jootje... ook al 2 emmy's! me 2... nog 1 weekje en ik mag testen... Ginny ik zal jou stukje even lezen over de wachtweken. de kwaaltjes die ik nu heb maken mij erg verward.. wordt heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees wat klinkt dat toch dramatisch haahhaaa vandaag voelde ik af en toe pijntjes in mijn (.)(.) en dan ben ik gelijk weer superpositief maar moet ik niet doen... de progestran doet ook zijn werk. mijn lichaam heeft me vaker voro de gek gehouden.. Flam wat heerlijk dat het goed is gegaan op je nieuwe werkdag en dat je niet hoefde uit te leggen dat je niet zwaar mag tillen wat zijn flanken? je billen? je heupen... Schaapie wanner mag jij precies? jij woensdag, ik donderdag en Flam vrijdag toch?!?!?
Jootje; 2 emmy's teruggeplaatst! Ik ben hard aan t duimen dat ze lekker blijven zitten! Daffie; zoals ik al op je eigen topic zei, ik duim voor je dat er mooie emmy's uitkomen! Rach; hoop echt voor je dat er plek is als je ongi wordt! Duim, duim. Dames op t wachtbankje; duim ook ontzettend hard voor jullie dat de emmy's lekker blijven zitten! Sterkte! Liefs, Vietje
Angelbaby: bezig met 2e IVF. 16 mei 1e follikelmeting Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Beeb: ZWANGER na 3de ICSI-poging Caruli: 2x ivf 3x cryo nu evaluatiegesprek 5 juni Dagmar1974: start 1e ICSI, april begonnen met spuiten Daffie76: 1e IVF mislukt, sinds 8 april bezig met 1e ICSI Debje1976: 1e IVF mislukt, 3 juni 2e poging, begin Lucrin Diana26: 28 april start 1e IVF Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Essie: ZWANGER na 3de ICSI-poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Flam: 8 april start 3de ICSI poging Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: ZWANGER na 3de ICSI-poging Hope: In afwachting van de 2e ICSI poging met PGD. Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008 Josien: 1e ICSI poging geƫindigd in een miskraam, nu pauze Lisa: start eerste IVF in maart. Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Mirjam1970: in mei cryo-terugplaatsing Miss Daantje: 13 april gestart met 1e IVF Mobius: eind maart start 2e ICSI Rach84: 1e icsi poging afgebroken. overstimulatie. SandraB: 16 mei tel. afspr. over hoe en wat nu verder na 3e vroege miskraam na 2x ICSI en 1x cryo Schaapie: maart start 3de ICSI poging Vietje : 27 april gestart met pil voor 1ste ICSI Kalender Mei 12: Jootje: Punctie (2e ICSI-poging) 13: Daffie76: 2e FM (2e poging) 14: Diana26: uitgangsecho+ start puregon? 15: Daffie76: Punctie (2e poging) 15: Rach84: telefonisch consult over 2e icsi poging 15: Jootje: tp van 2 embryo's (2e ICSI poging) 16: Angelbaby: 1e fm (2e IVF poging) 16: SandraB: telefonische afspraak fertiliteitsarts 21: Schaapie: testdatum (3de ICSI-poging) 23: Dagmar1974: testdatum (1e ICSI-poging) 24: Flam: testdatum (3de ICSI-poging) 30: Jootje: testdatum (2e ICSI-poging) Juni 03: Debje1976: begin Lucrin IVF poging nummer 2 04: Dagmar1974: naar gyn voor gesprek of echo indien zwanger 05: Caruli: controle en plan 3e ivf 16: Josien: evaluatie 1e ICSI-behandeling en miskraam Zwanger! Ginny na derde ICSI-poging (uitgeteld op 1 december 2008) Essie76 na derde ICSI-poging (uitgeteld op 10 december 2008) Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008)
Angelbaby: bezig met 2e IVF. 16 mei 1e follikelmeting Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Beeb: ZWANGER na 3de ICSI-poging Caruli: 2x ivf 3x cryo nu evaluatiegesprek 5 juni Dagmar1974: start 1e ICSI, april begonnen met spuiten Daffie76: 1e IVF mislukt, sinds 8 april bezig met 1e ICSI Debje1976: 1e IVF mislukt, 3 juni 2e poging, begin Lucrin Diana26: 28 april start 1e IVF Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Essie: ZWANGER na 3de ICSI-poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Flam: 8 april start 3de ICSI poging Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: ZWANGER na 3de ICSI-poging Hope: In afwachting van de 2e ICSI poging met PGD. Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008 Josien: 1e ICSI poging geƫindigd in een miskraam, nu pauze Lisa: start eerste IVF in maart. Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Mirjam1970: in mei cryo-terugplaatsing Miss Daantje: 13 april gestart met 1e IVF Mobius: eind maart start 2e ICSI Rach84: 1e icsi poging afgebroken. overstimulatie. SandraB: 16 mei tel. afspr. over hoe en wat nu verder na 3e vroege miskraam na 2x ICSI en 1x cryo Schaapie: maart start 3de ICSI poging Vietje : 27 april gestart met pil voor 1ste ICSI Kalender Mei 12: Jootje: Punctie (2e ICSI-poging) 13: Daffie76: 2e FM (2e poging) 14: Diana26: uitgangsecho+ start puregon? 15: Daffie76: Punctie (2e poging) 15: Rach84: telefonisch consult over 2e icsi poging 15: Jootje: tp van 2 embryo's (2e ICSI poging) 16: rach84: echo controle + bespreken 2e poging 16: Angelbaby: 1e fm (2e IVF poging) 16: SandraB: telefonische afspraak fertiliteitsarts 21: Schaapie: testdatum (3de ICSI-poging) 23: Dagmar1974: testdatum (1e ICSI-poging) 24: Flam: testdatum (3de ICSI-poging) 30: Jootje: testdatum (2e ICSI-poging) Juni 03: Debje1976: begin Lucrin IVF poging nummer 2 04: Dagmar1974: naar gyn voor gesprek of echo indien zwanger 05: Caruli: controle en plan 3e ivf 16: Josien: evaluatie 1e ICSI-behandeling en miskraam Zwanger! Ginny na derde ICSI-poging (uitgeteld op 1 december 2008) Essie76 na derde ICSI-poging (uitgeteld op 10 december 2008) Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008)
Hey Rach, Ben benieuwd hoe de echo is en wanneer jullie eventueel weer mogen beginnen met de 2e poging! Hoop dat het al wat rustiger is vanbinnen... Succes alvast! Liefs Daffie
Rach, ik duim voor je vandaag dat de echo maar goed mag zijn Groetjes Flam P.S. mijn testdatum is 24 Mei, op Zaterdag, jullie gaan mij voor en de flanken..tja.. mijn zij bedoel ik daar heb ik steeds een beetje zeurdirig gevoel
er zijn er veel die in de WW zitten zeg! spannend allemaal zeg! het ging goed bij de gyn. alles zag er heel rustig uit. een klein beetje vocht te zien, maar niets ernstigs. ik heb mijn eigen topic weer geopend, want... ik ga volgende maand weer beginnen! als ik ongesteld ben geworden kom ik naar het zh en gaan we een spuitschema maken. snel he? maar ze zij dat het er echt goed uitzag, en het geen probleem is als ik gelijk door wil, tenzij ik zelf even rust wil (NEEEEEHEEEEEEEE)
Daffie, hoop dat je dit weekend goed nieuws mag krijgen en dat jullie TP zullen hebben. Sterkte deze spannende dagen! Sterkte aan alle meiden op de wachtbank deze laatste week en hopelijk komen jullie volgende week goed nieuws brengen. Succes aan iedereen die verder bezig is met een poging! Liefs van mirjam
Hey Rach, lees nu dat je weer bijna mag beginnen...SUPER! Ik ben heel blij voor je Flam, over een week testen meid! Ik denk elke dag aan je en mijn kaarsje brandt! Hoe voel je je? Succes voor jullie allemaal! Knuf Daffie
@rach goed nieuws dus.Fijn dat jullie dus snel weer kunnen beginnen.En dan maar hopen dat het dit keer jullie keer is! Ik ben morgen 6 jaar getrouwd, heeft wel niks met dit forum te maken maar wou het ff laten weten hihi.Ben alleen ongi dus het wordt wel afzien hahaha,maar goed dat halen we dan wel weer in.
Wat leuk Diana, alvast gefeliciteerd. Het hoeft toch ook niet altijd over zwanger worden te gaan.., maak er een leuke dag van! Liefs Daffie
Hey Rach, ze gaan zondag de cryo die in de vriezer zit ontdooien en maandagmorgen mogen we bellen of die het heeft overleefd. Als deze het heeft overleefd wordt hij maandagmiddag teruggeplaatst. Ik laat maandag wel even weten hoe en wat. groeten Mirjam
Hoi allemaal, een tijdje geleden had ik op het forum laten weten dat we waarschijnlijk over moeten gaan op KI omdat zwangerschap op de natuurlijke manier er niet meer van gaat komen. Nu zijn we gister in het Erasmus MC geweest en daar zijn de onderzoeken wat nader verklaard. Maar 10% van mijn vriends zaad is "bruikbaar" zeg maar. Ook zeiden ze dat de enige mogelijkheid IVF is. Ben er wel een beetje van geschrokken want ik dacht eigenlijk dat zijn zaad alleen maar "lui" was zeg maar. We hebben 23 juni weer een afspraak voor nog meer onderzoeken. Probeer me er een beetje in te verdiepen en het 1 en ander te weten te komen. Ik ben zelf net 19 geworden en vroeg me af of er nog meer mensen zijn die op jonge leeftijd met IVF gaan beginnen of al begonnen zijn en wat hun ervaring is.... ook tips en advies zijn welkom
hey MaaikEmile, ik zelf ben 23, ik weet niet of dat 'jong genoeg' is, maar zelf vind ik het aardig jong er was hier eens een topic over 'jong en in de MMM' maar volgens mij heeft die het niet overleefd. ikzelf vind dat leeftijd er eigenlijk niet veel toe doet. afhankelijk zijn van het ziekenhuis om je grote wens te vervullen en de pijn van verminderd vruchtbaar is al erg genoeg. ik denk niet dat ik minder verdriet heb dan iemand van 30. ik denk ook aan 'wat als we kinderloos blijven?' moeten we dan verhuizen naar een kleiner huis, wat gaan we doen? gaan we veel reizen, ga ik meer werken etc etc. ik heb verder geen tips en adviezen voor je geloof ik. Behalve, dat als het jou teveel word, je altijd een pauze kan inlassen. neem tijd om dit nieuws voor jezelf te verwerken, en schrijf je vragen op, zodat je ze allemaal kan stellen aan je gynaecoloog en als je vragen hebt kan je zo ook altijd hier neerzetten hoor! liefs rachel