Yesss, ik mag in januari starten....ben helemaal hyperdepieper nu! Het precieze schema en de recepten worden nog opgestuurd, maar ik weet dat 11 januari de 1e Deca erin gaat (overigens zelfde dag als dat ik voor 1e keer naar acupunctuur ga) en dat ik 27 januari voor uitgangsecho moet. Mennn....ik ben zo blij dat ik nu eindelijk een definitieve datum weet. Wel grappig om te lezen wat de verschillen zijn per ziekenhuis (en natuurlijk ook per persoon, afhankelijk van reden van IVF).
Nou meid, wat goed zeg! Denk dat we aardig gelijk opgaan! Ik heb de 30ste de uitgangsecho maar hoef 1 feb. pas met deca. te starten Half februari de punctie hoogst w.s. jij? Kus Elmo
hopelijk vliegt de tijd snel voorbij dat jullie mogen beginnen, eindelijk vooruitgang in de zaak nu gaan we duimen dat alles volgens schema loopt en dat jullie niet teleurgesteld worden groetjes brenda
Wat fijn Elmo en Aldonza....jullie kunnen al gaan aftellen! En dan hopen dat alles gewoon meteen goed gaat! Bij mij zijn het nog zo veel dagen, dat ik er nog maar even mee wacht hihi
Als alles volgens schema loopt zou ik ook halverwege febr punctie hebben! Jij bent al met de pil begonnen toch? Ik hoefde dat niet maar moet dus wel half jan al starten met deca. Vandaag weer 2e vragenlijst van onderzoek thuisgestuurd gekregen...maar zo weer eens even invullen. Groetjes, Eva.
Ik start met de pil op CD 3 en moet nog ongi worden...maar wanneer dat ook is, op 27 jan. stop ik met de pil. Dan heb ik de 30e de uitgangsecho! Bij mij staat alles dus vast. Het enige wat roet in het eten kan gooien zijn cystes of poliepen...en die laatste zijn nogal populair de laatste tijd Nee hoor, ga ervan uit dat alles goed is de 30e! Zal blij zijn als ik ongi ben...dan kan ik beginnen!
Hoi Meiden, Vanmorgen in het ziekenhuis geweest. Vond het erg spannend. Van de hormonen heb ik weinig last, ben iets emotioneler (gisteren lekker zitten janken bij een een film), maar dat ben ik normaal ook al dus dat merkt niemand, hahaha. De follikels waren al flink gegroeid! er waren er al 3 groter dan 13 mm! Als er meer dan 3 groter zijn dan 17mm krijg ik de punctie. Eigenlijk moesten we woe. terug, maar de arts wilde nu toch liever dat we di. al komen omdat het zo voorspoedig gaat. Als het zo blijft gaan hebben we do. of vr. de punctie. Het is zo onwerkelijk allemaal. Maanden ben je er mee bezig, speur je internet af, kijk je voorlichtingsfilmpjes enz. en nu is het bijna zover! De echo was ook heel bijzonder hoor, opeens zie je bij jezelf allemaal van die grote zwarte blaasjes, zo wonderlijk dat je je eigen binnenkant kan zien. Nu begonnen met orgalutran, als het goed gaat hoef ik niet eens met de puregon meer te beginnen. Na de pregnyl (en de punctie) ook starten met die vaginale dingen, dat lijkt me nog het minst prettige. Ik hou jullie op de hoogte en hoop dat jullie snel zullen volgen! Liefs Lenneke
Hey, klinkt allemaal spannend. Ik weet hoe je je voelt ik heb het juist zelf allemaal meegemaakt! Ik wens je in ieder geval heel veel succes!
Lenneke fijn dat het zo voorspoedig gaat en helemaal fijn dat alles gewoon door loopt in jullie ziekenhuis zo met kerst en O&N. Hopelijk ziet het er dinsdag ook netjes uit en mag snel de punctie volgen....broed ze meissie!
Hallo allemaal, Voor 2007 wens ik jullie heel veel succes, geluk en moed toe. In de apotheek zie ik alleen maar de recepten voor de medicatie en de gezichten. Hier lees ik de emotie's en alles wat daarbij komt kijken. Ik blijf alle gebeurtenissen volgen en hoop dat al jullie wensen vervuld mogen worden.
Lenneke! Ook jij bent dus een goed broedkipje! Eind van de week eitjes leggen...spannend! Ik wens je heel veel succes meid! Op naar een mooie bevruchting! Liefs Elmo
Jingels; bedankt voor je lieve woorden! Lenneke; Wat goed! Ik duim me te pletter dat de punctie goed verloopt, maar natuurlijk nog meer voor een super bevruchting!....TP zal dan misschien nog net 2006 zijn, of toch 2007....Ben benieuwd! Heel veel duimjes en een dikke knuffel, Elvira
hoi meiden zo wij zijn begonnen inmiddels 2 spuiten gezet ik vind het wel eng hoor ik heb het niet op spuiten mijn man helpt me gelukkig gisteren heb ik hem zelf gezet maar mijn man had hem vastgehouden voor het geval ik terug zou trekken hihi maar goed over 10 dagen hoef ik pas weer te werken dus heb ik nog even om te oefenen want dan moet ik het zelf kunnen 31 dec ongi worden en dan gonalf erbij gaan spuiten ben benieuwd of ik daar bijwerkingen van krijg tis wel spannend allemaal hoor nou meiden ik wens iedereen nog een fijne feest dag en een gezond en gelukkig 2007 dat onze wens volgend jaar maar mag uitkomen! groetjesssss liefs
Caruli; spannend zeg! Kan me voorstellen dat het spuiten echt wennen is. Vraag me af of het mij ooit zal lukken... Ik wens jullie enorm veel suc6 en duim heel hard voor een goed eindresultaat! Ook voor jou natuurlijk nog een fijne kerstdag en dat alle wensen in 2007 mogen uitkomen!
En Lenneke jij moest toch vandaag weer voor fm? Hoe zag het eruit meis? Weet je al wanneer de punctie plaats gaat vinden? Caruli jij alweer 2 spuiten gezet, goedzo. Ik ben benieuwd hoe je het ervaart, niet zozeer het spuiten maar hoe je je voelt onder de meds....ben alleen weer even kwijt....spuit jij nu ook eerst Decapeptyl of was het Lucrin ofzo? Heb hier nachtdiensten, vanavond de laatste, gelukkig maar want slaap overdags beroerd. Gelukkig is het wel gezellig op het werk en zijn we zo over de nacht wel redelijk bezig dus dat gaat redelijk snel om. Allemaal ook nog een fijne 2e kerstdag!
hoi ik begin met lucrin idd en 2e cyclusdag moet gonalf erbij gespoten worden tot nu toe merk ik niet veel van lucrin maar wie weet komt dat nog als gonalf erbij komt we zien wel ik moet zodra mijn ongi er is het zh bellen alleen is dat 31 dec dus denk dat ze er dan niet zijn maar ik zal rond cyclusdag 12 de eerste echo krijgen dus ben benieuwd groetjesss
Aldonza, Inderdaad vandaag weer voor fm. Het gaat supersnel, er waren er al 3 groter dan 17mm. Zelfs 1 van 19mm. Donderdag de punctie....! En als het dan goed gaat op oudjaarsdag de terugplaatsing. Dat word echt een superspannend nieuw jaar! Van de hormonen nog steeds niet zoveel last, zie wel een beetje op tegen de punctie. Maar het zal wel goed gaan. Caruli ook veel succes he! Liefs Lenneke