Diana, ik duim voor een fantastische poging Schaapie, morgen alweer de 2e FM Ik duim voor meer eitjes dat moet gewoon, kom op eitjes! Josien, nog even op het wachtbankje en ik weet dat dat even nog heel lang kan duren voor je gevoel! Ik duim keihard voor positief nieuws Dagmar, Alweer de 2e FM gehad Wat gaat dat snel! En het ziet er goed uit zo te lezen. Woensdag de 3e meting en dan zal er wel snel een punctie volgen Ik duim door voor een mooie score Ik zet vandaag de 5e spuit Menopur en heb sinds gister behoorlijke pijn in mijn linkerzij. Vrijdag de 1e FM maar als ik morgen nog z'on pijn in m'n zij heb vraag ik om een tussentijdse echo want ik neem geen risico's Groetjes Flam
dagmar: ook al bijna een fm schiet op zeg flam: jij ook heel veel succes met de eerste fm en idd als je het niet vertrouwd gewoon eerder bellen! ik mag vrijdag weer naar het zh toe voor een controle echo kijken of de lucrin zijn werk goed doet
Zit er net een vrouwelijke collega een heel verhaal op te hangen over een uitzending die ze gister op t.v. heeft gezien over afgenomen kansen op zwangerschap naarmate je ouder wordt. Ja, het schijnt dat dat al op je 30e begint. Ik dacht dat je ook wel naar die uitzending gekeken had! Ik zeg ..nee Zij zegt:..''omdat jij met ICSI bezig bent" Zegt ze: ''Er wordt door die deskundige gezegd dat je toch beter eerder aan kinderen kunt beginnen'' Dus ik denk..tot tien tellen en dan uitleggen dat er vrouwen zijn die wel 10 jaar bezig zijn om zwanger te worden. Op hun 25e b.v. in een hele verkeerde relatie zaten en pas later de man van hun dromen hebben ontmoet enz. enz. Ik heb besloten met de mededeling dat er achter elke vrouw een eigen verhaal zit en dat naar het verleden kijken nog nooit zin heeft gehad. Over ontactisch en lomp gesproken. Ze is zelf 36 en was door deze uitzending wakkergeschut Misschien moet ze eens gaan werken aan tactisch praten Moest ik even kwijt hoor! Ik vind wel dat ik heel rustig ben gebleven. Het is niet zo dat ik mijn kop in het zand wil steken maar er wordt vaak zo makkelijk gepraat over "nu beginnen we aan kinderen" totdat het tegenzit en je in de mallemolen van ICSI of IVF terechtkomt..zo hehe dat lucht op Groetjes Flam
Hey Flam, ja sommige mensen... Ben blij dat t ff oplucht, daar zijn we dan voor. Lekker je hart luchten bij elkaar! Liefs, Vietje p.s. hoe zet ik mezelf tussen dat schema wie wanneer en wat?
Ff een kort berichtje van mij. De bloeduitslag was niet goed, het hcg hormoon was gedaald en nu is het afwachten tot ik ongesteld ga worden... Vrijdag weer bloed prikken om te kijken of de waarde goed daalt...
Je gaat naar de laatste lijst. Dat is die van dagmar1974 en daar druk je op Quote Dan krijg je het hele verhaal. Daar haal je de quote haakjes helemaal aan het begin weg: [quote en wat er tussen deze haakjes van quote staat] en helemaal onderaan weer de quote haakjes weghalen: [/quote] en natuurlijk toevoegen aan de kalender wat jouw schema is. Groetjes Flam
Oh nee Sandra Dit kan toch gewoon niet waar zijn Waarom nou toch? Ik kan echt niet bedenken wat ik nu moet gaan zeggen. Na de vreugde van de 1e positieve test, nu dit vreselijke nieuws. Ik vind het zo erg meid en het enige wat ik nu kan doen doen is je een hele dikke knuffel geven en je heel veel sterkte wensen Groetjes Flam
jeetje sandra wat erg eerst positief en nu ineens niet goed meer.... heel veel sterkte meid! dikke knuffel voor jou!
Sandra wat erg voor je. ik heb er geen woorden voor. dit is zo'n teleurstelling Flam, heel erg ontactisch ja ik zeg altijd heel confronterd terug waarom ik nog geen kind heb (mensen vragen er gewoon naar want ze verwachten blijkbaar iets) 'we zijn al 2 jaar bezig' zeg ik dan.
ja heel herkenbaar wij krijgen ook de vraag: wanneer komt er bij jullie een 2e mensen die ons niet zo lang kennen dan he en niet van tygo afweten dan zeg ik ook gewoon ach ja we doen al 4 jaar ons best
Jemig Sandra, wat een teleurstelling weer. Alsof je al niet genoeg hebt gehad. @Flam Wat een doos joh, die collega. Vind dat je je heel netjes hebt gehouden. Als ik het goed heb ben je daar ook bijna weg toch? @De rest Gaat het goed met iedereen? Vier heeft het nog steeds druk en niet echt de kans om alles bij te lezen. Dikke kus, Vier
Oh Sandra, dit meen je niet....heel veel sterkte meid! Flam, wat een doos die collega Sommige mensen willen het ook niet snappen he! Dagmar, bijna de punctie wrs, alvast heel veel succes. Essie, ik las een tweeling! Geweldig, genieten meis! Alle anderen, succes met alles, ik denk aan jullie allemaal. Ikzelf ben vandaag teruggekomen van ons weekendje weg. We ijn naar Noord-Limburg geweest en hebben prachtig weer gehad. Lekker gezwommen in de aqua mundo (bubbelbad was favoriet, want das zo lekker warm ), lekker gegeten en gefietst... In het zwembad trouwens wel weer veels te veel zwangere vrouwen en kleine kindjes gezien! Moest af en toe toch even slikken hoor! Maar, het was echt even bijkomen. Ondertussen alweer 11 dagen aan het spuiten en aankomende vrijdag gaan we beginnen aan het kweken van de eicelletjes met de puregon Ga zo de Deca maar weer eens uit de koelkast halen, kan het even opwarmen Liefs Daffie
He meiden, Lekker weekend gehad? Lekker van het weer genoten? SandraB; jullie als eerste......hoeveel verdriet kan je aan? Ongelofelijk veel sterkte met opnieuw dit verdriet! Hoop dat jullie de kracht vinden om er samen uit te komen....................... Slik, .......................... Dagmar; Op naar de oranje eitjes! De 3de FM Flam; grrrrrr.........ongelofelijk he dat soort mensen! Wat knap van je dat je niet hebt reageerd! En inderdaad even bellen voor extra echo als je niet vertrouwd! Elvira; Nog 1 dagje werken?! Hoe was het eten/tapas met je collega's? Pekske; hoe is ie met jullie? Caruli; Hoe is met jou? Veel last van de overstimulatie? Zat van het weekend nog even te denken.........kunnen we jou eicelletjes niet delen? Heb ik er wat meer, jij wat minder en komt het met ons allebei goed?! Daffie; Jullie hebben het echt getroffen met het weer, heerlijk! En herken het wel hoor, soms even slikken als je allerlei stelletjes ziet zwanger of al met kleintjes.....Bedenk me ook nu alweer dat koninginnedag er aan komt, en hoe ik me weer ga houden! Maar aan de andere kant als je die koppies ziet weet ik waar we het voor doen! Ohhhh...wat klinkt dat verstandig! Rach81; hoe is met jullie? Josien; hou je het nog uit? Heel heel veel sterkte de laatste dagen, en hier word er volop voor jullie geduimd! Vietje; duidelijker dan Caruli kan ik het niet uitleggen maar mocht je er nog niet uit komen zeg dan wat je in de lijst wilt hebben! Nu ik hier weer achter de computer zit bedenk ik me weer wat morgen me weer gaat brengen....... Heel stom maar je bouwt toch weer wat positiefs op, en ik hoop niet dat ik weer teleurgesteld wordt! Dikke knuffel voor iedereen, Liefs Schaapje
Hey Schaapie, Tapas eten is aanstaande vrijdag. Dan ben ik al begonnen op nieuwe werk en s'avonds is mijn afscheid van oude werk. Maarre thanks for asking. Hoe is het verder met jou? Lekker een paar dagen genoten van het weer? Groetjes, Vier
Sandra: jemig zeg! Eerst lees ik dat je zwanger bent en een paar badzijden later dit! Wat moeten jullie je op en neer gegooid voelen tussen jullie emoties! Heel veel sterkte in ieder geval en een dikke knuffel. Essy: een tweeling! Wat gaaf! Hier gaat het verder wel goed. Heb er nu 7 deca spuiten inzitten. Volgende week de uitgangsecho. Ben erg benieuwd. Ben ook erg benieuwd naar welke dosis Puregon ik mag gaan spuiten, gezien ik de vorige keer tegen overstimulatie aanzat... Flam: Wat bestaan er toch rare mensen! Ik heb het 2 jaar geleden ook gehad. Een collega die erop tegen was dat de 3 pogingen terug in het pakket zouden komen. Want mensen op mijn leeftijd moesten maar beginnen met kinderen krijgen, dan was het allemaal niet nodig... Wij waren toen als ruim een jaar bezig en ik kwam al bij de gyn... Caruli: Hoe gaat het nu met je?
He Vier, Sorry...........ben zo vergeetachtig als maar kan! Maar dat s wel duidelijk nu he! Maar dan opnieuw; HE vier, heel veel plezier he vrijdag met eten als ik je niet meer spreek! ohhhh...wat een sukkel ben ik ook!
steelt iemand mijn nickname of bedoel je mij 8-[ het gaat oke! ik ben ietsjes minder op het forum omdat ik een beetje afleiding probeer te zoeken. maar ik denk wel heel veel aan jullie (tijdens het afleiding zoeken )