Eva, wat een top score! Had gisteren al willen lezen, maar heb hele dag met buikgriep in bed gelegen. Ik ga voor je duimen meis dat je woe een top TP hebt. Dikke kus! Elmo; ik ga nu meteen naar jouw topicje...zoals ik het net meekreeg is het allemaal goed gegaan. Gijs en Marjo; mooi dat er een TP is geweest. Ik zal hard voor jullie duimen de komende 2 weken! Ik heb net mijn eerste echo gehad. Er zat een mooie vrucht, die qua grootte overeen kwam met duur zwangerschap. Het hartje was helaas nog niet echt zichtbaar; gyn twijfelde of ze iets zag bewegen, waardoor ik nog niet helemaal gerustgesteld was. (ook dit was normaal voor duur zwangerschap; ze zei vantevoren al dat het erom zou hangen of we het hartje zouden zien...). Over 2 weken weer terug. Dan moet er iig meer te zien zijn. Nog even in spanning dus...
Muuske ook proficiat met tp van een topemmy. Ik lees dat je van alles voelt....kan me er iets bij voorstellen...had na IUI ook wel eens meer last van mijn onderbuik...was per keer verschillend. Maar kan me voorstellen dat dat na tp bij IVF heftiger aan kan voelen. Duizelig en misselijk enzo zijn ook symptomen die je kan voelen als bijwerking van de medicijnen...dus mijn advies is ..laat je niet gek maken. Ik zeg het nu wel makkelijk maar weet dat ik aankomende 2 weken ik dat ook heel moeilijk ga vinden hoor. Caruli hoe gaat het met jou? Nog 3 daagjes en hopelijk horen jullie dan dat jullie snel verder mogen met cryo poging. ElviraR ziek geweest meissie? Hopelijk nu wel weer aan beterende hand. Echo gehad maar nog geen kloppend hartje...je hoort het wel vaker hoor....het is natuurlijk ook nog een hele vroege echo. Mooi dat hij/zij qua grootte op schema loopt. Nog weer 2 weken geduld dus, maar dan ga jij een supersterk kloppend hartje zien hoor! Gijs ik heb gebruikt..decapeptyl, daarna bijspuiten puregon en pregnyl 36 uur voor punctie en op dag van punctie ben ik gestart met progestan. Moet ook 3 keer daags 2 bolletjes inbrengen. Elmo dan vind ik dat het nu maar eens routine af moet worden voor jou. En vergeet niet dat er nu een hele rits meer eicellen klaar liggen om bevrucht te worden dan in je voorgaande pogingen....hier moeten zeker toppers tussen zitten die uit gaan groeien tot mini elmo's! Gaat het met jou wat beter. Hier gelukkig ook wat minder gevoelige buik, maar ook nog dagje thuis. Heb geen pcm genomen..het is nog te doen. Had gisteren wel mega last van diarree (sorry...), maar ws kwam dit van de punctie, dat mijn darmen daardoor ook beetje geprikkeld waren. Geloof dat het vandaag weer over is, rommelt stuk minder hard in mijn onderbuik. Verder drink ik me hier weer te pletter en moet ook even rustig aan doen, niet sporten, intensief inspannen of zware dingen tillen. Dit allemaal nog ivm overstimulatie. Het lijkt hier wel te onweren...het is nog wel droog...wel donkere lucht en het rommelt flink buiten...vind dat toch altijd wel heel bijzonder als je voor je gevoel eigenlijk in de winter hoort te zitten.
Eva, Hier gaat het...maar ben nog niet echt tevreden hoor! Heb er meer last van dan ik had gedacht (the day after). Maargoed. Ik geen diarree ofzo...(gelukkig). Ga jij morgen weer werken? Ik weet het nog niet. Zoals ik me nu voel lijkt het me niet slim...maarja...wil wel! Grrrr...ik kijk het nog wel even aan Jeetje meis, jij hoort het morgen al! Ben zo super benieuwd! Hoeveel follikels hebben ze eigenlijk aan weten te prikken bij jou? Elmo
Elmo, het lijkt mij als je je zo beroerd voelt niet verstandig om te gaan werken. maar dat kun je het beste zelf bekijken , ik heb natuurlijk makkelijk praten aan deze kant, moet nog even wachten. Eva, wel prettig dat je je het morgen al hoort hoe en wat en hoeveel natuurlijk is ook belangrijk. hahaha Ik ben me voor jullie tweeën erg sug aan het duimen. Maar ik heb bij beiden een erg goed gevoel dat het allemaal goed komt bij jullie. Dus daar gaan we maar voor dacht ik veel liefs Lydia
Ik ga morgen wel weer werken...voel mijn buik duidelijk nog wel. Er is bij jou natuurlijk ook meer gerommeld dan vorige keren, vergeet dat niet. Denk goed aan jezelf en als dat betekend nog dagje rustig aan dan moet je dat doen. Weetje....ik heb eigenlijk geen idee hoeveel follikels aan zijn geprikt. Ik weet wel dat er op de echo in totaal echt wel meer als 14 waren, maar of ze deze allemaal aan hebben kunnen prikken...volgensmij niet. En dan heb je vast nog 'lege' follikels zitten waar ze dus geen eitje uit hebben kunnen oogsten. Ik ben zo benieuwd naar het telefoontje morgenmiddag....ik heb er vannacht zelfs al over gedroomd (was overigens wel een heel positieve droom..). Ow mijn gevoel zegt zo duidelijk dat we allebei woensdag een terugplaatsing hebben....gaat helemaal goed komen! Rustig aan met je buik.
Eva, Ik heb ook een heel goed gevoel..vind ik tegelijk ook wel eng hoor! Komt vast wel goed met ons! Wat mijn werk betreft, dikke kans dat ik morgen gewoon weer in de auto stap hoor Elmo
Eva: Door de Progestan kunnen we wel eerder testen thuis..... Die beinvloed je uitslag niet. Ik heb maar 5.000 Pregnyl gespoten (ivm waardes) dus zou zeker eerder kunnen testen. Durf dat vast niet....maar het kan wel Elmo
Hallo dames, ik heb een vraagje, en ik denk dat de ervaren meiden er wel een antwoord op weten. Morgen slik ik mijn laatste Femodeen (er is er één de afvoer in gegleden, want eigenlijk moest ik er dinsdag ook nog één slikken. Ik ga er maar vanuit dat dat geen ramp is, ééntje minder). Vorige week ben ik met de Decapeptyl begonnen. Nou kwam vandaag een collega bij mij (die heeft al verschillende IVF-pogingen achter de rug), en die zei dat je na de Femodeen nog ongesteld wordt, dus midden in de IVF-behandeling. Dit is mij niet verteld door de gyn. Hebben jullie dat ook gehad, nog een ongi tussendoor? Ik vind dat zo raar. Elmo en Eva, spannend, jullie weten bijna hoe het ervoor staat. Ik duim nog steeds voor jullie. En natuurlijk ook verder iedereen succes, maar we zijn met zoveel dames, dat ik het niet meer van iedereen bij kan houden. Caruli ook succes, ben benieuwd of je een cryo tp krijgt. Groetjes, Jaycey
Ja hoor, ik werd ook nog ongi. Na de pil moest ik na 3 dagen gaan spuiten met Deca en de dag daarna met Puregon. Ik was in de eerste week dus nog ongi. Wij hebben een kort protocol dus dat werkt sowieso weer anders. Succes meid! Had je trouwens geen extra strip? Ik had er 2 en van die 2e maar 1 nodig. Elmo
Heey, dit had ik heel niet moeten weten... . Ik heb ook maar 5.000 EH pregnyl gespoten. Ik weet niet precies wat ziekenhuis als testdatum gaat aanhouden, maar de 28e is mijn moeder jarig en voelt wel als goede datum....is dan psies 14 dagen na tp. Ik heb wel vaker gehoord dat de progestan je ongi kan uitstellen, maar blijkbaar is dit nog meer bij cryo pogingen dan bij 'gewone' poging. Jaycey denk dat het ook niet op dat ene pilletje aan zal komen hoor. Ik heb geen pil geslikt van tevoren maar moest dus eerst 14 dagen deca spuiten (tot aan uitgangsecho) en zou ik die tijd ongesteld worden. Uiteindelijk werd ik net dag voor uitgangsecho ongesteld, maar dat was wel bijna week later dan mijn normale zeer regelmatige cyclus. Het kan wel eens zijn dat je ongi weg blijft, dan zullen ze met de uitgangsecho verder bekijken wanneer je mag starten met de puregon of gonal-f.
Bij ons houden ze ook 14 dagen aan...maargoed...dan weet je het Blij of niet... Wel leuk zeg, op je mama's verjaardag! Bijzonder. Ik denk niet dat wij thuis testen hoor....de keren dat we dat wel deden hadden we een mk Elmo
Zo zie je maar weer dat elk ziekenhuis een ander beleid heeft. Ik moest eerst 2 weken de pil slikken, voordat ik met de deca begon. Op dit moment slik ik dus bijna 3 weken (1 strip) de pil en spuit ik nu één week deca. Op woensdag 21 februari moet ik komen voor de echo en dan ook starten met de Gonal-F. Ik had dus inderdaad geen extra strip. Maar ja, het zal vast geen kwaad kunnen. Bedankt voor jullie antwoorden.
Ik heb helemaal geen pil hoeven te slikken. In elk ziekenhuis is het toch ook echt weer anders. Ik had ook een kort schema. In totaal had ik 10 dagen dat ik moest spuiten, met deca en 100E Puregon. Op de 11e dag, 36 uur voor de punctie pregnyl 1000E. Ik heb even met de kliniek gebeld voor die pijn die ik heb, ze zeiden dat het een reactie is op de punctie. Dat ik mezelf maar even moest rustig houden. Ook omdat ik een verhoging heb. Wie weet is het morgen beter. Gijs
He Gijs, Hou je dan ook maar braaf gedeisd hoor! Ik zie dat je de 28ste mag testen...dat zou dan gelijk met Eva en mij zijn! Dat zou wel heel bijzonder zijn zeg....fiew Wij weten nog niet hoeveel we terugkrijgen...het wordt steeds spannender! Elmo