Goedemorgen, ga zo weg voor een dagje werken, zie er een beetje tegenop met dit weer en dan een uniform(zustersjasje MET mouwen) terwijl ik liever in een topje met spagettibandjes loop maar goed. We hebben een fijne moederdag gehad, al had manlief brandweerdienst en waren we aan en dichtbij huis gebonden, we hebben ons prima vemaakt in de tuin.Dochterlief had een erg mooi bakje gemaakt op school van klei en steentjes waar je een waxinelichtje in kon doen. Ik hoop van harte dat er voor jullie allemaal in de toekomst zon mooie bakje(of iets anders natuurlijk) gemaakt zal worden! Ik zie aan me temp dat ik vandaag ongi wordt,morgen heb ik de uitgangsecho en als het goed is beginnen met puregon, maar hoe gaat dat als je ongi bent?Ik heb altijd een tampon in, kan ik dan beter een inlegkruisje in doen?of maken ze dan geen echo als je ongi bent?Zie er erg tegenop wat een knoeiboel! Hoe gaat het met de meiden op het wachtbankje? En hoe gaat het met alle spuiters en bijna spuiters?
hey meiden, Het wordt voor mij echt moeilijk iedereen hier bij te houden..hihi. Ik ga toch een poging doen (buiten de eigen topics van iedereen natuurlijk). Hoe gaat het met de wachtbankmeisjes? Schaapie, Flam en Dagmar? Ik kom me snel bij jullie voegen om jullie stevig vast te houden. Diana, ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of je wel een uitgangsecho krijgt als je ongi bent. Wij hebben deze altijd zeker een week na de ongi gehad... Beter even ziekenhuis bellen denk ik.. Succes met werken vandaag! Ik heb gisteren de punctie gehad, mijn verhaal heb ik al gedaan in mijn eigen topicje. Het viel in ieder geval allemaal weer heel erg mee (ik was een rolmodel patiënt zeiden ze ) en wat we tot nu toe gehoord hebben ben ik heel blij mee! Nu afwachten tot donderdag! xxx
Diana, ik heb geen flauw idee....wij hebben niet eens een uitgangsecho gehad Zijn net terug van de 2e FM en ze zijn mooi doorgegoeid. Rechts zitten 5 follikels tusen de 17-21 mm en wat kleintjes en links zit er 1 van rond de 20 en 3 wat kleinere van rond de 12-13 mm. Oftewel donderdag of vrijdag de punctie. Deze ghynaecologe dacht donderdag, maar we worden vanmiddag tussen 13:00-15:00 uur gebeld voor de exacte dag. Ben blij dat we niet meer terug hoeven te komen voor een FM en dat de punctie in zicht is. Ik zie wel op tegen de pregnyl, omdat ik daar vorige keer zo beroerd van ben geweest Gelukkig mag ik de helft spuiten, dus ik hoop dat daarmee ook die nare bijwerkingen wegblijven Ik ga lekker genieten van mijn vrije dag, na 4 dagen gewerkt te hebben terwijl bijna heel nederland vrij was Liefs Daffie
ff snel vraagje tussendoro op mijn werk: ik heb sinds vanmorgen steken rond mijn navel, kan dit al zo snel na de TP of voel ik dingen die ik wil voelen hahahaha en misselijkheid? kan dat ook al?
Nou, ik heb nu eens even flink zitten bijlezen! Caruli mooi dat alles wat rustiger is in je buikie. En fijn dat jullie een arts hebben die meedenkt! Rach,binnenkort telefonisch consult. Ik hoop dat het een goed gesprek wordt met veel duidelijkheid Hoe gaat het met onze 3 grote voorbeelden: Ginny, Essie en Beeb? Houden jullie het een beetje vol allemaal? Veel zwangerschapskwaaltjes of valt het reuze mee : Dagmar dat knagen klinkt best goed, misschien knagen ze zich in ? Jootje, gisteren de punctie gehad en ik heb je niet eens gesteund Ben niet zoveel op het forum. Oke, ik ga nu dubbelhard duimen voor een mooie terugplaatsing Angelbaby Ik duim voor een moederdag voor jou volgend jaar En natuurlijk voor alle meiden op dit forum Vietje mooi, dat het spuiten zo goed gaat Groetjes Flam Ik voel me goed en positief
Hoi Dagmar, Dat is bij iedereen verschillend. Ik heb tot nu toe bjina helemaal nergens last van (ja ik was een week misselijk, maar dat bleek door de visoliecapsules te komen en die neem ik dus niet meer).....terwijl een ander al net na de terugplaatsing misselijk is. Wanneer mag je testen? Spannend hoor. Flam, hoe gaat het met je? Ik heb vanacht nog aan je liggen denken. Het komt allemaal goed! En wanneer mag jij testen?
Angelbaby: bezig met 2e IVF. 16 mei 1e follikelmeting Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Beeb: ZWANGER na 3de ICSI-poging Caruli: 2x ivf 3x cryo nu evaluatiegesprek 5 juni Dagmar1974: start 1e ICSI, april begonnen met spuiten Daffie76: 1e IVF mislukt, sinds 8 april bezig met 1e ICSI Debje1976: 1e IVF mislukt, mei/juni 2e poging Diana26: 28 april start 1e IVF Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Essie: ZWANGER na 3de ICSI-poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Flam: 8 april start 3de ICSI poging Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: ZWANGER na 3de ICSI-poging Hope: In afwachting van de 2e ICSI poging met PGD. Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008 Josien: 1e ICSI poging geëindigd in een miskraam, nu pauze Lisa: start eerste IVF in maart. Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Mirjam1970: in mei cryo-terugplaatsing Miss Daantje: 13 april gestart met 1e IVF Mobius: eind maart start 2e ICSI Rach84: 1e icsi poging afgebroken. overstimulatie. SandraB: 16 mei tel. afspr. over hoe en wat nu verder na 3e vroege miskraam na 2x ICSI en 1x cryo Schaapie: maart start 3de ICSI poging Vietje : 27 april gestart met pil voor 1ste ICSI Kalender Mei 11: Vietje: prikles en dus start decapeptyl 12: Jootje: Punctie (2e ICSI-poging) 13: Daffie76: 2e FM (2e poging) 14: Diana26: uitgangsecho+ start puregon? 15: Daffie76: Punctie (2e poging) 15: Rach84: telefonisch consult over 2e icsi poging 15: Jootje: Bellen over tp en dus misschien tp 16: Angelbaby: 1e fm (2e IVF poging) 16: SandraB: telefonische afspraak fertiliteitsarts 21: Schaapie: testdatum (3de ICSI-poging) 23: Dagmar1974: testdatum (1e ICSI-poging) 24: Flam: testdatum (3de ICSI-poging) rond 30: Debje1976: begin 2e IVF Juni 04: Dagmar1974: naar gyn voor gesprek of echo indien zwanger 05: Caruli: controle en plan 3e ivf 16: Josien: evaluatie 1e ICSI-behandeling en miskraam Zwanger! Ginny na derde ICSI-poging (uitgeteld op 1 december 2008) Essie76 na derde ICSI-poging (uitgeteld op 10 december 2008) Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008)
He meiden, Ik heb donderdag de punctie! Ben weer helemaal vol van emoties, gedachten gaan weer naar Januari, waar het wachten na de punctie niet beloond werd, omdat er geen bevruchting was opgetreden.... Donderdagochtend om half elf mag mijn mannetje zijn klusje klaren en dan rond 11 uur is de punctie....vindt het weer zooooo spannend. De punctie zelf niet hoor, daar kom ik wel doorheen, maar het wachten daarna Vanavond de pregnyl en ik hoef gelukkig maar 1 ampul te spuiten na die vervelende bijwerkingen bij de 1ste poging. Hoop dat ik die rare klachten allemaal niet meer krijg vanavond en vannacht! Morgen lekker niets meer spuiten Ben helemaal blij dat mijn follikeltjes zover zijn hahaha Ciao Daffie
Vietje, fijn dat het prikken goed gaat. toch wel een geruststelling he! Diana, wat leuk dat je dochtertje zo haar best voor je heeft gedaan he. ik heb vaak een echo gehad als ik ongie was. ik doe altijd een tampon in, en in de 'omkleedhoek' staat een prullebak waar je die in kan gooien. ze zijn wel wat gewend hoor. succes! Jootje, voor mij is het ook moeilijk om iedereen bij te houden! ik ga zo even in je topic lezen! spannend dat belletje donderdag! krijg je dan dezelfde dag de tp? Daffie, ik hoop dat ik gelijk had met donderdag! het gaat de goede kant op he, fijn om te lezen! Caruli, hoe is het met je? Angelbaby, hopen dat vrijdag alles er goed uit ziet! Flam, voor jou nog 11 nachtjes slapen! kom je de tijd een beetje door? ik ben benieuwd wat ik donderdag te horen zal krijgen. ben nu in ieder geval lekker aan het genieten van het mooie weer. gisteren de hele dag gevaren en vandaag lekker geshopt. dus ik voel me wel goed nu haha ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, deze cyclus duurt al 37 dagen. de gyn zei dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken. dus dat doe ik dan maar niet.
Dat klinkt om jaloers op te worden Rach....varen, shoppen heeeerlijk! Had je ook wel verdiend hoor! xx Daffie
Daffie Oh meid ik weet zo goed hoe je je voelt, wij hadden bij onze IVF ook geen bevruchting. Dus bij de 1e ICSI was ik ook bloednerveus en bang dat er geen emmy's zouden zijn. Maar wij hebben bij alle 3 de ICSI's emmy's gehad. Meiden op het wachtbankje Zitten jullie lekker? Hou je vast hè en binnenkort een plons in de walvissenzee Ik vind het ook wel moeilijk om het van iedereen bij te houden, maar de duimen draaien overuren voor iedereen hoor!
@ essie.. ik mag 23e testen maar ik kan me niet bedwingen hahahahaa ik vind t best lang duren hoor! @ daffie76! goed man... donderdag al.. dat is best snel of niet? heeeeeeel veel succes.. @ flam en schaapie... hoest met jullie? houden jullie t nog vol? ook last van steekjes en bij vlagen misselijkheid?
Hoi Daffiem Ben benieuwd hoe het met de pregnyl is gegaan. Ik hoop beter dan de vorige x. Succes met de puntie donderdag. Hopelijk ontstaan er nu wel een paar mooie emmy's.
Goeiemorgen, IK heb als een roos geslapen en nergens last van gehad! Was nadat ik de pregnyl had gezet echt wel angstig en durfde niet zo goed te gaan slapen. Mijn man heeft me ook een paar keer gevraagd vannacht of het goed met me ging...lief he! Maar gelukkig is dat weer achter de rug en nu op naar morgen! Dagmar... ik heb 12 dagen puregon gespoten, dus echt snel is het ook weer niet toch? Na 3,5 week spuiten had ik het ook wel weer gezien hoor haha. Essie...hoe is het meis... nog even en de kritische weken zijn voorbij Ginny...dat geeft weer hoop, jij zal ook wel bij de 1ste ICSI angstig geweest zijn dat er geen bevruchting optrad of niet? Meiden, geniet nog even een dagje van de zon, want morgen schijnt het weer minder te worden. Liefs Daffie
Daffie, ik wil je vast heel veel sterkte wensen voor de punctie maar het komt gewoon helemaal goed. Ik duim me blauw dus dat moet wel wat opleveren Ik voel me goed, gisteren 1 behoorlijke steek maar verder nergens last van Morgen ga ik bij de nieuwe baas werken dus dan heb ik even afleiding genoeg meiden naast mij op de wachtbank, ik heb jullie vast hoor, jullie vallen niet Groetjes Flam
Hey Flam, wat fijn dat je je goed voelt en inderdaad een nieuwe baan biedt voldoende afleiding Ik duim en duim en duim en duim.... Succes met wachten meid! Liefs Daffie
daffie: alvast heel veel succes met de punctie morgen flam: fijn dat je je goed voelt. hopelijk heb je idd wat afleiding op je nieuwe werk. all: ben een beetje afwezig maar denk aan jullie!
@ flam succes morgen op je nieuwe baan veel plezier en afleiding gewenst! Vanmorgen echo gehad en moet nog een week doorgaan met allleen deca spuiten.Ondanks dat de temp sinds maandag laag is ben ik nog niet ongi geworden.En zolang ik niet ongi ben gaan ze niet verder!Nog een extra verpakking deca meegekregen, dus we gaan gewoon nog ff door...
Daffie Ik was inderdaad ook heel angstig bij de 1e ICSI. Ik wens je heel veel succes met de punctie morgen en ik ga duimen voor een mooie oogst! Flam Veel succes en plezier morgen met je nieuwe baan! Voor alle meiden Een dikke knuff!
oh zie nu pas dat je morgen al de punctie hebt daffie:Succes! ik ben trouwens net ongi geworden,dus voor mijn gevoel nu een week voor niks extra decapeptyl spuiten,maar goed het spuiten gaat goed is dus niet zo erg alleen voor me gevoel wat minder. Er was trouwens 2 weken geleden nog weer een zaadtest gedaan en het aantal was nu hoger maar de beweeglijkheid was weer minder. Ze houden het gewoon open, ze denkne dat het wel ivf wordt,maar mocht met de punctie enzo blijken dat het toch te slecht is wordt het gewoon icsi,dus dat is wel fijn.