Hey meiden, Hoe is het met iedereen? Josien Succes vandaag met de TP en ik duim voor een positieve test! Daantje Welkom hier en ik hoop dat je snel zwanger bent! Caruli en Rach84 Hoe staat het er met jullie voor? Viertje Hoe is het met jou? De rest Hoe is het met jullie? Hier gaat alles z'n gangetje...ondertussen alweer 7w3d zwanger en ook al de 1e echo gehad en een heel mooi kloppend hartje gezien Volgende week woensdag heb ik een intakegesprek op het zwangerenspreekuur en volgens mij krijg ik dan nog een echo (staat in elk geval op de papieren) Verder wat last van kwaaltjes....zere/gevoelige borsten, soms wat misselijk en heel veel pukkels op m'n rug, borst en gezicht Maar het is voor een goed doel hahaha
ginny: leuk om eens weer wat van je te lezen fijn dat het goed gaat buiten de klachten om met je op naar de volgende echo meid!
@ginny fijn dat het zo goed gaat en wat leuk dat je al een hartje hebt gezien.Geniet er lekker van meid. @rach is het echt zo erg?haha..ik weet trouwens wel dat het spuiten niet echt zeer doet, maar bij de 1ste ging het echt van 1 2 3 en dan spuit maar dan in en reflex trok ik hem er dan gelijk weer uit dus dat schiet niet op dan he. maar goed inmiddels ben ik 4 jaar wijzer haha @miss daantje.kan geen kwaad iid weet ik nog en voelt een stuk aangenamer. @josien hoe gaat ie met jou?Je hebt nu zo de terugplaatsing!Spannend @caruli hoe,st met jou, ik dacht begrepen te hebben dat niet veel mensen in je omgeving wisten dat jullie er weer voor gaan, is dat nog steeds zo en bevalt dat beter?Kan me voorstellen dat het wat rustiger is als je niet steedsvragen krijgt, maar mis je dan niet een stukje medeleven? @lisa..ja die prikpen gaat me denk ik wel bevallen haha, maar decapeptyl moet je toch echt zelf doen, zoals ik al schreef,mijn reflexen zijn sterker dan mijn wil hihi @alle andere hoe gaat het met jullie?
Angelbaby: 1e IVF poging mislukt, op 22 april beginnen met decapeptyl voor 2e poging Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Beeb: 9 maart gestart met 3e ICSI poging Caruli: 2 april start 2e IVF Dagmar1974: start 1e ICSI, maart begonnen met Microgynon Daffie76: gestart met ICSI Debje1976: 1e IVF mislukt Diana26: ongeveer mei 1e IVF poging Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Essie: 5 maart 1e spuit voor 3e ICSI poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Flam: 8 april start 3de ICSI poging Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: februari start 3e ICSI Hope: In afwachting van de 2e ICSI poging met PGD. Jootje: 1e ICSI niet gelukt. Op naar 2e poging. Josien: 1ste Decapeptyl op 17 maart; 1ste Puregon op 2 april; punctie op 14 april (1e ICSI-poging) Lisa: start eerste IVF in maart. Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Mirjam1970: waarschijnlijk half maart start 1e IVF/ICSI Miss Daantje: 13 april gestart met 1e IVF Mobius: eind maart start 2e ICSI Rach84: eind maart start 1e ICSI met Decapeptyl en Gonal F SandraB: 10 april punctie gehad, 13 april terugplaatsing gehad, 28 april bloedtest, 29 april bellen voor de uitslag Schaapie: maart start 3de ICSI poging Kalender April 02: Caruli: start met spuiten (2e IVF-poging) 02: Josien: uitgangsecho (1e ICSI-poging) 02: Josien: start Puregon (1e ICSI-poging) 03: Essie76: testen! (3e ICSI-poging) 03: Illuminate: bloedtest (1e IVF-poging) 06: Schaapie: start decapeptyl (3de ICSI-behandeling) 08: Beeb: bloedtest (zwangerschapstest) 10: SandraB: punctie 10: Josien: eerste FM (1e ICSI-poging) 10: Caruli: start gonalF 12: Dagmar1974: beginnen met Decapeptyl 12: Josien: tweede FM (1e ICSI-poging, eerste FM 8 grote eitjes geteld) 13: SandraB terugplaatsing 13: Miss Daantje begonnen met Decapeptyl 14: Josien: punctie (1e ICSI-poging, 4 eitjes geoogst!) 16: Rach84: 1e FM (1e ICSI-poging) 16: Josien: uitslag bevruchting (1e ICSI-poging) 16: Schaapie: start menopur (3de ICSI-behandeling) 17: Josien: terugplaatsing (1e ICSI-poging) 18: Daffie76: Start Decapeptyl 18: Caruli: 1e FM 15: Diana26: uitslag zaadtest IVF of ICSI 20: Dagmar1974: starten met Puregon 21: Lisa: afspraak anders spuitschema 22: Debje1976: planningsafspraak 2e IVF-poging 22: Angelbaby: start decapeptyl (2e IVF-poging) 23: Flam: 1e echo (3e ICSI-poging) 24: Schaapie: 1e FM (3de ICSI-behandeling) 25: Dagmar1974: echo ZH 28: SandraB bloedprikken op hcg hormoon 29: SandraB bellen voor de uitslag Mei 2: Daffie76: Puregon erbij 2: Josien: testen! 6: Angelbaby: uitgangsecho + start Puregon? (2e IVF-poging) 9: Daffie76: 1ste FM Zwanger! Ginny na derde ICSI-poging (uitgeteld op 1 december 2008) Essie76 na derde ICSI-poging (25 april eerst echo) Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008, 25 april eerste echo )
Goeiemorgen meiden, hoe is het nou met iedereen? Elvira: Het is nu bijna 1 mei! Heerlijk weer met plezier naar je werk, en natuurlijk weer een beetje rust, ook erg belangrijk lijkt mij! Hoe is ie verder met je? Nog steeds aan het dromen over euro disney? Illuminate: hoe is met jullie? SandraB: Hoe is ie? Voelt het allemaal nog lekker? Miss Daantje: helaas welkom hier, hoop dat je net zoals ik hier lekker je ei kwijt kunt en natuurlijk snel jullie droom uit mag komen! Rach84: Hoe was je 1e FM afgelopen woensdag? Josien: Gister jullie TP gehad, heerlijk he een schatkistje aan boord! Daffie76: vanavond de eerste decapeptyl, spannend weer... Caruli: vandag FM ben ergggggg..... benieuwd! Diana26: gelukkig een goeie uitslag, en heerlijk dat je niet zoalng hoeft te wachten! Dagmar1974: bijna starten met puregon, zie je er tegen op? Lisa: hoe is ie? Debje1976: en bij jullie? zin in volgende week? Angelbaby: jullie gaan ook bijna weer voor het echie Flam: Heb nog wel flink zitten nadenken hoe je naam tot stand is gekomen. Ik doe ook een gokje ondanks dat je het toch niet zal zeggen. Maar ik denk dat het de eerste letters van een jongens en meiden naam is..... Dagmar1974: hoe is met jullie? Ginny: goed om te horen dat alles goed was, en nu maar heerlijk volledig genieten he! Hier holle bolle gijs, ik voel doe alles extreem. Ben al tonnetje rond, maar eet dan ook alles wat los en vast zit. Maar je dan nu maar hopen dat dat de aankomende 10 maanden zo blijft dan valt het allemaal niet meer zo op! Sinds 2 dagen nu aan de menopur en dat gaat gelukkig goed. Jullie schreven van de week op vaste tijden prikken, tussen bepaalde tijden en tegen ons was daar nog nooit wat over gezegd tijdens de vorige behandelingen. Dus gister waren we in het VU dus toch maar even gevraagd en ja hoor.... (oeps) we moeten menopur tussen 3 en 7 uur spuiten dus onze tijd maar even vervroegd sinds gister! Liefs Schaapie
Hey Lief Schaapie, Wat fijn dat het goed met je gaat. Hihi, tonnetje rond, wacht maar zo blijft het nog wel even. Ik duim iniedergeval al weer keihard. Hier alweer positief, zin om te beginnen bij nieuwe werkgever. Wordt trouwens 2 mei, want 1 mei zijn ze gesloten. Ook op 2 mei heb ik een afscheidsetentje samen met mijn collega die ook weggaat. We gaan tapas eten in Rotterdam met zijn 10 en. Dromen over Disneyland niet meer gehad, wel over bepanserde auto,s, slaapkamers etc. Tja dat heb je als je koorts hebt midden in de nacht. @De rest Fijn weekend allemaal. Groetjes Elvira
@ schaapie.... ik zie wel een klein beetje op tegen puregon maar dat is dan vooral het extra werk wat je met die spuit hebt... ben bang dat ik het verkeerd ga doen hihi... maar ja, tis wel een fijner spuitje.. nog kleiner dan de decapeptyl... maar die vloeistof tja dat weet ik niet.. is best veel volgens mij en ik voel dit al moet je nagaan hihi... jij ook heeeeeeeeeeeel veel sterkte en geluk vanaf deze kant...
soms word hier heel weinig geschreven en dan opeens moet ik er weer echt voor gaan zitten om bij te lezen afgelopen woensdag ging de fm goed, en ik had er vandaag weer een. er groeien minstens 15 eitjes, en als alles goed gaat heb ik dinsdag of woensdag de punctie!
ik ben nog maar een leek hoor.. maar was afgelopen woensdag je eerste fm? dan is toch best snel om punctie te krijgen? of is dat normaal? trouwens goed man dat je punctie snel is.. lekker gevoel of niet?
Hier inderdaad weer bijna voor het "echie"! Heb er echt ook wel weer zin in... Dat klinkt altijd zo dubbel als ik dat zeg... Dagmar: gemiddeld heb je ongeveer 2 weken na de start met Puregon je punctie. Wij hadden de vorige keer 3 FM´s en toen was het al. Gaat dan ineens snel allemaal. Ik vond trouwens de Decapeptyl ook veel meer steken dan de Puregon. Die vloeistof heb ik echt niet gevoeld. Rach: 15, mooi aantal zeg!
ja zo voel ik het ook hoor.... toen ik hoorde dat ik kon beginnen met prikken had ik er ook zin in... was ook zo dubbel.. maar ja, je hebt gewoon het gevoel dat je dan echt iets doet he? dan komen mijn pendels sowieso niet uit :x ....een keer in maart en ik zelf april... kan net niet dus . nou ja die paar dagen maken ook niet meer uit dan.... in ZH zeiden ze idd ook al dat als t goedging het de eerste week van mei kan gaan gebeuren.... ik hoop voor je dat het RAAK is!
Hey meiden... HET IS WEEKEND!!! Dit voor als jullie het nog niet wisten hahaha Over een uurtje gaat de eerste spuit Decapeptyl erin en gaan we er weer helemaal voor! Even een vraagje, ik krijg de eerste echo pas een week nadat ik met de puregon ben gestart, is dat niet een beetje laat? Vorige keer tijdens de normale IVF-procedure moest ik al op stimulatiedag 5 komen en nu dus op dag 8, terwijl ik meer Puregon ga spuiten deze keer 225 IE. Fijne weekend allemaal, wij gaan lekker een hapje eten straks Liefs Daffie
Ik heb een uitgangsecho voordat ik met Puregon begin en dan is de eerste echo weer na ongeveer 8/9 dagen. Voor het Radboud is het dus normaal.
Op dag 17 van de Decapeptyl heb ik een echo om te kijken of alles schoon is en op dag 9 van de Puregon de 1e FM PRETTIG WEEKEND Groetjes Flam
afgelopen woensdag was de eerste fm (follikel meting) nadat ik al bijna een week gonal f had gespoten. de dag voor dat i met gonal f begon had ik ook een uitgangsecho. volgens mij is caruli er sneller bij dan ik hoor
Gelukkig is dat dus redelijk normaal als ik het zo lees Ik had vorige keer al na 10 dagen spuiten de punctie, vandaar dat ik het zo laat vond! Daffie
Wauw! Gefeliciteerd Hannah! Wat een super nieuws... Wat een bijzondere naam ook zeg! Alles voorspoedig gegaan? Liefs, Josien
nee, vandaar voor mezelf dat ik het zo laat vond...., niet die punctie van jou haha. En Hannah bevallen, wat leuk! Ik heb zelf de eerste spuit er weer in zitten Op naar de punctie over ongeveer 4 weken haha. Liefs Daffie