lieve dames iemand ervaring hiermee? ik ben dus morgen precies 6 weken zwanger , afgelopen woensdag heb ik mijn laatste progestran bolletje ingenomen.. en nu.. had ik vannacht opeens heeeeeel lichtbruin tijdens het afvegen.. gisteravond lichtroze.. wat is dat?!>?!>!> ik maak me zon zorgen.... ik ben wat aan het lezen op internet maar het schijnt bij de helft van de vrouwen wel goed af te lopen en de andere helft niet.. als het maar niet gepaard gaat met buikpijn.. ik heb wel wat pijntjes onderin.. maar ja, weet niet of dat psychisch is?!?!?!? pfffff ellende... die onzekerheid. ik lees trouwens ook dat bruine afscheiding nog een restant is van de innesteling.. en die heb ik natuurlijk niet gehad zo'n bloeding ivm de progestran. ik heb niet eerder bloedverlies oid gehad..
Hey Dagmar, heb het ook al op het ICSI topic gezet, maar misschien moet je even het ziekenhuis bellen, zodat zij je kunnen geruststellen! Succes, knuf Daffie
Gewoon vragen naar de dienstdoende gynaecoloog die zich met IVF/ICSI bezig houdt....krijg je echt wel iemand aan de lijn hoor
jeetje dagmar, dat is inderdaad schrikken....... ik ga me suf duimen dat het niks is...... daffie nog maar een paar uur.......heb goed gevoel bij jou.... ginny doe lekker rustig aan en geef het allemaal een plekkie, die tijd heb je gewoon echt nodig..... hier is alles vollop aanwezig hoor dus maandag voor de formaliteit effe bloedprikken en dan kunnen we weer verder gaan met ons gewone leven en toe leven naar een nieuwe poging ergens in aug...... groetjessssss
Dagmar: ik ben erg benieuwd! Hopelijk heb je een echo gekregen en heb je kunnen zien dat het goed is. Ginny: ik begrijp je volkomen. Neem lekker de tijd voor jezelf. Dit kan je niet zomaar even verwerken... Dat heeft echt tijd nodig. Heel veel sterkte hiermee. Voor mezelf: ik voel niets... Ben al erg zenuwachtig nu. De vorige keer begon ik op dag 8 met bruinverlies. Dat is morgen. Dat kwam ook zo uit het niets. Hoop dat dat nu weg blijft.
Hey Angelbaby, spannend he...zeker als de vorige keer op dag 8 de ellende begon! Mijn duimpjes draaien hoor meis! Ik ben op van de zenuwen, slaap echt gigantisch slecht en ben zo bang dat dit weekend ergens mijn ongi doorbreekt...terwijl we toch eigenlijk het kritieke punt (2 weken na de punctie) voorbij zijn.... Voel nog niets, mijn boobs zijn een beetje gevoelig, maar verder geen tekenen van zwangerschap, geen tekenen van naderende ongi... Wat is een lichaam toch een raar iets! xxx Daffie
Jeetje Dagmar, ik kan me voorstellen dat je hier ontzettend onzeker van wordt. Hoop voor je dat ze goed nieuws hebben in het ziekenhuis! Jootje: Geweldig hoor, dat je na 15 seconde al zo'n positieve test had. Nogmaals gefeliciteerd! Daffie: Spannend! Duim voor een positieve test! Allemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik heb net om half 12 de terugplaatsing gehad. Ik stond echt binnen 15 minuten al weer buiten. Wel heel bijzonder allemaal. Nu maar 'geduldig'afwachten.... Eén van de embryo's was trouwens 7 cellig en de ander 8 cellig... Heb me laten vertellen dat het goed was in ieder geval. Zo maar weer even naar de acupuncturist. Zij er van jullie eigenlijk meiden die ook acupunctuur hebben naast de IVF/ICSI?
Angelbaby: Spannend hoor! Duim voor je! Pekske: Toch ontzettend balen hoor! Ben je al weer een beetje bekomen van deze tegenslag? Sterkte nog. Ginny: Ik kan me voorstellen dat het heel veel pijn doet op de zwangeren lijst te zien! Heel veel sterkte nog meid!
Hey Suus, Dus je zit op de wachtbank meis! Heel veel succes komende 2 weken, ik ga duimen dat het lukt! Knuf Daffie
ik baal zoooo.. tis net overgegaan op gewoon bloed.. de gyn heeft gekeken maar kan nog geen zinnig woord zeggen wat er aan de hand is. hij zag wel iets zitten maar weet nite of het goed of niet goed is. het is nog te vroeg.. t enige dat ik nu kan hopen is dat het 1 van de 2 is die afdrijft zeg maar.. en dat er nog 1 goed zit.. woensdag hoopt hij meer te kunnen zien, tis nu echt afwachten... kan wel janken! waarom waarom waarom
He Suus, Wij hebben bij onze 3de ICSI-behandeling acupunctuur gedaan, ik voelde me hier heel erg goed en rustig bij! Nu loop ik daar nog steeds en mijn vriend nu niet meer maar we gebruiken wel allebei de kruiden! Angelbaby en Daffie, mijn duimen draaiien overuren voor jullie! Jootje, super dat de test zo snel positief reageerde! Ginny, ik vind het moedig van je dat je eerlijk durft te zeggen wat je gevoel is! Ik denk dat het een juist besluit is en wens je al het goeds! Dagmar, ik hoop dat jullie zo gerustgesteld zijn! Rach84, hoe is het met jou? Al bijna juni.... En Pekske, hoe is ie met jullie? Gaat het met je? Voor alle andere meiden, heel veel succes met alles waar jullie nou zijn! Dikke knuffel, Schaapje
Ook hier nog even....ik ga zooo ontzettend hard voor jullie duimen en hopen Dagmar. Dat ze woensdag wel goed nieuws hebben. Wat zul je je onzeker en verdrietig voelen nu! Megadikke knuffel Daffie
oww nee dagmar, wat een ellende....bah bah. ik hoop dat het allemaal mee valt en dat het goed afloopt... hier gaat het goed hoor, ik voel dat mijn lijf geen hormonen meer krijgt en daarom een beetje van slag is,ik voel me wat gejaagt en raar eg maar. ongie is in alle hevigheid aanwezig , gepaart met flinke buikkrampen. ik heb 12 juni de evaluatie en hoop dan in juli weer met depil te kunnen starten... ga eerst wel veel vragen stellen, ik snap niet dat mijn emmies zo achteruit gaan... heeft iemand dat hier ook wel eens gehad, dat je eerst mooie emmies heb van gemiddeld 6 cellig en daarna ineens slechter? werden ze daarna wel weer goed? fijn weekend allemaal.....
sterkte dagmar, dit is iets waar je natuurlijk helemaal niet op aan het wachten bent ik hoop dat het uiteindelijk allemaal loos alarm is voor je!