heeeee neeeeee flam wat erg! ik had zo`n goed gevoel omdat je al zo lang niet ongie was..... tjonge jonge.....en inderdaad, niet de moed op geven, wonderen bestaan zeker........
Oh nee Flam. Waarom nou! Wat is dit oneerlijk. Ik weet niet waar je vezekerd bent, maar misschien is Unive nog een optie voor jullie. Ik geloof ook in wonderen hoor. Veel succes met het verweken van weer een mislukte poging. Dikke kus, Vier
Wat is dit ongelofelijk oneerlijk......... Waarom? Waarom? Waarom? Inderdaad de vraag die je jezelf gaat stellen, helaas zal je er nooit antwoord op krijgen! Ik ben er van overtuigd dat er wonderen bestaan, dus hoop dan ook dat dat bij jullie het geval zal zijn! Flam, denk goed aan jezelf dit is opnieuw een hele hoop verdriet verwerken! Dikke knuffel, Schaapje
Ik zeg het opnieuw zo moeilijk....pagina 1 geluk, pagina 2 verdriet...... Dagmar, jullie van harte gefeliciteerd! Mooier nieuws kon je je vader niet brengen! Angelbaby, geniet van de TP vandaag! Weer een begin...... Vergo en Ginny, ongelofelijk veel respect voor jullie doorzettingsvermogen. Herken (helaas) veel van jullie woorden, voor sommige niet te begrijpen, maar je word inderdaad sterker, en je vraagt jezelf wel eens af wanneer stort ik in? Het geluk wat je hebt mogen voelen of voor jullie Vergo zelfs mogen zien is zo verschrikkelijk mooi dat je dat zo snel mogelijk terug wilt! Heel veel succes de aankomende tijd je hebt een groot verlangen maar met veel herrineringen! Dikke knuffel, Schaapje
och Flam... wat verschrikkelijk voor jullie... ik vind het heel erg voor je en hoop dat de natuur zijn weg gaat doen bij jullie het komende jaar.. ik heb trouwens met mijn verzekering gebeld paar weken geleden.. als je je aanmeld bij een andere verzekeraar krijg je daar gewoon weer 3 nieuwe pogingen .. is dat geen optie? het schijnt dat je per verzekereraar waar je bent verzekerd per lidmaatschap recht hebt op 3 pogingen... meiden.. iedereen (het voelt erg dubbel nu ivm bovenstaand berichtje...) heel erg bedankt voor de felicitaties... ik ben nog steeds onzeker hoor. ik moet zelf eerst nog zien via echo en dan pas kan ik het echt geloven. ik ben immers nog steeds aan progestran... moet ik afbouwen..
Oh lieve Flam, wat een ontzettend KLOTE nieuws lees ik hier ik krijg al pijn in mijn buik als ik me probeer in te leven. ik wens je alle sterkte toe en je krijgt een dikke cyber knuf. ik had zo graag wat anders gelezen lieve Flam!
Lieve Flam, Wat vreselijk zeg, ik vindt het echt heel erg voor jullie. Ik hoop ook op een wonder voor jullie, ik geloof zeker in wonderen. Heel erg veel sterkte met het verwerken. Dikke Knuffel Vergo
Schaapie, mooi geschreven. Het zijn inderdaad hele mooi herinneringen die we aan onze jongens hebben. Het waren drie mooie dagen die ze geleefd hebben dat had ik voor geen goud willen missen.
Hoi meiden, Ik lees al een tijdje af en toe mee bij jullie. Er zijn al regelmatig momenten geweest dat ik me bij jullie aan wil sluiten, maar steeds staat er wel een berichtje tussen van iemand waar het weer ontzettend tegen zit. Zoals nu ook weer bij Flam...Ik ken je wel niet, maar ik wil je heel veel sterkte wensen! Het is ook best wel confronterend om hier te lezen, maar ik zou het toch heel fijn vinden om met jullie mee te mogen schrijven! Wij zijn nu twee jaar aan het proberen om zwanger te worden, wat tot nu toe nog nooit gelukt is. Wij hebben inmiddels 6 keer IUI (met hormonen) achter de rug en we zijn nu bezig met de eerste poging IVF. Heb twee follikelmetingen gehad en er zijn 6 follikels aan het groeien. Maandag heb ik de 3e FM en ik hoop dat ze dan een afspraak voor de punctie kunnen maken. Ik hoor het wel meiden, of er nog een plaatsje voor me is.
Dank voor jullie steun en lieve woorden. Dat doet me echt goed. Ben heel huilerig vandaag en zou me het liefst afsluiten van de buitenwereld. Wat wel heel lief was dat mijn schoonouders meteen in de auto zijn gestapt om mij te troosten. Zij zijn er altijd geweest bij slecht nieuws en heb ook nu weer veel steun aan ze gehad. Ik ga de moed niet opgeven maar zal eerst moeten uithuilen Jullie zijn kanjers Groetjes Flam
oh nee lieve flam, wat oneerlijk, ook voor jou zit het niet mee. heb aan je gedacht vandaag, en hoopte hier goed nieuws te lezen. jij bent altijd zo lief om iedereen een hart onder de riem te steken als het tegen zit, bij deze ook voor jou een dikke knuffel, en huil maar lekker uit, dat helpt echt. liefs van lisa.
Flam wat ontzettend slecht nieuws zeg, Het is je zo gegunt!Ik hoop voor een wondertje alsnog voor je,maar wil je ook op je hart drukken hier niet al je hoop op te vestigen,dan is de klap weer zo groot als het dan toch niet zo mag zijn.Probeer te genieten van alles om je heen, en wie weet...ik blijf duimen voor je. Zuster suus, tuurlijk is er een plekje voor je.Wanneer denk je de punctie te hebben?Alvast succes gewenst.
zuster suus, welkom hier, helaas. ik ken je nog van het IUI topic. jammer zeg, dat het voor jou niet tot een goed resultaat heeft geleidt. lieve Flam, Lisa schreef dat je er altijd bent met lieve woorden, en dat vind ik ook. je laat iedere keer zulke lieve en opbeurende berichten achter, ik weet zeker dat iedereen hier dat ontzettend waardeert. ik snap heel goed dat je nu eigenlijk alleen maar kan huilen, en ook dat je je het liefste zou willen afsluiten van alles. ik hoop op een wonder voor jullie. het is goed nieuws toch, dat het zaad van je man steeds beter is geworden naarmate de behandelingen vorderde. wie weet... ik ben nog steeds niet ongesteld als het a.s. vrijdag nog niet zo is krijg ik er wat voor. en dan kunnen we weer rond de tafel gaan zitten voor een nieuw spuitschema!
@@@Flam ....ik heb je een pb tje gestuurd.... @@Dagmar .....gefeliciteerd..... Verdriet en geluk liggen weer heel dicht bij elkaar.....
Bedankt meiden dat ik met jullie mee mag schrijven. Ik ken jou inderdaad ook nog van van het IUI topic Rach. Hoop voor je dat je weer snel mag starten en dat je tweede poging gewoon goed mag gaan. Ik denk/hoop dat ik woensdag de puctie zal hebben Diana. Vind het toch wel spannend worden hoor. Niet zo zeer de punctie, maar met namer of dat er wel embryo's zullen ontstaan. Mijn ferti dokter zei dat de kans redelijk aanwezig is dat er geen embryo's ontstaan... Dit omdat 6 keer IUI mislukt is zonder oorzaak.
Hoi Suus, welkom hier.....waarom kiezen ze dan toch voor de normale IVF-procedure als er een gerede kans bestaat dat er geen embryo's zullen ontstaan? Ik ben hier benieuwd naar, omdat wij ook eerst een normale IVF-poging hebben gedaan en er geen embryo's waren ontstaan. Dit was cht een gigantische klap en had niet gehoeven volgens mij. Ik had vanaf het begin gezegd tegen de gynaecoloog dat het volgens mij ICSI moest zijn ivm de slechte zaadkwaliteit. Gelukkig heeft de verzekering de poging niet geteld, want anders hadden we mooi nog maar 2 pogingen... IK wil je niet bang maken hoor en er zullen vast prachtige embryo's ontstaan na de punctie , maar ben benieuwd naar de reden als ze al zoiets zeggen voordat je eraan begint.... Liefs en alvast heel veel succes met de punctie! Daffie
Onze twins zitten waar ze thuishoren! De wachtweken zijn dus officieel begonnen gisteren, nog maar 14 dagen te gaan! Ik zie het erg positief in. De tp ging goed en vlot. De embryo foto's zagen er goed uit en we hebben nu zelfs een emmy die bijna helemaal helder is, de kansen liggen er goed bij... Zuster Suus: Ik vind het ook maar vreemd dat ze dat zeggen. Een groot deel van de IVF'ers hier hebben eerst ook IUI gehad zonder resultaat en toch heeft het merendeel gewoon bevruchte eicellen gehad. (ik bijvoorbeeld) Ik zou gewoon hoop houden hoor! Zou er morgen misschien nog wel een keer naar vragen...
zuster suus: ja zou er ook naar vragen en je niet al te druk maken.Bij ons is ook 6 keer iui mislukt, en tegen ons zeiden ze dat we gewoon een goede kans hebben met ivf, alleen ligt het bij ons waarschijnlijk puur aan de zaadkwaliteit,daarom wordt het bij ons gewoon na de punctie bekeken ivf of icsi. Ik wou zelf eigenlijk graag even klagen haha,mag wel even he: ik heb vrijdag de 1ste fm, dan ben ik al 7 dagen aan het spuiten, is dat niet erg laat?Ik voel me namelijk helemaal niet lekker.Al vanaf het begin met decapeptyl heb ik vaak hoofdpijn dat is nu 3 weken geleden, en de laatste 2 weken heb ik dagelijks een migraine achtige hoofdpijnaanval.Ben er echt doodmoe door.Zie soms wazig en durf niet meer auto te rijden omdat ik soms gewoon zo licht en afwezig ben, gister was ik zelfs bang van me fiets te vallen.Kan me niet goed concentreren en gesprekken volgen kost me moeilijk en krijg ik gehied hoofpdijn van,Slaap slecht en kan echt uitzien naar de punctie zodat ik geen medicijnen meer hoef te spuiten. Het is voor een goed doel,want anders..pff nog even doorzetten.
diana, ik heb wel gehoord dat met die meds het er bij hoort.. ik krijg pas na 11 dagen spuiten de eerste fm . ik spuit ook altijd wel erg lang vind ik zelf hoor.. nu zit ik op 8 dagen na de tp. ik heb een vraagje aan mede ivfers...... ik krijg aan het einde van de glonal en na de pregnyl altijd pijnlijke borsten... als dan de pregnyl is uitgewerkt dan zakt dat weer af... nu zou je zeggen dat als ik dan zwanger zou zijn geraakt, dat dan je borsten weer pijn moeten gaan doen omdat je net als bij de pregnyl weer hormonen begint aan te maken... is er iemand hier die met de pregnyl zere borsten had en daarna niet meer maar wel zwanger was? dat de pijnlijke borsten pas later terug kwam? ik wil mezelf namelijk niet ontmoedigen omdat ik mijn borsten nu minder voel.... alvast bedankt voor het lezen.. alle nieuwe welkom helaas en mede wachters succes.... alle spuiters zet hem op!