Hoi Rachel, Bedankt voor je bericht Ik heb inderdaad ook al veel nagedacht over de toekomst. Eerst dacht ik kinderen kan wel wachten, ben nog jong. Maar nu denk ik; over een jaar kan het er nog slechter voor staan. Soms denk ik aan de dag dat we te horen krijgen dat we geen kinderen kunnen krijgen. Vraag me af wat er dan door me heen zou gaan. Met zulke dingen wil ik me eigenlijk niet bezig houden op deze leeftijd maar het is toch iets waar we wel rekening mee moeten houden als we al in deze fase terecht zijn gekomen. Mijn vriend en ik hebben afgesproken om het dit tot ons door te laten dringen en het er later nog goed over te hebben. Wat we in ieder geval zeker weten is dat we er hoe dan ook voor gaan samen. Nogmaals bedankt en als ik vragen heb zal ik ze zeker stellen! Groetjes Maaike
maaikemile: helaas welkom op dit topic ik was zelf 22 toen we de mmm in gingen en 24 toen we uiteindelijk begonnen met ivf ik wil je heel veel succes wensen alvast, en hopelijk heb je aan 1 behandeling genoeg en als er vragen zijn kun je ze hier altijd stellen
Mirjam, ik ga Zondag en Mandag keiiiihard voor je de duimen. Dat de cryo maar mooi mag ontddooien Welkom MaaikEmile! Vandaag heb ik een slechte dag. Of het nu het weer is. Ik probeerde positief te zijn maar ik voel niks. Er is nu een week en 1 dag voorbij en dan denk ik. Waarom krijg ik nou niet gewoon megapijn in m'n borsten of zoiets. Bah, en die stomme regen! Ik hoop dat ik me vandaag nog beter ga voelen. Groetjes Flam
Goeiemorgen lieve meiden, Flam....volgens mij komt het door het weer hoor, want jij hebt volgende week echt gewoon een hele positieve test in handen! Mijn duimen draaien nog steeds flink door en het kaarsje brandt ook de hele dag. Ik heb trouwens wel last van mijn (.)(.), maar dat zal wel komen door de pregnyl haha. Ook mijn buik doet nog steeds wel een beetje zeer, maar het wordt minder. Over 23 uur weet ik of er embryo's zijn ontstaan, ben niet aan het aftellen hoor Fijne zaterdag allemaal, xxx Daffie
lieve Flam, ik denk dat je gevoel een heel stuk door het slechte weer komt, daar word toch niemand blij van! en dat je nu nog niets voelt is gelukkig heel normaal. wie weet voel je over een week of 2 nog steeds niets. misschien ga ik vandaag wel een mooie kaarsenstandaard maken voor alle MMM'ers. daffie, nog 22,5 uur
Daffie, ik duim voor heel mooi nieuws Zondag we zijn al plaats aan het maken op de wachtbank Ik ga maar eens even wat doen, om mezelf af te leiden Groetjes Flam en bedankt voor de geruststellende woorden
Hoi Caruli, bedankt voor je bericht. 1 vraagje; waarom duurde het 2 jaar voordat je kon beginnen met IVF? groetjes Maaike
Hoi Flam, Zie je, het gaat echt helemaal hetzelfde als bij mij. Ik voelde ook niks, echt helemal niks. Lees maar na in mijn dagboek. Na 5,5 jaar ken ik mijn lichaam echt wel en nogmaals: ik voelde niks en er veranderde niks. Dus: positief blijven! en weet: je geest is sterker dan je lichaam. Dikke x Ester
Ik ben zo blij, ik ben zo blij....dat er embryo's zijn tralalala We werden gewoon om 5 voor negen al gebeld en er zijn 5 embryo's ontstaan....GOED HE! Morgen worden er 1 of 2 teruggeplaatst afhankelijk van de kwaliteit morgen..ik zeg "doe er maar meteen 2 hahaha".... Zo dichtbij zijn we nog nooit geweest in 2,5 jaar tijd! OOhhhh, wat zullen de komende weken spannend worden, ik kon deze 3 dagen al slecht slapen, laat staan de komende 2 weken hahaha....ga mijn dagen maar volplannen! Allemaal bedankt voor het duimen en de kaarsjes...blijven doorgaan hoor, dan doe ik het ook voor jullie Liefs van een hele blije Daffie en haar net zo blije husband....
Flam ik voel ook niks... in t begin wel maar nu... geen zere boobies... geen steken.. niks... maar misschien ook wel omdat ik er nu op een andere manier mee bezig ben.. mijn vader is vrijdag opgenomen in t ziekenhuis en heeft een herseninfarct gehad. dus daar ben ik erg mee bezig. het gaat gelukkig al beter met hem hoor.. maar het vreet wel energie van mij.. hoop dat de emmys zich er niet teveel van aantrekken... enne.. bij mijn eerste dochter heb ik ook niks gevoeld de eerste 2 3 maanden... dusssss er is hoop! nog maar 5 nachtjes en jij mag testen.. ik nog 4
@Daffie... wat ben ik blij voor je! Hoe laat mag je morgen komen? Ik ga de komende weken flink voor je duimen! Liefs, Josien
Dank jewel Josien, hoe is het met jou ondertussen? Ik hoop dat je het rustig een plekje kan geven, neem je tijd he! Morgen om 14:30 is de terugplaatsing... Liefs Daffie
Meiden mag ik me hier bij aansluiten? Ik ben begonnen met mijn 1e IVF Heb 5 keer IUI gehad, maar helaas zonder resultaat Ben nu een weekje aan het prikken en vrijdag komt er een prikkie bij Wil heel graag jullie verhalen lezen, maar deze topic is zo groot Dan ben ik voorlopig wel even bezig Daffie wat goed dat je een positief telefoontje hebt gekregen Dat lijkt me echt zenuw slopend zeg! Ga heel hard voor je duimen morgen En hopen dat je strakkies een mooie test in handen hebt!
Angelbaby: bezig met 2e IVF. 19 mei 2e follikelmeting Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Beeb: ZWANGER na 3de ICSI-poging Caruli: 2x ivf 3x cryo nu evaluatiegesprek 5 juni Dagmar1974: start 1e ICSI, april begonnen met spuiten Daffie76: 1e IVF mislukt, sinds 8 april bezig met 1e ICSI Debje1976: 1e IVF mislukt, 3 juni 2e poging, begin Lucrin Diana26: 28 april start 1e IVF Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Essie: ZWANGER na 3de ICSI-poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Flam: 8 april start 3de ICSI poging Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: ZWANGER na 3de ICSI-poging Hope: In afwachting van de 2e ICSI poging met PGD. Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008 Josien: 1e ICSI poging geƫindigd in een miskraam, nu pauze Lisa: start eerste IVF in maart. Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Mirjam1970: in mei cryo-terugplaatsing Miss Daantje: 13 april gestart met 1e IVF Mobius: eind maart start 2e ICSI Rach84: 1e icsi poging afgebroken. overstimulatie. SandraB: 16 mei tel. afspr. over hoe en wat nu verder na 3e vroege miskraam na 2x ICSI en 1x cryo Schaapie: maart start 3de ICSI poging Vietje : 27 april gestart met pil voor 1ste ICSI Kalender Mei 16: rach84: echo controle + bespreken 2e poging 16: Angelbaby: 1e fm + telefonische afspraak(2e IVF poging) 16: SandraB: telefonische afspraak fertiliteitsarts 19:Angelbaby: 2e fm (2e IVF-poging) 21: Schaapie: testdatum (3de ICSI-poging) 23: Dagmar1974: testdatum (1e ICSI-poging) 24: Flam: testdatum (3de ICSI-poging) 30: Jootje: testdatum (2e ICSI-poging) Juni 03: Debje1976: begin Lucrin IVF poging nummer 2 04: Dagmar1974: naar gyn voor gesprek of echo indien zwanger 05: Caruli: controle en plan 3e ivf 16: Josien: evaluatie 1e ICSI-behandeling en miskraam Zwanger! Ginny na derde ICSI-poging (uitgeteld op 1 december 2008) Essie76 na derde ICSI-poging (uitgeteld op 10 december 2008) Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008)
Daffie, wat een prachtig nieuws en morgen de terugplaatsing, dat ze zich maar heerlijk gaan innestelen Essie, ik wil jou even bedanken voor je peptalk! Ik voel me weer een stuk beter en ga weer positief verder Dagmar, jij ook bedankt voor je reactie maar ik wil je vooral heel veel sterkte met je vader. Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn vader en weet wat voor een impact dit heeft. Ik duim hard voor je dat alles goedkomt en daarmee bedoel ik je vader en een positieve test Ooievaar, wat leuk, ik zie een bekende naam Misschien ken je me nog onder de naam Scat. Ik ga je het allerbeste wensen en je steunen natuurlijk! Jootje, jij zit ook alweer 3 dagen op het wachtbankje! Ik duim ook hard voor jou en morgen schuift Daffie bij. Het wordt tijd voor een grote hoekbank Ik ben weer veel positiever vandaag en ga het gevoel vasthouden dat ik gewoon positief test. Heb kriebelige tepels vandaag. Tja..zo is het elke dag weer anders..zal me benieuwen wat morgen brengt : Groetjes Flam
hallo meiden, ik lees nog steeds mee op de achtergrond... ik ga samen met daffie op de wachtbank... ik heb gister 2 emmies terug gekregen.... ik heb bewust niets geschreven omdat het me rust gaf. allemaal heel veel succes met spuiten en wachten... flam zet hem op he.....gaat goed komen... hier gaat het trouwens ook om de 3de ivf poging...
Hoi allemaal! ooievaar: natuurlijk mag je je hier aansluiten! Welkom. Gezellig dat je komt kletsen, natuurlijk wel jammer dat het nodig is... Daffie: wat super! De wachtweken gaan beginnen voor je. Ik voor je. Josien: ben ook erg benieuwd hoe het met je gaat. Hopelijk heb je het samen een plekje kunnen geven. MaaikEmile: ook jij welkom hier! Leeftijd zegt bij IVF/ICSI niet alles, dat zie je zo wel. Over je vraag over 2 jaar wachten, wij zijn na 3 jaar begonnen met IVF. 1 jaar zelf proberen, 1 jaar algemene onderzoeken + zelf proberen, 1 jaar IUI's (6 keer + zelf proberen) en nu dan IVF. Natuurlijk alles met zeer veel tussenmaanden. Flam + Dagmar + Jootje + Schaapie: Ik me suf voor jullie! Schaapie, jij mag als eerste. Nog maar een paar dagen.