Vandaag konden we bellen voor de uitslag van de opzwemtest. We hebben wel groen licht gekregen, maar wel met een 'maar'. Ze moeten nu eerst contact opnemen met de uroloog, want er zijn 10 miljoen goede zaadcellen gevonden, waarvan de helft met ontsteking. Nu willen ze eerst met de uroloog overleggen of ze het nog kunnen verbeteren. Nu weer wachten op woensdag dan hebben ze de uroloog als het goed is gesproken. Maar ze kunnen in ieder geval wel wat met ICSI. ( [-o< ) Liefs Maamaa
Nou meid, hopen dat het nieuws woensdag net zo goed is als Eva en ik hopen te krijgen. Dan beginnen met ICSI! Ik ga je nu wel ff voordoen hoe je daar zwanger van wordt hihi Succes meid, afwachten die twee nachten lijken me ook niet leuk! Liefs Elmo
mammaa, tuurlijk wordt het een speciale valetijn. Kan ook bijna niet anders tovh met zulke toppers hier : Veel liefs Lydia
het worden gewoon allemaal toppers hierzo , ben zo benieuwd hoe alle emmys zich aan het ontwikkelen zijn zowel in de buik als op het lab.... gijs en muuske in de buik, elmo en aldonza op het lab.. duim mij suffies voor jullie dat het allemaal prachtige kids zullen worden.. lieke ElviraR leuk dat je eerste echo gehad hebt zeg, jammer dat het nog zo niets zeggend was wellicht over 2 weken een mooi kloppende hartje....
Ha dames, na zo'n 30 pagina's ben ik weer een klein beetje bijgelezen.... even een paar persoonlijke reacties.... Eva en Elmo: ik hoop dat jullie emmy's mooi aan het delen zijn en er morgen of overmorgen goed bericht en een TP komt. ElviraR: ik vond het ook heel gezellig... doen we nog eens over... Karin
Goed plan Karin Kom jou en je lieve kleine Nick zekers eens opzoeken Eva en Elmo; ik blijf full speed duimen voor jullie! Ook voor Gijs en Musske natuurlijk, waarbij de spannende 2 weken al zijn aangebroken... Maamaa; wat vervelend dat er nog zo'n onzekerheid is. Wordt je man ook behandeld tegen die ontsteking? Wat onze uroloog toen zei, is dat als er een ontsteking zou zitten, dit eerst behandeld zou moeten worden met antibiotica en daarna kijken of de kwaliteit van de zwemmers zou verbeteren...Ik hoop dat jullie snel aan de slag mogen! Jaycey; je moet die pillen ook niet door de gootsteen spoelen Meis je behandeling maakt ook steeds verdere vorderingen. Ik duim ook voor jou dat alles naar wens zal verlopen!
Mijn man is ong 3 maanden geleden behandeld met ontstekingsremmers, omdat de uroloog toen ook al ontstekingen vond. De uroloog zien we pas nadat we al bezig zijn met de eerste poging, daarom willen ze eerst met hem contacten voordat ze ons groen licht willen geven. Is er bij jullie verbetering gezien na de AB? Ik denk dat ik morgen al ga bellen, want wil niet langer wachten op groen licht. Liefs Maamaa
Maamaa; onze uroloog dacht een spoot van ontsteking te hebben gezien in de zaaduitslagen. Uit nader onderzoek bleek dit niet aan de orde. Maar voor de zekerheid heeft hij toen toch een kuurtje van een paar dagen gegeven...(wat volgens fert. arts ook een beetje onzin was...). De uitslag is alle keren ongeveer hetzelfde gebleven qua beweeglijkheid. Aantal zwemmers was de laatste keer wel veel hoger, maar dat had volgends de gyn niet veel te betekenen... Ik zou ook gewoon aan de bel trekken hoor! Vragen kost niets toch Ik duim voor je meid! Wij hebben vandaag de uitslag nog gekregen van het chomosomenonderzoek (dat in nov. of zo al is gedaan. Uitslag was al langer bekend, maar zijn we helemaal vergeten op te vragen). Dat bleek gelukkig helemaal in orde...
Super zeg! Is dit een standaard onderzoek? Of moet je dit speciaal aanvragen? Heb er bij ons niets over gehoord.... Groetjes Maamaa
Maamaa; dit onderzoek wordt bij onze fert. arts standaard gedaan; is bloedonderzoek.(volgens mij als ze vermoeden hebben voor IVF/ICSI, maar dat weet ik niet zeker) Eva; vandaag is de grote dag! Je krijgt bericht over de bevruchting. Ik zal heel erg aan je denken en hoop dat je zelf versteld mag staan van het resultaat! Je bent al hard op weg naar de walvis meis
Hoe voel je je vandaag meis? Ik voel me beroerd! Hoofdpijn, misselijk en duizelig. Een soort griepgevoel en ook weer niet. Raar! Doe maar rustigaan! Groetjes en suc6! Marjo @ Heb trouwens ook alleen maar decapeptyl gespoten en daarna 225 Gonal-f en op het laatst pregnyl. Nu dus een pregnylschema.
Maamaa: Dat chromosomenonderzoek doen ze inderdaad standaard als er sprake is van ICSI. Dat moet, net zoals die HIV onderzoeken enz. als je de MMM ingaat. Eva: Ik ben stiknerveus voor jouw uitslag meid! Hoop zo dat je meer dan de helft goed hebt en er een paar in de vriezer kunnen! Duim ontzettend voor je hoor! 4tje: Waar ben je lieverd? Heb je het zo belachelijk druk? We moeten nog even het eea regelen he! De dames worden ongeduldig Lydia: Voor jou schiet het nou ook op! Vrijdag is het zover....spannend! Duim ook voor jou hoor! Wachtbankje-dames: Keep it cool meiden....zouhetzouhetzouhetzouhet....SPANNEND! Nollie: Denk ook aan jou hoor! Liefs Elmo
Jaycey Voor jou tikken de dagen ook weg zeg....volop in de race...voor je het weet....lig je in de beugels meid! Caruli Tis wat stil rondom jou...maar ik weet dat jij binnekort de cryo gaat laten ontdooien toch? Oh, meis...misschien krijgen jullie een klein eskimootje Was jullie niet vergeten....nou ja....merkte wel dat ik er een paar miste Goedgemaakt zo? Elmo
@ Aldonza, Ook voor jou al veel succes voor morgen toegewenst ben zo benieuwd hoeveel er zijn bevrucht. @ Lydia, nog 3 daagjes voor je eerste echo, ben erg benieuwd. Liefs Liek,
ja iid nog 3 dagen. ben ook erg benieuwd, wordt nu wel spannend. maar voordat je het weet ben ik weer thuis denk ik.. Eva ik hoop op goed nieuws en veel beruchtingen . Elmo voor jou schiet het ook op. Caruli trek je het nog een beetje : voor de rest veel succes. veel liefs lydia
hoi meiden sorrie als ik me te weinig laat zien hier het is allemaal een beetje te veel hierzo ivf mislukt weet niet of ik wel een volgende ivf behandeling wil is me toch best zwaar gevallen dood van oma slaap al dagen slecht nachtmerries enzo wat het zo al niet met je doet zeg pfff had het niet gedacht donderdag naar het zh evaluatiegesprek hopelijk dan meer te weten over cryo tp ik hoop dat het daarmee lukt want ben er echt nog niet uit over hoe ik het nu verder wil ach eigenlijk moet ik niet zeuren he ik heb toch echt veel respect voor meiden die al vaker een ivf behandeling hebben gedaan toch telkens weer die hormonen enzo enzo ik vind het knap dat jullie het zo aankunnen ik wens iedereen heel veel succes en ik probeer straks even terug te lezen en weer meer hier te komen kijken en schrijven maar nu is het even een chaos
Lieve Caruli, Neem het je absoluut niet kwalijk hoor! Zo was het niet bedoeld meid! Kan me heel goed voorstellen dat jullie je even uitgeschakeld voelen. Het is ook niet niks meid. Neem je tijd en praat veel samen. Het moet jullie beslissing zijn...wat jullie ook doen. Heel veel sterkte meid! Het is een zware tijd! Liefs Elmo