Schaapie, heb je nog geen thuistest gedaan? Vindt het zoooo spannend, heb je een voorgevoel? Flam...nog 3 dagen! We slepen je erdoorheen... Knuf Daffie
He Daffie, Nee vanmorgen wel in een bakje geplast (ochtendurine) maar nog geen test gedaan! Bange poepert ben ik....... Voorgevoel? Ja.....
Dus wacht je maar gewoon de hele dag op dat telefoontje....dat vindt ik nog stoerder haha. Geloof niet dat ik het zou kunnen! Hopelijk bellen ze gauw, want dan ben ik ook uit de zenuwen verlost xxx Daffie
YOEHOE! We zijn net gebeld, en ZWANGER! We lopen allebei in de 7de hemel! Op naar pa en ma en schoonpa,- en ma! (offe opa en oma's) Ben zo blij! Dikke knuffel, Schaapje
Lieve Ginny, lees net je nieuws hier........Heb er geen woorden voor... Heel veel sterkte meis. En dan lieve schaapje, meis ontzettend gefeliciteerd! Helemaal super. De andere wachtbankmeiden...en dan vooral lieve flammetje...Heel veel succes! Ik duim en hoop hard dat iedereen hier mag oversteken naar de andere kant! Liefs Hannah
schaaapieeeeeeeeeeeeeee meisssss GEFELCITEERD! wat super.. oohw ik ben zoooo blij voor jullie..... moet je nu ook stoppen met de progestran? ik moet het na de test afbouwen.... xx
WOW Gefeliciteerd Schaapie...ik ben zooo blij voor jullie!! Inderdaad gauw aan opa en oma vertellen Liefs Daffie
SCHAAPIE..FANTASTISCH Heb een vreugdedansje voor je gemaakt zo fantastisch vind ik het voor je Ga er maar heerlijk van genieten Groetjes Flam Ik ben nu al nerveus voor zaterdag en ik duim hard door vooe de andere meiden op de wachtbank
Schaapie: YAHOOOOOOOOOO!!! Te gek helemaal wauw fantastisch ontzettend goed! Van harte gefeliciteerd meis en kruip maar lekker op jullie wolk! xxx
Jaaaaaaaaaaaa SCHAAPIE Gefeliciteerd meis. Op naar de eerste mooie echo. Fantastisch nieuws dit! X Elvira
Schappie gefeliciteerd!Hartstikke mooi man ehh meid! Vanmorgen echo gehad en alles was rustig mag morgen puregon erbij gaan spuiten en 30 mei terug voor de eerste fm!Spannend!
Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Beeb: ZWANGER na 3de ICSI-poging Caruli: 2x ivf 3x cryo nu evaluatiegesprek 5 juni Dagmar1974: start 1e ICSI, april begonnen met spuiten Daffie76: 1e IVF mislukt, sinds 8 april bezig met 1e ICSI Debje1976: 1e IVF mislukt, 3 juni 2e poging, begin Lucrin Diana26: 28 april start 1e IVF Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Essie: ZWANGER na 3de ICSI-poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Flam: 8 april start 3de ICSI poging Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: ZWANGER na 3de ICSI-poging - Hartje gestopt met 9 weken... Hope: In afwachting van de 2e ICSI poging met PGD. Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008 Josien: 1e ICSI poging geƫindigd in een miskraam, nu pauze Lisa: start eerste IVF in maart. Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Mirjam1970: 1e ICSI mislukt, waarschijnlijk in zomer start 2de ICSI Miss Daantje: 13 april gestart met 1e IVF Mobius: eind maart start 2e ICSI Rach84: 1e icsi poging afgebroken. overstimulatie. SandraB: 16 mei tel. afspr. over hoe en wat nu verder na 3e vroege miskraam na 2x ICSI en 1x cryo Schaapie: maart start 3de ICSI poging Vietje : 27 april gestart met pil voor 1ste ICSI Kalender Mei 16: rach84: echo controle + bespreken 2e poging 16: Angelbaby: 1e fm + telefonische afspraak(2e IVF poging) 16: SandraB: telefonische afspraak fertiliteitsarts 19:Angelbaby: 2e fm (2e IVF-poging) 21: Schaapie: testdatum (3de ICSI-poging) 21: Ginny curretage 23: Dagmar1974: testdatum (1e ICSI-poging) 24: Flam: testdatum (3de ICSI-poging) 30: Jootje: testdatum (2e ICSI-poging) 30: Diana26: 1ste fm Juni 03: Debje1976: begin Lucrin IVF poging nummer 2 04: Dagmar1974: naar gyn voor gesprek of echo indien zwanger 05: Caruli: controle en plan 3e ivf 16: Josien: evaluatie 1e ICSI-behandeling en miskraam Zwanger! Essie76 na derde ICSI-poging (uitgeteld op 10 december 2008) Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008)
Ginny, ik heb aan je gedacht vandaag. Wat een contrast op dit forum he. Groot geluk gaat op 1 pagina hand in hand met groot verdriet. Vandaag heb je een bezoek aan het ziekenhuis gemaakt maar een hele trieste. Vandaag ben je gecurreteerd en ik heb zo met je te doen Lieve Ginny, heel veel sterkte, kruip maar dicht tegen je mannetje aan. Een troostknuffel van Flam
Ja ik voel met je mee, Het was de bedoeling dat die lijst langer werd niet korter! Lieve Ginny heel veel sterkte meid. Greets Beeb