Jeetje meiden wat een goeie maand is mei/juni toch nog geworden. Daffie gefeliciteerd meid Dagmar het komt goed, nog even een paar dagen afwachten en dan een mooie echo Pekske, dikke knuffel meid Flam nog gefeliciteerd met je verjaardag alle wachtende dagen succes mijn duimen draaien Hier mogen we morgen eindelijk weer beginnen, we hebben er zin in! Liefs Debje
Vanmorgen de 2e fm gehad en ben nu echt super down! Er waren er 6 hele grote maar een stuk of 14 die ook al best groot zijn.En dan nog 7 van 10. Ze wil de hele hups van 14 ook nog iets groter laten groeien dus vanavond nog puregon spuiten en dan morgen de pregnyl en dan donderdag de punctie, maar omdat het er zoveel zijn is ze ook bang voor overstimulatie.Ik heb bloed laten prikken en ik hoor vanmiddag de uitslag.En als het iid overstimulatie is dan gaat de hele punctie niet door. Kan wel janken als blijkt dat er echt overstimulatie is, was er zo dichtbij.Het kwam waarschijnlijk doordat ik jong en slank ben, dus ga me nu te buiten eten aan chocolade.Ze vroeg of ik geen buikpijn had, en toen ik zij sinds vanmorgen een klein beetje soms, heb gister nog gewoon gevoetbald, keek ze me raar aan,of ik wel goed wijs was ze keek er echt van op,maar goed daar heb ik nu weinig aan. Duimen jullie voor me mee?
Oh Diana, dat zou echt heel erg balen zijn zeg! Mijn duimen draaien heel hard voor een goede bloeduitslag en een goede punctie donderdag! Houd moed meid!
ik heb zojuist mijn spuitschema over de post gekregen ik ga nu minder gonal spuiten. ik spoot de eerste 3 dagen 75EH s'ochtends, en s'avonds 150 EH dat word nu 37,5 EH s'ochtends(eerste 3 dagen) en 112,5 EH s'avonds. dus ik spuit nu 3/4 van wat ik eerst spoot. ik denk dat dit zo weg goed is. ik ben benieuwd!
geen chocola eten, maar heeeeeel veel drinken. niet alleen water, maar ook sap en limonade. veel meer dan je opkan. en blijven plassen. dat helpt tegen overstimulatie. doen hoor!
goed zo rach van je schema, hopen dat het nu goed komt. moest vanmorgen gelijk aan jou denken, kan me nu pas echt voorstellen hoe *** je je gevoelt moet hebben. Hoezo helpt het ervoor dan?Ik ben gelijk begonnen met drinken (een borrel ook goed>hahaha),maar vroeg me af hoe het komt dat het daartegen helpt?Maar het is dan toch al te laat, hoor vanmiddag al of het doorgaat of niet.
drinken is goed omdat je hormoonwaarden in je bloed minder worden en veel plassen omdat je ze uitplast. dus pak een fles (euh.. laat die borrel nog maar even staan 8) ) en drink m leeg! toen ik die ochtend hoorde van die overstimulatie heb ik de hele koelkast leeggedronken ik was echt zo geschrokken. als ik met de icsi gaat beginnen ga ik elke dag in ieder geval 1,5 liter water drinken. moet sowieso eigenlijk al he! ben je al aan het drinken? misschien helpt dit: en ik snap heel goed hoe je je voelt diana hier zit je echt niet op te wachten natuurlijk..
nee diana het is zeker niet te laat.. doe nu maar gewoon wat Rach zegt... echt waar! @ rach.. heeel veel succes. fijn dat het schema er is, hoop dat het nu goedkomt! de rest.... ook denk ik aan jullie....
hahaha, ik dronk al wel,maar niet genoeg schijnbaar. Maar het bloed is al geprikt, dus wat betreft de punctie wel of niet is het al wel te laat.
Joepie heb een Positief telefoontje gehad!De waardes waren 3000 en dat was ruim onder wat het mocht zijn.Dus we gaan vanavond nog gewoon puregon spuiten zodat ik dus de 6 grote heb en dan hopelijk ook nog meer van de hele hups ook al grote, nou zou mij benieuwen.Donderdag de punctie! Rach, ik heb net in dat uurtje een liter water gedronken en het heeft iid dus geholpen hahaha
mooi zo! ik weet nog toen ik gebeld werd dan mijn waarde bijna 18.000 was ik hoop niet dat het over dezelfde waarden gaat want dan was ik er echt erg aantoe
Goed om te horen dat je door kan gaan, Diana. Succes en sterkte met de punctie donderdag! Duim voor een mooi resultaat voor je! Rach, Jij nu ook van start. Spannend. Ga duimen dat alles goed verloopt bij je! Maar met dit spuitschema kan t niet anders dan dat t goed komt! Flam, nog van harte! XXX Pekske, dikke knuffel. Wat bij mij altijd helpt als ik een dip heb, is iets voor mezelf kopen. Heerlijk gevoel geeft dat. ... ...Sterkte meis! Liefs, Vietje
Mirjam, spannend hoor! Ga voor je duimen. Dagmar, dikke knuf! Komt goed hoor! De rest allemaal succes en sterkte Dikke knuffel Vietje
Gelukkig Diana, op naar de punctie zou ik zeggen Ik mag zo weer gaan werken, heb toch echt zo geen zin! Wil lekker thuis wegmijmeren bij het feit dat we een positieve test hebben, maar ja de patienten kan ik ook niet in de steek laten he. Loop wel de hele tijd met een grijns op mijn gezicht haha, dus ze zullen wel denken! Knuf Daffie
Gefeliciteerd Daffie! Ik heb vanmorgen mijn eerste punctie gehad En het viel gelukkig allemaal mee De laatste prik was wel behoorlijk pijnlijk, maar dit kwam omdat de arts in mijn cyste prikte Ik heb daar nu ook antibiotica voor gekregen voor 3 dagen We hadden in totaal 14 eitjes! En er zijn er 10 goeie overgebleven Zaad van mijn man is ook goed Nu maar hopen dat het goed samen gaat
Ik ga even proberen op iedereen te reageren.. ooievaar iehhh dat moet vervelend geweest zijn dat ze in je cyste zat.. maar je resultaat is wel heeeel mooi zeg!! Toppie.. dat is alvast een goed begin!! ik duim voor je dat er mooie emmy's uit ontstaan!! Debje1976 dat is fijn dat je weer mag beginnen!! Mijn duimpjes staan alweer klaar!! TOITOITOI Diana Zo jij hebt ook lekker in spanning gezeten zeg!! Gelukkig mag je gewoon doorgaan!! Ik duim voor je en alvast heel veel succes voor donderdag!! Focus je op je ademhaling dan komt alles vast goed!! Flam Wat lees ik? Ben je jarig geweest? HIEP HIEP HOERAAA Van harte gefeliciteerd! en je bent zo lief dat je steeds voor iedereen berichtjes achterlaat. je bent super! Dagmar He wat rot zeg!! Ik hoop en duim me rot dat het niets ernstigs is!! Angelbaby Hoe gaat het nu? Ik hoop dat het allemaal niets te betekenen heeft!! DUIM DUIM DUIM Daffie hier nogmaals HEEEEEEEEEL ERG GEFELICITEERD!!! wel vreemd he? Althans dat vind ik wel, ik vind het heel fijn en leef op mijn roze wolkje maar tegelijkertijd kijk ik wel een paar keer per dag op de tests of het ECHT zo is...hhihihii... Geneit ervan!! Voor de rest kan ik het geloof ik niet allemaal meer volgen.. Hele dikke kus