oei nieuwe namen, Gijs mooie TP heb je gehad, veel succes met wachten 2 weken. Aldonza Hoe is het gegaan meid? Iza Fijn dat het aan gaat slaan, succes met je 2 de IVF LIEK
Shit, ik heb zulke vreselijke steken onder in mijn buik, doet echt pijn. Heeft iemand dit eerder meegemaakt na de terugplaatsing? Gijs
Hoi Gijs ik kan je helaas geen antwoord geven op je vraag. Ik kom ook uit de omgeving haarlemmermeer en ben benieuwd waar jij wordt behandeld voor IVF hopelijk krijg je snel een positieve zwangerschapstest in je handen. groetjes vruchtje.
Lieve Gijs, Wat super spannend zeg! Vandaag een tp gehad! Ik vind dat altijd zo'n bijzonder moment, eerst nog even kijken naar het embryo en dan via de echo meekijken hoe ze ze in de baarmoeder plaatsen...prachtig! Ik hoop dat ze blijven zitten meid, in elk geval 1! Heel veel succes in de wachtweken. Eva He maatje,m Vandaag ook aan de bak voor jou he! Het was je aller eerste keer....extra spannend....HOE WAS HET? Ben zo benieuwd of je een goede score had! Hoe gaat het nu met je? Laat je lekker verwennen hoor! Alle andere dames....heel veel geluk met alles! Ik lees echt alles maar kan er niet altijd op reageren. Heel veel liefs, Elmo
Hoi Eva, ook ik denk de hele dag al aan je. Ik ben zo benieuwd hoe jij je eerste punctie hebt ervaren. En natuurlijk ook heel benieuwd hoeveel eicellen er zijn geprikt. Laat je het ons zo snel mogelijk weten? Liefs, Jaycey
Ik kom ook uit de haarlemmermeer! Wij zitten in Voorburg. Wel eindje verderop, maarja, voor een goed doel! Groetjes Maamaa
Sorry Elmo ben echt beetje traag vandaag..haha. Wordt dus even een ego berichtje, maar wil jullie wel allemaal bedanken voor de positieve gedachten....hebben echt geholpen. Ik had voor gisteravond de slaaptabletten al klaar liggen die ik in zou mogen nemen, maar na een warme douche raakte mijn hoofd het kussen en meteen in diepe slaap verzonken....heb heerlijk geslapen. Mannetje helaas wat minder en had ook nare droom gehad (misschien had hij voor de nacht tabletje moeten hebben ...) Vanmorgen wel uitgebreid ontbeten met lekkere broodjes en koppie thee. Ik hoefde overigens niet nuchter te blijven ...moest juist wel wat eten anders zou de rapifen (pijnstilling...soort morfine) te hard aankomen... Was eigenlijk verbazingwekkend rustig...dit had ik zelf niet verwacht..ben anders nogal snel een zenuwpees. Heb nog wel voor zekerheid een rustgevend tabletje genomen die ik van tevoren nog mocht innemen. Op tijd daar...zaadjes alvast inleveren natuurlijk..half uurtje wachten en toen kwam de prof dokter ons ophalen. Infuusje werd geprikt en alles werd voorbereid. Vlak voor de eigenlijke pijnstilling kreeg ik een shotje. Pfff, voelde me ineens helemaal warm worden en alles begon te draaien. Dus oogjes maar even dicht gedaan en mannetje was het beeldscherm alvast aan het filmen zodat ik dit later terug kon zien. Rechts was wel even pijnlijk...op gegeven moment wachtte ze even en gaf me nog een shotje om links verder te gaan...hier voelde ik nauwelijks wat en kon ook zelf even meekijken op beeldscherm omdat ik me minder draaierig voelde..........voelde me lekker wauwwie....... . Maar daarna toch rechts nog een keer terug...huppakee nog een keer prikken...bleef erg gevoelig, maar ja we hadden hier hard voor gewerkt dus wilden we toch ook zeker alles kunnen oogsten. En dat lukte! Uiteindelijk even uurtje bijkomen op apart kamertje. Ondertussen kwam de meneer van het lab ons goed nieuws vertellen; 14 eitjes geoogst! Voelde me nog meer wauwwie . Nog even oogjes dicht gedaan en na bezoek arts en toiletbezoekje gingen we weer rustig aan terug. We hadden ook ineens veel zin in patatje, dus zelfs nog eerst stad in geweest patatje eten..haha. Voelde me ook eigenlijk wel goed, dus waarom niet? Daarna lekker naar huis, wat mensen gebeld en daarna ook lekker even gaan liggen....oja en natuurlijk ook eerste mutseballen erin...jippie! Heb wel tijd geslapen en net had mannetje lekker soep gemaakt en hebben we lekker gegeten. Merk nu wel dat mijn buik wat meer rommelt en is idd nog wel gevoelig...dus ik moet weer even stapje terug... Blijf morgen ook nog lekker dagje thuis...dinsdag weer werken....dinsdagmiddag telefoon over bevruchtingen en woensdag (hoop ook weer samen met Elmo terugplaatsing van mooie emmy). Wij hebben wel zelf de keus, maar hebben voor zelfde principe als Elmo gekozen. Spannend nu dus. Ben nog niet bij de mannetjes van mijn vriendin geweest...zij moet ook rustig aan doen, dus zaterdag zijn allleen de oma's geweest. En vandaag ging het voor mij toch niet....en toen wij frietje zaten te eten had zij rustuur anders hadden we gelijk na de punctie wel gegaan (had voor zekerheid ook al wel kadootjes mee). Morgen blijf ik ook nog dag thuis en de dag van de terugplaatsing ook lekker. Nou dit was wel weer mega lap ego bericht..ga het hier ook bij laten..vind het toch nog niet zo fijn om lang achter pc te zitten dus kruip snel weer bij katjes op de bank. Fijne zondagavond nog en tot gauw! Groetjes, Eva.
Fijn Aldonza dat het allemaal zo goed gegaan is en je lekker rustig was. Gelukkig heb je dus niet heel veel pijn gehad van de punctie, ben echt blij voor je met de oogst Ik duim me helemaal suf voor jullie dikke kus en doe maar lekker rustig aan! xx
Goed zo meis! Jullie horen het dus 1 dagje eerder! Super zeg, dat je het goed hebt doorstaan! Konden jullie niet meekijken naar het zoeken naar de eicellen en het wassen van de eicellen enzo? Wij kunnen alles wat het lab doet meekijken op het scherm. Hebben ook alles gefilmd. Heerlijk lekker op de bank, zit ik nu ook, laptopje op schoot. Rechtop zitten gaat niet zo....beetje hangen wel. Ben trots op je meid! En op je mannetje! We gaan voor een super tp meis...echt waar! Liefs Elmo
Ik zit al een tijdje op de site en op die manier ben ik al een beetje op de hoogte. Ik wil iedereen veel succes toewensen! Wij zelf zullen dinsdag onze intake voor IVF krijgen in het ziekenhuis in Voorburg. Vorig jaar is er ontdekt dat het zaad van mijn man van slechte kwaliteit is en dat bij mij alles goed is. Ben blij dat ik dit forum ontdekt heb en op die manier al heel wat gelezen over IVF maar ook om ervaringen met anderen te delen. Groeten, Mirjam
Wow Aldonza! Ook al zo'n mooie score. Het zou toch geweldig zijn dat 14 februari voor jou en Elmo een super dag gaat worden. Keep my fingers crossed. kus Femke
Jeetje wat een broedkippies zijn jullie zeg Eva en Elmo! Écht onwijs goed! Ook voor jou Eva hoop ik op een spoedige TP (as woe)....Ik duim hard mee met de andere meiden! Welkom Mirjam! Ik zit ook in het IVF centrum in Voorburg (Maamaa ook) ik heb zoals je ziet onderaan onze intake 25 jan gehad. Succes meid! Liefs Nollie
Aldonza! Blij dat ook er ook goed geoogst is bij jullie! Nu duimen voor de bevruchting en tp! Veel succes meid! Liefs Kirby
Wauw, ook al zo`n mooie eitjes oogst. Doe het maar lekker rustig aan je hebt het meer dan verdiend en ik duim voor je. Liefs, Bibu !
Hoi Eva, Geweldig nieuws joh. Valentijnsdag moet wel een hele mooie dag worden. Ik hoop zo voor jou en Elmo dat het deze keer gewoon raak is. Het heeft nu wel lang genoeg geduurt, niet? Heel veel liefs, Jaycey