Schaapie, we hebben allebei mooie ronde getallen! Ik duim hard voor je We krijgen gewoon allebei goed nieuws Donderdag! Punctie was pijnlijk maar was snel voorbij. de oogst is 4 eicellen. Donderdag het telefoontje of er goede embryo's zijn' en dan Vrijdag de terugplaatsing. Jootje, ik duim voor je 1e FM Vrijdag en Dagmar voor jou duim ik me ook suf Gr Flam (Erna)
Josien: wat erg! Heel veel sterkte om dit een plekje te geven. Schaapie: 8 eicellen, mooie score hoor! Dagmar: super dat je donderdag een terugplaatsing hebt. Flam: bij jou ook een mooie score. Gelukkig duurt het inderdaad niet ang, dat scheelt. Mijn uitgangsecho was goed. Niets te zien wat niet hoort en ze telde nu zo minstens 8 follikels, maar ze verwachte dat het er meer zijn. Mag vanavond beginnen met Puregon en dan 16 mei terug voor de 1e fm.
Angelbaby: 1e IVF poging mislukt, op 22 april beginnen met decapeptyl voor 2e poging Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Beeb: 9 maart gestart met 3e ICSI poging Caruli: 2x ivf 3x cryo nu evaluatiegesprek 8 mei Dagmar1974: start 1e ICSI, april begonnen met spuiten Daffie76: gestart met ICSI Debje1976: 1e IVF mislukt, mei/juni 2e poging Diana26: 28 april start 1e IVF Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Essie: 5 maart 1e spuit voor 3e ICSI poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Flam: 8 april start 3de ICSI poging Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: februari start 3e ICSI Hope: In afwachting van de 2e ICSI poging met PGD. Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008 Josien: 1e ICSI poging geëindigd in een miskraam Lisa: start eerste IVF in maart. Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Mirjam1970: in mei cryo-terugplaatsing Miss Daantje: 13 april gestart met 1e IVF Mobius: eind maart start 2e ICSI Rach84: 1e icsi poging afgebroken. overstimulatie. SandraB: 16 mei tel. afspr. over hoe en wat nu verder na 3e vroege miskraam na 2x ICSI en 1x cryo Schaapie: maart start 3de ICSI poging Vietje : 27 april gestart met pil voor 1ste ICSI Kalender Mei 04: Dagmar1974 1e punctie (1e ICSI-poging) 04: Flam: 2de FM 06: Angelbaby: uitgangsecho + start Puregon? (2e IVF-poging) 06: Caruli: telefonisch gyn overleg 06: Schaapie: punctie (3de ICSI-poging) 06: Flam: punctie (3de ICSI-poging) 06: Jootje78: 1e FM (2e ICSI-poging) 08: Dagmar1974 terugplaatsing (1e ICSI-poging) 08: Caruli evaluatiegesprek 08: Schaapie: is er een TP? (3de ICSI-pging) 09: Daffie76: 1ste FM 11: Vietje prikles en dus start decapeptyl 13: Mirjam echo voor cryo-terugplaatsing 14: Diana26: uitgangsecho+ start puregon? 16: SandraB: telefonische afspraak fertiliteitsarts rond 30: Debje1976: begin 2e IVF Juni 04: Dagmar1974 naar gyn voor gesprek of echo indien zwanger Zwanger! Ginny na derde ICSI-poging (uitgeteld op 1 december 2008) Essie76 na derde ICSI-poging (uitgeteld op 10 december 2008) Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008)[/quote]
Hallo iedereen, Wat een heerlijke weertje! Schaapje en Flam, ik lees goede berichten, ik duim voor jullie dat er mooie bevruchting mag zijn! Mensen die bezig zijn met een behandeling wil ik heel veel succes wensen! Josien, ik had al in je eigen topic gereageerd maar nogmaal heel veel sterkte! Zoals jullie op de lijst zien gaan wij cryo-terugplaatsing doen deze maand, volgende week echo! groeten Mirjam
Josien, nogmaals heel veel sterkte. Ik hoop dat jullie het kunnen verwerken. Ik denk aan je! Dagmar, een terugplaatsing donderdag! Dat klint echt ontzettend goed. Mijn duimen draaien hoor de komende weken. Schaapie, wat een mooie score toch weer! Voel je je een beetje goed? Ook voor jou draaien de duimpjes! Flam, 4 eicellen..dat moet gaan lukken Ik gun het jullie van harte en hoop dat je niet teleurgesteld wordt! Ik ga 2,5 weel lang aan je denken en positieve energie naar je toe sturen Heel veel succes meis! Voor alle anderen natuurlijk ook succes! Gisteren de crematie gehad van mijn oom en het was echt heel druk. Ik denk dat de helft van de mensen moest blijven staan! Het deed mijn tante echt goed dat het zo druk was.. Ik heb de tranen ook rijkelijk laten vloeien, de hormonen maken het toch nog erger dan wa ik normaal al aan tranen heb in zo'n situatie! "s avonds zijn we lekker uit eten geweest met mijn ouders en broertje. Dit was een goede afsluiting van zo'n dag! Vandaag hebben we de praxis leeggehaald haha. We zijn tuinplantjes wezen halen en mijn husband is nu de tuin aan het volzetten en de potten aan het vullen... Het wordt weer een fleurige boel daarbuiten. Ik ga gauw weer even helpen, dikke knuf Daffie
Schaapie en Flam, goed nieuws! Ik duim me suf voor jullie hoor, want het is jullie zo gegund. Josien, oneeee wat erg. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Eerst zo super blij en daarna dat verschrikkelijke bericht. Ik denk aan je.
Flam, wow 4 eitjes, ik ben beniewd hoeveel er daarvan bevrucht worden. hoeveel willen jullie er het liefste laten terugplaatsen?
Angelbaby: bezig met 2e IVF. 16 mei 1e follikelmeting Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Beeb: 9 maart gestart met 3e ICSI poging Caruli: 2x ivf 3x cryo nu evaluatiegesprek 8 mei Dagmar1974: start 1e ICSI, april begonnen met spuiten Daffie76: gestart met ICSI Debje1976: 1e IVF mislukt, mei/juni 2e poging Diana26: 28 april start 1e IVF Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Essie: 5 maart 1e spuit voor 3e ICSI poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Flam: 8 april start 3de ICSI poging Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: februari start 3e ICSI Hope: In afwachting van de 2e ICSI poging met PGD. Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008 Josien: 1e ICSI poging geëindigd in een miskraam Lisa: start eerste IVF in maart. Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Mirjam1970: in mei cryo-terugplaatsing Miss Daantje: 13 april gestart met 1e IVF Mobius: eind maart start 2e ICSI Rach84: 1e icsi poging afgebroken. overstimulatie. SandraB: 16 mei tel. afspr. over hoe en wat nu verder na 3e vroege miskraam na 2x ICSI en 1x cryo Schaapie: maart start 3de ICSI poging Vietje : 27 april gestart met pil voor 1ste ICSI Kalender Mei 06: Angelbaby: uitgangsecho + start Puregon! (2e IVF-poging) 06: Caruli: telefonisch gyn overleg 06: Schaapie: punctie (3de ICSI-poging) 06: Flam: punctie (3de ICSI-poging) 06: Jootje78: 1e FM (2e ICSI-poging) 08: Dagmar1974 terugplaatsing (1e ICSI-poging) 08: Caruli evaluatiegesprek 08: Schaapie: is er een TP? (3de ICSI-pging) 09: Daffie76: 1ste FM 11: Vietje prikles en dus start decapeptyl 14: Diana26: uitgangsecho+ start puregon? 16: Angelbaby: 1e fm (2e IVF poging) 16: SandraB: telefonische afspraak fertiliteitsarts rond 30: Debje1976: begin 2e IVF Juni 04: Dagmar1974 naar gyn voor gesprek of echo indien zwanger Zwanger! Ginny na derde ICSI-poging (uitgeteld op 1 december 2008) Essie76 na derde ICSI-poging (uitgeteld op 10 december 2008) Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008)
Dag dames, Flam en Schaapie, ik ga voor jullie duimen voor goede bevruchtingen en dan eerdaags de terugplaatsing, suc-6 en sterkte!! Josien ik had al op je eigen topic gereageerd, vreselijk dit! Geen woorden. Dikke knuf! Dagmar super gaaf, donderdag de terugplaatsing, en duimen maar!!! En alle anderen, sterkte en succes met alles! Veel liefs, Vietje
flam en schaapie: ik duim voor veel bevruchte eitjes en een goede terugplaatsing met succesvolle afloop/begin @josien: ohnee, wat lees ik nu weer allemaal, dat is toch echt vreselijk!Dikke knuff meid. @dagmar. Succes donderdag! De rest allemaal succes met alles waar je mee bezigbent.
flam: wow meid 4 eitjes, hoop voor je op een mooie tp mirjam: heel veel succes met de cryo poging josien: hier ook nog heel veel sterkte meid! en een dikke knuffel voor jou daffie: nog heel veel sterkte met het verlies van je oom
Meiden, jullie zijn schatten! Ik zal hier misschien iets minder zijn de komende tijd om alles een beetje op een rijtje te krijgen, maar weet wel dat ik aan jullie allemaal denk! Liefs, Josien
Dagmar Jij morgen de TP...succes meid! Schaapie en Flam Mooie oogst en ik hoop dat jullie morgen goed bericht krijgen! Mirjam Succes met de cryo-TP! Verder ben ik het even kwijt, maar ik wens iedereen natuurlijk heel veel sterkte en succes met alles waar je mee bezig bent!
Dag meiden, allereerst Josien! wat vreselijk voor je... ik heb er geen woorden voor. ik denk aan je. de rest.. heeeel erg bedankt voor jullie lieve woorden. succes met alles ook, ik ben er ook niet veel geweest de afgelopen dagen omdat ik gigantisch last heb van mijn buik na de punctie. de eerste 2 dagen was ik totaal gevloerd, sinds gisteren gaat t weer een beetje beter. vandaag nog iets beter en morgen dus de terugplaatsing. erg spannend. morgen meer!
Goeiemorgen meiden, Ten eerste: Schaapie en Flam wat een mooie oogst! Ik blijf duimen dat er mooie emmy's ontstaan? Weten jullie vandaag of morgen of er een tp is? Onze echo was dus ook oké. Er liggen een stuk of 15 folli's die nog te klein zijn en vanmiddag hebben we dan de 2e fm! Ben benieuwd of ze al mooi gegroeid zijn...oehhhhh.. xxx
Josien, ook voor vandaag heel veel sterkte. en dat je even wat tijd voor jezelf nodig hebt is heel begrijpelijk. Caruli, al zenuwachtig voor het telefoontje? ik wel hahaha Jootje, succes vanmiddag! ik hoop dat er een paar hele mooie gegroeide tussenzitten. altijd weer leuk om te zien he? Dagmar, wat een tegenvaller dat je zo'n last hebt gehad van de punctie. heb je pijnstillers gekregen voor erna? gelukkig voel je je nu weer iets beter. vandaag is toch de terugplaatsing? Flam, vertel eens, nog nieuws? wanneer horen je dat? wanneer is de tp? Schaapie, jij hoort het vandaag! hoelaat? je zit zeker nu al naast de telefoon. Mirjam, jij hebt binnenkort toch je cryo terugplaatsing? dacht dat je mei zei? wanneer is het? spannend! zomaar een terugplaatsing zonder punctie, dat is raar of niet? Ik hoor vandaag tijdens een telefonisch gesprek hoe we verder gaan. de laatste keer dat ik de gyn aan de telefoon had, had ze het over een nieuw spuitschema. maar aangezien ik nog steeds niet ongesteld ben geworden (17 dagen na stoppen hormonen) weet ik niet precies wat ik zal horen.