IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Elmo en ALdonza; kan niet zeggen hoe blij ik voor jullie ben! TOP echt waar. Ik blijf me suf duimen voor jullie, als jullie dat wel weten (misschien dat daarom mijn symptomen wegblijven hihi) Op naar een mooie valentijnsTP!

Liek; toppie hoe jou gesprek is gegaan. Heb in je eigen topicje gereageerd!

Iza; eierstokjes, nu eens even goed naar vier luisteren: DOE WAT JULLIE GEVRAAGD WORDT EN ANDERS IN DE HOEK ;)

Lydia;hoe was je eerste spuit Puregon meis? Hoop dat ie meeviel!

Viertje; alles paletti?

Meeting met Duikster was meer dan gezellig :D Was van tevoren bang dat we snel uitgepraat zouden zijn, maar dat was absoluut niet het geval! En kleine Nick, die's echt een poepie!

Net is MvM geweest en gelukkig knalde ook die 2de streep meteen van de test..haha toch weer blij!
    Ik plas vanaf vandaag met al mijn liefde voor jullie!
    Kus en zet 'm op allemaal!
    Ik denk aan jullie.

Oh ja, ik ga di in het tweede gesprek wel zeggen dat ik zwanger ben, dus denk dat ze me daarna wel iets minder graag zullen hebben...Kan ik nl 4 mnd aan de slag en er dan na 4 mnd alweer uit...(als alles goed gaat..) Ach ja, we zien wel. Mijn ego is iig weer gestreeld ;)

2. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedeavond ladies!

Goede berichten lees ik hier van Elmo en Eva....mooi mooi! Ook ik blijf doorduimen en dat jullie maar snel op 'dé loungebank' terecht mogen komen....

Meiden voor iedereen verder een fijn weekend, denk aan jullie hoor!

Liefs Nollie

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Pipeloi,

Het is weekend! Ik hou van weekend.

ELmo: Meis ik ben zo blij dat de punctie doorgaat en zo snel al. Je bent een super broedkip en ik ben supertrots op je.

Eva: Op jou ben ik net zo trots. Gelukkig voor jou ook de punctie. Jij en Elmo nu voor een superscore en een mooie bevruchting.

ElviraR: Hier alles paletti hoor. Met jou ook? Komt helemaal goed hoor met die solli, en zo niet is het hun verlies. Wat leuk dat je het zo gezellig hebt gehad met Karin en de kleine Nick. Heb je ze nog wel een kus van me gegeven..

Liek: Heb ook in je eigen topic gereageerd, vind het helemaal geweldig en succes met de IUI.

Natasja: Ook voor jou ben ik zo blij dat het gesprek positief was en jullie ook met IUI gaan beginnen.

Lydia: Hoe is het met je? Is het gelukt met de Puregon? Denk aan je hoor!

Caruli: Fijn dat je ondanks de omstandigheden weer thuis bent. Gaat het een beetje met jullie?

Nollie:Hoe is het met jou nu? Jij kwam ook uit deze regio toch?

Iza: Welkom hier en wat leuk dat je gezellig met ons meebept.

Lizette: Ook voor jou een warm welkom en leuk dat je er bent.

Ik hoop dat ik niemand vergeet, zo ja sorry. We zijn ineens met zoveel meiden, dat je snel ergens overheen leest.

Liefs,
    Elvira

4. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    pieuw veel om te reageren ben beetje gaar na mijn avonddienst.
    mag het even wachten , ik ben van ieder op de hoogte en ben blij dat het allemaal goed gaat.
    liefs liek.

5. Iza

Iza Lid

22 okt 2006
    77
    0
    0
    Almere
    ElviraR hihi, trouwens Gefeliciteeeerd!
    Ze luisteren al niet naar mij ;) dus naar anderen helemaal niet hihi!

Voor alle anderen: succes meiden en een heel fijn weekend gewenst! xx

6. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ben hier helemaal hieperdepieper....mega goede afleiding voor morgen; mijn vriendin is vannacht bevallen van 2 gezonde kids (ook middels ivf zwanger geraakt). Dus vandaag gaan we daar nog naartoe........vind het zo super.......loop hier te janken omdat ik het zo prachtig vind...maf he?!

7. maamaa

maamaa Actief lid

22 aug 2005
    305
    0
    0
    Wauw Gaaf zeg! Veel plezier straks! Succes morgen! Groetjes Maamaa

8. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Hé dames,

De eerste puregon zit er inmiddels al in en het viel me wel mee.
    het was wel even schrikken toen ik de 200 eh opdraaide maar goed tot op heden nog geen last.

Verder gaat hier alles zijn gangentje, vanmiddag op verjaardag de de spuiten gaan mee.

Eva; heel veel succes morgen met de puntie meid. Ik denk aan je morgen.

Verder ben ik er even met mijn hoofd niet bij.

Veel liefs Lydia

9. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hai Lydia jij inmiddels ook met de puregon gestart. Vond de puregon toch stuk prettiger spuiten. Meestal hoor je dat bijwerkingen die je van deca (of lucrin) spuit minder worden als je met puregon mag beginnen. Maar ik merkte juist dat ik veel meer moe werd en ook met vlagen flinke koppijn (maar denk dat dat laatste vooral spanning was). Geef eraan toe, neem goed je rust...dan komt dat koppie vanzelf ook wel weer hoor!

10. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    had al paar keer poging gedaan om te typen maar mijn internet is zwaar kl..... vandaag.
    verlies elke keer verbinding.

elmo en aldonza heel veel succes morgen.
    lydia goed werk je eerste spuit.
    aldonza van harte hoor,
    ik moet nu weg vriendlief wacht al..laterzzzzzzzzz

11. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Eva; onwijs veel suc6 morgen! Ik denk aan je!

Iza; ze moeten wel luisteren hoor! Heb ze genoeg gewaarschuwd ;)
    Bedankt voor je felicitatie!

Voor de rest ook duimpjes!

12. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Eva en Elmo, fijn dat jullie toch door kunnen gaan!
    Heel veel succes met de punctie en ik duim voor hele vruchtbare dagen en een mooie liefdevolle valentijnsterugplaatsing!

Eva, gefeliciteerd met je vriendin! Jongens/meiden? en hoe heten ze? Veel plezier met kraamvisite! De volgende kraamvisite is bij jou hoor!

Alle anderen ook succes en knuffel,

Liefs Lenneke

13. gijs

gijs Lid

10 jul 2006
    74
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Jeetje wat is het hier spannend. We komen met veel mensen op het wachtbankje. We kunnen heel wat steun bij elkaar vinden.

Ik heb vandaag de terugplaatsing gehad van 2 mooie embryo's, en ik voel me helemaal blij. Ga goed voor ze zorgen de komende tijd.

Hoe is het gegaan met de punctie die er vandaag waren? Is het jullie meegevallen? Ik hoop dat het eindresultaat goed is en dat jullie straks ook mooie embryo's kunnen laten terugplaatsen. Ik duim voor jullie.

Fijne zondag verder.

Liefs Gijs

14. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Gijs,

super joh, een terugplaatsing van 2 embryo's. Mag ik vragen waarom jullie voor een terugplaatsing van 2 embryo's hebben gekozen? Wij zijn er namelijk nog steeds niet uit of wij voor één of twee embryo's gaan. Ik denk dat wij het ook laten afhangen van de kwaliteit embryo's. Hoe was dat bij jullie?

Ik hoop voor je dat ze lekker bij je blijven zitten. Zorg er maar goed voor.

Groetjes, Jaycey

15. Iza

Iza Lid

22 okt 2006
    77
    0
    0
    Almere
    Jeetje spannend Gijs! Ik duim mee dat 28 februari een super positieve test hebt!

Dames die vandaag de punctie hebben (gehad) sterkte! Hoop dat het allemaal is meegevallen!

Wat een heerlijk nieuws over die tweeling van je vriendin, aldonza! Zijn het jongens/meiden?

Hier begint de 300IE menopur eindelijk een beetje te werken heb ik het idee. Begint nu pas goed met rommelen in mijn buik.. Zit nu op CD 12, tot dag 10 150IE geprikt, maar zonder veel resultaat.

Ik ben ontzettend benieuwd! Woensdag mag ik weer komen voor FM en ik ga nu even van punctie op vrijdag uit!

Lydia hoe is het?

Fijne zondag allemaal!

16. gijs

gijs Lid

10 jul 2006
    74
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hoi Jaycey,

Wij hebben gekozen voor 2 omdat we de kansen nog iets meer willen vergroten en daar komt bij dat we een tweeling geen enkel probleem vinden, mocht het lukken. Ik of wij hebben daar eigenlijk nooit echt over getwijfeld, hadden we direkt een goed gevoel over om er 2 terug te plaatsen. Het advies van de kliniek is wel 1 omdat ze dat pas echt willen vanaf 38 jaar. Gelukkig heb je de eigen keus. Sterkte met jullie keuze.

Liefs Gijs

17. gijs

gijs Lid

10 jul 2006
    74
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hoi Iza,

Ik hoop dat de echo woensdag positief is en dat je vrijdag de punctie zal hebben. Ik denk aan je de komende week. Toy toy toy.

Liefs Gijs

18. maamaa

maamaa Actief lid

22 aug 2005
    305
    0
    0
    Gijs Jeetje! Vandaag je terugplaatsing gehad! Sterkte met wachten en zorg maar goed voor ze!

elmo en aldonza Hoe was het vandaag? Hopelijk viel het allemaal mee!

IzaSpannend dat je over ongeveer een week de punctie hebt!

Leef allemaal ontzettend met iedereen mee! Vind het geweldig dat we elkaar hier kunnen steunen en meeleven, hier snapt iedereen elkaar zo goed!
    Liefs Maamaa

19. gijs

gijs Lid

10 jul 2006
    74
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hoi Lydia,

Ik had dat ook zo erg, verstrooid van hier tot gunter. Je niet kunnen concenteren, bah vreselijk gevoel maar dat gaat over hoor. Je zal je straks weer de oude voelen of juist niet omdat je zwanger bent maar dat is dan het alles waard.
    Good luck!

Liefs Gijs

20. gijs

gijs Lid

10 jul 2006
    74
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hoi Aldonza,

Hoe was het bezoekje gisteren bij de tweeling heb je het nog droog kunnen houden? Nu met alle hormonen en toestanden waar je in verkeerd gaan de emoties nu natuurlijk helemaal zijn gang. Hoe heten de kleintjes? Ben altijd zo nieuwsgierig naar de keus van de namen.

Liefs Gijs

Deel Deze Pagina