He, zwangere walvis...moet jij niet op bed!?! Of wil slapen niet meer.....bedankt voor de felicitaties! hihihi idd een beetje raar We hebben weer iets om weg te strepen...dat is toch altijd wel lekker. Elmo'tje
haha, het is idd doordat ik op een walvis lijk dat slapen bijna niet meer lukt, ben intussen dus weeral op..... maar ach, ook dat went zullen we maar zeggen.
hoi elmo fijn dat de duivels gekomen zijn dat zul je altijd zien he zit je erop te wachten komen ze niet
Hoop zo dat ik over een paar maandjes ook als een walvis uitzie! Dan baal ik w.s. maar nu lijkt alles me nog fantastisch (waag het niet me van dat idee af te brengen )
Ow...nog niet ongi...had het zo verwacht dat ik er al vanuit ging...wat niet is zal nog komen! Bleeh...maar hoe langer het duurt, des te korter ik de pil hoef te slikken
Whahah...tuurlijk mag dat! Is wel raar....ongi, niet ongi, ongi niet ongi....we zullen zien! Vanmiddag gaan we weer even naar ons kersverse nichtje! Gisteren twee outfitjes gekocht (1 jurkje, zo schattig). Ook een geboortetegel besteld..die laten we maken n.a.v. het geboortekaartje! Dat geeft me zoveel moed en hoop he, dat kleine wichtje van 3760 gr. Ooit zijn wij allemaal aan de beurt...echt waar!
ik breng je heus niet van dat idee af, het is ook fantastisch met een hoop minder leuke kanten die je er gewoon bij neemt...... jullie worden allemaal walvis, daar gaan we voor duimen
Yeah, hier komt een zeetje vol met walvissen...haha. Zie het al helemaal voor me. Elmo hoop dat je ongi toch door gaat zetten, gaat vast niet lang meer duren nu je die voortekenen hebt. Toen ik vorige week ongi werd was ik ook voor eerst sinds 3 jaar blij mee...maf, maar logisch. ElviraR heel veel succes morgen... Ik ga er snel weer vandoor, mannetje komt thuis is met katje naar dierenarts geweest.....
Lijkt me hartstikke gezellig zo'n zee vol walvissen Ik zal jullie op de hoogte houden over morgen...tnx voor de suc6 wensen!
Dames een vraagje; Wij hebben in december een intake gesprek gehad voor IVF ICSI. In Febr echo en opzwemtest. Kan uit die opzwemtest ook nog blijken dat het sperma niet geschikt is voor IVFICSI? Gr Maamaa
Theoretisch gezien is dat misschien wel mogelijk. Bij ons is recent ook weer semenanalyse gedaan, waarvan we morgen de uitslag krijgen. Op basis hiervan zou idd ook worden bepaald of we geschikt zijn voor behandeling. Maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat niet zo is, omdat er bij vorige onderzoeken toch sowieso een bepaald % ok was (was bij jullie ook neem ik aan) Ik persoonlijk denk dat het gewoon een formaliteit is (maar vind het evengoed spannend morgen...)
Kan me voorstellen dat je het spannend vind. Sterkte met wachten! Ik ben benieuwd wat het bij ons dan zal zijn, vond het al rot om te horen dat we niet voor IUI in aanmerking kwamen. Gewoon maar weer afwachten.... Groetjes Maamaa
Lieve Maamaa, Zodra er ook maar 1 zwemmer wordt gevonden kom je eigenlijk al in aanmerking voor ICSI! Dat kan (lees moet) maar met 1 zwemmer. Als ze bang zijn dat je op de dag van de punctie misschien niks hebt, kunnen ze altijd bij voorbaat wat invriezen...als er maar zwemmers zijn, dan is er hoop! Dat van die IUI kan ik helemaal beamen. Toen wij na de operatie van hub hoorde dat het slechter kon zijn, "hoopte" ik ook op een IUI'tje Helaas werd het zelfs ICSI en had IVF al helemaal geen zin...dan baal je inderdaad wel ff stevig: dit was immers de bedoeling niet! Komt goed meis...jullie gaan "gewoon" lekker met IVF of IVF/ICSI zwanger worden! Heel veel liefs, Elmo @Aldonza: hoe is het met je katje? Is ie ziek?
Thanks, ben alweer helemaal gerustgesteld, kon ik de map die we kregen ook niet terug vinden wanneer je niet in aanmerking komt, maar wilde toch voor een teleurstelling voorkomen wat dat betreft! We gaan dus voor IVF/ICSI, want 1 zwemmer hebben ze sowieso al kunnen vinden! Groetjes Maamaa
Wij ook Kan me niet voorstellen dat we morgen wat anders te horen krijgen...wil het me niet eens voorstellen. Het kan gewoon!