vietje, succes morgen he! en Dagmar, jij ook heel veel sterkte, ik hoop dat het allemaal mee mag vallen
Hoi meiden, hier ben ik ook weer even! Dagmar Ik heb 1½ week bloed/bruinverlies gehad en ook echt flinke buikkrampen, maar had toch een mooi kloppend hartje met 7 weken. Dus probeer positief te blijven en ik hoop dat morgen alles goed is. Vietje Jij morgen de punctie toch? Succes meid en ik duim voor een mooie score! Angelbaby Hoe gaat 'ie? Wanneer mag je testen? Ooievaar Jij van de week de punctie gehad, las ik. Ik duim voor een paar hele mooie emmy's en een positieve test over 2 weken! De rest Hoe is het met jullie? Wij hebben vanmiddag het evaluatiegesprek gehad en zoals we al dachten zijn er geen rare dingen gebeurd tijdens de zwangerschap...wij horen helaas bij die paar procent bij wie het mis gaat. Maar er staat een volgende zwangerschap niks in de weg, dus zodra ik ongi ben, mag ik weer gaan spuiten voor de volgende poging! Nu dus maar hopen dat die duivels met een week of 2 / 3 zijn, dan zijn we nog mooi optijd voor de zomersluiting van de poli. Dus er gaat hier weer heel langzaam een zonnetje schijnen voor ons
Ginny, wat fijn om te horen dat je weer gewoon aan een nieuwe poging mag beginnen! Dagmar, succes morgen met de echo, mijn duimen draaien hoor! Je moet gewoon onder de zwangeren blijven Vietje, ook hier nog even heel veel succes met de punctie morgen. Ademhaling is het belangrijkst Angelbaby, hoe lang moet je nog wachten meis? Wat een onzekerheid he zo! Ik duim hoor! Ooievaar, over 2 dagen de TP, spannende weken wordn het! Succes alvast...probeer genoeg afleiding te zoeken Ik heb het vandaag aan mij ouders verteld. We hebben ze opgehaald op schiphol en ik deed net of we morgen gingen testen, dus mijn moeder vond het superspannend. Thuis hebben we ze allebei een klein kado'tje gegeven (kleine sokjes en een mutsje) en toen liepen ze allebei helemaal rood aan van de emotie en begonnen ze echt helemaal te huilen. Voelde zo geweldig! Ze zijn echt zo blij voor ons.... Ik gun het jullie ook allemaal zor heel erg, dus strooi ik hier even flink met HCG (heb nu toch genoeg) **************** ************ ******** **** ** * Dikke knuffel Daffie
Hey pekske, ja ook ik ben nu volop aan het IVF-en. Ik vind het heel vervelend voor je meid, dat het nu al de 3de keer niet goed is verlopen. Hopelijk slaagt de 4de keer wel. Wat betreft de druk die je voelt....ik herken dat maar al te goed. Ik noem daarom ook geen data wanneer en hoe ver ik ben. Anders ben ik er teveel mee bezig en ik weet van mijzelf dat ik niet met die druk om kan gaan. @ Daffie, van harte gefeliciteerd meid....heerlijk he?
ginny fijn dat je weer verder kunt, ben je voor je gevoel ook weer bezig he. Daffie: wat fijn dat je ouders zo met jullie meeleven,doet een mens goed he? Dagmar: als het goed is heb je de echo nu gehad of ben je nog bezig.Ik hoop zo dat je met goed nieuws terug komt.Lieve dagmar ik denk aan je! gister de pregnylspuit gedaan, manlief wou de ampullen openbreken, nou 2 waterampullen zijn totaal verbrokkeld hahaha, gelukkig geen glas erin dus kon het toch nog gebruiken, ik heb toen zelf maar de poederampullen opengebroken, ging natuurlijk perfect hahaha,dus het zit erin. Morgen om 8.50 moet ik in het ziekenhuis zijn.Wat ik me afvraag he, ze kunnen misschien wel veel eicellen vinden, maar mijn man zijn zaad is niet superveel, tussen de 2 en de 4 miljoen, kunnen ze dan wel al die aancellen aan?Ze bekijken het in nijmegen terplaatse of het ivf of icsi wordt, maar het zou zonde zijn toch als er wel veel eicellen zijn maar geen genoeg zaadjes
aaaaaaaaaaaaaaaaaarggghhhhhhhhhh tis mislukt! toch wel een miskraam dus... mijn mannetje is heeel verdrietig nu en neemt vrij vandaag.. hij is er echt kapot van.
Hey Dagmar, wat ontzettend kl#te meid en dat je mannetje er kapot van is kan ik me helemaal voorstellen. Kruip in elkaar armen en troost elkaar Heel veel sterkte komende tijd.... Dikke knuffel Daffie
dagmar.... jee meid wat erg snap heel goed dat jullie er helemaal van ondersteboven zijn wens jullie heel veel sterkte!
Oh nee Dagmar Ik had zo gehoopt dat het nog goed zou komen. Wat vreselijk voor jullie! Eerst de blijdschap van een positieve test en nu dit nare nieuws. Ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen. Gr Flam