een goed nieuws zeg, gefeliciteerd! Helaas ook wat slecht nieuws voor wat andere meiden, dikke knuff voor jullie! Ik heb donderdag punctie! Gisteren 2e fm gehad en het zag er allemaal goed uit, er zaten zo'n 20 eiblaasjes en ze verwacht dat er 12 eitjes uit zullen komen (aan de hand van de grootte van de blaasjes) nou kom maar op met die 12 eitjes hoor! Zaterdagochtend worden we gebeld en dan is later op de zaterdag of op zondag de terugplaatsing! Spannend! Nog 2 nachtjes slapen en dan is de punctie dus al! Heb lekker vrijdag ook nog vrijgenomen, dus lekker ff bijkomen op m'n gemakkie... Voor alle spuiters: succes! En voor de rest van de meiden natuurlijk ook! Groetjes, Sandra
Angelbaby: 1e IVF poging mislukt, op 22 april beginnen met decapeptyl voor 2e poging Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Beeb: 9 maart gestart met 3e ICSI poging Caruli: 2 april start 2e IVF Dagmar1974: start 1e ICSI, maart begonnen met Microgynon Daffie76: april start 2e poging, nu wordt het ICSI Debje1976: 1e IVF mislukt Diana26: ongeveer mei 1e IVF poging Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Essie: 5 maart 1e spuit voor 3e ICSI poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: februari start 3e ICSI Hope: In afwachting van de 2e ICSI poging met PGD. Jootje: 1e ICSI niet gelukt. Op naar 2e poging. Josien: 1ste Decapeptyl op 17 maart; 1ste Puregon op 2 april (1e ICSI-poging) Lisa: start eerste IVF in maart. Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Mirjam1970: waarschijnlijk half maart start 1e IVF/ICSI Mobius: eind maart start 2e ICSI Rach84: eind maart start 1e ICSI met Decapeptyl en Gonal F SandraB: 10 april punctie Scat: maart / april start 3de ICSI poging Schaapie: maart start 3de ICSI poging Kalender April 02: Caruli: start met spuiten (2e IVF-poging) 02: Josien: uitgangsecho (1e ICSI-poging) 02: Josien: start Puregon (1e ICSI-poging) 03: Essie76: testen! (3e ICSI-poging) 03: Illuminate: bloedtest (1e IVF-poging) 06: Schaapie: start decapeptyl (3de ICSI-behandeling) 08: Beeb: Bloedtest (zwangerschapstest) 10: SandraB: punctie 10: Josien: eerste FM (1e ICSI-poging) 11: Dagmar1974: 1e echo 12 of 13: SandraB terugplaatsing 15: Diana26: uitslag zaadtest IVF of ICSI 22: Debje1976: planningsafspraak 2e IVF-poging 22: Angelbaby: start decapeptyl (2e IVF-poging) mei 6: Angelbaby: uitgangsecho + start Puregon? (2e IVF-poging) Zwanger! Ginny na derde ICSI-poging (uitgeteld op 1 december 2008) Essie76 na derde ICSI-poging (25 april eerst echo) Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008)
wow beeb wat een goed nieuws! gefeliciteerd ik krijg weer hoop, ik krijg weer hoop, ik krijg weer hoop ladidadida.......... als ik start is het voor mij ook de 3de keer..... succes verder iedereen!
En alweer FANTASTISCH nieuws GEFELICITEERD BEEB Ik wordt er echt helemaal blij van. Geniet er maar van Beeb ..en dit was dus weer een 3x keer is scheepsrecht en dat geeft moed. Ik zie zelfs alleen maar 3x onder het kopje zwanger staan nu. Ik ga gewoon het goede voorbeeld volgen Groetjes Scat
Angelbaby: 1e IVF poging mislukt, op 22 april beginnen met decapeptyl voor 2e poging Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Beeb: 9 maart gestart met 3e ICSI poging Caruli: 2 april start 2e IVF Dagmar1974: start 1e ICSI, maart begonnen met Microgynon Daffie76: gestart met ICSI Debje1976: 1e IVF mislukt Diana26: ongeveer mei 1e IVF poging Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Essie: 5 maart 1e spuit voor 3e ICSI poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: februari start 3e ICSI Hope: In afwachting van de 2e ICSI poging met PGD. Jootje: 1e ICSI niet gelukt. Op naar 2e poging. Josien: 1ste Decapeptyl op 17 maart; 1ste Puregon op 2 april (1e ICSI-poging) Lisa: start eerste IVF in maart. Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Mirjam1970: waarschijnlijk half maart start 1e IVF/ICSI Mobius: eind maart start 2e ICSI Rach84: eind maart start 1e ICSI met Decapeptyl en Gonal F SandraB: 10 april punctie Scat: maart / april start 3de ICSI poging Schaapie: maart start 3de ICSI poging Kalender April 02: Caruli: start met spuiten (2e IVF-poging) 02: Josien: uitgangsecho (1e ICSI-poging) 02: Josien: start Puregon (1e ICSI-poging) 03: Essie76: testen! (3e ICSI-poging) 03: Illuminate: bloedtest (1e IVF-poging) 06: Schaapie: start decapeptyl (3de ICSI-behandeling) 08: Beeb: Bloedtest (zwangerschapstest) 10: SandraB: punctie 10: Josien: eerste FM (1e ICSI-poging) 11: Dagmar1974: 1e echo 12 of 13: SandraB terugplaatsing 18: Daffie76: Start Decapeptyl 15: Diana26: uitslag zaadtest IVF of ICSI 22: Debje1976: planningsafspraak 2e IVF-poging 22: Angelbaby: start decapeptyl (2e IVF-poging) mei 2: Daffie76: Puregon erbij 6: Angelbaby: uitgangsecho + start Puregon? (2e IVF-poging) 9: Daffie76: 1ste FM Zwanger! Ginny na derde ICSI-poging (uitgeteld op 1 december 2008) Essie76 na derde ICSI-poging (25 april eerst echo) Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008)
Wow Beeb, welkom aan de goede kant van het bankje. Is veel minder pijnlijk he om er van deze kant af te vallen? GEFELICITEERD!
Angelbaby: 1e IVF poging mislukt, op 22 april beginnen met decapeptyl voor 2e poging Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Beeb: 9 maart gestart met 3e ICSI poging Caruli: 2 april start 2e IVF Dagmar1974: start 1e ICSI, maart begonnen met Microgynon Daffie76: gestart met ICSI Debje1976: 1e IVF mislukt Diana26: ongeveer mei 1e IVF poging Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Essie: 5 maart 1e spuit voor 3e ICSI poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: februari start 3e ICSI Hope: In afwachting van de 2e ICSI poging met PGD. Jootje: 1e ICSI niet gelukt. Op naar 2e poging. Josien: 1ste Decapeptyl op 17 maart; 1ste Puregon op 2 april (1e ICSI-poging) Lisa: start eerste IVF in maart. Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Mirjam1970: waarschijnlijk half maart start 1e IVF/ICSI Mobius: eind maart start 2e ICSI Rach84: eind maart start 1e ICSI met Decapeptyl en Gonal F SandraB: 10 april punctie Scat: maart / april start 3de ICSI poging Schaapie: maart start 3de ICSI poging Kalender April 02: Caruli: start met spuiten (2e IVF-poging) 02: Josien: uitgangsecho (1e ICSI-poging) 02: Josien: start Puregon (1e ICSI-poging) 03: Essie76: testen! (3e ICSI-poging) 03: Illuminate: bloedtest (1e IVF-poging) 06: Schaapie: start decapeptyl (3de ICSI-behandeling) 08: Beeb: Bloedtest (zwangerschapstest) 10: SandraB: punctie 10: Josien: eerste FM (1e ICSI-poging) 10: Caruli: start gonalF 11: Dagmar1974: 1e echo 12 of 13: SandraB terugplaatsing 18: Daffie76: Start Decapeptyl 18: Caruli : 1e fm 15: Diana26: uitslag zaadtest IVF of ICSI 22: Debje1976: planningsafspraak 2e IVF-poging 22: Angelbaby: start decapeptyl (2e IVF-poging) mei 2: Daffie76: Puregon erbij 6: Angelbaby: uitgangsecho + start Puregon? (2e IVF-poging) 9: Daffie76: 1ste FM Zwanger! Ginny na derde ICSI-poging (uitgeteld op 1 december 2008) Essie76 na derde ICSI-poging (25 april eerst echo) Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008)
nou idd het was een zachte landing voel me nu ook zo rozig, Tis alleen jammer dat ik zo moe ben, maar verder voel ik me prima. Greets Beeb
ik ben gister dus gewoon ongi geworden.15 april horen we de uitslag van de zaadtest en als het goed is dan hebben we een kans dat ik 21 april al kan beginnen met decapeptyl, dus misschien een positief lichtpuntje.Maar als ht niet goed nog is dan weet ik niet wat ze gaan doen. Beeb gefeliciteerd!Toch nog goed nieuws en dat er maar vele van jullie die nu bezig zijn met ivf/icsi het goede voorbeeld mogen volgen!
Sorry dat ik even bij jullie inbreek. Ik ben dus de zus van Essie. En ik volg jullie al een tijdje omdat jullie in hetzelfde schuitje als mijn zus zitten. Ik ben zo blij dat er inmiddels nu 3 (!) zwanger zijn en ik hoop ook echt dat iedereen die hier meekletst dit ook zal gebeuren! Het is jullie allemaal zo gegunt! Ik ben heel blij dat dit topic bestaat zodat jullie elkaar kunnen steunen door lief en leed. Ik weet dat mijn zus heel veel aan jullie heeft! Heel erg bedankt ook daarvoor.
Hey, wat lief Klavertje! Ik kwam ook even naar de stand van zaken gluren...heb zelf zo lang hier geschreven! Zet hem op lieve meiden! De overkant heeft plek voor jullie allemaal! Liefs Elmo
klavertje44 wat lief van je meid en idd heel leuk voor je zus dat ze nu eindelijk zwanger is elmo; idd hou maar een paar plekken vrij want meiden van dit topic moeten snel overhuizen naar de walvisclub we komen eraan