Pekske, dit bericht is even speciaal voor jou. Oh meid, ik weet zo verschrikkelijk goed hoe jij je voelt nu omdat ik er zelf middenin zit. Wat vind ik dit nou heel verietig voor je Ik had het zo gehoopt voor je Ik weet hoe belangrijk je omgeving nu is en ook weet ik dat je je ondanks alle steun die je krijgt toch heel alleen kunt voelen. Geef niet op Pekske en als je me nodig hebt dan stuur je maar een PB. Ik stuur er jou nog 1 vandaag Groetjes Flam
jootje: gefeliciteerd meid pekske: jee balen meid, heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou! vietje: hopelijk ziet het er zondag wat beter uit meid, heel veel succes. daffie: hoe is het met jou? diana: heel veel succes met je 1e fm debje: ik zie dat jij ook alweer bijna gaat beginnen, spannend hoor
he verdorie pekske.. wat kl@&@@ten (sorry voor mijn uitdrukking) wat oneerlijk allemaal! veel sterkte ermee... liefs mij
En nu een bericht Jootje speciaal voor jou! Wat een fantastisch bericht om te lezen BEN ZO BLIJ VOOR JE GEFELICITEERD Geniet er maar heerlijk van! Groetjes Flam
Jootje \/ \/ \/ Echt helemaal top. Ben zo blij voor je! Ga lekker genieten meis! Pekske echt k*t voor je!!!! Hoop dat je om je heen veel sten krijgt en je lekker je hard kan luchten. Heel veel sterkte! Dikke knuffel, Dianahoest bij jou gegaan vandaag? Vietje
Pekske heel veel sterkte. woorden schieten altijd tekort als je weet dat iemand zo'n verdriet meemaakt. liefs rachel
Pekske Potverdorie meid wat k*t zeg Huil lekker uit en heel veel sterkte gewenst! Jootje Ook hier natuurlijk nog even feliciteren! Super hoor...geniet er maar lekker van! Diana Vandaag 1e FM toch? Hoe is't gegaan? Daffie Hou je het nog vol? De duimen draaien nog voor je hoor!
Pekske: ik had zo gehoopt voor je dat het vals alarm was, dikke ((knuff))! @ jootje: gefeliciteerd!De lijst wordt steeds langer hoera ! @baby81": ik spuit savonds en puregon en decapeptyl gewoon de ene links de ander rechts, je krijgt er nog handigheid in haha @daffie: de laatste loodjes zijn het zwaarts dat zie je maar weer.Nog een paar daagjes in spanning en hopelijk wordt dat wachten beloond! Ik heb vanmorgen de 1e fm gehad.Er waren er 12 die tussen de 11 en de 15 waren en nog een paar kleintjes.Moet gewoon doorgaan met 150e puregon spuiten en maandag weer een echo en dan gaan we waarschijnlijk ook de punctie afspreken.Dat zal waarschijnlijk woensdag worden.Ooooohhh nu komt het wel erg dichtbij.Zie er wel tegenop ook omdat de fm vanmorgen toen ze naar de rechtereierstok ging kijken ook enorm pijnlijk is, deed zon pijn in buik bil en rug pfff, gelukkig deed ze elke keer het scherm stilzetten en toen de echoapp. wat terugtrekken dan was het iets te houden.Normaal doet een echo geen pijn zal wel komen omdta er nu vanalles groeit. Nou succes en sterkte voor iedereen ik ga weer ff verder broeden
@ vietje: zie nu dat jij er "maar" 2 had. Geef de moed niet op meid, wie weet zijn er omdat je nu meer spuit wel meerdere gaan groeien.En..je hebt er maar 1 nodig toch?Voor je gevoel wil je er graag meerdere omdat ze dan de beste uit kunnen kiezen en evt kunnen invriezen, maar het is al zovaak gebeurt dat een a kwaliteit niet innestelde en een c kwaliteit wel en ik duim voor je dat gewoon die ene zich prima thuis voelt bij jullie.
diana, het kan zijn dat het pijnlijk was (had ik ook) omdat door de zwaarte van de eierstokken ze naar beneden zijn gezakt en dichter bij de baarmoedermond zitten, en daarom drukt de echokop er tijdens de echo wat tegenaan.
Pekske, wat ontzettend balen zeg. Had zo gehoopt dat het iets met een eventuele innesteling te maken had. Heel veel sterkte meid!
Geweldig hoor Diana, dat je zo veel follikels hebt. Wel balen dat de echo zo pijnlijk was. Hoop voor je dat je de punctie net zo ervaart als mij. Bij mij was het echt heel goed te doen hoor! Ga nog maar even door met broeden... Hier ook weer goed nieuws vandaag. Er zijn zes embryo's ontstaan. Morgen ochtend worden we gebeld hoe laat de terugplaatsing is van twee toppers!
zuster suus, gefeliciteerd met je mooie emmies.... en nu 9 maanden laten zitten die tweeling...succes
Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes.. ik ben er zo blij mee! We zijn vanmiddag nog in het ziekenhuis geweest om nogmaals te testen. De test zou ongeveer 3 minuten duren zeiden ze maar na 15 seconden was ie al vet positief! @ Suus: ook 2 emmy's terug? WAUW! Zorg er maar goed voor zodat ze niet meer weg willen bij jou! DUIM DUIM DUIM DUIM xxxxxx
Meiden, ik heb besloten om even wat afstand te nemen van het forum. Elke keer als ik die zwangerenlijst zie....ik stond daar ook op en nu niet meer...dat doet pijn Ik hoop dat ik me snel weer beter voel en ook snel goed nieuws kan melden. Knuffel voor jullie allemaal!
Nogmaals supergefliciteerd Jootje Suus, houdt ze maar lekker warm bij je! Ginny, begrijpelijk. Neem de tijd, we denken aan je! Knuf Daffie