Jij bent de eerste! En daarna roep ik alle anderen.... Natasja, Lieke, Elvira, ElviraR, Jaycey en alle anderen......
hello girls.. Aldonza , hoe gaat het met het bijspuiten van de puregon? Elmootje, ik herken je gevoel hoor meid zo van stel je eens voor......Maar voorlopig zie ik nog alle kansen open liggen. dus zoals prinses zegt punt uit. Lenneke , ook voor jou gaat het al opschieten ben zo benieuwd hoeveel hartjes er kloppen. Jaycey, Welkom in de club. Carulli, een week voorbij meid, nog een weekje te gaan , hoe voel je, je eigenlijk.? ElviraR, Je zult vandaag of morgen wel weer terug zijn van wintersport....WELKOM terug meid.... LIEK...
Hoi Meiden, Jemig, had weer een hoop bij te lezen van jullie! Het wordt steeds drukker en luidruchtiger hier. Ik heb vanmorgen mijn ziekenfonds voorwaarden nog eens doorgelezen op aanraden van de gyn, en hierin staat dus vermeld dat bij een doorgaande zwangerschap van tenminste 12 weken, weer overnieuw geteld gaat worden. Dus na een mk die bij ons 13 weken heeft geduurd. Dit zou nu dus zo zijn dat ik dan in aanmerkingen kom voor 3 nieuwe behandelingen. Heb net maar het zk gemaild met deze vraag en dat ik dus van mening ben dat we hiervoor in aanmerking komen. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze een mail sturen, ze zijn vandaag natuurlijk gesloten. Maar als het zo is, zou dit natuurlijk perfect zijn. Heb net even Stitch gedouched, meneer vond het nodig om in een dode vis te rollen. Stinken dat het deed en hij helemaal trots natuurlijk. Ik vind hem zo liefffffff. Verder ga ik zo even aan de strijk, het bed verschonen en even stofzuigen boven, is dat ook weer helemaal aan kant. Allemaal een fijne avond... @Aldonza Super dat je mocht beginnen met de Puregon! Lukt het allemaal een beetje? @Caruli Wachten duurt veel te lang, ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt en ik duim voor je hoor! @Jacey Welkom terug, volgens mij had ik het al gezeg, maar kan het niet meer terugvinden. Tuurlijk ben je hier gewoon welkom, we moeten het toch maar met zijn allen zien te rooien. @Prinses Ik ken je nog niet zo goed, maar vind het super dat je er bent. @Lieke Nog maar een paar nachtjes en dan mag je weer naar het zh. Ik hoop echt een keer gezellig met je een bakkie te doen in de wachtruimte, het is er al saai genoeg. @Natasja Ben je al ongi geworden, of heb je stiekem een testje er tegenaan gegooid? Duim weer voor je en ik haat het hoe onze lijfjes ons zo in de maling nemen. @Elmo Ik hoop dat je hoofdpijn nu weg is, verpest toch een beetje je weekend. Maar ja nu kan je wel lekker DramaQeen spelen, daar zijn we immers goed in. @Lydia Hoe gaat het met jou? Lukt het nog een beetje het spuiten en voel je je goed. Hoop ook dat het met je rug iets beter gaat! @ElviraR Damn meid ik heb je helemaal gemist. Hoop dat je het naar je zin hebt gehad op wintersport. Iniedergeval welkom terug alvast. Dikke kus, Elvira
ElviraR Ben je er nou al weer? We missen je! We hebben iemand nodig die de orde hier een beetje handhaafd Hoe was je vakantie meid? Elvira Die vieze puber van jou ook! In een dode vis rollen, wat denkt die aso wel. Ik weet het wel hoor...wilde lekker met zijn surrogaatmoeder onder de douche en vertroeteld worden....de slimmerd. Hoofdpijn is nog niet weg....denk morgen! Die pittenzak was wel ff lekker. Nu zijn we net klaar met eten dussss lekker op de bank, pittenzak nog een keer in de magnetron en lekker chillen. Elmo
hhahaha, die dode vis lag dus op de graskant. Ik had hem niet gezien, waarschijnlijk uit de bek van een vogel gevallen. Hij dacht lekkuh, parfum voor de vrouw. LOL
@Lieke Nog maar een paar nachtjes en dan mag je weer naar het zh. Ik hoop echt een keer gezellig met je een bakkie te doen in de wachtruimte, het is er al saai genoeg. heej elvira , ik zie ons samen al zitten daar hahahaha erg gezellig. Ik ga er dinsdag heen..... liek
Oh Liek, Dinsdag ben ik er niet, zou bijna zeggen helaas! Moet pas de 3de week van feb weer. He volgende keer beter dan, lekker aan de gratis capuccino. X
Caruli inmiddels weer een weekje voorbij...de helft van de wachttijd zit er nu op....duimpjes draaien hier nog steeds heel hard door hoor...De moeilijkste week is nu aangebroken. Denk aan je en dikke knuffel! Elmo...nu je hoofdpijn beetje minder? Ik had hier van de week de hittepit in de magnetron opgewarmd, maar blijkbaar een keer net iets te lang....hele ding stond in de hens...dus maar opgepakt en naar buiten gegooid. Mennn, wat een stank..(al zal vriendje vis van Stitch nog lekkerder hebben geroken). Nu dus van de week maar weer een nieuwe halen..of misschien gewoon een kruikje. Heerlijk is dat he...bankhangen..mmm ga ik zo ook weer mee verder, maar moest tussendoor nog wel even hier komen kijken. Elvira...bij dat slechte nieuws van toen nu toch weer wat beter nieuws.....je zou in aanmerking moeten komen voor 3 volledige pogingen...hoop toch nog wel steeds dat je er nog maar 1 van hoeft te gebruiken hoor. Spuiten gaat hier wel goed hoor....was bijna trots dat ik nog vrij 'gave' buik had, maar inmiddels komen daar toch de eerste blauwe plekjes. Moet de komende 3 dagen echter weer op mijn werk spuiten (vind dat toch altijd minder) aangezien ik avonddienst heb. Er zijn enkele collega's maar op de hoogte en dat wilde ik eigenlijk zo houden. Overigens over mijn 'humeuren'.....zo valt het eigenlijk wel mee.....ben wel nog harder in de auto aan het schelden op mede weggebruikers en in mijn dromen heb ik zo'n bonje met bepaalde collega dat ik haar aan haar haar de deur uit sleur.....maar vind mezelf verder best relaxt....dat drakerige valt eigenlijk best mee (al zeg ik zelf). Nu snel weer bezoekje aan het toilet brengen.... Die 2 1/2 liter drinken lukt me wel, maar............het moet er ook allemaal weer uit dus zit ook erg vaak op toilet. Oja, zou ik het ook bijna vergeten.....Jaycey helaas dat het nodig was, maar ook hier ben je van harte welkom....voor je het weet is het alweer 7 februari....gaat je lukken hoor! Enne....Lenneke....ik vind je banner prachtig!! Groetjes, Eva.
Eva: Mijn pittenzak heeft het 2x overleefd zonder in de fik te vliegen staat ook op het labeltje: max. 700W 2.5 min. hihi als je je daar aan houdt...is er niks aan de hand. Nu gaat het ietsie beter...nog niet weg. Zit lekker in pyjama op de bank (hoe erg). Balen he...weg gaaf buikje, welkom plekken! Elmo
He lieverds! I'm back en heelhuids ook nog! Heb jullie gemist hoor en aan jullie gedacht. Heb snel snel bijgelezen, maar ben nu ff te moe om overal op te reageren. Morgen begin ik weer met werken, dus moet echt mijn nestje op gaan zoeken. Kom zsm weer reageren; heb iig goede berichten gelezen! Truste en tot gauw! Zal ik weer eens ffies orde in de tent brengen hahaha XXX
Hé ElviraR, Fijn dat je terug bent meis. Je zal veel bij te lezen hebben denk ik. Hoop dat je een fijne vacantie hebt gehad. Elvira, Hier gaat alles goed. Spuiten gaat prima, aleen mijn rug werkt niet echt mee. Had gisteren eind van de dag wel ff een instorting. Heb veel gehuild. Of dit nou van de lucrin komt? Geen idee. Iedereen een fijne dag toegewenst. Veel liefs Lydia
@ Yessss we mogen nu echt verder! @ Hoi Eva: We gaan mooi gelijk op zie ik! De uitgangsecho zag er prima uit. Gister, 28 januari, begonnen met gonal-f (225) 5 Februari 1e folikelmeting. Spannend! Groetjes Marjo