Ja de arts vertelde al dat de punctie om 9 uur 'smorgens is Zijn we mooi klaar mee, vroeg uit bed op je vrije dag. Maar ja het hoort erbij. En het spuiten gaat idd na een paar dagen tegenstaan. Had ik ook al met de Puregon. Maar ja als ik het niet kan, heb het mijn man ook geleerd dus het komt erin. Veel liefs Lydia
Die punctie heb ik het liefst zo vroeg mogelijk...dan heb je het maar gehad en kan je de hele dag je lekker laten vertroetelen... Heb ze vaak pas laat gehad (rond 11.00 uur)..bleh...vind ik maar niks! Konden we maar kiezen he! Jij laat, ik vroeg....hihihi
Ach het is misschien maar goed ook dat het zo vroeg is. Ken mezelf en ga me er dan alleen maar drukker ommaken. Het liefs heb ik dat ze zeggen meid ga liggen en we doen het nu. Maar ja dat zit er niet in. Veel liefs Lydia
lydia: wat goed zeg spannend hoor en idd lucrin is om je lichaam stil te leggen zodat er ook geen eisprong komt enzo succes meid en ik duim voor je ps weet je nu al wanneer de punctie is?
ws. rond 16 februari. Maar dat is nu, kan natuurlijk nog veranderen. Ligt er helemaal aan hoe mijn eitjes het gaan doen op de Puregon. Hoeveel eh heb jij gespoten eigenlijk? Veel liefs Lydia
hoi meid ah oke ja dat was bij ons ook zo een schema maar het lag aan de groei van de eitjes bij ons is het precies uitgekomen gelukkig hihi ik heb lucrin en gonalf gespoten lucrin 3 vakjes? ik geloof tussen de 75-125 en gonalf 150 en dan 10.000 pregnyl en nu dan de progestan bolletjes
Aha ik spuit dan de lucrin, 20 e=0,2 ml. En dan op cd 3 starten met 200 eh Puregon. Zou eerst 150 zijn maar 100 gaf bij mij pas 1 goed eitje dus vandaar 200 eh. Veel liefs Lydia
ja dat hopen wij ook. De arts vertelde wel dat mijn gezondheid voorop staat. Zodra mijn gezondheid in het geding komt stoppen we met de behandeling. Daar staan wij helemaal achter natuurlijk. Maar we hopen van niet natuurlijk. veel Liefs Lydia
hoi lydia,, las dat je schreef over je gezondheid. heeft de behandeling invloed op je gezondheid? je hoeft niet te antwoorden hoor,..
Dat zou kunnen ja, Zal het je even uitleggen; Ivm de stimulatie als er een overstimulatie zou plaatsvinden dan kan dat mijn gezondheid in gevaar brengen Vandaar dat je steeds terug moet voor een echo zodat ze dat in de gaten kunnen houden. Maar ik maak me geen zorgen, heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat. Veel liefs Lydia
Hoi Meiden, Hier ook even een update van mijn kant. Gisteren naar het ziekenhuis geweest, voor echo en bloeprikken en klein nagesprekje mbt alles wat er de laatste tijd is gebeurd. Op de echo was mijn baarmoeder mooi van vorm, slijmopbouw goed en geen bijzonderheden. Rechtereierstok zaten 2 hele kleine cysten, maar niet benoemenswaardig en staat de behandeling niet in de weg. De linkereierstok heeft al een jaar niet gefunctioneerd en ineens zater en eitjes in, ben daar natuurlijk superblij mee. Ik hoop dat met de volgende ivf behandeling dus ook de folli's goed meegroeien zodat deze ook gebruikt kunnen worden. De uitslag van het bloed krijg ik morgen, aangezien ik ongi ben geweest ga ik ervan uit dat de waarde op 0 staan. Dus dat meld ik jullie morgen even. Het IVF Team heeft ons besproken en ook hierin is weer naar voren gekomen dat ze voor ons alle kanzen zien en dat er toch weer 2 teruggeplaatst mogen worden, als we dit willen. En tja toch de leeftijd die heel erg meezit. Dit is duidelijk zo gezegd, ben ook blij dat ik nog maar 26 ben. Meiden, fijne dag en tot snel. X Elvira
hoi meid fijn dat het er allemaal zo goed uitziet en hopen dat de ivf behandeling positief uitpakt voor je ik duim voor je mee! groetjesss
Goedemorgen ladies, Ben net terug van het intake gesprek en ik moet zeggen dat zowel mijn vriend als ik er écht wijzer van vandaan zijn gekomen hoor! Ze hebben vandaag bloed afgenomen (HIV, Hep. B. en Lues) en over een week dan moet ik bellen voor een afspraak voor een inwendige echo en voor een afspraak te maken voor een opzwemtest. Na het hele verhaal, wat de IVF arts overigens prachtig vertelde en afwisselde met leuke anekdotes, zodat het niet een heel saai medisch verhaal werd, kwam onze brandende vraag wat de schatting zou zijn wanneer we daadwerkelijk met het échte werk kunnen gaan beginnen, kregen we als antwoord binnen nu en 6 weken...dus dat wordt waarschijnlijk april.... Aan de éne kant wel balen, maar aan de andere kant vind ik het ook wel goed, meer tijd om ons voor te bereiden zullen we maar zeggen... Al met al hebben we dus met een goed gevoel het ziekenhuis verlaten....('De kop is eraf!') Nu nog even 'het lijstje' af.... @Caruli; Nog 10 dgn (als ik goed terug heb gelezen), duim keihard met de andere meiden mee voor je! @Lenneke; De eerste tekenen zijn voelbaar las ik....Mooi zo!!!! (HIhi) @Elvira; Las net je update, dat zijn toch wel positieve berichten hoor jonge blom! @Lydia31;Fijn om te lezen dat je mag starten en vandaag dus met de Lucrin...succes meid!! @Aldonza; Succes morgen bij de uitgangsecho....! Liefs Nollie
Ha dames, wat gaat het hier ineens hard zeg! Met velen tegelijk op naar de eerste of volgende poging... Eve, Elmo, Caruli, Muuske, Lydia veel succes... Ik blijf trouw meelezen met jullie.... Elvira: wat fijn dat je linker eierstok ook weer 'aan het werk' is... Karin
Bedankt meiden! Ben echt bloednerveus voor morgen! Wat zal de uitgangsecho uitwijzen? Groetjes en jullie allemaal ook suc6! Marjo
@Nollie; Fijn dat het verhaal zo duidelijk was. @ Elvira; Doet me goed om te horen dat alles goed gaat en dat er zelfs weer twee teruggeplaatst mogen worden. @ Caruli; nog een aantal dagen en dan weet je meer. Sterkte meid! Vanavond voor mij spannend dan de errste Lucrin spuiten. Veel liefs Lydia
hoi meiden vraagje weet iemand toevallig hoeveel dagen het duurd voordat een emmy evt ingenesteld is? ik baal wel dat ik nu van de hormonen tegenstrijdige klachten krijg is zo dubbel krijg trek in andere dingen last van mijn boobs moe enzo maar ik weet gewoon dat het niet van een zw kan zijn maar van hormonen maar toch.... je hoopt het zo he
Echt zeker weten doe ik het niet maar ik dacht dat het zo'n dag of 4,5,6 duurde. Ik duim voor je. Veel liefs Lydia
Hoi, @Caruli, Het duurt tussen de 5 en 8 dagen, dat de emmy zich kan innestelen. Gaat alles goed met je verder? X