Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Beeb: ZWANGER na 3de ICSI-poging Caruli: 2x ivf 3x cryo nu evaluatiegesprek 5 juni Dagmar1974: start 1e ICSI, april begonnen met spuiten Daffie76: 1e IVF mislukt, sinds 8 april bezig met 1e ICSI Debje1976: 1e IVF mislukt, 3 juni 2e poging, begin Lucrin Diana26: 28 april start 1e IVF Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Essie: ZWANGER na 3de ICSI-poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Flam: 8 april start 3de ICSI poging Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: ZWANGER na 3de ICSI-poging - Hartje gestopt met 9 weken... Hope: In afwachting van de 2e ICSI poging met PGD. Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008 Josien: 1e ICSI poging geƫindigd in een miskraam, nu pauze Lisa: start eerste IVF in maart. Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Mirjam1970: 1e ICSI mislukt, waarschijnlijk in zomer start 2de ICSI Miss Daantje: 13 april gestart met 1e IVF Mobius: eind maart start 2e ICSI Rach84: 1e icsi poging afgebroken. overstimulatie. SandraB: 16 mei tel. afspr. over hoe en wat nu verder na 3e vroege miskraam na 2x ICSI en 1x cryo Schaapie: maart start 3de ICSI poging Vietje : 27 april gestart met pil voor 1ste ICSI Kalender Mei 16: rach84: echo controle + bespreken 2e poging 16: Angelbaby: 1e fm + telefonische afspraak(2e IVF poging) 16: SandraB: telefonische afspraak fertiliteitsarts 19:Angelbaby: 2e fm (2e IVF-poging) 21: Schaapie: testdatum (3de ICSI-poging) 21: Ginny curretage 23: Dagmar1974: testdatum (1e ICSI-poging) 24: Flam: testdatum (3de ICSI-poging) 29: Vietje: eerste FM + gesprek mbt pijnstilling punctie 30: Jootje: testdatum (2e ICSI-poging) 30: Diana26: 1ste fm Juni 03: Debje1976: begin Lucrin IVF poging nummer 2 04: Dagmar1974: naar gyn voor gesprek of echo indien zwanger 05: Caruli: controle en plan 3e ivf 16: Josien: evaluatie 1e ICSI-behandeling en miskraam Zwanger! Essie76 na derde ICSI-poging (uitgeteld op 10 december 2008) Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008)
Schaapie! Wat een geweldig nieuws! Lieverd, ik ben zo blij voor je! Ik denk dat jullie nu een feestje aan het vieren zijn, maar ook ik maak een vreugdedansje voor je mee. Liefs, Josien
Hoi Ginny, misschien een beetje late reactie maar heel erg veel sterkte deze tijd... en voor schaapie: gefeliciteerd hoop dat alles goed gaat! Groetjes Maaike
poffffff ik kon t niet laten en heb getest.... :x een test van de kruidvat.. 2 voor 5 euro.. tijdje geleden al gekocht... hij geeft de controlestreep goed aan maar de teststreep heeeeeeeeeeeel lichtroze.. ik weet niet wat ik ervan moet denken nu...
Dagmar, Streep is streep hoor. Doe er morgen nog een met ochtendurine, dan zou hij al duidelijk moeten zijn. Spannend zeg! Succes morgenochtend. Groetjes, Elvira
ik heb net even de 2e test gedaan met mijn mannetje.. en ! hahahahaha niks.... geen enkele streep.... dusssssssssss er is nog steeds een beetje hoop morgen toch maar een duurdere halen .. clearbleu is de beste toch?
Dagmar.... kon je niet wachten Maar volgens mij is streep een streep, hoe licht hij ook is! Dus geef ik alvast een voorzichtige YAHOOOO! xxx
Oh nu net geen streep. Dat is vreemd. Clearblue heeft heel veel hcg nodig voor een positieve test. Ik zou gewoon die normale van het kruidvat of etos halen, die zijn super duidelijk en doen het met wat minder HCG. Nogmaals succes. Groetjes, Elvira
ja ik bedoel een andere test hoor.. had er nog 1 liggen van hetzelfde merk en die heeft mijn man gedaan met zijn urine ahahahaa en die was dus helemaal leeg....
Whahhaha, Dagmar nou snap ik hem! Had wel lachen geweest als die van je mannetje positief had geweest, sta je ook gek te kijken. Nou meis, testen vandaag! Echt wel spannend hoor. Laat je het wel even weten? Groetjes, Elvira
dagmar: streep is streep!Gefeliciteerd!Plaats anders ff een foto hier.En heb je nog weer een test gedaan?
nee heb ik nog niet gedaan. doe ik morgenvroeg als ik zolang kan wachten en dan 1 van clearbleu.. en anders vanvond... ja ik zal ff foto plaatsen vanavond ok? liefs mij
schaapie:; gefeliciteerd meid dagmar: spannend meid ik hoop op een betere positieve test flam: hoe is het met jou?