Diana Nu je ongi bent geworden, zou ik morgen even naar het ZH bellen als ik jou was. Misschien mag je nu toch verder.
@ginny...ik mag pas verder na weer een echo om te zien of het rustig is binnenin.En als ik morgen bel kan ik toch pas maandag ofzo terecht dus dan maakt het niet veel uit maandag of woensdag...maar bedankt voor je tip. Jij bent alweer 11 weken zwanger zie ik wat gaat dat toch snel zeg.Hoe voel je je?Alles goed en besef je het een beetje?
ooooohw bah.... ik voel me hele dag al of ik ongi word.. .krampen in buik.. borrelen.... en nu hoofdpijn! heeeeellp dit hoeft toch niks te betekenen? zit pas op dag 7 na terugplaatsing
Over 2 uur de punctie... Dagmar, misschien zijn het wel andere tekenen. Ik heb wel gelezen dat er meiden zijn die ook al die klachten hadden en gewoon zwanger waren hoor Probeer wat afleiding te zoeken! Bedankt dat jullie allemaal zo meeleven meiden, doet me goed Tot vanmiddag Daffie
Angelbaby: bezig met 2e IVF. 16 mei 1e follikelmeting Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Beeb: ZWANGER na 3de ICSI-poging Caruli: 2x ivf 3x cryo nu evaluatiegesprek 5 juni Dagmar1974: start 1e ICSI, april begonnen met spuiten Daffie76: 1e IVF mislukt, sinds 8 april bezig met 1e ICSI Debje1976: 1e IVF mislukt, 3 juni 2e poging, begin Lucrin Diana26: 28 april start 1e IVF Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Essie: ZWANGER na 3de ICSI-poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Flam: 8 april start 3de ICSI poging Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: ZWANGER na 3de ICSI-poging Hope: In afwachting van de 2e ICSI poging met PGD. Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008 Josien: 1e ICSI poging geëindigd in een miskraam, nu pauze Lisa: start eerste IVF in maart. Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Mirjam1970: in mei cryo-terugplaatsing Miss Daantje: 13 april gestart met 1e IVF Mobius: eind maart start 2e ICSI Rach84: 1e icsi poging afgebroken. overstimulatie. SandraB: 16 mei tel. afspr. over hoe en wat nu verder na 3e vroege miskraam na 2x ICSI en 1x cryo Schaapie: maart start 3de ICSI poging Vietje : 27 april gestart met pil voor 1ste ICSI Kalender Mei 11: Vietje: prikles en dus start decapeptyl 12: Jootje: Punctie (2e ICSI-poging) 13: Daffie76: 2e FM (2e poging) 14: Diana26: uitgangsecho+ start puregon? 15: Daffie76: Punctie (2e poging) 15: Rach84: telefonisch consult over 2e icsi poging 15: Jootje: Bellen over tp en dus misschien tp 16: Angelbaby: 1e fm (2e IVF poging) 16: SandraB: telefonische afspraak fertiliteitsarts 21: Schaapie: testdatum (3de ICSI-poging) 23: Dagmar1974: testdatum (1e ICSI-poging) 24: Flam: testdatum (3de ICSI-poging) Juni 03: Debje1976: begin Lucrin IVF poging nummer 2 04: Dagmar1974: naar gyn voor gesprek of echo indien zwanger 05: Caruli: controle en plan 3e ivf 16: Josien: evaluatie 1e ICSI-behandeling en miskraam Zwanger! Ginny na derde ICSI-poging (uitgeteld op 1 december 2008) Essie76 na derde ICSI-poging (uitgeteld op 10 december 2008) Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008)
Angelbaby: bezig met 2e IVF. 16 mei 1e follikelmeting Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Beeb: ZWANGER na 3de ICSI-poging Caruli: 2x ivf 3x cryo nu evaluatiegesprek 5 juni Dagmar1974: start 1e ICSI, april begonnen met spuiten Daffie76: 1e IVF mislukt, sinds 8 april bezig met 1e ICSI Debje1976: 1e IVF mislukt, 3 juni 2e poging, begin Lucrin Diana26: 28 april start 1e IVF Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Essie: ZWANGER na 3de ICSI-poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Flam: 8 april start 3de ICSI poging Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: ZWANGER na 3de ICSI-poging Hope: In afwachting van de 2e ICSI poging met PGD. Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008 Josien: 1e ICSI poging geëindigd in een miskraam, nu pauze Lisa: start eerste IVF in maart. Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Mirjam1970: in mei cryo-terugplaatsing Miss Daantje: 13 april gestart met 1e IVF Mobius: eind maart start 2e ICSI Rach84: 1e icsi poging afgebroken. overstimulatie. SandraB: 16 mei tel. afspr. over hoe en wat nu verder na 3e vroege miskraam na 2x ICSI en 1x cryo Schaapie: maart start 3de ICSI poging Vietje : 27 april gestart met pil voor 1ste ICSI Kalender Mei 11: Vietje: prikles en dus start decapeptyl 12: Jootje: Punctie (2e ICSI-poging) 13: Daffie76: 2e FM (2e poging) 14: Diana26: uitgangsecho+ start puregon? 15: Daffie76: Punctie (2e poging) 15: Rach84: telefonisch consult over 2e icsi poging 15: Jootje: tp van 2 embryo's (2e ICSI poging) 16: Angelbaby: 1e fm (2e IVF poging) 16: SandraB: telefonische afspraak fertiliteitsarts 21: Schaapie: testdatum (3de ICSI-poging) 23: Dagmar1974: testdatum (1e ICSI-poging) 24: Flam: testdatum (3de ICSI-poging) 30: Jootje: testdatum (2e ICSI-poging) Juni 03: Debje1976: begin Lucrin IVF poging nummer 2 04: Dagmar1974: naar gyn voor gesprek of echo indien zwanger 05: Caruli: controle en plan 3e ivf 16: Josien: evaluatie 1e ICSI-behandeling en miskraam Zwanger! Ginny na derde ICSI-poging (uitgeteld op 1 december 2008) Essie76 na derde ICSI-poging (uitgeteld op 10 december 2008) Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008)
Daffie Als het goed is, dan is de punctie achter de rug. Hopelijk heb je een mooie score! Diana Ja dat is waar...maandag of woensdag maakt dan ook niet veel meer uit. Jaja alweer ruim 11 weken...het is toch wel hard gegaan hoor! Ik voel me prima en ik geniet elke dag een beetje meer! Maandag weer een echo, dan ben ik 12 weken. Dat is toch wel een mijlpaal hoor! Dagmar Ik heb even m'n eigen topic terug gelezen. Hier de link http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... &start=510 Kan je zelf ook even lezen of je "kwaaltjes" overeenkomen
jootje: geweldig een tp van 2 emmy's hopelijk blijven ze beiden lekker zitten. daffie: hopelijk heb je een paar mooie eitjes ginny: hoe is het met jou meid de tijd gaat echt snel zeg... op naar de 1e mijlpaal met mij gaat het redelijk, krijg behoorlijke last van mijn buik, dus even in de gaten houden, en verder ben ik maar aan het aftellen tot 5 juni hihi
daffie hoe is het gegaan? caruli jij ook al last van je buik? ik had dat gisteren. ik raakte ff heel erg in paniek. nu voel ik er niks meer van. ik heb net mijn gyn gesproken. morgenochtend een controle echo (ivm met de buikpijn gisteren) en dan.. een planning voor de 2e poging! \/ want ze zij dat ik wat haar betreft weer kan beginnen als ik ongsteld ben geworden. nu hopen dat er plaats voor me is!
Hey meiden, even een berichtje van mij terwijl ik op de bank lig. De punctie was een stuk pijnlijker als vorige keer, maar alles voor het goede doel he! De score is echter prachtig Uit negen aangeprikte follikels zijn 8 eicellen gekomen.. GOED HE! Zaad van manlief was ook prima, 10 miljoen per ml, dus meer dan ie ooit gehad heeft haha... Hier moet toch iets moois uitgroeien he?! Zondagochtend worden we tussen 9 en 10 gebeld of er embryo's zijn ontstaan en dan zal maandag de TP plaatsvinden. Dat worden dus weer een spannende 3 dagen Ik ga nu lekker uitrusten en veel drinken... Liefs Daffie
daffie: had ook al in je eigen topic geschreven maar hier dus ook nog even mooie score hoor 8 eitjes op naar een mooie tp maandag en dan die vreselijke ww in... doe het rustig aan en succes met wachten
daffie:goed nieuws ja, spannende 3 dagen?Jazeker maar de 2 weken erna zullen nog veelspannender worden denk ik!Succes
Diana, voor ons zijn deze 3 dagen net zo spannend, omdat er vorige keer helemaal niets gebeurde tussen eitjes en zaadjes. Als we nu dus zondag te horen krijgen dat het wel is gelukt, zijn we alweer zo'n enorme stap dichterbij dan we ooit geweest zijn....Een bevruchting en daaruitkomende embryo's zijn voor ons al een regelrecht wonder Liefs Daffie
He meiden goedemiddag, Hoe is het met iedereeen? Daffie76; SUPER! Wat een top uitslagen, 8 eicellen en maar liefst 10 mlj zaadcellen. Wauw.... Ik duim me rot dat het gauw zondag is en jullie een super mooie TP hebben en ook niet langer in spanning hoeven te zitten [-o< [-o< [-o< Jootje; offe....tweeling embryo-mama Super 2 mooie schatkistjes aan boord! Hoe voel je je? Rach84; Klinkt toch echt wel positief, hier word er geduimd dat er plaats is! Flam; Hoe was jou eerste werkdag vandaag? Voel je je verder goed? En nog steeds super positief? Angelbaby; morgen 1ste FM, ik ben benieuwd! SandraB; jij ook succes morgen! Ben benieuwd hoe en wat.... Diana26; Top dat de uitslag beter was van de zaadjes! Caruli; hoe is ie met jou? Was je even met je hoofd in de wolken, of ook aan het proberen de tijd vooruit te duwen? Debje1976; ook weer wat duidelijkheid op naar de 3de! Dagmar1974; Spannend allemaal he.....wat betekend dit en wat betekend dat! Vergeet niet dat de progestan een hoop doet! Hoofdpijn, krampen, misselijkheid zijn allemaal bijwerkingen! Dus blijf positief want Flam en ik laten je niet alleen en we gaan met ze drieen! Elvira; Laten ze je nou al overwerken dat je zo druk bent? Hier een super positief schaapje, 3x moet gewoon voor ons scheepsrecht zijn! Ik ga proberen dit gevoel vast te houden! Liefs Schaapje
@daffie ohja, dat weet ik ook wel ja, was me alleen even ontglipt!Ik duim extra voor jullie! @schaapie:de uitslag van de zaadtest was net beter, hij was anders, de hoeveelheid was beterder maar de beweeglijkheid was veel minder maar 15 procent.Gelukkig kunnen ze op het laatste moment nog beslissen of het ivf of icsi wordt dus voor ons maakt het niks uit.
Hey Schaapie, Jij nog 6 daagjes tot de test.. oehhhh... mijn kaarsen gaan jou vast ook geluk brengen.. het zijn zo'n grote kaarsen dat ze meteen voor iedereen bedoeld zijn! Ik ben echt heel blij en trots op mijn embryo's! Ben ze de hele dag al aan het vertellen waarom ze moeten blijven zitten en heb ze de kamer al laten zien die de babykamer gaat worden Wie weet helpt dat he? verder voel ik me relaxed en goed. Morgen nog een dagje "ziek" van het werk en dan weekend en maandag hoef ik dan pas weer te werken! DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM xxxx
Jootje, geweldig, 2 emmy's!! en schuif er maar gezellig bij op het wachtbankje Daffie, wat mooi 8 eitjes. Deze keer moet het gewoon goekomen Ik duim er in ieder geval keihard voor Ginny, bedankt voor je link. Heb ook nog even terug zitten lezen in jouw spannende wachtweken. Ik ben toch wel een beetje onzeker over kwaaltjes Ik had een hele leuke eerste dag op mijn werk. Mijn nieuwe collega's hebben m'n hele werkplek ingericht dus ik hoefde niet eens te vragen of ze iets voor me tilden. Ik voel me positief Ik heb zere flanken en een opgezette buik en af en toe een steek onderin mijn buik of mijn borst. Het kan van alles zijn maar ik hou het positieve gevoel vast dat het deze keer gewoon raak is Groetjes Flam