hmmm nou ja dat klinkt in elk allemaal wel erg gezellig toch? en die nieuwe baan.. ja dat is ook vooral de eerste dag erg spannend, als je eerst iedereen maar een keertje hebt gezien.. heeeeel veel succes daarmee! khoop dat t weer morgen een beetje meewerkt, dit is toch niks zo! wij zouden eerst op de vrijmarkt gaan staan maar ivm mijn ziekenhuisbezoekje morgen gaat dat niet door.. keuzes maken he? maar goed, als ik kijk naar t weer denk ik gelukkig maar dan... hihi
bah ik ben vanmorgen weer geweest.. en moet weeeeer terugkomen bah! tis nog net niet groot genoeg elke keer.. er zitten 14 a 15 eitjes die kunnne doorgroeien zeg maar.. gisteren had hij al gehoopt dat het goed genoeg was om een punctie te plannen maar niet dus en nu weer niet... nou ja, geduld is een schone zaak he? @daffie is het nog gelukt op het werk met ongestoord prikken? @rach84 succes vrijdag!
Hoi meiden, Met mij gaat het wel redelijk, af en toe ff een huilbui maar das niet gek toch? Ben sinds vanochtend echt hevig ongesteld en dat voelt erg dubbel, blij dat m'n lichaam het vanzelf opruimt maar verdrietig omdat het nu dus toch echt definitief over is... Morgenvroeg moet ik opnieuw bloed laten prikken om te kijken of het hcg gedaald is maar dat zal dus wel als ik ongesteld ben... Morgenmiddag kan ik bellen voor de uitslag en spreken we af hoe en wat nu verder. Ik ga vragen of ze niet kunnen onderzoeken of er wat mis is met me want dit is nu al de derde keer dat ik zwanger ben maar dat het misgaat (1e ICSI al heel vroeg, bij de cryo's na 9 weken en nu dus weer na 5 weken) dus telkens nestelt het wel in, maar gaat het dus ook weer heel snel mis, je zou toch denken dat daar een oorzaak voor kan zijn he? Morgen laat ik wel weer wat van me horen als ik meer weet... Sorry dat ik niet op jullie allemaal persoonlijk reageer, maar heb daar nu echt de fut niet voor... Groetjes, Sandra
Angelbaby: 1e IVF poging mislukt, op 22 april beginnen met decapeptyl voor 2e poging Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Beeb: 9 maart gestart met 3e ICSI poging Caruli: 2e ivf ernstige overstimulatie dus afgebroken Dagmar1974: start 1e ICSI, april begonnen met spuiten Daffie76: gestart met ICSI Debje1976: 1e IVF mislukt, mei/juni 2e poging Diana26: 28 april start 1e IVF Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Essie: 5 maart 1e spuit voor 3e ICSI poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Flam: 8 april start 3de ICSI poging Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: februari start 3e ICSI Hope: In afwachting van de 2e ICSI poging met PGD. Jootje: 1e ICSI niet gelukt. Op naar 2e poging. Josien: 1ste Decapeptyl op 17 maart; 1ste Puregon op 2 april; punctie op 14 april (1e ICSI-poging) Lisa: start eerste IVF in maart. Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Mirjam1970: waarschijnlijk half maart start 1e IVF/ICSI Miss Daantje: 13 april gestart met 1e IVF Mobius: eind maart start 2e ICSI Rach84: 1e icsi poging afgebroken. overstimulatie. SandraB: 10 april punctie gehad, 13 april terugplaatsing gehad, 24 april bloedtest, 25 april bellen voor de uitslag Schaapie: maart start 3de ICSI poging Kalender April 30: Dagmar1974: 3e FM (1e ICSI poging) Mei 01: Schaapie: 3de FM (3de ICSI-poging) 02: Daffie76: Puregon erbij 02: Flam: 1ste FM 02: Josien: testen! 02: rach84: controle echo (door bloedverlies) 03: Schaapie: 4de FM (3de ICSI-poging) 06: Angelbaby: uitgangsecho + start Puregon? (2e IVF-poging) 06: Caruli: telefonisch gyn overleg 09: Daffie76: 1ste FM 14: Diana26: uitgangsecho+ start puregon? rond 30: Debje1976: begin 2e IVF Zwanger! Ginny na derde ICSI-poging (uitgeteld op 1 december 2008) Essie76 na derde ICSI-poging Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008)
Goeiemiddag, Hier weer even een klein berichtje van mijn kant; SandraB; fijn dat je lichaam het zelf hersteld, maar evengoed hardstikke moeilijk natuurlijk! En hebben jullie nooit een onderzoek gehad van de patholoog? Bij ons hebben ze dat wel gedaan een standaard onderzoek, en ze gaven aan zodra het vaker gebeurd een uitgebreid onderzoek te doen. Dus dat zal in jullie geval gelden, misschien dat jullie dan antwoorden krijgen op jullie vragen. Voor nu heel veel sterkte, en het is echt helemaal niet vreemd dat je soms huilt! Dagmar, net zoals bij jullie zijn wij vanmorgen voor de 3de FM geweest en mogen wij ook weer terug komen voor de 4de FM. Waarschijnlijk volgende week punctie! Tegen ons zeiden ze hoelanger je stimuleert des te beter zijn de eitjes van kwaliteit! Dat klonk voor ons wel goed, zeker nu dat we er slechts 3 hebben! Fijne hemelvaart, liefs Schaapje
Sandra, veel sterkte nog en ik hoop dat ze uit kunnen zoeken waardoor het nu komt dat er toch steeds een miskraam optreedt... Dagmar, het is gelukt hoor...op het toilet haha Gelukkig spuit ik heel makkelijk. Gaat het verder met iedereen? Ik heb gewerkt gisteren en vandaag en heb nu 2 vrije dagen, dus ga ervan genieten... Morgen Puregon erbij spuiten, dus ik ga eitjes kweken! Liefs Daffie
meiden ik breek hier even in ....... ik heb een vraagje mijn dinnetje is nu bezig met hun 1e icsi poging er is al wat terug geplaatst en volgende week weten ze of het raak is ...... nou heeft het ziekenhuis hun verteld dat er bij hun maar een kans van 35 % van slagen is .....om via icsi zwanger te raken ...... nou weet ik totaal niet of dit weinig is .....klinkt wel als weinig wat denken jullie er van ? L.sybje
Sandra, hier een hele dikke knuffel! Huil maar lekker hoor. Ik ben ben benieuwd wat er uit de onderzoeken komt, want het is idd een beetje raar dat het steeds mis gaat. Ik hoop zo voor jullie dat het gewoon pech is en dat het de volgende x wel raak mag zijn. Sybje, er is net iets meer kans dan dat een normaal paar heeft die het op de natuurlijke manier probeert (geloof dat dat 20% is). Dus 35% kans is nog best veel! Ik hoop voor je vriendin dat het goed gaat. Daffie76, succes met het kweken! Schaapie, spannend hoor volgende week de punctie! Flam, hoe gaat het? Alle spuiters succes!
Volgens mij is het zelfs 15% bij een natuurlijke bevruchting, Dus sta je er met IVF-ICSI helemaal niet zo slecht voor. Tja het is beide nooit een garantie voor succes. Greets Beeb
Zo na een paar daagjes plat te hebben gelegen met een vreemd soortige buikgriep ben ik weer ff aan t bijlezen. Sandra, wat een vreselijk nieuws! Hele dikke knuffel en sterkte morgen! Daffie, suc-6 met kweken! De rest ook sterkte en suc-6 met alles! Liefs, Vietje
Angelbaby: 1e IVF poging mislukt, op 22 april beginnen met decapeptyl voor 2e poging Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Beeb: 9 maart gestart met 3e ICSI poging Caruli: 2e ivf ernstige overstimulatie dus afgebroken Dagmar1974: start 1e ICSI, april begonnen met spuiten Daffie76: gestart met ICSI Debje1976: 1e IVF mislukt, mei/juni 2e poging Diana26: 28 april start 1e IVF Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Essie: 5 maart 1e spuit voor 3e ICSI poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Flam: 8 april start 3de ICSI poging Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: februari start 3e ICSI Hope: In afwachting van de 2e ICSI poging met PGD. Jootje: 1e ICSI niet gelukt. Op naar 2e poging. Josien: 1ste Decapeptyl op 17 maart; 1ste Puregon op 2 april; punctie op 14 april (1e ICSI-poging) Lisa: start eerste IVF in maart. Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Mirjam1970: waarschijnlijk half maart start 1e IVF/ICSI Miss Daantje: 13 april gestart met 1e IVF Mobius: eind maart start 2e ICSI Rach84: 1e icsi poging afgebroken. overstimulatie. SandraB: 10 april punctie gehad, 13 april terugplaatsing gehad, 24 april bloedtest, 25 april bellen voor de uitslag Schaapie: maart start 3de ICSI poging Kalender April 30: Dagmar1974: 3e FM (1e ICSI poging) Mei 01: Schaapie: 3de FM (3de ICSI-poging) 02: Daffie76: Puregon erbij 02: Flam: 1ste FM 02: Josien: testen! 02: rach84: controle echo (door bloedverlies) 03: Schaapie: 4de FM (3de ICSI-poging) 06: Angelbaby: uitgangsecho + start Puregon? (2e IVF-poging) 06: Caruli: telefonisch gyn overleg 09: Daffie76: 1ste FM 11: Vietje prikles en dus start decapeptyl 14: Diana26: uitgangsecho+ start puregon? rond 30: Debje1976: begin 2e IVF Zwanger! Ginny na derde ICSI-poging (uitgeteld op 1 december 2008) Essie76 na derde ICSI-poging Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008)
Angelbaby: 1e IVF poging mislukt, op 22 april beginnen met decapeptyl voor 2e poging Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Beeb: 9 maart gestart met 3e ICSI poging Caruli: 2e ivf ernstige overstimulatie dus afgebroken Dagmar1974: start 1e ICSI, april begonnen met spuiten Daffie76: gestart met ICSI Debje1976: 1e IVF mislukt, mei/juni 2e poging Diana26: 28 april start 1e IVF Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Essie: 5 maart 1e spuit voor 3e ICSI poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Flam: 8 april start 3de ICSI poging Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: februari start 3e ICSI Hope: In afwachting van de 2e ICSI poging met PGD. Jootje: 1e ICSI niet gelukt. Op naar 2e poging. Josien: 1ste Decapeptyl op 17 maart; 1ste Puregon op 2 april; punctie op 14 april (1e ICSI-poging) Lisa: start eerste IVF in maart. Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Mirjam1970: waarschijnlijk half maart start 1e IVF/ICSI Miss Daantje: 13 april gestart met 1e IVF Mobius: eind maart start 2e ICSI Rach84: 1e icsi poging afgebroken. overstimulatie. SandraB: 10 april punctie gehad, 13 april terugplaatsing gehad, 24 april bloedtest, 25 april bellen voor de uitslag Schaapie: maart start 3de ICSI poging Vietje : 27 april gestart met pil voor 1ste ICSI Kalender April 30: Dagmar1974: 3e FM (1e ICSI poging) Mei 01: Schaapie: 3de FM (3de ICSI-poging) 02: Daffie76: Puregon erbij 02: Flam: 1ste FM 02: Josien: testen! 02: rach84: controle echo (door bloedverlies) 03: Schaapie: 4de FM (3de ICSI-poging) 06: Angelbaby: uitgangsecho + start Puregon? (2e IVF-poging) 06: Caruli: telefonisch gyn overleg 09: Daffie76: 1ste FM 11: Vietje prikles en dus start decapeptyl 14: Diana26: uitgangsecho+ start puregon? rond 30: Debje1976: begin 2e IVF Zwanger! Ginny na derde ICSI-poging (uitgeteld op 1 december 2008) Essie76 na derde ICSI-poging Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008)
[/b]: 1e IVF poging mislukt, op 22 april beginnen met decapeptyl voor 2e poging Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Beeb: 9 maart gestart met 3e ICSI poging Caruli: 2e ivf ernstige overstimulatie dus afgebroken Dagmar1974: start 1e ICSI, april begonnen met spuiten Daffie76: gestart met ICSI Debje1976: 1e IVF mislukt, mei/juni 2e poging Diana26: 28 april start 1e IVF Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Essie: 5 maart 1e spuit voor 3e ICSI poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Flam: 8 april start 3de ICSI poging Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: februari start 3e ICSI Hope: In afwachting van de 2e ICSI poging met PGD. Jootje: 1e ICSI niet gelukt. Op naar 2e poging. Josien: 1ste Decapeptyl op 17 maart; 1ste Puregon op 2 april; punctie op 14 april (1e ICSI-poging) Lisa: start eerste IVF in maart. Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Mirjam1970: waarschijnlijk half maart start 1e IVF/ICSI Miss Daantje: 13 april gestart met 1e IVF Mobius: eind maart start 2e ICSI Rach84: 1e icsi poging afgebroken. overstimulatie. SandraB: 10 april punctie gehad, 13 april terugplaatsing gehad, 24 april bloedtest, 25 april bellen voor de uitslag Schaapie: maart start 3de ICSI poging Vietje : 27 april gestart met pil voor 1ste ICSI Kalender April 30: Dagmar1974: 3e FM (1e ICSI poging) Mei 01: Dagmar1974 4e FM (1e ICSI poging) 01: Schaapie: 3de FM (3de ICSI-poging) 02: Daffie76: Puregon erbij 02: Dagmar1974 5e FM (1e ICSI poging) 02: Flam: 1ste FM 02: Josien: testen! 02: rach84: controle echo (door bloedverlies) 03: Schaapie: 4de FM (3de ICSI-poging) 06: Angelbaby: uitgangsecho + start Puregon? (2e IVF-poging) 06: Caruli: telefonisch gyn overleg 09: Daffie76: 1ste FM 11: Vietje prikles en dus start decapeptyl 14: Diana26: uitgangsecho+ start puregon? rond 30: Debje1976: begin 2e IVF Zwanger! Ginny na derde ICSI-poging (uitgeteld op 1 december 2008) Essie76 na derde ICSI-poging Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008)[/quote]
sandra: heel veel sterkte meid! en idd misschien kunnen ze wat onderzoeken doen. de rest: allemaal veel succes met de fm's, puncties enzo slagingskans: bij ons zeggen ze 20% met ivf en als je gezond bent enzo op de natuurlijke manier dan is het 25% maar zo te lezen geeft iedereen een ander %aantal wij moeten vanmiddag naar het zh voor een echo, om te kijken of het weer wat rustiger is van binnen ik denk het wel want de buikpijn is al heel wat minder dan in het begin
goedemorgen iedereen. ik heb vannochtend een echo gehad in verband met het aanhoudende bloedverlies (geen menstruatie). alle follikels zitten er nog gewoon, en ookal zijn ze geslonken, ze zijn nog steeds duidelijk aanwezig. mijn eierstokken zijn wel geslonken en hangen niet meer zo extreem als vorige week. ontdanks dat dit geen menstruatie te noemen is heb ik geen dik slijmvlies meer. als er geen normale menstruatie optreed krijg ik hier iets voor (is hier wel bekend toch?) omdat de follikels meestal vanzelf verdwijnen met een menstruatie. ikzelf heb dit eigenlijk liever niet omdat ik het liefst heb dat mijn lichaam zichzelf nu herstelt. maar ik kan hier 11:00 voor bellen. caruli heel veel succes vanmiddag. lukt het jou nog om heel veel te drinken? ik blij dat moeilijk vinden, maar ik doe wel mijn best. (gisteren een goede dag, 2 potten thee leegedronken ) Dagmar, is de follikeldatum al bekend? ben je goed aan het broeden? Sandra, heel veel sterkte. goed om te horen dat je lichaam zichzelf kan herstellen. ik hoop dat je een beetje uit kan rusten. Flam, heel veel succes vandaag met je FM, ik hoop dat er iets moois te zien is!
Angelbaby: 1e IVF poging mislukt, op 22 april beginnen met decapeptyl voor 2e poging Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Beeb: 9 maart gestart met 3e ICSI poging Caruli: 2e ivf ernstige overstimulatie dus afgebroken Dagmar1974: start 1e ICSI, april begonnen met spuiten Daffie76: gestart met ICSI Debje1976: 1e IVF mislukt, mei/juni 2e poging Diana26: 28 april start 1e IVF Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Essie: 5 maart 1e spuit voor 3e ICSI poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Flam: 8 april start 3de ICSI poging Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: februari start 3e ICSI Hope: In afwachting van de 2e ICSI poging met PGD. Jootje: 1e ICSI niet gelukt. Op naar 2e poging. Lisa: start eerste IVF in maart. Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Mirjam1970: waarschijnlijk half maart start 1e IVF/ICSI Miss Daantje: 13 april gestart met 1e IVF Mobius: eind maart start 2e ICSI Rach84: 1e icsi poging afgebroken. overstimulatie. SandraB: 10 april punctie gehad, 13 april terugplaatsing gehad, 24 april bloedtest, 25 april bellen voor de uitslag Schaapie: maart start 3de ICSI poging Vietje : 27 april gestart met pil voor 1ste ICSI Kalender April 30: Dagmar1974: 3e FM (1e ICSI poging) Mei 01: Dagmar1974 4e FM (1e ICSI poging) 01: Schaapie: 3de FM (3de ICSI-poging) 02: Daffie76: Puregon erbij 02: Dagmar1974 5e FM (1e ICSI poging) 02: Flam: 1ste FM 02: Josien: testen! 02: rach84: controle echo (door bloedverlies) 03: Schaapie: 4de FM (3de ICSI-poging) 06: Angelbaby: uitgangsecho + start Puregon? (2e IVF-poging) 06: Caruli: telefonisch gyn overleg 09: Daffie76: 1ste FM 11: Vietje prikles en dus start decapeptyl 14: Diana26: uitgangsecho+ start puregon? rond 30: Debje1976: begin 2e IVF Zwanger! Ginny na derde ICSI-poging (uitgeteld op 1 december 2008) Essie76 na derde ICSI-poging Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008) Josien na eerste ICSI-poging (uitgeteld 5 januari 2009)