IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Go Elmo Go Elmo in ronde 7! Laat je je ventje ff afvlaggen voor de start voor je de daca zet :D

Ja ja, nu ik eens een keer raar. Gelukkig ken ik mijn lijfje een beetje en had ik al in de gaten dat mijn ei vrij laat was dit keer, maar toch....Wordt nu wel tijd voor ongi (CD 30)
    Wordt dan toch weer een beetje gek van mezelf (en dat was lang geleden). Lijkt een beetje alsof er op de ene schouder een duiveltje en op de andere een engeltje staat; Engeltje: wonderen zijn de wereld nog niet uit...het zou zomaar kunnen; Duiveltje: doe normaal man. Je voelde vorige week aan je borsten de ongi al aankomen en hebt sinds za al af en toe ongigevoel, dus zal vandaag of morgen echt wel losbarsten.....Pfffff
    Morgen dag 31; is recorddag sinds 1,5 jaar.....Maar wie weet barst het zometeen al los. Ik houd jullie op de hoogte ;)

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Als je van je medepersoontjes op je schouders af wilt: testen.....kan nooit kwaad. Maar balen is het zeker.....dat het nu weer anders loopt....tenzij....

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    PPPFFFFFFFFF, zenuwslopend weer.

Eerst Natas die raar deed, nu ElviraR weer.
    Ikzelf had het vorige maand ook. Ik was nog nooit later dan dag 30 ongi geworden, nu kwam het pas op dag 34. Ik was blij dat ik door ovutesten wist, dat ik een erg laat ei had. Anders was ik gek geworden.

Maar wat jou betreft, misschien........ toch!
    Ik fluit nog even een rondje :) :) :) :)

4. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Nee, ik geloof er echt niet in en ga niet testen voor vrijdag. Voel me hetzelfde als altijd voor ongi en mijn voorgevoel klopt al 1,5 jaar. No worries...komt vanzelf goed ;) Is alleen zo frustrerend dat wachten...Je krijgt op de een of andere manier toch valse hoop.
    Heb al eens op dag 31 getest (is morgen) en werd een half uur later ongi. Dus vandaar dat ik zeker tot vrijdag wacht. Denk nl niet dat ik dat ga halen.
    Bedankt voor het luisteren ;)

5. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Caruli heel veel sterkte meid, duim voor je dat het goed gaat!

Elmo wat een goed nieuws! En ongi en een mooi broedhokje vanbinnen, nou laat die eieren maar komen zou ik zeggen!

ElviraR zijn de duivels er al? Het duurt altijd langer als je er op zit te wachten volgens mij...

Liefs allemaal

6. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Zie boven ;)

Ik heb eigenlijk nooit vertraging en zat er ook niet echt op te wachten. Omdat ik vrij goed kan signaleren wanneer mijn ei is, wist ik dat deze ronde wat langer dan normaal zou worden (is 1 x in de zoveel tijd). Maar had gisteren of uiterlijk vandaag mijn ongi toch wel verwacht. Ach ja, vandaag is nog niet voorbij he ;)

7. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Dames, voor velen van jullie is het spannend nu he!

Heel veel succes allemaal! Ik zal voor jullie duimen dat de :evil: :evil: wegblijven !

Groetjes Roca

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oke, ik ga het toch vragen...noem geen namen.....maar:
    Heb je je tussentijdse toets gehaald?
    Ik reken op gebak hoor....kunnen we wel gebruiken hier denk ik, genoeg te vieren!
    Elmo'tje

9. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    :(: :(:

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, straks wil ze het er niet over hebben ;)
    Nou verraad ik niemand ;)

11. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    @ Carulli meis wat een kl ...z..i Dat dit op deze manier zoveel onzekerheid brengt bij je. hopen nog op innestelen uiteraard.
    blijf vooral hier alles eruit gooien we zijn er voor je.

@ elviraR Waarom gaat het elke keer weer anders he, gelukkig ben je verzekerd van jezelf met een laat ei. En inderdaad je bent ook op vakantie geweest dat kan zeker een beetje invloed op je cyclus hebben.

hier sinds vandaag dag 24 heb ik net zitten rekenen van de cyclus ook flinke ongesteld krampen * ik had volgens mij een vroeg ei *
    Maar nog niet ongesteld zal binnen nu en een aantal dagen wel komen.
    cyclussen lijken steeds regelmatiger te worden tenminste binnen 28 dagen.

liek.

12. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hey liek,
    Best fijn vind ik dat je je lijf op een gegeven moment een beetje kent...
    Mijn vakantie kan idd ook invloed hebben. Heb dat eerder nog niet gehad, maar ja, kan toch altijd weer anders zijn.
    We wachten maar "geduldig" op de duiveltjes. Iig wordt ik niet meer voor het onstructiegesprek ongi, of mijn volgende cyclussen moeten wel heel kort zijn. Kan dus hoogstwaarschijnlijk meteen na gesprek aan de slag. Da's mooi meegenomen ;)

13. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Je lijf houd er al gewoon spontaan rekening mee elviraR.... :)

14. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Elmo: wat fijn dat de uitgangspositie weer oke is..

ElviraR: je cyclus houdt nu al rekening met je! Zet hem op meis...

Karin

15. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Caruli ow wat zul jij het nu zwaar hebben....en eigenlijk weet je gewoon nog niks. Ik blijf doorduimen hoor, dat het hierbij blijft en je straks toch een positest hebt! Heel veel sterkte met afwachten.
    ElviraR wat fijn dat je ongi 'meedenkt'....meestal is het anders....maar goed...zou wel fijn zijn als je hierdoor snel aan de slag kunt.
    Elmo jij morgen dus met de Deca starten....heel veel succes meid!
    Lieke jij zit dus ook op ongi te wachten (of misschien stiekem toch maar niet eigenlijk he!?).

Hou het verder kort....ben erg moe...megadruk op het werk en vannacht maar 3 uur geslapen...dus ik duik vroeg mijn bedje in. Spuiten gaat verder prima, begin wel wat meer al mijn buik te voelen...er gebeurd dus wat en hopelijk zien we zondag al wat goede dingen (eitjes heten ze Eva....)
    Schuif nu snel aan want mannetje heeft heerlijk gekookt....
    Fijne avond en tot ...morgen misschien?
    Groetjes, Eva.

Oja, heb van hele lieve vrienden van ons een boeddha gekregen. Toen hun bezig waren met MMM kregen ze een boeddha voor geluk van ons...uiteindelijk bracht hij hun een zwangerschap van een tweeling (nu bijna 33 weken)....hopen dat hun boeddha voor ons ons ook wat moois gaat brengen....wordt in ieder geval flink over bolletje en buikje geaaid/gewreven... :) .

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

He wat leuk Eva,
    Ik kreeg ook bij onze eerste behandeling vorig jaar een boedha! Mooi symbolisch cadeau van haar! Lief!

17. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Is idd wel ff goed geregeld door mijn lijffie he :D Maar toch blijf ik het vreemd vinden hoor hihi

Eva; Wat een mooi gebaar zeg van je vriendin (van jou ook toen ;) ) Ik hoop dat je Boeddha je alle geluk van de wereld gaat brengen.
    Nu lekker gaan uitrusten. Rust hebben je eggies nodig om veel en groot te worden ;)
    Knuf

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zit zeker nog met het hoofd in de bergen.... :)
    Volgens mij was het toen niet haar cadeau aan vriendin hoor ;)

Elmo

19. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou valt best mee met ElviraR hoor...ze is niet helemaal van de waps.. :) ;) . Toen onze vrienden bijna gingen beginnen met IVF hebben we hen idd een boeddha gegeven. Die vond bij hun een mooi plekje in huis waar die nu ook nog steeds staat.
    Nu hebben wij dus een nieuwe boeddha van hen gekregen en die heeft ook al meteen een mooi plekje in ons huis gevonden. Heb net ook heerlijk uitgebreid met mijn vriendin aan de telefoon zitten beppen.....heeeeeeeeeeerlijk!

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow EXCUUS...ik heb helemaal niet goed gelezen....sorry sorry sorry......!
    You're wish is my command (schrijf ik dat goed?).
    Heb "van ons" over het hoofd gezien.....oooops.

Deel Deze Pagina